lees de ervaringen

10-01-2017

Cholesterol

09-01-2017

Hoog cholesterol

Dit is de eerste statine die ik gebruik. mijn normale leven wordt (achteraf gezien) totaal ontwricht. Per toeval kwam ik er achter dat dit door het gebruik van statine's komt. Ik houd van wandelingen, vooral lange afstandswandelingen, maar met gebruik van statines ben ik daar zeer in beperkt. Ik stop met statine gebruik en zie wel waar ik eindig, maar eerst op doktersadvi[lees meer...]es een andere proberen. Na ongeveer 3 dagen stoppen is mijn leven totaal anders, dan zie ik ook alles weer positiever, alle klachten weg.
08-01-2017

Hoog cholesterol

Simvastatine eerst 20 mg, met heel weinig bijwerkingen. Moest overstappen naar 40 mg, dit gaf spierpijn (leidend tot blessures bij sporten) en stramheid. Heb nu atorvastatine 40 mg: geen bijwerkingen
02-01-2017

Hoog cholesterol

ik gebruik al 2 jaar simvastine en had al een jaar last van spierpijn in benen. Heb dit niet samengelinkt met gebruik medicijn, totdat ik naar 80 mg moest van mijn huisarts ivm cholesterol wat niet beter werd. Ik gebruikte week simvastine 80 mg en kon bijna niet meer lopen van de spierpijn in benen. Kreeg pijn in nek, schouders en onderrug. Ben toen gaan googlen en kwam ik[lees meer...] op deze site. Ben per direct gestopt met dit middel en heb huisarts ingelicht dat ik ander middel wil. Heb nog steeds spierpijn in kuiten en onderrug. Is wel iets minder geworden inmiddels.
28-12-2016

Cholesterol

van sim naar ator overgestapt maar bleef spierpijn houden mee leren leven , maar nu wil ik van de spierpijn af.
28-11-2016

Hoog cholesterol

Geen bijwerkingen van de Simvastatine, maar mijn cholesterol is niet genoeg gedaald. Ezetrol erbij om het cholesterol verder te verlagen, is nu 8.4.
26-11-2016

Artrose

Na innamen van het medicijn was voor mijn cholesterol te hoog was. Kreeg ik last in mijn knieën letterlijk heel mijn onder stel . Kreeg zelfs tintelingen in de toppen van mijn vingers. En de voetzolen daar had ik het gevoel van die gezwollen waren en kon der om de duur niet goed op lopen. Ik kreeg pijn in mijn heup en moest van de huisarts naar massage ik lag op de ta[lees meer...]fel voor mijn massage en vertelde dat ik ook last had in mijn knieën maar het raarste dat mijn voetzolen zo pijnlijk waren. Die persoon zei: breng als je de volgende keer kom uw medicijnen is mee. Hij zag dat ik simvastatine in nam hij zei me direct stoppen, die pijnen zijn daar van .Scheef een brief ga daar mee naar uw huisarts. Die geloofde het eerst niet maar het kan. Moet nu 6 weken stoppen dan bloed prikken. Maar kan u nu al zeggen dat de tintelingen in mijn vingers is verdwenen en ik krijg weer het normale gevoel in mijn benen terug. Eerlijk ik neem dit nooit meer in. Deze medicatie moesten ze verbieden.
22-11-2016

Beroerte

Pagina 2 van 7

Mirena (1937) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (779) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (398) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (390) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (334) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Cymbalta (291) - Depressie - antidepressiva overig

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!