pregabaline

22-11-2020 | Man | 49
Werk nog niet echt

19-11-2020 | Man | 31
Aangezichtspijn
Na meerdere onderzoeken door verschillende neurologen en neurochirurg slik ik nu 600mg per dag voor nervus supraorbitalis neuralgie. Helaas hielpen injecties niet voldoende. Medicatie zorgt ervoor dat de pijn nog zeurend op de achtergrond aanwezig is. Door gebruik van pregabaline lig ik niet langer tot brakend aan toe in bed. Ik wil en kan niet zonder deze medicatie. Bi[lees meer...]jwerkingen neem ik voor lief

01-09-2020 | Man | 63
pregabaline (150mg)
Het werkt zeker wel,alleen de weegschaal gaat naar waardes toe die mij niet aanstaan door dit middel.

28-08-2020 | Man | 50

20-08-2020 | Man | 79
pregabaline (225mg)
Longkanker
Uitgezaaide longkanker. Chemotherapie en aansluitend immuun therapie. Uitbehandeld in ziekenhuis. Nu thuis behandeling met huisarts en palliatieve verpleegkundige. Kwaliteit van leven neemt steeds verder af maar geniet nog van iedere dag. Nu aan de rolstoel. Kan ik weer naar buiten.

11-08-2020 | Man | 49
Hernia
2.5 jaar gelden begonnen met 2 x 5mg.langwerkend zit nu op 2 maal daags x 10 mg langwerkend en 6x 5 mg kort werkend plus 2maal daags 2 maal 75 mg pregabiline dat is voor de zenuwpijn. en nog steeds verrek ik van de pijn . uit behand in het ziekenhuis , ik vol een chronische pijn behandeling benaiud als de pest. geen hart problemen al 2 maal onderzocht . word er gek van. o [lees meer...]en natuurlijk 6 maal daags paracetemol voor de hoofd pijnen . die je er gratis bij krijg . daarnaast cesar therapie gevolg geen baat . .

11-08-2020 | Man | 49
Hernia
samen met oxycondon zie verhaal bij oxycodon

30-06-2020 | Man | 51
Hernia
Na eerst volgestopt te zijn met Naproxen en vanwege uitblijvende werking morfine achtige medicatie door arts uit ziekenhuis (in Breda) op Pregabaline gezet. Vanaf eerste inname al pijn vermindering en na langzaam dosis opbouwen van helse pijn naar een dragelijke situatie gekomen waardoor ik weer kon slapen. Na de operatie op gevoel na enkele weken de dosering langza[lees meer...]am verlaagd tot ik na een week of 8 de medicatie heb stop gezet. Ook nog een keer tijdens het afbouwen de dosering weer verhoogd omdat ik zelf een beetje teveel was gaan doen. Na 12 tot 24 uur merk je dat de pijn afneemt. Deze manier van afbouwen was uiteraard met toestemming van arts. Het werkt niet bij iedereen, maar als dit niet had gewerkt was er nog een ander medicijn geweest dat dan wel zijn doel had bereikt.

03-06-2020 | Man | 67
Diabetes type 2
Heb sinds 2013 diabetes en pas sinds kort deze bijwerkingen, Kan ook niet overgaan op een ander middel zonder deze bijwerkingen

25-02-2020 | Man | 69
pregabaline (300mg)
Sinds de amputatie van mijn gehele linkerbeen bijna 5 jaar geleden had ik veel last van fantoompijn, felle pijnscheuten in mijn hiel of ander deel van mijn niet meer aanwezige lichaamsdeel. Na mijn laatste periodieke aanval had ik er genoeg van en ben naar mijn arts gegaan, vertelde wat er mis was en hij stelde pregabalnie voor wat eigenlijk ook bij epilepsie wordt voorg[lees meer...]eschreven, heb 1 keer een epileptiese aanval gehad, te beginnen met 150 mg om het lichaam te laten wennen en na 1/2 weken verhogen naar 300 mg. Nu na een maand ben ik meer ontspannen wat mijn spastische hand betreft, overgehouden van een herseninfarct 12 jaar geleden, had een klapvoet links, nu niet meer dus maar die "voet" plaagde me nog en nu al een tijd niet meer, soms iets maar niet als weleer. Ik ben heel blij. Eindelijk verlost van die levende nachtmerrie. Een middeleeuwse marteling kwam er bij in de buurt. De Here zij geprezen. Halleluja.

03-02-2020 | Man | 49
pregabaline (150mg)
Het helpt goed, mag ook wel 4 december begonnen met allerlij medicatie in een ziekenhuis 2 weken later opgenomen in een zorg pension en daar 6 weken gelegen nu sinds 10 dagen thuis en loop al kleine stukjes in huis zonder krukken als ondersteuning. Hoe ik moet afbouwen van deze troep en wanneer ik weer auto mag/kan rijden weet ik niet maar het zal niet makkelijk zijn.

30-12-2019 | Man | 25
pregabaline (150mg)
In maart 2019 begonnen met pregabaline voor zenuwpijn in beide benen (2x75mg). Het middel gaat na een paar weken werken, maar binnen enkele weken verminderd de werking en komt de pijn er weer doorheen. Steeds blijven ophogen tot ik de maximale hoeveelheid van 2x300mg bereikte. Bijwerkingen nemen dan wel toe, maar valt mee te leven. Bijwerkingen voornamelijk wazig zien, li[lees meer...]chte gewichtstoename en een afwezig gevoel. Je kan er wel goed op slapen. Nu geswitcht naar nortriptilyne en tot zover werkt dat beter, maar heeft wel meer aanwezige bijwerkingen.

29-12-2019 | Man | 77
Polyneuropathie
Na een herniaoperatie kreeg ik een ziekenhuis bacterie infectie. 3 maanden een zware antibiotica kuur na ongeveer een jaar nog met ernstig rugpijn ben mij linker arm en handsoes te tintelen. ook mijn linker been en voet kregen daar last van. daarna begon er een brandende pijn op de huid mijn benen. Neurologisch onderzoek wees uit Poly neuropathie Begonnen met 1x 75mg en [lees meer...]50mg Tramadol, geen effect. opgehoogd naar 2x 150mg en 100mg Tramadol. Dit gaf eerst wel wat verlichting, maar na enkele maanden werd het minder. Nu 2x 300mg en 2x 100mg Tramadol LP en tussen door 1000mg Paracetamol. Dit is voor mij nu dragelijk ik loop beter en het branderige gevoel op de huid van mijn benen is bijna weg. De er is zelfs een licht verbetering in het linker been opgetreden. Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen, maar ik ben snel moe en heuvel op lopen kost veel inspanning en is pijnlijk..

14-12-2019 | Man | 80
pregabaline (75mg)
Val een aantal keren per dag in een diepe slaap . Als ik dan wakker word ben ik volledig de weg kwijt . Maar de zenuw pijn in mijn been is wel weg .

17-10-2019 | Man | 71
Gordelroos
Heftige Trigeminus-Zoster-infectie met meningo-encefalitis. 16 dagen aan het infuus met Aciclovir. Nu is het zes maanden later en de pijn is dragelijk, dankzij de maximale dosis Pregabalin (600 mg) plus 2 x 500 mg Metamizol. Maar ik zit regelmatig te knikkebollen en mijn hoofd lijkt wel een zeef. Ik moet echt alles opschrijven, anders is het weg.... Hoop dat het niet per[lees meer...]manent is!

10-09-2019 | Man | 71
pregabaline (150mg)
Acute necrotiserende gingivitis (ANG, ANUG)
4weken opgezeten,heel weinig geslapen. Gebruik nu 600 Mg per dag ,eerst + 2 weken 300 Mg , nu 600 Mg. Somsnog wakker worden van pijn in rug en armen sinds. Pijnpoli 29 aug voor injectie voor rug. 2sept MRI cerivale wervelkolom,weet nog geen uitslag.