ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 7 van 7
29-10-2017

Hoog cholesterol

Sinds het gebruik van dit middel heb ik last van spierpijn, met name in mijn kuitspieren. Sinds enige tijd heb ik nu ook last van mijn rug en heupen. Ik gebruik het middel sedert enige maanden, maar denk er nu over om in overleg met mijn huisarts te gaan stoppen.
21-10-2017

Hoog cholesterol

Gestopt met dit medicijn en overgegaan op Arkosterol rode gist capsules. Klachten waren binnen een week verdwenen! Klachten waren stijfheid met name bij het opstaan, beperkingen met trap aflopen. Hoofdpijn, vergeetachtigheid, niet meer op woorden kunnen komen en wazig zien. Ik neem nooit meer statines. Ik denk dat een groot deel van de bevolking dement is geraakt door stat[lees meer...]ines!
06-10-2017

Hoog cholesterol

Op voorschrijven van huisarts gestart met simvastatine. Na enige dagen begonnen 's avonds maagzuuroprispingen. Later merkte ik dat ik sombere gedachten kreeg, lopen op het station kwam het idee op dat ik voor een trein kon springen. Geen neiging tot suïcide, maar wel een vreemd gedachte. Ben er mee opgehouden en overgegaan op een andere statine.
05-10-2017

Hoog cholesterol

Ik neem dit medicijn sinds ik in 2010 een hartinfarct heb gehad. Het blijkt goed te voldoen volgens de cardioloog. Verder merk ik er zelf niets van.
05-10-2017

Herseninfarct

vrijwel direct begon de spierstijfheid. Moeilijk het bed uit kunnen komen en anderszins kunnen bewegen. Coördinatie van de voeten en bewegen van voeten gaf problemen.
01-10-2017

Hypertensie

Steeds als ik met deze medicatie begin, heb ik 's morgens veel last van stijve gewrichten, met name in de benen: de enkels en knieën.
30-09-2017

Hoog cholesterol

In een periode van een half jaar verschillende statines geprobeerd, maar ze hadden allemaal dezelfde uitwerking; ernstige gewrichtspijn en ernstige spierpijn. Gewrichtspijn was zo erg dat het leek alsof ik jicht had.
12-09-2017

Hoog cholesterol

Ik had eerst 20mg en die ervaring was redelijk. Lichte vermoeidheid in spieren. Met 40 Mg werden de spierklachten heftiger, zodanig dat ik niet meer kan sporten, omdat mijn spieren dat niet kunnen. Terwijl ik altijd 2x in de week probleemloos sportte. Een grote teleurstelling en ik heb niet t idee dat er naar mij geluisterd wordt.
Pagina 7 van 7

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!