Epilepsie (66 meningen)
Bipolaire stoornis (30 meningen)
Aangezichtspijn (1 mening)
Oogmigraine (1 mening)

Bojan Nikolik (04-05-2015)

09-12-2010 | Man
MD
Mijn stemming en de schommelingen daarvan zijn erg verbeterd door lamictal/lamotrigine, maar ik krijg er huiduitslag van waardoor ik er helaas mee moest stoppen..

15-11-2010 | Vrouw
lamotrigine
Het eniige grote nadeel van dit medicijn is het feit dat ik sinds ik het gebruik erg veel zweet. Ik heb het heel snel warm en zweet al als ik de kamer stofzuig.

05-11-2010 | Vrouw
Schyzo-affectieve stoornis bipolair type
Ik gebruik sinds heel kort paar dagen lamotrigine. Mijn psychiater heeft mij op het hart gedrukt dat ik heel nauwkeurig moet zijn met het innemen hiervan. Ik kan niet zomaar stoppen dat kan levensgevaarlijk zijn. Mensen hier ervaring mee? En kom je van dit middel aan?

19-10-2010 | Vrouw
Epilepsie
Uitslag op de rug en bovenarmen. Gevoelig in de oksels De uitslag is vurig Dubbelzien (troebel), Hoofdpijn, Misselijk,Absence

08-10-2010 | Vrouw
Bipolaire stoornis
Na vele medicijnen te hebben geprobeerd met helaas weinig resultaat en vele bijwerkingen, kreeg ik lamotrigine van mijn psychiater. Ik functioneer "normaal" en ben officieus genezen verklaard. Weinig tot geen bijwerkingen en een normale stemming met soms een lach en soms een traan.

26-09-2010 | Man
Epilepsie
Ik heb wegens epilepsie eerst depakine gebruikt,maar daar werd ik erg moe van.Nu gebruikt ik Lamotrigine,en sinds april 2010 gebruik ik er Frisium bij.Ik heb sinds januarie 2010, 4 aanvallen gehad,ik had de aanvallen eerst om de zo veel jaar,nu komen ze vaker voor.Ik ben door gestuurd naar de Epilepsie Kliniek in Zwolle.Daar doen ze onderzoeken met elektrodes je hoofd,en w[lees meer...]ordt je 24 uur per dag in de gaten gehouden.Ik krijg over 3 weken de uitslag.Misschien andere medicijnen,omdat de aanvallen staads vaker voorkomen,en deze medicijnen de aanvallen niet onderdrukken.

17-06-2010 | Man
Epilepsie
Lamotrigine Disper 100 gebruik ik nu een aantal jaar. Na het proberen van verschillende soorten medicatie, waaronder dekapine, waar ik zware bijwerkingen van had. Oververmoeid, 18uur per dag slapen, en daardoor ook zeker depressiviteit. Lamotrigine brengt me in staat om zo goed als aanvals vrij door het leven te gaan. Fit uit bedstappen ken ik al jaren niet meer, dit en sl[lees meer...]echt in slaap komen zijn denk ik wel een van de bijwerkingen van Lamotrigine.

26-04-2010 | Vrouw

26-04-2010 | Vrouw
Epilepsie
ik ben overgestapt op dit medicijn, maar het is er niet beter op geworden. Ik ben af en toe mijn coördinatie kwijt en dan val dan soms flauw. In het begin werd ik de hele tijd ongesteld omdat ik ook de pil slikte, daar ben nu mee gestopt en heb ik daar geen last meer van. Ik heb ook soms een droge mond.

25-04-2010 | Man
lamotrigine
Na een blak-oud van het medc. gebr. voor deze.
Lamotrigine 200 mg. heeft m'n lichaam enorm aangetast! Dubbelzien - geheugen verlies - zenuwstelsel aangetast, dode voeten tot m'n knieen - evenwicht stoornis - jeuk - puisjes op m'n voorhoofd - vermoeidheid - dikke voeten bij langstaan - ruggepijn - drogehuid. Ik wil hier zondermeer mee stoppen. Na een tweede blak-oud is mij dit toe bedeeld, wat niet voeldoet aan de voor [lees meer...]geschreven uitwerking. Alleen zoals ik vermeld een vergif medicijn. Voor deze mening, heb ik een uitvoerige samenstelling gegeven, voor dit medicijn, dus hier laat ik het bij. Mijn waardering voor deze openheid van de gebruikte medicijnen in het dagelijkse leven. (Red: om privacy-redenen zijn persoonsgegevens verwijderd)

19-04-2010 | Vrouw
Bipolaire Stoornis
Ik heb Lamotrigine voorgeschreven gekregen door de psychiater om beschermd te zijn tegen een depressie. Ondanks dat dit een medicijn is wat eigenlijk bedoeld is als anti epilepticum doet het m.i. zijn werk goed bij mij. Mijn depressieve klachten zijn niet geheel verdwenen maar zeker beter te hanteren (waarschijnlijk ook tgv behandeling in een speciale therapiegroep). Al[lees meer...] met al ben ik tevreden. Ik heb geen last van nare bijverschijnselen en nog belangrijker het is niet een medicijn wat DIK maakt

02-04-2010 | Man

27-08-2020 | Man | 16
lamotrigine (100mg)
Epilepsie
augustus 2020: Lamotrigine Sandoz wordt binnenkort uit de handel genomen. Bespreek dit met je neuroloog.

22-10-2020 | Vrouw | 17
lamotrigine (25mg)
Epilepsie
Sinds kleins af aan heb ik epilepsie ontwikkeld door een verouderde injectie die ik heb gekregen als baby.. later is dit is verdwenen en kreeg ik in 2018 twee aanvallen. Ik neem Lamotrigine (van 1 tablet naar 3, ik neem dus nu 2x op een dag 75milligram). Ik heb gelezen dat dit wordt gebruikt voor mensen die depressie hebben.. ik heb depressie ontwikkeld via deze med[lees meer...]icijnen dus ik zit heel erg in de knoop met: Geen medicatie - epilepsie Wel medicatie - depressie Ik heb sinds kort een ander merk want Sandoz is weg. Ik merk dat ik van dit merk heel veel hoofdpijn krijg en dat had ik bij Sandoz niet. Rare vraag maar hebben jullie ook dat de Lamotrigine tabletten naar een soort aardbei milkshake smaken?

05-03-2018 | Vrouw | 17
lamotrigine (200mg)
Epilepsie
Voor mijn dochter effectief middel zonder al teveel bijwerkingen. helaas na 4 jaar name de insulten toe . Nu een zoektocht met medicatie erbij keppra depressief vimpat duizelig. Nu depakine dit zal nog moeten blijken in het verleden wel effectief geweest wel,wat zwaarder geworden. Vandaar ook de uitstel voor de keuze van dit middel erbij. Neuroloog geeft dit medicijn ook l[lees meer...]iever niet aan vrouwen in vruchtbare periode.

25-09-2019 | Vrouw | 21
lamotrigine (25mg)
Ik heb dit medicijn een jaar geleden gebruikt. De neuroloog wou kijken of dit zou helpen bij mijn aanvallen ik gebruikte toen propanalol 3x per dag. De eerste paar weken begon ik wel wat te merken alleen na een maand begon ik hele vage bijwerkingen te krijgen van dit medicijn. Ik ben na 2, 5 maand gestopt met dit medicijn door de vage huidklachten en opgezette klieren. Nu [lees meer...]een jaar later heb ik zeer zware neurologische bijwerkingen eraan over gehouden ( fasciculaties , myoclonieen ) en zijn deze nooit meer te verhelpen. Dit medicijn heeft mij meer kwaad dan goed gedaan. Deze klachten zijn niet te verhelpen met andere medicijnen en dit maakt het nog erger.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum