Narcolepsie (1 mening)

Bojan Nikolik (17-04-2015)

04-10-2014 | Vrouw | 38
clomipramine
Na Lexapro dat niet werkte begonnen met Clomipramine. Na een jaar geen verbetering maar wel veel bijwerkingen gedurende het innemen. Nu ik gestopt ben heel veel erge bijwerkingen en het blijft maar duren. Ik begin nooit meer aan antidepressiva. Heb er geen goede ervaringen mee.

02-08-2014 | Vrouw | 66
clomipramine
slik al jaren clomipramine tegen depressie, het resultaat werd steeds minder, en viel terug in depressie. andere middelen voor geschreven ,zo als allen maar veel bijwerkingen geen resultaat.

05-07-2014 | Vrouw | 29
clomipramine
Toen ik begon met dit medicijn (vanwege angst/dwangstoornis) merkte ik al snel verschil. Ik kreeg veel meer rust. In het begin wel wat last gehad van bijwerkingen. (Droge mond, stoelgang, trillerig) Maar deze bijwerkingen wegen niet op tegen de werking van Clomipramine. Slik het nu een aantal maanden en hoop over een paar maanden weer te kunnen afbouwen. Helaas werkt het[lees meer...] ene medicijn niet zoals bij de ander.

31-03-2014 | Vrouw | 25
clomipramine
Dit medicijn is voorgeschreven door mijn huisarts. Paniekklachten gingen grotendeels over, maar ik werd er ontzettend moe van. Had een droge mond en zweette overmatig. Na een paar maanden ben ik hiermee gestopt en overgegaan naar sertraline.

02-02-2014 | Vrouw | 70
clomipramine (25mg)
vanaf mijn 12e jaar heb ik last van hevige paniek aanvallen en grote angst. Ik heb dan ook mijn hele leven antidepressiva geslikt. Want door deze angsten raakte ik ook 3 x in een hevige depressie . vanaf 2003 gebruik ik nu clomipramine dat had ik ook al eerder gebruikt met veel succes! Maar nu ik ouder wordt en niet meer zoveel beweeg, word ben ik 10 kg zwaarder gewor[lees meer...]den en het stopt nog niet!! Verder heb ik een hele droge mond, misschien kan iemand mij hierbij helpen uit eigen ervaring,

17-01-2014 | Vrouw | 32
clomipramine
Na 5 andere middelen geprobeerd te hebben zonder resultaat uiteindelijk op de clomipramine uitgekomen. Ik kan niets zeggen over de effectiviteit van dit middel, want door de bijwerkingen is het me niet gelukt om voldoende hoge doseringen in te nemen. Moest beginnen met 75mg. Na 4 uur was ik doodziek, misselijk, overgeven. Dat was dus geen succes. Terug gegaan naar 25 mg ma[lees meer...]ar de misselijkheid bleef dusdanig aanwezig dat ik eigenlijk niets meer at. Gestopt. Een aantal maanden later wilde ik het toch nog een kans geven en ben met 25 mg begonnen, maar weer 4 uur na inname hevig braken. Dit was voor mij niet te doen. Jammer, had mijn hoop toch wat op dit middel gevestigd...

06-01-2014 | Vrouw | 34
ADHD

31-10-2013 | Vrouw | 65

03-10-2013 | Vrouw | 34
Manisch-depressieve stoornis

01-10-2013 | Vrouw | 38
clomipramine
Ik had geen baat bij clomipramine. Bleef mijn angsten en paniek houden

27-06-2013 | Vrouw | 65

25-06-2013 | Vrouw | 62
Depressief
Mijn vrouw heeft al jaren depressies en heeft zojuist Clomipramine afgebouwd. Ze heeft veel lichamelijks en psychische klachten en wil niet meer leven. Niets helpt hier tegen. De klachten worden elke dag erger, behalve ik, (haar man) heeft ze niemand die zich wat van haar lot aantrekt. Stuur haar wat bemoedigende opbeurende mailtjes om haar een hart onder de riem te steken[lees meer...]. Ik ben als echtgenoot WANHOPIG!!! Reageer aub met lieve woorden op ons (ze heet Marianne).

23-04-2013 | Vrouw | 65
clomipramine
Ik slik al 23 jaar clomipramine tegen ernstige angst-en paniekaanvallen. Ben wel eens gestopt maar kreeg weer dezelfde klachten. Dit medicijn helpt wel goed tegen deze klachten. De nadelen zijn wel dat je er dikker van wordt. En het erge transpireren dat vind ik zo erg. Ga je naar een feestje, heb je binnen de kortste tijd drijfnat haar. Ga ik gewoon wat dansen, ja hoor dr[lees meer...]ijfnat. Ik wil wel eens ervaringen van anderen hierover horen.

23-04-2013 | Vrouw | 48
clomipramine
Heb dit medicijn zo'n 5jaar gebruikt en ben op 10-04-2013 gestopt.Weet dat dit eigenlijk niet mag in 1x stoppen maar toch gedaan! Voel me geestelijk veel beter maar ben zo vreselijk moe/last van nachtmerries en nog een paar andere klachten!Kan het zo zijn dat dit komt door plotseling stoppen met clomipramine?

28-03-2013 | Vrouw | 23
clomipramine
Ik heb sinds mijn bevalling een angst en paniek stoornis , veel medicijnen geprobeerd met ernstige bijwerkingen zoals Zelfmoord neigingen 20 min buiten bewustzijn geweest dus wou het NOOOIT meer . Nu loop ik bij een kliniek 1x in de week en slik ik clomepramide eerste week tablet 10mg ging 2 dagen goed met me daarna 20mg voelde ik iets bijwerking ! en vandaag de 25mg . De [lees meer...]bijwerkingen vallen tot nu toe mee wat ik lees veel op de site is ik woord dik en de bijwermkingen en raad het mensen af is onzin je moet ook het positieve erop zetten ieder lichaam van het mens is anders en reageert anders mensen schrikken anders af . Ben wel erg moe maar wat heb ik liever even dit gevoel of die ernstige paniek aanvallen enz nou dan maar moe en dikker worden hoor .! Weet iemand wanneer dit middel echt gaat werken ?

10-02-2013 | Vrouw | 49
clomipramine
ik slik ze nu al een aantal jaren in samenwerking metdiazepam . het gaat uitstekend en begin nu met afbouwen

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum