metoprolol

Hartklachten (21 meningen)

24-11-2015 | Vrouw | 38
metoprolol (200mg)
Hartinfarct
Niet tevreden over dit middel. De vervelendste bijwerking voor mij was een opgejaagd gevoel, alsof je de hele dag achterna gezeten wordt. Overgestapt naar het merkmedicijn, nu nergens last van.

23-03-2018 | Vrouw | 54
Hartinfarct
Van Meteoprolol kreeg ik last van oorsuizen, vermoeidheid, stemmingswisselingen, vergeetachtigheid , aankomen in gewicht en rare bulten op mijn hiel en duimen.. De Arts zei me dat dat niets te maken had met het gebruik van dit medicijn, maar dat het Artrose was.. Ik had daar nog nooit eerder last van gehad.. Sinds september 2017 mocht ik van de Cardioloog stoppen met dit [lees meer...]medicijn.. De zg artrosebulten op mijn hielen zijn weg.. Op de duim is nauwelijks nog iets te zien..Het oorsuizen is er nog wel..maar wordt al minder en ik ga er van uit dat alle klachten gaan verdwijnen . Ik ben blij dat ik het niet meer hoef te slikken.. Nu maar weer proberen om af te vallen.

04-04-2017 | Vrouw | 51
Hartinfarct
veel pijn in rug en benen

17-07-2014 | Man | 56
Hartinfarct
Eerst 100 mg voorgeschreven gekregen, diverse bijwerking vermoeidheid, duizeligheid te lage hartslag. Drie keer weer opgenomen i/v/m beklemmend gevoel op de borst. Dosis is verlaagd naar 50 mg. Ben nu drie jaar verder, in het begin geen of weinig bijwerkingen geleidelijk aan kreeg ik steeds weer meer bijwerkingen benauwdheid/ vermoeidheid/leeg gevoel duizeligheid, impotent[lees meer...]ie, geen puf meer om iets te doen. Fiets veel conditie geen probleem. Nu in overleg met de cardioloog en huisarts dosis verlaagd naar 25mg. Nu afwachten wat hiervan weer het resultaat zal zijn.

14-06-2016 | Vrouw | 57
Hartinfarct
ik gebruik deze medicijnen vanaf mijn hartinfarct, ik ben wel erg moe, maar dat heeft met de kwaliteit van mijn hart te maken, dankzij deze medicijnen is mijn bloeddruk mooi en mijn hartslag is ook rustig geworden, al met al ben ik blij met deze medicijnen, en ik heb geen bijwerkingen.

16-05-2021 | Man | 53
Hartinfarct
Hartinfarct op 15 april jl. (53 jaar). Metoprolol is niet bepaald mijn vriend gebleken. Ik mag 25 mei eindelijk naar de cardioloog en ik vind het altijd moeilijk om voor mijzelf op te komen. Ik word en ben zeer kortademig, duizelig van deze bètablokker, ook heb ik een zeer diepe pijn in mijn botten sinds ik dit middel gebruik. Helaas heb ik ook slechte ervaringen met de c[lees meer...]ardiologen van het Spittaal (Zutphen). Vooral op communicatief gebied. Wat te doen als je zelf geen ondersteuning hebt? De huisarts geeft ook niet thuis, gemaild en gebeld....

09-11-2017 | Man | 53
metoprolol (25mg)
Hartinfarct
Hartinfarct. Dotteren inclusief 2 stents.

09-04-2015 | Man | 74
metoprolol (100mg)
Hartinfarct
Gebruik het nu vijf jaar na twee maal een infarct mooie lage bloeddruk en volgens mij geen bijwerking.