lees de ervaringen

Bijwerkingen
Pagina 2 van 7

23-04-2016

Hoog cholesterol

Medicijn voorgeschreven door huisarts ivm hoog cholesterol. Bijwerkingen waren zeer ernstig. Zware reumatische pijnen. Uitputtings verschijnselen. Spierkrampen vooral in benen en nek. Echt afschuwelijk. Nu mee gestopt. Na het stoppen duurde het 3 a 4 weken voor de laatste bijwerkingen weg waren.
23-04-2016

Hartinfarct

Cholesterol is altijd prima geweest, halfjaarlijkse controle bij specialist. In febr. 2015 leek ik een infarct te hebben gehad. mijns inzien was dit zuurbranden. De cardioloog zei dat e.e.a. in een grijs gebied zat, maar dat hij het toch benoemde als een hartinfarct. Nooit medicijnen en in een keer 7 medicijnen w.o. dit. Geen uitleg verder. Voor mij onbegrijpelijk. Ga nu n[lees meer...]aar een academisch ziekenhuis (na 1,5 jaar) om daar onderzocht te worden. Verder nooit iets gemerkt, sport 2,3 per week, wandel veel. Ben benieuwd.
16-04-2016

Hoog cholesterol

Moest dit gebruiken tegen erfelijk verhoogd cholesterol. Heb ook 80mg simvastatine gehad. Het verlaagde de cholesterol in mijn bloed nauwelijks. Zeer veel en heftige bijwerkingen. Meerdere periodes geprobeerd en ook na maanden stoppen weer en na gebruik van andere statines, maar toen leek ik er nog gevoeliger voor geworden. Mogelijk door de combinatie met reuma en spierzie[lees meer...]kte heeft het mijn spieren aangetast.
16-04-2016

Cholesterol

Zijn er ook natuurlijke medicijnen i.p.v. deze chemische troep? Veel vervelende bijwerkingen. Waardoor je weer andere klachten krijgt en dan ook die maar weer bestrijden met een ander pilletje. Zo heb ik inmiddels een hele verzameling er gaat meer zelden een medicijn af. Ik ben er niet aan begonnen
08-04-2016

Hoog cholesterol

Simvastatine 40 mg heb ik al heel lang en ook de beenkrampen en pezen doen ook er veel pijn, ben er pas achter gekomen, is er een ander medicatie? Nu was ik weer in het ziekenhuis voor mijn keel, kon zo moeilijk slikken. De arts zei dat komt door maagzuur, maar ik heb nooit maagzuur, maar ik kreeg deze med Esomeprazol 40 mg. Maar nu kreeg ik erge pijn in gewrichten en kni[lees meer...]e, met dit med ben ik nu gestopt, al 3 weken niet en de pijn is bijna weg.
30-03-2016

Hoog cholesterol

Ik heb zoveel pijn gehad in mijn benen dat ik bang was dat ik niet meer zou kunnen lopen. mijn benen waren 3,5 cm toegenomen, tevens algehele malaise, ik was mezelf niet meer. ik ben gestopt en na 3 weken was ik weer de oude. mijn huisarts wil me op een ander merk hebben tot nu toe heb ik geweigerd, waarom ik heb een cholesterol van 4.8 dat is echt niet alarmerend. we slaa[lees meer...]n een beetje door met het medicijn gebruik in Nederland.
24-03-2016

Hoog cholesterol

vanmorgen gekregen, weet dus nog niets van de effectiviteit en bijwerkingen. ik hoorde dat je er dement van kan worden, dus ben ik op zoek naar ervaringen. ik heb de gehele bijsluiter gelezen (enorm epistel) de bijwerkingen lijken erger dan de kwaal. ik heb totaal geen klachten. als gevolg van een hersenbloeding ben ik bij de dokter terecht gekomen, met dit als eindresul[lees meer...]taat. hersenbloeding is genezen. ik krijg meteen de zwaarste dosering (40 mg) dat verbaast me, vooral omdat ik verder geen enkel medicijn gebruik. dit is mijn eerste pilletje. als u meer weet, laat het mij weten!
12-03-2016

Hoog cholesterol

Ik ben oververmoeid sinds ik dit middel gebruik, slaap meer dan normaal en sleep me door de dag! Voel dat mijn energie uit mijn lichaam weg trekt, verder heb ik geen klachten!
Pagina 2 van 7

Thyrax Duotab (719) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (359) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (326) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (284) - Depressie - antidepressiva overig
Seroxat (262) - Depressie - antidepressiva SSRI

Verwen jezelf of een ander met de
verzorgingsproducten van The Body Shop.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €35!

Als je meer wilt weten over The Body Shop, klik dan hier.

The Body Shop