pregabaline

Topamax (207 meningen)
Rivotril (166 meningen)

13-04-2021 | Vrouw | 66
pregabaline (75mg)
Na een geknelde zenuw, na operatie nog verder moeten nemen.

10-12-2017 | Man | 66
Posttraumatische dystrofie
Na knie operatie.bleef de pijn maar aanhouden en na een bezoek aan de pijnpoli dit medicijn voorgeschreven en was de pijn onder controle.

24-12-2016 | Man | 66
Lage rugpijn
In 2005 motorongeluk gekregen en een wervelbreuk op gelopen (L3). Compressie fractuur. In de jaren daarna kreeg ik steeds meer pijn en uitstraling in rechterbeen die steeds erger werd. Na de Pijnkliniek, heb ik nu dus Pregabaline met de nodige bijwerkingen: Huidproblemen, rode vlekken. spierpijn in kuiten kan daardoor moeilijk lopen. Hoofdpijn, duizelingen, trillende hande[lees meer...]n, behoorlijke vergeetachtigheid en waggelend lopen.

11-02-2021 | Man | 67
Artrose - gewrichtsaandoening
I.v.m. mijn poly-artrose slik ik dagelijks 4 X tramadol 50mg en 3 X pregabeline de pijn is hierdoor wel iets verminderd maar verdwijnen zal hij helaas nooit meer . De bijwerking lichte sufheid en vermoeidheid neem ik voor lief dat vind ik minder erg dan de dagelijkse (bijna) onhoudbare pijn het is nou eenmaal het een of het ander

03-06-2020 | Man | 67
Diabetes type 2
Heb sinds 2013 diabetes en pas sinds kort deze bijwerkingen, Kan ook niet overgaan op een ander middel zonder deze bijwerkingen

11-12-2019 | Vrouw | 67
pregabaline (75mg)
Met pregabaline werd ik verlost van vele jaren voortdurende pijn. Werd er moedeloos van. Ik heb het 4 jaar geslikt en dat naar tevredenheid. De bijwerkingen - concentratieverlies en daardoor geheugenproblemen - wogen niet op tegen de pijn die ik zonder het medicijn had. En moet vermeld dat de bijwerkingen waar veel over gesproken wordt: sufheid, slaperigheid, na verloop va[lees meer...]n tijd afneemt en ik ben blij dat ik niet meteen bij aanvang en constatering van deze bijwerkingen opgegeven heb.

12-04-2017 | Man | 67
pregabaline (150mg)
Ik gebruik dit product al jaren en als ik ze zou vergeten, dan ben ik zeker niet van de pijn af en ik heb een zeer zwaar versleten rug met uitstraling. Ook gebruik ik palexia, samen met lyrica.

18-01-2017 | Man | 67
Polyneuropathie
Weinig resultaat

17-07-2020 | Vrouw | 68
pregabaline (75mg)
Helpt goed maar voor mij zijn de bijwerkingen heel vervelend vooral Ineens In slaap vallen en gewichtstoename Na hernia ernstige pijn in rechterbeen met blijvende schade

10-09-2019 | Man | 68
pregabaline (150mg)
het enige wat ik doe is aankomen gebruik ze nou 3 maand ben er 3/4 kilo aangekomen maar verder geen bijwerkingen

03-04-2019 | Man | 68
pregabaline (300mg)
Matig effect, veel vervelende bijwerkingen.

30-03-2019 | Man | 68
pregabaline (300mg)
in het begin veel duizeligheid. later vermoeidheid, kortademig. slaperigheid. na langere periode van gebruik ernstige obstipatie.

25-02-2020 | Man | 69
pregabaline (300mg)
Sinds de amputatie van mijn gehele linkerbeen bijna 5 jaar geleden had ik veel last van fantoompijn, felle pijnscheuten in mijn hiel of ander deel van mijn niet meer aanwezige lichaamsdeel. Na mijn laatste periodieke aanval had ik er genoeg van en ben naar mijn arts gegaan, vertelde wat er mis was en hij stelde pregabalnie voor wat eigenlijk ook bij epilepsie wordt voorg[lees meer...]eschreven, heb 1 keer een epileptiese aanval gehad, te beginnen met 150 mg om het lichaam te laten wennen en na 1/2 weken verhogen naar 300 mg. Nu na een maand ben ik meer ontspannen wat mijn spastische hand betreft, overgehouden van een herseninfarct 12 jaar geleden, had een klapvoet links, nu niet meer dus maar die "voet" plaagde me nog en nu al een tijd niet meer, soms iets maar niet als weleer. Ik ben heel blij. Eindelijk verlost van die levende nachtmerrie. Een middeleeuwse marteling kwam er bij in de buurt. De Here zij geprezen. Halleluja.

18-12-2019 | Vrouw | 70
pregabaline (75mg)
Voor de zenuwpijn in mijn benen na chemo helpt het gedeeltelijk. Kan iets verder lopen maar ben wel minder moe door de dag heen.

17-10-2019 | Man | 71
Gordelroos
Heftige Trigeminus-Zoster-infectie met meningo-encefalitis. 16 dagen aan het infuus met Aciclovir. Nu is het zes maanden later en de pijn is dragelijk, dankzij de maximale dosis Pregabalin (600 mg) plus 2 x 500 mg Metamizol. Maar ik zit regelmatig te knikkebollen en mijn hoofd lijkt wel een zeef. Ik moet echt alles opschrijven, anders is het weg.... Hoop dat het niet per[lees meer...]manent is!

10-09-2019 | Man | 71
pregabaline (150mg)
Acute necrotiserende gingivitis (ANG, ANUG)
4weken opgezeten,heel weinig geslapen. Gebruik nu 600 Mg per dag ,eerst + 2 weken 300 Mg , nu 600 Mg. Somsnog wakker worden van pijn in rug en armen sinds. Pijnpoli 29 aug voor injectie voor rug. 2sept MRI cerivale wervelkolom,weet nog geen uitslag.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum