ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 1 van 3
14-11-2018

Maagklachten

Last van veel maagzuur, eerst kuur gehad met omeprazol. Daarna dagelijks gebruikt. Klachten zijn niet weer gekomen. Bij scherp eten 1 extra genomen. wel elke 2 a 3 jaar een maag onderzoek en of darm onderzoek.
11-09-2018

Maagklachten

Ik gebruikte omecat om maagklachten en benauwd gevoel. Nadat ik bij herhaal recept deze niet kreeg een alternatief gekregen omdat zorgverzekeraar deze meer vergoed, Omeprazol Auro 20mg gekregen. Deze werkt averechts, de klachten werden alleen maar erger. Ik weet nu niet wat ik moet doen. Ik gebruik in elk geval Omeprazol Auro niet meer.
24-08-2017

Maagklachten

2maanden Omeprazol gebruikt tegen maag- en darmkrampen, maar ik had steeds zuur, pijn en verkramping. Daarom heeft de MDL arts een switch naar Esomeprazol gedaan. Dat werkt ook niet bij mijn klachten.
09-08-2017

Maagklachten

Slik al 6 jaar omeprazol, helaas heeft cz de goedkope uitvoering voorgeschreven, dit voor de vierde keer met mijn voorgeschreven medicijnen door mijn cardioloog. Nu erg veel last van misselijkheid. Zo gaat het nooit goed met je, oh ja nu slik ik ook medicijnen tegen misselijkheid. Dus het kost de verzekering toch meer.
26-07-2017

Maagklachten

Na eerst een lichter medicijn tegen maagzuur klachten door huisarts omeprazol 40mg voorgeschreven gekregen. Dit medicijn bleek goed te werken, daarna herhaalrecept bij apotheek gehaald en kreeg ik Omecat mee. Na enkele dagen klachten weer volledig terug en ben ik naar apotheek teruggegaan. Bij navraag bleek dit op voorschrift van CZ. Nu weer Omeprazol meegekregen, zelf bet[lees meer...]aald want wordt niet vergoed. Gelijk na 2 dagen klachten weer onder controle.
13-05-2017

Maagklachten

Ik gebruik nu al 5 jaar dagelijks omeprazol op advies van de maag lever darm arts (klep sluit niet goed). Zeer effectief medicijn zonder bijwerkingen. Het is zeer slecht om door te lopen met maagzuur. Rennies etc hielp niet. Voor mij het enige medicijn wat werkt tegen maagzuur / slokdarm klachten.
05-05-2017

Maagklachten

Ik gebruik helaas al jarenlang Losec/Omeprazol vanwege een defecte maagklep. Bijwerkingen: verlaging b12 gehalte, gewrichtspijn.
07-01-2017

Maagklachten

Door medicatie gebruik omeprazol erg nodig. Wel de echte van het merk Sandoz, Omecat werkt niet, veel maagpijn/ maagzweer/ maagbranden
Pagina 1 van 3

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!