olanzapine

Psychose (59 meningen)
Schizofrenie (16 meningen)
Onrust (7 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (3 meningen)

22-12-2018 | Man | 26
Psychose
via justitie een psychose geconstateerd. Wist toen nooit van het bestaan van een psychose of diens medicijnen af. Heb mij een paar keer wijs laten maken dat ik moest gebruiken en zit nu met zware oorsuizen opgescheept. Dieren slikken ook geen antipsychotica of depressiva dus een mens kan ook zonder. Heftig spul met bijwerking op kort durende en langdurende termijn blijf u[lees meer...]it de buurt ervan.

18-10-2018 | Vrouw | 33
olanzapine (20mg)
Gedragsstoornis
Obesitas was al en ook familiair. Maar van +/- 90 kg naar ruim over de 100kg dat is letterlijk aankomen van de lucht

15-09-2018 | Vrouw | 62
olanzapine (2,5mg)
bekend met depressiviteit, stress stoornissen, onrust en slecht slapen

20-08-2018 | Man | 33
Autisme
Voor mijn prikkelgevoeligheid krijg ik Zyprexa (Olanzapine). Medicijn werkt goed, maar er zitten ook vervelende bijwerkingen aan. Bijwerkingen: Enorme gewichtstoename, droge mond, plasproblemen, vergeetachtig, afgevlakte gevoelens.

28-07-2018 | Man | 28
ADHD
Ben minder druk in mijn hoofd en krijg veel minder prikkels binnen. Mijn stemming is ook stabieler, dus het bevalt goed.

24-06-2018 | Man | 53
olanzapine (2,5mg)
door het gebruik van zyprexa was mijn alcoholtolerantie veel hoger, moest er geen rem meer opzetten en na enkele uren slapen geen kater, gevolg was dat ik dit wist en zo begon te redeneren, kon na enkele uren gewoon leven verder opvatten, nadeel was dat ik niets meer wist van wat er gebeurd was. Van wiet roken werd ik vroeger altijd paranoïde, met zyprexa was dat geen pro[lees meer...]bleem meer en stoned wordenzoveel ik wilde. Roken deed ik ook alleen maar meer. Was gestopt met roken en terug begonnen met zyprexa, stoppen met roken ging niet meer, ook niet met champix. Ben gestopt met zyprexa nu enkele maanden en stoppen met roken was nu heel eenvoudig, wiet kan ik terug niet meer roken en drinken kan ik nu terug met mate.Voor mij was dit dus een zeer gevaarlijk medicijn met gevaarlijke bijwerkingen.

20-05-2018 | Man | 66
olanzapine (10mg)
Na een week kreeg ik slikproblemen en kreeg ik een benauwd gevoel .Ben er mee gestopt en nu zijn de bijwerkingen verdwenen.

25-03-2018 | Vrouw | 31
Psychose
Ik begon met 5 mg zyprexa olanzepine. Dat ging beter als met de cisirdinol depot. Deed meer en kon weer dingen doen zoals de kamer opruimen en therapie volgen. Na 2 weken 10 mg zyprexa ook zuigtablet. Werd ik heel moe. Zwaar in mijn hoofd lusteloos. Nergens zin meer in. Afgelakt gevoelens van mijn emoties dat had ik met de depot ook erg last van. Beetje depressief maar [lees meer...]praat er maar hier niet over anders zou ik antidepresiva krijgen erbij. En daar wordt ik nog depressiefer van. Het heeft geen goed effect als ik hem opzuig in korte tijd voel ik me doof in het hoofd. Kan toch nooit normaal zijn dit?? En maandag krijg ik nog 5 mg zyprexa erbij nah dan ben ik echt een kassplantje. Hoop dat dit niet doorgaat.. Ik moet die zooi niet kan er slecht tegen..

07-02-2018 | Man | 26
olanzapine (15mg)
Syndroom van Asperger
Zeer slechte medicatie uit de jaren 70 (1971). Wordt toegediend aan een patiënt die hoogbegaafd is en latent aanwezig Asper door incompetente psychiaters. Absolute afrader, temeer daar er geen effectiviteit bij Asperger gemeten is! Deze psychiaters zijn een schande voor het ziekenhuis waar zij werken. Fouten toegeven is er op deze locatie bij hen niet bij. Te zie[lees meer...]lig om woorden aan vuil te maken.

22-01-2018 | Man | 35
olanzapine (10mg)
Heb eigenlijk nog niet veel over dit middel te melden

06-11-2017 | Vrouw | 23
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)

17-10-2017 | Man | 34
olanzapine (15mg)
Syndroom van Asperger

14-10-2017 | Vrouw | 24
Psychose
Sinds ik die medicijnen olazanpine begon te slikken, ben ik beter gaan slapen en minder last van psychoses maar het nadeel is ben wel aangekomen en heb minder eetlust en minder zin in op iets te doen.

30-09-2017 | Vrouw | 64
olanzapine (210mg)
Depressief
ik was depressief maar geen antidepressiva toegestaan i.v.m. ontwikkeling manie/psychosen. Daarom begonnen met Zyprexa. ik was hiermee gedurende twee jaar stabiel suicidal.

13-08-2017 | Man | 29
Schizoaffectieve stoornis
Eet gezond en blijf bewegen. Ik had veel last van vreetbuien en meer moeite met bewegen. Het hielp mij wel uit mijn manie

23-06-2017 | Man | 45
olanzapine (10mg)
In het begin noodzakelijk, maar in stabiele fase vervelend middel. Bijwerkingen: gewicht toename, coördinatie stoornis, trillen van handen, stijfheid, geheugen verlies. Iom specialist ivm bijkomende somberheid geswitcht naar wellbutrin. Nu zeer tevreden.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum