Ervaringen met Tramadol

tramadol

zweten versuft alcoholintolerantie Lichte hoofdpijn

Gewrichtspijn (24 meningen)
Fibromyalgie (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (15 meningen)
Artrose van de wervelkolom (7 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Complicatie na operatie (4 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

03-05-2021 | Vrouw | 48
tramadol (200mg)
Gewrichtspijn
Sinds 20 jaar chronische pijn in rug en heupen. Sinds jaren nu aan de 200 mg tramadol per dag tesamen met 1000 pcm per keer. Kan er goed mee leven en me werk doen. Zeker niet pijnvrij. Sinds een jaar nu in de ochtend wakker worden met een soort paniekaanvallen enorme opgejaagdheid die weer weg gaat als ik med inneem en bezig ga zijn. Slaap slecht. Snachts veel wakker li[lees meer...]ggen maar weet niet of dat ook bijwerkingen zijn. Na jaren geklooi in mijn eigen zh nu eindelijk naar het amc voor beter onderzoek.

25-04-2021 | Vrouw | 43
Slijmbeursontsteking
Paracetamol en een NSAID waren niet afdoende, met Tramadol erbij monnik de pijn weer dragen.

18-04-2021 | Vrouw | 24
tramadol (50mg)
Ik had hallux valgus operatie aan m'n rechtervoet. Ik neem Tramadol 50 Mg 4x dag samen met 1000g dafalgan en dan 2x apranax 275 Mg tegen de ontsteking. 1ste dag Tramadol: na de 4x inname erg misselijk geworden, pijn was wel weg, gevoel van flauwvallen, na enkele uren uit bed gegaan en ineens moeten braken. Doordat ik geen hongergevoel had en dus weinig af, kwam er weinig u[lees meer...]it... Ik neem nu Tramadol met een middel tegen misselijkheid 'Antimetil'. Dit lijkt voorlopig te werken.

18-04-2021 | Vrouw | 58
Reumatoïde artritis
ik gebruik het elke avond voor mij weke dele reuma en het helpt mij soms als ik soms over dag met heel veel pijn er dan nog 1 er is voor mij soort reuma geen medicijn alleen deze

08-04-2021 | Vrouw | 39
tramadol (50mg/ml)
Syndroom van Ehlers-Danlos
Ik gebruik 50 tramadol samen met 1000 paracetamol en ik heb nooit last van bijwerkingen , ik weet niet of je dat geprobeerd hebt ?? Mvrgr

04-04-2021 | Vrouw | 62
Artrose

19-03-2021 | Vrouw | 54
tramadol (37,5)
Pijn (algemeen)
Na een uur voelde ik werking in m’n hoofd, suf gevoel. Alsof ik alcohol op had. Smorgens bij wakker worden had ik hoofdpijn. 9:00 flink zweten, misselijk, overgeven. Ziek gemeld en in bed gaan liggen. Werd pas 1300 wakker uit een soort coma. Er wordt nog onderzocht waar de pijn van komt. Ben in behandeling bij huisarts en osteopaat.

19-03-2021 | Vrouw | 73
tramadol (50mg)
Voelde mij doodziek veel transpireren en braken

01-03-2021 | Vrouw | 20
Buikpijn
Merk geen pijnvermindering

28-01-2021 | Vrouw | 25
Rugpijn
Wegens dubbele scoliose erg veel rugpijn na de bevalling overgehouden. Codeïne en diclofenac werken niet. 3 x daags tramadol en ik functioneer weer een beetje . Ervaar geen enkele bijwerking. Laat je niet bang maken. Niet iedereen gaat hallucineren of wordt er suf van. Ik ben er erg blij mee

24-01-2021 | Vrouw | 79
Slijmbeursontsteking
voor het slapen gaan de capsule ingenomen. De volgende ochtend hallucinaties , misselijk en duizelig. Middel is erger dan de kwaal.

09-01-2021 | Vrouw | 18
tramadol (100mg)
Darmontsteking
1 keer dit medicijn geslikt voor een darmontsteking. Darmpijn na 1 keer gebruiken 100 keer beter. Echter zijn de bijwerkingen verschrikkelijk. De eerste uren heel kalm, en toen begon het. Enorm hallucineren! Foto’s van gezichten die bewegen, angstaanjagend. Koude rillingen, misselijk. Verschrikkelijke hartkloppingen en vooral heel erg moe! Ik ga er bij vertellen dat ik de [lees meer...]laatste dagen erg weinig gegeten en geslapen had, dit kan er ook wat mee te maken hebben, maar aub weet dat je dit inneemt op eigen risico.

28-12-2020 | Vrouw | 45
tramadol (50mg/ml)
Peesontsteking schouder
Na 1000 mg paracetamol met 400 mg ibuprofen dat niet werkte tegen hevige pijn in schouder (niet slapen etc.) , Tramadol voorgeschreven gekregen. Ik werd na de derde inname enorm beroerd en moest braken. Zelfs een slokje water hield ik niet binnen. Twee dagen (dus anderhalve dag na de laatste inname) beroerd en heel moe/suf in het donker in bed gelegen. Moe, misselijk en [lees meer...]nog steeds pijn (wel iets minder). Daarna een spuit in mn schouder gekregen en meteen al een stuk minder pijn en geen bijwerkingen. Voor mij nooit meer Tramadol!

01-11-2020 | Vrouw | 28
Darmontsteking
Ik heb dit medicijn gekregen om de pijn te onderdrukken bij een darminfectie/darmontsteking. Het heeft bij mij totaal niks gedaan tegen de pijn, ik begon er bloed van over te geven en ook bij mijn ontlasting zat meer bloed dan ontlasting zelf. Ik denk dat je dit nooit moet gebruiken als je iets aan je darmen hebt, vraag voor een andere pijnstiller, want dit is echt[lees meer...] waardeloos.

11-09-2020 | Vrouw | 67
Spierreuma
Ik spuit 8x per dag morfine,en 6x per dag slik ik tramadol 50mg Nog steeds ben ik niet zonder pijn,heb spierreuma,reumatische artrose,Me Cvs Fibromyalgie,hernia,spasmofilie,carpaal tunnel syndroom, enz.

22-08-2020 | Vrouw | 70
tramadol (50mg)
Wegens een val op rug met een scheurtje in rugwervel kreeg ik dit als pijnstiller voor de nacht. Ik werd er niet eens slaperig van , wel misselijk maar voor de pijn deed het helemaal niets. Ibuprofen werkte gewoon beter.