pregabaline

Aangezichtspijn (30 meningen)
Polyneuropathie (28 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (13 meningen)
Epilepsie (7 meningen)

Rivotril (166 meningen)
Gabapentine (144 meningen)

30-11-2020 | Vrouw | 69
pregabaline (75mg)
Kreeg 4 weken geleden Lyrica voorgeschreven voor zenuwpijn na knie-operatie. Het werkt maar het is een verschrikkelijk medicijn. Bijna onmogelijk om er mee te stoppen en het richt enorme schade aan. Ben lig geworden van een internationale Facebook-groep. Krijs daarin zeer goed advies. Nu heel langzaam aan het afbouwen door de capsules in water op te lossen en minutieus te [lees meer...]doseren. Begin er niet aan! Zie het internet-artikel: Lyrica de hel op aarde.

02-10-2018 | Man | 69
pregabaline (75mg)
ik gebruik Lyrica voor mijn Fantoom pijnen. ik ben diabetes al vanaf April 1982 en ben nog steeds Insuline afhankelijk;heb Ulcus aan mijn rechter enkel zowel aan de binnen kant en buiten kant en heb bloedvaten verstopping en heb een amputatie van mijn 5 tenen er af. en ben in 1996 Geopereerd aan mijn Hart in Nieuwegein ik slik 23 tabletten per dag om in leven te blij[lees meer...]ven,het lopen gaat slecht bloedsuikers schommelen ik gebruik een Insulinepomp gebruik Humaan Insuline. 3.5moll/l van 24 uur tot 08 uur in de ochtend en overdag van 08 uur tot 24 uur 5.10 moll/l + 3 x daags 850 mg -metformine heb vele aandoeningen om op te noemen en dus véél medicijnen ben er soms misselijk van. oke ditwasmijn verhaal wat ik nog steeds door sta! vriendelijke groeten Suikerklontje.

19-07-2019 | Vrouw | 70
pregabaline (75mg)
ik heb fibromyalgie en kreeg dit medicijn samen met meloxicam . Met beiden ben ik gestopt. Maagpijn met stemverlies en opvliegers. Het gaat nu beter met mij. Bij veel pijn af en toe paracetamol.

01-10-2018 | Man | 70
pregabaline (75mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)
Kreeg dit voorgeschreven door neuroloog. Klachten waren (zijn): RLS, en i.h.a. heel onrustige nachten met veel bewegen, trappelen, praten en schreeuwen. Dit alles werd wel wat beter door Pregabaline, maar (zie boven) ik wilde die afhankelijkheid niet. Ik startte met de laagste dosering (75 mg). Na verloop van tijd werd de werking veel minder. De arts stelde hogere dosering[lees meer...] voor, maar daar had ik geen trek in. Want dan lijkt het einde zoek.

10-10-2018 | Vrouw | 71

23-06-2021 | Vrouw | 72
pregabaline (75)
Hereditaire motorische en sensorische neuropathie
Effectief maar verslavend

10-11-2017 | Man | 73
Rugklachten
Middel voorgeschreven i.v.m. Lumbaal stenoze in L4 en L5. het middel helpt wel maar voor hoelang ??

08-10-2017 | Man | 73
pregabaline (150mg)
Complex Regionaal Pijnsyndroom (CRPS)
20 mei 2005 Kettingzaag trauma linkerpols. Nervus medianus weggerukt. Na 3 weken werd sudeck vastgesteld. 1 jaar met zware medicatie en testen, Transtecpleisters, neurontin, beerblocs, stellatumblocs, enz. neurostimulator tot uiteindelijk Lyrica de betere oplossing bleek. De pijn is er nog steeds en soms niet te harden, dan maar oxynorm en oxycontin tot het gaat. We vecht[lees meer...]en nog steeds maar het blijft aartsmoeilijk. Spijtig dat ik moet vaststellen, dat na 12 jaar er medisch bijna geen vooruitgang is gemaakt. Het gebruik van deze medicatie op lange termijn heeft ertoe geleid dat mijn dikke darm diende verwijderd te worden en leef ik verder met pijn en Ileostoma en veel medicatie. En toch is het leven soms mooi.

07-08-2021 | Vrouw | 74
Nu 4 weken bezig De scherpe randjes zijn eraf Wel moe en oriëntatie wat minder

23-01-2019 | Man | 74
Posttraumatische dystrofie

12-11-2019 | Man | 75
pregabaline (75mg)
Neuropathische pijnen in mijn verlamde rechterarm. verkeersongeluk in 1966. Zenuwbeschadiging vanuit de nekwervels Pijn neemt enorm toe. Bezoek pijnpoli .. Vanaf 2007 neem ik lyrica. Na wat experimenteren met de docering en overleg met de arts neem k nu 7 x 75 Mg . Voel me prima met soms nog wat pijn scheuten.

07-09-2020 | Vrouw | 76
pregabaline (300mg)
Artrose
Denk ik, want ik heb een versleten rug. 8 jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn rug, ben bij de pijnkliniek geweest maar geen van beide heeft geholpen. Bij mijn rug zijn stenosis weggehaald en bij de pijnkliniek zijn er 10 x een zenuw verbrand. Ook dat heeft niet geholpen, dus ik loop nu in huis zelfs met een rollator vooral omdat ik, ondanks de medicijnen, veel pijn h[lees meer...]eb. Bij de revalidatie centrum hebben ze gezegd dat ik een totaal een versleten rug heb en dat er niets meer aan te doen is. Ik vind het moeilijk om mij daar bij neer te leggen want je wereldje word zo klein, vooral omdat ik ook mijn auto weg heb moeten doen vanwege de medicijnen.

28-03-2019 | Man | 76
Polyneuropathie

30-08-2019 | Man | 80
pregabaline (300mg)
ik slik nu Lyrica en 's avonds 1 Contramal meerdere weken kon ik niet slaap branderige tintelde benen + jeuk ik werd bijna gek en naar pijnarts een rug punctie volgde maar resultaat niks en dan de uitslag RLS " kunnen niks meer doen voor u ( leren mee leven ) dikwijls de slogan in vele klinieken ver stappen gedaan en de allures van een dropvoet + al waggelende stappen ( C[lees meer...]harly Chaplin ) sommigen denken die man is dronken maar een groot geluk met die medicatie kan ik toch goed slapen nu maar ja men is gedoemd te slikken tot men sterft .

11-08-2019 | Man | 80
Pijn (algemeen)
ik heb al weken branderige tintelende pijn in beide benen links ergst pijndokter deed al rug punctie maar nog niet oke en andere dokter solferd mij nu Lyrica op om die tintelingen te stoppen en angst beknotten ( heb ik niet ) hij sprak fameuze pijnstiller maar is geen pijn neen ellende die u belet goed te slapen .

20-12-2019 | Man | 81
pregabaline (150mg)
Is een artroseaandoening in d e wervelkolom met acute ontstekingen en hevige pijnen . Infiltratie met depomedrol, pleisters van duregesic tot 50 helpen niet meer , ook oxycontin en oxynormm instant , allemaal opoiden , hebben maar een beperkte invloed. Nu pas begonnen met Lyrica, nu 2 x 150, nog geen resultaat voelbaar, au contraire. Ik zie nog een tijdje,,dan terug naar [lees meer...]pijnklinuek Pellenberg bij dr en assistenten .

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum