Ervaringen met Pantoprazol

Bij  BuikpijnX

Maagbeschermer (43 meningen)
Maagzuur (37 meningen)
Maagklachten (34 meningen)
Maagzuur (brandend) (31 meningen)
Reflux (22 meningen)
Middenrifsbreuk (15 meningen)
Maagzweer (10 meningen)
Maagontsteking (10 meningen)
Barrett's slokdarm (9 meningen)
Slokdarmontsteking (4 meningen)

Bojan Nikolik (07-06-2015)

11-01-2024 | Vrouw | 31
pantoprazol (40mg)
Buikpijn
Na maanden kreeg ik steken in mijn gezicht gepaard met verhoging. Ik heb er lang mee gelopen , we wisten niet wat het was aangezien ik ook niet verkouden was en ook niet ziek. Mijn neus werd extreem droog door pantaprazol . Daarna niet gebruikt toen werden mijn klachten minder. Na paar maanden was ik weer begonnen toen kreeg ik weer extreem droge neus met als gevolg op[lees meer...]hoping slijm holtes en ontstekingen. Daarna direct gestopt en ik wist het zeker : deze medicatie triggerd mijn holtes heel erg. Nu heb ik veel minder last en is mijn neus minder droog. Ik heb wel nu een chronische bijholteontsteking omdat heel lang met ontsteking heb gelopen. Verder werkte het prima voor mijn maag , alleen mijn knieën deden pijn omdat je door maagzuuremmers magnesium , fosfor, en b12 tekort krijgt. Het is een gevaarlijke medicatie in mijn ogen. Heb nog steeds soms last van mijn knieën. Gebruik liever sucralfaat.

12-04-2016 | Vrouw | 22
pantoprazol (20mg)
Buikpijn
Vandaag door de huisarts voorgeschreven gekregen, omdat ik ongelooflijke pijnaanvallen heb na het eten van heel vet eten. (Denk aan een pizza van de pizzeria, shoarma, macDonalds). Omdat mijn galblaas niet zeer deed als er op werd gedrukt (huisarts dacht aan galstenen), heb ik dit eerst voor 2 weken meegekregen. Ik ben benieuwd.

17-01-2015 | Man | 14
pantoprazol (20mg)
Buikpijn
ik zelf had heel erg veel last van buikpijn heel erg en dan de hele dag toen zij de huisarts dat ik 1x per dag pantoprazol moet slikken en ja ik vondt dat ze werkten alleen ik vindt wel dat er een langere werking in de medicijn zit want ik had er het liefst 2 per dag gewild verder heb ik nergens last van gehad geen bijwerkingen enzo. en na een week was de buikpijn weg