This website is hosted on a Carbon neutral infrastructure. This website is hosted on a company which complies to standard ISO 27001:2005 for Information Security Management Systems.
lees de ervaringen

Pagina 2 van 7

29-04-2015
Man, 61 jaar

Hoog cholesterol

Krijg 2x per jaar een ander merk medicijnen, gebruik naast statines ook medicatie voor hartritmestoornis, Tambocor en Atenolol. De al reeds lang aanwezige mogelijke bijwerkingen van deze medicatie intensiveren en steeds meer beperking te tonen en mijn seksuele prestaties zijn ook afgenomen tot bijna nihil. En dat wil ik nu wel eens weer anders zien, want dit [lees meer...]is natuurlijk niet bevordelijk voor je relatie. Ben haast wanhopig op zoek naar oorzaken, bijwerkingen en mogelijke gevolgen van het samen gebruiken van deze medicatie.
28-04-2015
Man, 54 jaar

Hoog cholesterol

Al 3 jaren ervaring met deze dosering. Zeer effectief en geen bijwerkingen. Bloedwaardes van een jonge god.
25-04-2015
Man, 80 jaar

Hoog cholesterol

Sinds 1976 SFG Orthopeed Rotterdam, ernstige slijtage aan de onderrug. Mijn cholesterol was altijd zeer goed, niets veranderd in mijn leefstijl, nu was het ineens te hoog. Nu medicijn Simvastatine, een ramp, heb altijd al pijn pijnlijke voeten en onderrug. Nog meer spierpijn, wie verzint zo iets, blij dat er een mijnmedicijn.nl bestaat, kan je de meningen zien van andere[lees meer...]n patient.
22-04-2015
Man, 54 jaar

Hoog cholesterol

veel spierpijn daarvoor extra q10 geslikt maar wel een goede verlaging van mijn cholesterol
13-04-2015
Man, 71 jaar

Hoog cholesterol

ben eerst overgegaan op halve tablet, bijwerkingen bleven aanhouden
12-04-2015
Man, 67 jaar

Hoog cholesterol

bij gebruik van dit middel in krijg ik laat in de middag een kloppend gevoel op de borst, later in de keel. ik ben er twee keer een week mee gestopt en het was weg. ook snel vermoeid. ik stop nu echt helemaal mee met statines. ik heb deze stof nu in verschillende medicijnen gebruikt en het is allemaal vreselijk. Ik hoop dat er een ander middel is, want dit gaat echt niet.
12-04-2015
Man, 70 jaar

Cholesterol

deze slik ik voor mijn cholesterol
25-03-2015
Man, 63 jaar

Hoog cholesterol

6 maanden geleden heb ik van de huisarts simvastatine voorgeschreven gekregen. Wat een ellende, pijn in gewrichten, spieren etc. etc. 6 a 7 keer per nacht plassen!!!!! Mee gestopt en was van die problemen af. Hoewel ik geen 18 jaar meer ben natuurlijk. Nu "nog maar" 2 a 3 keer per nacht plassen. Nog veel, maar dat ligt denk ik aan de bloeddruk tabletten. Voor de cholester[lees meer...]ol ben ik overgegaan op rode gist rijst tabletten in combinatie met Q 10, maar deze hebben helaas niet geholpen en krijg nu van de arts pravastatine voorgeschreven, maar als ik op het forum hierover lees wordt je hier ook niet blij van. Ik heb afgesproken met de huisarts dat we na 14 dagen contact hebben over het verloop. Als iemand een "wondermiddel" weet? Ik post m'n ervaring over dit verloop.
<< < vorige
volgende > >>
Pagina 2 van 7

Thyrax Duotab (659) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (345) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (330) - Anticonceptie - eenfase

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik
en maak kans op een Tony's Chocolonely
reep!

Als je meer wilt weten over Tony's Chocolonely, klik dan hier.

Tony's Chocolonely