ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 4 van 7

10-03-2016

Cymbalta (duloxetine)

ik ben heel blij met cymbalta. de dosering was in het begin lastig om te vinden. maar nu ik het eenmaal heb, wil ik niet meer zonder.
04-03-2016

Cymbalta (duloxetine)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

ik kreeg dit medicijn voorgeschreven vanwege rls, maar daar helpt het niet veel voor. wel kreeg ik betere stemming en was ik vrolijker, misschien vandaar door het piekeren dat ik zo een rusteloze benen heb. maar sinds dit medicijn slaap ik beter ipv 4uurtjes soms 8-10 uur. en ik voel me aktiever en opgewekt. ik had het medicijn 1 dag vergeten en voelde meteen nawerkingen,[lees meer...] niet op mijn gemak. men had mij 1x 60 mg voorgeschreven per dag, maar ik neem 2x 60 mg per dag. dus ik wil er niet mee stoppen, want dan ben ik bang dat ik weer terugval. dus dat mensen zeggen dat ze er suïcidaal van worden is niet waar. zeer goed medicijn.
02-03-2016

Cymbalta (duloxetine)

Door ernstige zenuwpijnen, die ik al jaren heb, kreeg ik oxicontin. Oxinorm, dat hielp iets, dat zijn toch zware opiaten, na een paar maanden kreeg ik er cymbalta bij gevoegd, helemaal top, haalt bij mij echt de scherpe randen van de pijn er af, cymbalta is niet alleen voor depressie, maar dat wist ik al, heb ook nog een tijdje medicinale wiet gebruikt waar ik thee van moe[lees meer...]st trekken, punt 1 wat een bagger troep, net of je pis zit te zuipen, punt 2 het helpt geen ene fuck. Dus als u nou ook alleen maar opiaten gebruikt tegen de pijn, en het helpt niet echt zoals bij mij, dan zou ik eens met u arts overleggen of het gebruik van een antidepressie middel zoals cymbalta er bij zou kunnen aanslaan. Ik heb geen bijverschijnselen ook niet suf van de opiaten, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat tot op heden nog nooit heb gehad, terwijl ik totaal aan 60 mg pd aan oxicontin en oxinorm slik, ik ben er zeer tevreden over. Ik hoop dat de mensen iets aan mijn bijdrage hebben, ik wens alle mensen veel succes en een pijnloos leven toe, al zal dat af en toe moeilijk zijn. Ik blijf zoveel mogelijk positief hoeveel pijn ik ook mag hebben, de strijd opgeven en altijd maar zeuren wat men allemaal wel niet heeft, helpt u niets verder, geloof mij nou maar, ik ben ook eerst door de hel gegaan van de pijn, blijf niet thuis zitten, ga iets doen wat u leuk vind , mvg leo
08-02-2016

Cymbalta (duloxetine)

Zo'n vier jaar geleden erg depressief geworden. Kreeg toen amitryptiline voorgeschreven. Werkte heel goed en ook zeer pijnstillend v d stenose in mn rug. Een bonusje dus. Helaas kreeg ik n ca n jaar vreselijke trek. Ik heb nooit van zoetigheid gehouden. Zelfs als kind al. Werd altijd erg paniekerig van al die snoepjes van drogisten en kruidenieren. Nu begon ik opeens alles[lees meer...] wat zoet was, lekker te vinden. Sterker, ik had er steeds zin in en ook brood en gebak waren nooit uit mn gedachten meer te bannen. Ben naar de huisarts gegaan en overgestapt op Cymbalta. Helemaal tevreden. Ik slik er nog 60mg pd van. Helaas kreeg ik recent opeens duloxetine. Het werkzame bestanddeel v Cymbalta. Meteen bij pil 1 kon ik niet meer slapen. Geen inslaap of doorslaapprobleem, maar gewoon niet!! Overdag heel slaperig en t ergste was dat alle pijnstillende medicatie ook niet meer hielp. Heb de huisarts nu gebeld en ik wacht op n belletje terug. Hopelijk krijg ik de Cymbalta terug.
04-02-2016

Cymbalta (duloxetine)

al jaren lang op de cymbalta zonder enige problemen. werkt nog steeds goed.
03-02-2016

Artrose van de wervelkolom

Behandeling voor rugklachten ok, maar last van uitstralingspijn in linkerbeen gepaard met burnout symptomen
26-12-2015

Cymbalta (duloxetine)

kan er nog niet veel over zeggen, want neem cymbalta nog maar nu de 4 de week. maar voel me slap en moe, hoofdpijn, high in de sky en wil 1 dag slapen en voel me zeker niet blij en fit zoals andere zeggen.
13-12-2015

Cymbalta (duloxetine)

25 jaar Fevarin gebruikt en toen afgebouwd na een paar jaar. Kreeg in 2013 weer wat symptomen, die je herkende en ben gelijk naar psychiater gegaan. Weer een tekort aan serotonine en schreef mij Cymbalta voor. Eerst een tijdje 30mg en daarna 60mg. eerste 2 weken wat misselijk, maar dat weet je en daarna niet meer. Ik ben weer super actief en altijd vrolijk. Heerlijk!
Pagina 4 van 7

Mirena (2031) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (831) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Amoxicilline (436) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (433) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (359) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!