mondverzorging

Tandvleesontsteking (40 meningen)
Trekken van tand of kies (16 meningen)
Tandverzorging (7 meningen)
Aften (3 meningen)

16-04-2021 | Vrouw | 55
mondverzorging (2mg/ml)
Tandverzorging
Gelukkig slechts éénmalig mond mee gespoeld, na tandsteenverwijdering - onmiddellijk brandende keel en tintelende tong - ganse nacht roffelend hart - na ademhalingsoefeningen "vertraagd" tot 110bpm in bed - ganse dag nog keelpijn en ruwe tong - op een bepaald moment ook sterke kuitkrampen (na inname Mg gebeterd, nog nooit zo gehad), heel slap, niet in staat te werken.

23-06-2016 | Man | 55
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na enkele dagen van gebruik na plaatsen van implantaat had ik een indringende zwavelgeur maar besefte niet dat die van dit product kwam. Na een paar weken ook bruine tanden. Om een lang verhaal kort te maken zit ik nu met een schimmelinfectie op mijn tong die ik niet kwijt raak. Ik denk dat de tandartsen betaald worden om dit product voor te schrijven. Het zou uit de hande[lees meer...]l moeten genomen worden.

13-06-2016 | Man | 55
Kiespijn

21-09-2020 | Vrouw | 56
mondverzorging (1,2mg/ml)
Na het krijgen van een implantaat moest ik 2x dgs spoelen met Perio-Aid. Na 2 dgn stonden de blaren in mn mond en was mn tong net schuurpapier. Zeer pijnlijk. Ben na 2 dgn ipv 15 dgn gestopt dit middel te gebruiken. Na enkele dgn wat minder klachten.

23-10-2018 | Vrouw | 57
mondverzorging (1,2mg/ml)
Acute necrotiserende parodontitis (ANP, ANUP)
Ik ben het gaan gebruiken na meerdere malen een tandvlees ontsteking te hebben gehad... Ik spoel minimaal 2 x per dag plus dat ik ook met de perio-aid tandpasta poets... Ikzelf heb er heel veel baat bij...geen last meer van tandvlees ontstekingen en niet zoals andere gebruikers schrijven last van branderigheid in mijn mond. Wel als ik spoel dan merk ik even dat het werkt ([lees meer...]misschien is dat de branderigheid ) maar verder geen last en geheel tevreden

08-05-2018 | Vrouw | 57
Kaakoperatie
Gisteren een kaakoperatie gehad in de onderkaak.. Mijn bot was te spits om implantaten te kunnen plaatsen voor een klikgebitsprothese. Bot is lager en vlak gemaakt, en er zijn 2 implantaten geplaatst. Omdat de mondholte goed schoon te houden , spoel ik 2x daags met Perio-aid 1,2 %. 1 Minuut spoelen, en daarna een heerlijk frisse mond. In het verleden ook al vaker gebr[lees meer...]uikt na behandelingen bij de kaakchirurg. Ik vind het Super, ben zeer tevreden !

05-12-2012 | Vrouw | 57
mondverzorging
Tandvleesontsteking
Het smaakt niet vreselijk en dat is het enige positieve,na het spoelen mag je een half uur niet eten of drinken maar binnen een kwartier krijg je een vreselijke bittere smaak die elke dag smerige wordt je tong gaat prikken en branden en wordt zwart smaak gaat weg en is nu na 3 dagen gestopt nog niet terug. Ik weet niet wie die middelen controleert maar laat een tandarts oo[lees meer...]k eens 2 weken gebruiken dan schrijven het niet voor. Mond is stuk en pijnlijk en ik heb een blaar.

26-05-2019 | Vrouw | 59
Trekken van tand of kies
Op advies van implantoloog ivm trekken kies/kroon en voorbereidingen voor een implantaat. Zou ik 2 weken 2 maal daags moeten spoelen gedurende de periode dat de hechtingen in mijn mond zitten. De vierde dag mee gestopt. Was niet meer vol te houden!!

24-04-2021 | Vrouw | 60
mondverzorging (10mg/g)
Tandvleesontsteking
Ik kreeg van de mondhygiëniste een AB kuur plus perio aid mondspoeling ivm paradontitis. Nou was de kuur al hel maar de mondspoeling nog erger. Geen smaak meer zwarte pijnlijke tong mijn keel voelt alsof ik een keelontsteking heb en is vuurrood met bultjes. Moest 2 weken spoelen ben na 1 week gestopt. Niet te doen. Ik spoel nu met zoutoplossing en gorgelen daarmee tegen[lees meer...] de keelpijn. Wat een rotzooi. En je tanden verkleuren er ook nog van. Nooit meer dus.

05-11-2018 | Vrouw | 60
mondverzorging (15mg)
Ontsteking (mond)
Ik kreeg perio aid tandgel voorgeschreven. Lokaal gebruikt tegen tandvleesontsteking. Na een dag kreeg ik door mijn hele mond door problemen met tandvlees. Ik besloot ook te gaan spoelen met perio aid en al mijn tanden te poetsen met perio aid gel. Het gaf direct een zeer branderig gevoel in mijn hele mond. Ik kreeg problemen met mijn smaak. Ik besloot vol te houden, omd[lees meer...]at de tandvleesproblemen niet wilden oplossen. Na een paar dagen kreeg ik een zwelling onder mijn oor en onder kaak. Als ik wat eet wordt de zwelling erger door de kauwbewegingen. Na een aantal uren wordt het iets minder. Maar de zwelling straalt uit naar mijn nek en mijn hoofd. Ik ben me rot geschrokken. Gelukkig las ik net dat iemand anders er ook last van had. Ik ben er nu een dag mee gestopt, maar de zwelling blijft. Ik gebruik het niet meer.

09-03-2017 | Man | 60
Kaakoperatie
Na het plaatsen van meerdere implantaten gebruikt ter voorkoming van infectie. Prima effectief en veel aangenamer in gebruik dan "zuivere" chloorhexidine, zowel in smaak als in (ontbrekende) bijwerkingen ten aanzien van tandverkleuring. Verwacht echter geen wonderen: Dit middel is een ondersteuning van mondhygiëne, geen geneesmiddel voor een al aanwezige schimmel- of bacte[lees meer...]riële infectie.

27-05-2016 | Vrouw | 60
mondverzorging (1,2mg/ml)
Ivm implantaten kreeg ik Perio aid spoelmiddel voorgeschreven. Kreeg direct klachten. Acuut gestopt met die spul en overgegaan om te spoelen met gewoon zoutoplossing. Nu ik zo alle reviews lees, dan vraag ik mij toch werkelijk af dat dit spul nog te verkrijgen is en behandelaars dit nog voorschrijven.

08-03-2020 | Vrouw | 61
Tandvleesontsteking
Helaas ook zeer negatieve ervaring met Perio Aid intensive care 1,12% chloorhexidine + 0,05% CPC. Al na 2 dagen droge mond zere tong en binnenkant wangen, en na gestopt te zijn namen de klachten zelfs toe en nu na 2 dagen dikke zwellingen onder de oren (speelselklieren) en zeer pijnlijke mond.

14-11-2019 | Vrouw | 61
mondverzorging (10mg/g)
bij mondhygiëniste geweest kreeg perio.aid intensive care 0,12% Chlorihexidine +0,05% CPC voorgeschreven om twee weken te spoelen na een dag gevoelige wang en dag twee hele verdikking onder rechter oor, en tijdens het eten werd dat erger, naar tandarts geweest en kon op zich niets vinden, een Opt gemaakt en daar ook niets op te zien, kreeg verwijzing naar de kaakchirurg, n[lees meer...]og niet geweest omdat zwelling minder werd,heb nu diverse recensies gelezen over dit middel van diverse mensen, nu de vraag hoelang heeft de verdikking er nog gezeten na stoppen van die spul,en moet ik nu nog naar de kaakchirurg.

13-11-2019 | Man | 61
mondverzorging (0,12)
Tandverzorging
I.v.m. intensieve gebitsreiniging door mondhygiëniste een week voorafgaand aan de behandeling dit middel 2x per dag gebruikt. Na 3 dagen mondspoeling ontstond plotseling hevige zwelling onder linker oor. Erg pijnlijk bij het eten. Na stoppen spoeling (2 dagen geleden) geen verergering meer maar de zwelling/pijn komt af en toe nog terug.

08-12-2021 | Man | 62
Trekken van tand of kies
Je proeft de hele nacht dat spul ik voel me slecht ook maag is van streek. Ik ga Zoutwater gebruiken en tee tree olie voor dat ik bij de tandarts kom voor operatie, ik heb dat vaker gedaan en het was goed, maar nu kreeg ik dit spul. Gebruik lepeltje zout. Mond spoelen met kokos olie. Ik gebruik voor het trekken van kiezen spoel ik mijn mond voor de tandarts practijk m[lees meer...]et thee tree olie. Daar word ik tenminste niet slecht van. Groet van R..

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (532) - Antibiotica - penicillines breedspectrum