Ervaringen met Tramadol

tramadol

alcoholintolerantie

Gewrichtspijn (24 meningen)
Fibromyalgie (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (15 meningen)
Artrose van de wervelkolom (7 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Complicatie na operatie (4 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

18-04-2021 | Vrouw | 24
tramadol (50mg)
Ik had hallux valgus operatie aan m'n rechtervoet. Ik neem Tramadol 50 Mg 4x dag samen met 1000g dafalgan en dan 2x apranax 275 Mg tegen de ontsteking. 1ste dag Tramadol: na de 4x inname erg misselijk geworden, pijn was wel weg, gevoel van flauwvallen, na enkele uren uit bed gegaan en ineens moeten braken. Doordat ik geen hongergevoel had en dus weinig af, kwam er weinig u[lees meer...]it... Ik neem nu Tramadol met een middel tegen misselijkheid 'Antimetil'. Dit lijkt voorlopig te werken.

17-10-2020 | Man | 67
tramadol (37,5)

11-09-2020 | Vrouw | 67
Spierreuma
Ik spuit 8x per dag morfine,en 6x per dag slik ik tramadol 50mg Nog steeds ben ik niet zonder pijn,heb spierreuma,reumatische artrose,Me Cvs Fibromyalgie,hernia,spasmofilie,carpaal tunnel syndroom, enz.

30-04-2020 | Man | 72
tramadol (100mg/ml)
Gewrichtspijn
Gebruik Tramadol 100 mg voor heftige gewrichtspijn, mn. bij het opstaan 's- morgens. 2x p.d. 1 pil. Helaas de bijwerkingen zijn voor mij verschrikkelijk, DRAMATISCH! Ik drink gemiddeld 2 en halve liter vocht per.dag. Ik wandel elke dag met de hond, 3 kleine wandelingen en 1 grote wandeling van zeker 1 uur elke dag. 1 x in de 10 dagen ontlasting, keiharde ping[lees meer...]pongballen, het gaat er niet op een normale manier er uit. De anus opening is dan te nauw enz. De rest kan u wel raden, een DRAMA voor mij.

22-04-2020 | Vrouw | 42
tramadol (100mg)
Chronisch pijnsyndroom
Hallo, de werkzame stoffen niet in één keer vrijkomen bij retard tabletten, maar juist wat langzamer in het lichaam worden afgegeven. Mvg

29-02-2020 | Man | 74
tramadol (100mg)
Slijtage aan de heupen ook therapie en 6 paracetamol 6x Gebruik redelijk

13-03-2024 | Man | 42
Lage rugpijn

alcoholintolerantie

De pijn is echt minder maar het geeft een gevoel in mijn hoofd als of je druks op hebt vaag gevoel knarsetanden Verder nergens last van

13-12-2023 | Vrouw | 80
tramadol (50mg/ml)
Enkele bijwerkingen bij begin van het gebruik, misselijk, overgeven, transpireren. Bij constant gebruik gaan de bijwerkingen wel over. Ik gebruik ze al jaren voor zenuwpijn na ongeluk.

02-11-2023 | Man | 62
Artrose van de wervelkolom
ik gebruik tramadol meer dan een jaar [verslaafd] ik kan niet zonder om te gaan slapen.duurt lang voor die gaat werken zeker 2 uur .ik merk dat 50mg een snoepje word maar ik ga niet hoger ,doe ik wel soms als ik het niet meer hou ,maar dan werk deze sneller. voel me dan goed een beetje peace man gevoel . erg genoeg maar wat moet ik anders mijn rug is toto 3 keer aan geo[lees meer...]pereerd nu vast gezet en nu begint mijn heup alleen door het zware werk van vroeger .

08-09-2023 | Man | 65
Pijn (algemeen)
Versleten rug daardoor veel pijn, Tramadol werkt bij mij goed en geen bijwerkingen.

18-08-2023 | Man | 83
tramadol (100mg/ml)
Artrose
Bij polyartrose helpt het tegen pijn. Doch de pijn kan latent op matig tot zeer matig aanwezig blijven. de neuroloog had een NSAID voorgeschreven maar als hartpatiënt mocht ik geen enkele NSAID gebruiken. Later bevestigde de neuroloog dit gegeven en schreef Tramadol voor. Er zijn artsen die Tramadol niet willen voorschrijven, zo ook mijn nieuwe huisarts en schreef ipv daar[lees meer...]van een combinatie medicijn voor van Tramadol plus Paracetamol, Zaldiar van beide iets minder dan de gebruikelijk hoeveelheid in mg. Bij polyartrose en heftige pijn, werkt Zaldiar in't geheel niet. Mag een huisarts de voorgeschreven 100 mg Tramadol wijzigen in Zaldiar?

12-06-2023 | Vrouw | 25
Chronisch pijnsyndroom
Raakte er helaas extreem depressief van. Kon niet meet eten. Was drsma

03-05-2023 | Vrouw | 60
tramadol (50mg)
Ik ben dankbaar dat het de pijn verminderd. Maar vind de bijwerkingen erg naar. En stoppen is erg moeilijk, vooral door onrustige ledematen s'nachts. Wat de pijn, en dus noodzaak voor toch weer een pil, instand houdt.

28-03-2023 | Vrouw | 23
Lage rugpijn
Kon opeens niet meer lopen door extreme pijn in lage rug, geen reden of oorzaak. Ik kon niet staan, liggen of zitten zonder pijn. Tramadol maakte het leefbaar en nam denk ik 80% van de pijn weg. Hierdoor kon ik liggen en mijn rug de tijd geven om te genezen.

15-03-2023 | Vrouw | 52
tramadol (50mg)
Zware uitstralingen van rug naar benen en super zware tintels in tenen en brandende voeten , tramadol helpt redelijk het is nu leefbaar ik Slaapte niet meer van de pijn , wel soms hoofdpijn van deze

20-11-2022 | Vrouw | 61
tramadol (50mg/ml)
Verkalking uiteinde spieren linker schouder, erg veel pijn zonder medicatie