semaglutide

Glimepiride (48 meningen)

25-08-2021 | Vrouw | 48
semaglutide (0.25ml)
Afslanken - overgewicht
Ik ben 22/4/2021 gestart met Ozempic 0.25ml en dit voor 4 weken. Nadien 4 weken 0,50ml en dan naar 1 ml. Momenteel gebruik ik nog steeds 1ml ( 25/08/2021)Ondertussen ben ik bijna 20 kg kwijt. Volgende maand begin ik af te bouwen want ik het het resultaat wat ik wenste. Van 84,3kg naar 64,6 kg. Ik voel me super en ik zou het opnieuw doen.

28-07-2021 | Vrouw | 48
semaglutide (0.5)
Suikerziekte (type 2)
Met 0.25 weinig last ban bijwerkingen, diarree en 1 keer misselijk en moeten spugen. Na 4 weken over op 0.5 nu veel meer last van; vannacht daardoor ook erg slecht geslapen. Ik hoop toch dat dat weggaat.... Inmiddels ruim 3 kilo afgevallen maar dat is ook niet zo raar denk met die diarree.... Suiker nuchter na 3 weken flink gezakt van 12.3 naar 8.7

14-02-2022 | Vrouw | 47
Afslanken - overgewicht
Ik gebruik Ozempic 0,25mg nu voor de 2de week. Ik heb geen last van bijwerkingen. Als ik eet voel ik gewoon heel duidelijk wanneer ik moet stoppen. Anders heb ik de hele dag "honger", nu totaal niet. Ook geen zijn in zoet of hartig. Ben in 1week 3kg af gevallen. Ik hoop op een gemiddelde van 1kg per week. Voor mij is het momenteel een wondermiddel. Na 4weken zal ik de dosi[lees meer...]s verhogen naar 0,50mg en dan wordt het zoeken naar een goed gemiddelde.

08-11-2021 | Vrouw | 47
semaglutide (0.25)

09-07-2022 | Vrouw | 46
Afslanken - overgewicht
Eerste week . Maandag gestart . Nu zaterdag en al 3 kg kwijt . Gaat zeer snel . Geen honger meer .af en toe een beetje misselijk

05-02-2022 | Vrouw | 46
semaglutide (0,50mg)
Afslanken - overgewicht
Neem het nu 5 maand eerste maand 0,25 Tweede maand 0,50 3 maand 1mg ,maar is te zwaar dus blijf ik bij 0,50 . Maar neem niet wekelijks soms om de 14 dagen . Ben zeer blij . Ben 14 kg 300 al kwiijt . Nu blijft het zo wat hetzelfde . Want kan moeilijk naar toilet.

22-01-2022 | Vrouw | 46
Afslanken - overgewicht
Op 3 jaar tijd van 65 kg naar 75 kg, gewoon door Bourgondisch te leven en naar bijna nix meer gekeken.. Op eigen houtje, met shakes etc kreeg ik er gewoon nix meer af.. leeftijd waarschijnlijkšŸ™ˆ.. BMI net boven 25, nie ernstig ma wel nooit gehad in mn leven.. maar vooral ongelukkig als ik mezelf id spiegel zag.. sinds 8/12/21 bezig met de 0,25 en ondertussen, op n dikke 5[lees meer...] weken 5,5 kg kwijt. Zalig! De 1e week wel kotsmisselijk alsof er eten hoog in mn keel zat.. lust in zoetigheid & vreetbuien compleet weg.. was een echt snoep/koekie/koolhydratenmonster ma sinds ik begonnen ben gewoon nix meer en mis t ook nie.. ik denk nu zelfs na over hoe gezond iets is voor ik t opeetšŸ˜….. mijn alcoholgebruik is nagenoeg tzelfde gebleven dwz door de week zelden ma ih weekend ontzeg ik mij nix.. ma ik eet&drink sowieso minder want het vol gevoel is gewoon sneller daar.. ik zit dus ondertussen aan maand 2 en ben wel nog steeds 0,25 ah spuiten omdat ik dat voor mij zeer effectief vind en ook geen zin heb in mogelijke kotsmisselijkheid bij verhoging vd dosis.. dus, ik vind t n aanrader want word weer blij van mn spiegelbeeld..

06-01-2022 | Vrouw | 46
Diabetes type 2
In aug 2020 gestart. Drie maanden behoorlijk misselijk en winderig. Nu na anderhalf jaar alleen aan de diarree bij vet eten. Inmiddels 23 kilo kwijt (start 96). Ben zo blij! Van maat 48 naar 42. Zelfs in de maanden dat ik vaak snoepte ivm scheiding, kwam ik niet aan.

08-12-2021 | Vrouw | 46
semaglutide (0,25mg)
Afslanken - overgewicht
Vanavond mā€™n eerste spuit gehad van 0,25mg. Voel er nog niks van. Maar dat is misschien wat snel? Ben benieuwd naar de volgende weken. Wanneer begonnen jullie de eerste ā€œbijwerkingenā€ te voelen?

22-07-2022 | Vrouw | 45
semaglutide (0.50mg)
Afslanken - overgewicht
Begonnen begin juni (0,25mg) had zeer weinig last, pas vanaf 0,50 begon ik het te voelen (vooral misselijk en geen honger) op einde van de wekelijkse kuur krijg ik wel meer honger . Ben ondertussen al 4 kg verloren. Ben zeker tevreden maar het gaat geleidelijk ... Misschien wel positief... heb geen zin om er verrimpeld uit te zien .

19-05-2022 | Vrouw | 45
Diabetes type 2
Sinds 28-02-2022 gebruik ik dit middel. De eerste 4 weken 0.25 daarna 0.50 voor 4 weken en nu 2 keer de 1 mg gespoten. Mijn ervaringen zijn dat ik dit middel zeer intens vind. Ben inmiddels 13,5 kilo afgevallen maar het valt me zwaar het misselijk zijn het overgeven het moe zijn. Het is afzien maar ik houdt vol al kost het me soms echt moeite.

18-10-2021 | Vrouw | 45
semaglutide (0.25)
Afslanken - overgewicht
Wat een verademing! Ik gebruik nu 4 weken 0,25 Mg/week. Geen enkele nevenwerking, tenzij de eerste week hoofdpijn, maar dat kwam eerder door geen suikers meer te eten. Ik had vanaf het eerste moment weinig eetlust, dus eet dagelijks 2x 1 volkoren boterham met beleg waar ik zin in heb, plus de helft van mijn warme maaltijd. Zelfs de aardappelen laat ik makkelijk staan omdat[lees meer...] ik meer zin heb in groenten. OH ja, ik eet wel 's avonds 1 klein stukje chocola, een blokje van 1cm2. Op 4 weken tijd van 102kg naar 96kg gegaan, zonder enige moeite. Ik weet niet of ik nu mijn dosis best verhoog, of beter gewoon deze dosis blijf aanhouden.

04-03-2022 | Man | 44
semaglutide
Afslanken - overgewicht
Ik ben gisteren week 4 gestart en deze ochtend - 5kg op de weegschaal. Een groot succes dus. In het begin had ik buikpijn, laar nu valt alles van bijwerkingen goed mee. Alleen zegt mijn maag stop wanneer het nodig is en dat voel ok duidelijk in mijn buik. Een tevreden gebruiker dus.

13-02-2022 | Vrouw | 44
Afslanken - overgewicht
Na langdurige corticosteroĆÆdenkuur +8kg. Beperkt sporten mogelijk tijdens revalidatie. Even ondersteuning gevraagd

26-01-2022 | Vrouw | 44
2 de week 0,25 Geen bijwerkingen Nog steeds evenveel honger en trek

31-05-2022 | Man | 43
semaglutide (0)
Afslanken - overgewicht
Diabetes type 2, beginstadium. Als booster om af te vallen en om bloedsuikerspiegel omlaag te halen, Ozempic gekregen, 1 maand 0,25 en 1 maand 0,5. Dus iedere week 1 x injecteren. Nu 7 weken verder: exact 5kg kwijt en bloedsuikerspiegel in ochtend terug binnen de grenzen. Pos: makkelijk in gebruik en snel resultaat. Neg: maaglast, weinig kunnen eten, moeite met op korte ti[lees meer...]jd veel water te drinken ( in tegenstelling tot voorheen), humeurig Ć©n plots zin in veel chocolade. Ik probeer nu terug met een gezonde levensstijl (koolhydraatarm eten en veel bewegen) huidig gewicht te behouden, zonder het medicament.

Amoxicilline (551) - Antibiotica - penicillines breedspectrum