This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 2 van 7

30-05-2015
Vrouw, 64 jaar

Hoog cholesterol

Na 2 x gebruikt: enorme rugpijn, kon bed niet meer uitkomen en later na elke 3 stappen blokkade en uitval door rugpijn. Zelf gestopt. Cholesterol 7,9. Ga nu proberen met alternatieven.
29-05-2015
Man, 60 jaar

Beroerte

Simvastatine na lichte beroerte. Bijwerkingen zijn niet makkelijk vast te stellen ivm overig medicijngebruik. Informatie bij medicijn komt wel onheilspellend over, kreeg 6x A4tje met waarschuwingen, info etc., die ook voorgelegd aan specialist, die alle info maar onzin vond en overbodig. Wil er graag vanaf, zeker na info van lab-analist ziekenhuis, die mij meedeelde dat[lees meer...] het vaak overbodig wordt voorgeschreven. Mijn cholestorolwaarde is altijd laag geweest; medicijn wordt, lijkt het, vooral preventief voorgeschreven. Ga er, na dit al uitgebreid met specialist over gehad te hebben, zeker mee verder om ervan af te komen.
27-05-2015
Vrouw, 57 jaar

Hoog cholesterol

Ben ook diabetes type 1 patiënt. Sinds ik dit middel neem zijn mijn waarde en HbA1C erg verhoogd.
25-05-2015
Vrouw, 63 jaar

Hoog cholesterol

Ontzettend veel spierpijn, mijn hele lichaam deed zeer, als of ik onder een vrachtwagen gelegen had. Ik begreep maar niet waardoor dit kwam. Mijn vriendin slikte dezelfde medicijnen en is er op eigen houtje gewoon mee gestopt, zij had ook enorm veel pijn. Dus ik ben er ook meteen mee gestopt, mijn specialist vond dit niet verstandig en ik zei haar dat ze ze zelf mocht inn[lees meer...]emen, maar ik nooit meer!
19-05-2015
Man, 61 jaar

Hartinfarct

Na verloop, schouderklachten, slijmbeurs, afvallen, concentratieverlies, kramp in handen, voeten en scheenbeen, heb het z'huis gebeld en moest gelijk stoppen, as sept afspraak met de cardioloog we zullen zien.
11-05-2015
Vrouw, 59 jaar

Hoog cholesterol

Na drie maanden gebruik gestopt met deze medicijnen, pijnlijke spieren, moe en zweten, had het steeds warm, toen een andere soort geprobeerd. Binnen twee weken een ontsteking in de schouder 2x een injectie daarvoor gehad, ben toen direct gestopt en heb Mannavital gefermenteerde rode rijst + co-enzym Q10 gekocht. Gebruik 2 capsules per dag en na 3 maanden was het gedaald, g[lees meer...]een bijwerkingen gehad, toen overgegaan naar 1 capsule was weer wat verhoging en ga dus weer twee per dag gebruiken. Het is een natuurlijk alternatief, misschien niet voor ieder. Ik heb er wel baat bij, ik bestel ze online in Belgie, heb je 2 potten tegenover hier 1.
09-05-2015
Man, 76 jaar

Angina pectoris

na mijn atack moest ik simvastatine slikken. dit was van het merk activa daar waren geen bijwerkingen bij. totdat mijn apotheek onder het hoedje van Mediq verder ging, en het merk activa mocht niet meer van de verzekering (te duur), nu krijg ik simvastatine geproduceerd in belgië dan weer tabletten uit Engeland. Van de eerste heb ik een droge kuch, en de tweede krijg[lees meer...] ik last van vastzittend slijm in mijn keel. Het geeft strijd om mijn activa tabletten weer terug te krijgen.
09-05-2015
Vrouw, 70 jaar

Hoog cholesterol

af en toe spierpijn, het meest in mijn armen. Als ik de tablet s'avonds inneem, last van mijn gal.
<< < vorige
volgende > >>
Pagina 2 van 7

Thyrax Duotab (663) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (350) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (334) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely