PDD-NOS

Vergelijk de ervaringen met medicijnen voor PDD-NOS

De laatste ervaringen over medicijngebruik bij: PDD-NOS

Fluoxetine

01-10-2019 | Man | 44
fluoxetine
PDD-NOS
NOOIT deze medicatie vragen aan je Arts ! Ook al helpt Prozac/Fluoxetine voor miljoenen kinderen en volwassenen heel goed zonder manische reaktie en agresie . Koop dan in overleg CBD tabletten of vraag om Clomipramine 25 mg of Buspiron of Nortilen 30 mg en sporten , de natuur opzoeken , muziek maken , werken , arbeid ONDERSCHAT dit niet ! Ik heb er een Delict door gepl[lees meer...]eegd helaas waar ik voor veroordeelt ben en heel veel spijt van heb !

Dipiperon

25-07-2017 | Vrouw | 20
pipamperon
PDD-NOS
ik heb ook pdd-nos. en kon ook geen contact maken met andere kinderen. Nu lukt het wel, maar nog wel moeizaam. Maar het lukt. En moest ook vroeger die dipiperon slikken van mijn 4e tot mijn 7e jaar. Had heel weinig effect, maar moest het toch doen. En toen kwam ik op een andere school en toen had ik ze niet meer nodig. En werd uit mij zelf rustiger en ze zeggen dat ik de r[lees meer...]ustigste puber was. Maar leuk dat wij dezelfde problemen hadden of hebben.

Dipiperon

23-09-2016 | Vrouw | 23
pipamperon
PDD-NOS
Als kind was ik altijd onrustig, kon moeilijk contact leggen met anderen, mijn fijne motoriek bleef achter en alle nieuwe ervaringen vond ik doodeng. mijn moeder wilde me helpen en sleepte me van de ene dokter naar de andere. waarbij ze regelmatig te horen kreeg dat ze haar kind een stempel wilde geven, ze bleef gelukkig doorvechten en uiteindelijk herkende een psychiater [lees meer...]het verhaal. Ik kreeg sociale vaardigheidstraining en een lichte dosering dipiperon. begonnen met 3 ml in druppelvorm, later is dit aangepast naar 4mg in capsules die speciaal voor mij gemaakt worden. hierdoor heb je altijd een gelijkmatige dosering. ik kan me nog zo goed herinneren hoe rustig het ineens om me heen was. dit medicijn is het eerste en het enige wat ik ooit heb gebruikt, werkt voor mij perfect. Het enige nadeel is dat ik er vocht door vasthoudt, maar dat neem ik dan maar op de koop toe.

Clonidine

17-07-2016 | Vrouw | 18
clonidine
PDD-NOS
Ik was heel erg moe en de medicijnen deden niet wat ze moesten doen.

17-07-2016 | Vrouw | 18
PDD-NOS
In het begin had ik bijwerkingen en dacht ik dat het niet hielp, maar heb nu over de hele dag verspreid 60 mg en het werkt goed. Ik heb zelf geen last meer van bijwerkingen en de omgeving ziet wel dat ik veranderd ben. En zou ook niet echt meer zonder kunnen. Voor meer vragen mag dat altijd.

Amfexa

30-05-2016 | Vrouw | 25
PDD-NOS
Het helpt mij om aan het einde van de dag minder moe te zijn.

Cymbalta

24-07-2015 | Man | 21
duloxetine
PDD-NOS
Hallo, ik wil iets duidelijk maken en dat is vanuit mijn persoonlijke evaringingen. Let op het gaat z'n tol eisen van je lichaam op langere termijn! Cymbalta is een goed medicijn, ik heb er ook veel baat bij gehad, maar kon wel merken dat ik mn zelf niet meer was. Een soort andere versie van mijzelf, ik kon in de eerste 2 jaar gigantisch emotioneel worden en dat kwam van [lees meer...]mensen die juist geen begrip hadden voor datgene wat ik doormaakte met de medicatie. En het rare was dat ik een sterfgeval dichtbij meemaakte en daar totaal geen emotie over los kon laten, omdat mijn emoties simpelweg gewoon niet meer tot hun recht kwamen. Door de cymbalta. Wat wel onverstelbaar was, dat je coordinatie een stuk beter werd en je rust kreeg in je hoofd en dingen anders begon te zien, maar op een gegeven moment werd ik 's ochtends wakker met het gevoel of dat er een baksteen op mn gezicht lag en ik mezelf het bed uit moest slepen. Ik had gigantische opvliegers, dode vingertopjes, rare zeurende pijnen uit mijn gewrichten. Ik lag elke dag stipt 5 uur 's middags op bed omdat ik na elke dag gesloopt was, wat mijn ouders dan ook raar vonden. ik werd kwaad om het te hart smaken bij het eten en meer van die dingetje die nergens over gingen! Mn energie was de eerste 2 jaar nog zeer goed, maar na 2 jaar was het over, leeg, op en ik had nergens meer puf voor. Ben je 20 ik voelde me een oude man en sommige onweteloze mensen vonden dat dan ook erg plezierig om mij mede te delen. maar dat deed mij niks, maar na nog een jaar te hebben samen geleefd met een anker en de man met de hamer en vervolgens helemaal ingestort te zijn, ja mensen jullie horen het goed inmiddels 21 jaar en ingestort, en toen ging er bij mij een alarmbelletje rinkelen en ik dacht op dat moment: ho stop dit gaat niet goed ik ben op afraden van mijn psycholoog en psychiater gestopt. Ze hadden mij het liever zien afbouwen, maar dat was geen mogelijkheid ik wou er af. En ik denk dat ik op dat moment de beste beslissing, misschien zelfs de zwaarste beslissing van mijn leven had gemaakt. Ja, het was een hel de eerste 3 weken, maar nu een maand verder voel ik me echt als herboren, ik voelde weer dingen die ik gemist had, ik kan weer lachen, lekker impulsief doen. Ook al is het voor het idee, ik werd wakker, ik zag weer de wereld voor me, het voelde als lente. Ik had weer zin in sex en ga zo maar door. Ja, het is een hel om er af te stappen en je krijgt nog meer nare bijwerkingen de eerste week, maar als je er doorheen ben, nou dan ben je er weer. Ik heb deze ervaring met julie gedeeld, omdat ik graag mensen wil waarschuwen voor het feit dat het op langere termijn zn tol gaat eisen en ik hoop mensen hier ook mee te steunen in het afkickproces. Mocht je vragen hebben of wilje mijn advies bij het stoppen. Dan sta ik daar voor open! Ik help graag, omdat ik zelf weet hoe ver je kunt zakken. (mijnmedicijn: emailadres verwijderd ivm met onze privacyregels, contact zoeken kan via de reageer knop onder deze ervaring).

19-04-2015 | Man | 15
PDD-NOS
Ik ben in 2010 getest op ADHD en PDD-nos sindsdien gebruik ik ritalin en mijn persoonlijke ervaring is dat het heel goed werkt ondanks de kleine bijwerkingen zoals verminderde eetlust daarom ook deze pillen tijdens of na de maaltijd nemen

Seroquel

07-04-2015 | Man | 19
quetiapine
PDD-NOS
Sinds 16 maart slik ik deze medicijnen vanwege erge slapeloosheid / depressiviteit / angstoornissen, noem maar op. In het begin (eerste 3 dagen) was ik 1 uur na inname van de tabletten moe en suffig, maar daar had de specialist mij ook voor gewaarschuwd. Na deze 3 dagen kreeg ik last van een verhoogde prikkelbaarheid, ook een tijdje last van gehad (1 week) maar na een [lees meer...]verhoging tot 50mg en 1 tablet voor het slapen gaan is dit nu bijna niet meer aanwezig. Ik ben erg blij dat ik deze medicatie heb, misschien slik ik het nog wel erg kort maar het doet voor mij al echt wonderen (ik pieker 's nachts niet meer, ik slaap beter) en het is echt een goede steun voor als je je erg geprikkeld/down voelt.

Medikinet

01-12-2014 | Man | 13
PDD-NOS
mijn zoon van 13 jaar slikt nu ongeveer een jaar concerta , helaas had hij hierdoor bijna tot geen eetlust dus i.o. met specialist besloten om het weekend over te stappen op medikinet met een werking van 8 uur. sinds hij dit slikt heeft hij er last van paniekaanvallen. na inname wordt hij onrustig, krijgt hij hartkloppingen en vaak een paniekaanval. als de medicijnen zijn [lees meer...]uitgewerkt wordt hij weer zichzelf, erg druk maar geen last van paniek. omdat hij een aantal keer zo'n paniekaanval hft gehad is hij ook op school niet meer rustig omdat hij bang is om weer een paniekaanval te krijgen. wij zijn er nu mee gestopt en gaan dit nooit meer gebruiken.

21-09-2014 | Vrouw | 27
PDD-NOS
Ben gestopt met methylfenidaat, omdat ik het 3x per dag moest slikken. Niet dat ik hem vergat om de 4 uur. Nam hem heel trouw in. Een pil 1x slikken vind ik toch makkelijker. En ik ben lactose intolerant en in die pilletjes zit lactose. Vandaar ik besloot om 1x zo'n pilletje te slikken.

21-09-2014 | Vrouw | 27
PDD-NOS
Slik nu 2 weken concerta. Hiervoor metylfenidaat 10mg 3x per dag. Ben op bepaalde tijdstippen erg moe. Koude handen en voeten heb ik last van. Soms gespannen spieren. Hoelang kunnen die bijwerkingen aanhouden? En gaan de bijwerkingen snel over? Ik ben namelijk niet zomaar een opgever namelijk!

Melatonine

14-08-2014 | Vrouw | 16
melatonine
PDD-NOS
Dit medicijn werd voorgeschreven door een homeopaat, melatonine geeft rust voor veel mensen gebruiken ze dat voor het slapen gaan. ik doe dit als ik juist naar school ging dag is geen 5mg maar een speciale dozering, 20 om maar liefst te zijn het iss een smelttablet en was zeer onder de indruk, ik was meer gefocust en ging makkelijker te werk op school nu gebruik ik niet me[lees meer...]er... maar het is vooral een aanrader. ga een keer langs een homeopaat .

14-08-2014 | Vrouw | 16
PDD-NOS
Met dit soort medicijn ben ik zeer ontevreden, ik voelde me down ik leek wel een zombie. hier ging ik niet geconcentreerd van te werk maar was ik afwezig, lette niet op, en me persoonlijke verzorging let je nauwelijks op. ik ben niet onder de indruk... bij mij had het veel bijwerkingen dus, ik ging meer achteruit dan vooruit... geef mij geen medicijn daar voel ik me pretti[lees meer...]g bij!

27-03-2014 | Man | 19
PDD-NOS
Vorig jaar zomer is er bij mij PDD-NOS vastgesteld. Dit is pas na 18 jaar ontdekt omdat mijn problemen nooit zo erg waren om ze te laten onderzoeken. De voornaamste klachten die ik had waren dromerigheid en slechte en vooral korte concentratie span. Ik ben eerst begonnen met 4 maal per dag 5mg ritalin. Ik heb dit een week geprobeerd, de concentratie was al wel verbeterd ma[lees meer...]ar niet optimaal. Uiteindelijk is de dosis verhoogd naar 3 maal daags 10mg en 5mg als laatste dosis. De 1e week werkte het prima, mijn concentratie was vele malen beter en mijn dromerigheid was ok minder. De eerste week had ik eigenlijk nauwelijks bijwerkingen, afgezien dat ik totaal geen honger meer had, dit trok uiteindelijk na een week weer weg. Pas in de tweede week kwamen de meer vervelende bijwerkingen om de hoek kijken. Als ik mijn 1 dosis van de dag nam was ik gelijk 3 kwartier high. Voelde mij opeens vrolijker en meer energie, helaas trok dit 1 uur na innamen weg. Vervolgens kreeg ik erg last van zweet handen en een gejaagd gevoel.ik had constant last van koude vingers, ook moest ik de klok de hele tijd in de gaten houden omdat ik stipt om de 2 uur een nieuwe dosis moest nemen anders kreeg ik last van de re-bound. Een van de vervelendste bijwerkingen was dat ik mij compleet leeg voelde, als een zombie. Voor de mensen die weten hoe het voelt, ik vond het te vergelijken met als je teveel geblowd hebt. Ook voelde ik mij na het uitwerken enkelen uren neerslachtig. Pas een uur of 4 nadat het was uitgewerkt voelde ik mij een beetje normaal. Op het einde van de 2e week ben ik uit mijzelf gestopt met het in nemen omdat ik er gewoon tegen op keek om mij weer zo leeg te voelen. Zelf ben ik nu overgestapt op dexamfetamine. Persoonlijk raad ik dit iedereen aan. Geen tot nauwelijks bijwerkingen, ik voel mij gewoon "normaal" maar alsnog erg scherp.

27-03-2014 | Man | 19
PDD-NOS
Er is bij mij vorig jaar zomer PDD-NOS vastgesteld wat vooral gepaard gaat met dagdromen en slechte concentratie. Ik ben voor mijn concentratie problemen eerst begonnen met methylfenidaat. Dagelijks gebruikte ik 35 Mg verdeeld over 4 dosissen. Ik ben hier mee gestopt omdat het na 1.5-2 uur was uitgewerkt. Ook voelde ik me erg leeg, een soort zombie gevoel. Ook had ik las[lees meer...]t dat ik mij neerslachtig voelde voor een paar uur als het was uitgewerkt. Hierdoor samen met de psychiater besloten om over te stappen naar dexamfetamine. Ik ben eerst begonnen met 2 maal per dag 5mg. Omdat dit te weinig was na 1 week opgehoogd naar 2 maal per dag 7,5mg. Voor mij werkt dit prima. Kan mij beter concentreren, ben minder dromerig en heb minder last van externe prikkels en het werkt ook nog eens bijna 5 uur per dosis. Ook voel ik mij gewoon mijzelf, bij de methylfenidaat voelde ik me gewoon zwaar high, hierbij is dat gelukkig niet het geval. De enigste bijwerking die ik kan opnoemen is dat ik soms wat koude vingers heb als het begint te werken, maar dit is meestal na een uurtje weer weg getrokken.

14-11-2013 | Vrouw | 20
PDD-NOS
Ik slik nu sinds een aantal maanden Dex. bij 5 mg per keer voelde ik me onwijs onrust en nerveus, dus verlaagd naar 2,5 per keer. Dit valt echt onwijs mee, ik kan me veel beter concenteren op school. Alleen ik kan nauwlijks in slaap komen. ik doe er minsten 1,5 uur over om in slaap te vallen na dat ik ben gaan liggen, hierdoor ben ik over vermoeid en word ik al helemaal ge[lees meer...]k bij 1 dingentje. Hebben jullie hier tips voor?

23-04-2013 | Man | 13
PDD-NOS
Hielp tegen rusteloosheid, gestuiter, oppositioneelgedrag en gaf meer zelfreflectie, bewustzijn, verhoging concentratie en stimulans en minder sociale angst. Echter over het geheel'wel erg angstig door hoge bewustzijn. Zag veel gevaren, problemen en verloor hierdoor onbevangenheid en nonchalance. Ging veel nadenken en rloor spontaniteit. Was wel open over gevoelens en spra[lees meer...]k meer. Uitte zich beter. Wel erg hyper na uitwerking.

Strattera

23-04-2013 | Man | 13
atomoxetine
PDD-NOS
Mijn zoon is 13. Qua concentratie idd hulpzaam, ook is zoon stabieler in gedrag, minder heftig. Hij heeft al eerder Risperdal gehad en een antidepressivia maar werkten allen averechts op het gedrag. Concerta heeft wel een positief effect gehad op de lichamelijke en geestelijke onrust, maar maakte hem vermoeid en angstiger. Daarom Strattera. Het werkt goed op de concentra[lees meer...]tie zonder gelijk apatisch te worden. Echter is hij dood en dood moe steeds. Hij kan wel dagen slapen en idd is de eetlust en tijd weg geweest. Nu in de puberteit verhoogd, maar vind hem erg mager, verslapt, snel koud, hartkloppingen, snel uitgeput, veel acnee, geisoleerd en enigzins gedeprimeerd. Ik durf niet vast te stellen dat dit door de strattera komt, maarlekker zit het me niet waardoor ik wel wil gaan afbouwen/stoppen. Het blijft een angstige keuze, medicatie. Je weet nooit zeker waar je goed aan doet (op lange termijn).

Lexapro

27-02-2013 | Vrouw | 24
escitalopram
PDD-NOS
Ik heb een aantal jaren Lexapro geslikt. Het begon met 1 hele (10 mg?) tablet die ik 's avonds ging slikken. Dit werd een drama. Ik had vreselijke bijwerkingen. Naast het heftige dromen kreeg ik ook als het ware een restless legsyndroom effect waardoor ik dus nachten niet kon slapen en maar bleef bewegen. Dit was ook ernstig voelbaar in mijn handen en psychisch dat ik con[lees meer...]tinue moest bewegen. Ik moet zeggen> Lexapro heeft mij ook enorm geholpen! Het helpt inderdaad tegen angststoornissen. Ik heb autisme en door dit middel kon ik veel beter met stress en plotselinge veranderingen omgaan. Ik kon er veel rustiger mee omgaan en reageer veel rustiger. Omdat 's avonds die medicatie niet hielp door die klachten ben ik hem gaan halveren naar 5 mg en slikte ik hem in de ochtend. Ik sliep beter maar dat gevoel van niet stil kunnen zitten bleef. Daarnaast is de medicatie bij mij zeer libidoverlagend. Ik kon gewoon niet meer klaarkomen en als ik er weer mee stopte weer wel. Hier baalde ik zo van dat ik meerdere malen er opeens mee kapte. Helaas werd ik dan een overprikkelend paniekerig verwarrend persoon. Nu na een tijd ben ik die bijwerkingen zo beu dat ik er weer accuut mee gestopt ben. Nu houdt ik dit al meer dan 3 maanden vol. De afkickverschijnselen zijn zwaar. Ik kreeg weer heftige dromen en de overprikkeling en paniek is geheel teruggekeerd. Ik houd vol. Het is zwaar maar ik wil zonder leven. Die bijwerkingen zijn gewoon een te groot probleem voor mezelf. Ik hoop dat ik langzaamaan enigszins gewoon door het leven kan net als vroeger.

20-02-2013 | Man | 41
PDD-NOS
Voor mensen die de rebound goed kunnen verdragen en zich kunnen beperken in het gebruik op momenten indien nodig die kunnen veel baat hebben bij dit medicijn. Voor mij was het effect nihil en de rebound enorm en daarom gestopt ermee. Zoloft en soortgelijk iets waar ik de naam niet meer van weet hadden weinig tot geen effect. Trancene wel oke maar mocht niet langer dan 30 [lees meer...]dagen gebruikt worden wel indien nodig kan ik er eentje nemen.

20-02-2013 | Man | 41
PDD-NOS
Sinds 2 jaar de diagnose ASS. Mensen uit mijn omgevind van vroeger en nu hebben nooit iets gemerkt. Vroeger heb ik wel eens wat pilllen gehad voor allerlei dingen en ooit Trancene gehad wat behoorlijk hielp, helaas is dit een tijdelijk iets omdat het verslavend is, ik kan deze nu nemen voor een erg drukke, belangrijke dag maar dit komt zelden voor. Ons zoontje heeft al [lees meer...]een reeks middeltjes gehad en kreeg toen Ritalin wat goed werkte. Ik was aan de Zoloft en later een andere maar net alsof het niet meer werkte. Dus ook over op Ritalin en kreeg in de avond enorme terugklapper er van. Ons zoontje zat ondertussen in dagbehandeling, de psych was nog steeds van mening dat er niks was en dat zijn gedragsstoornis aan de omgevind lag en wilde uiteindelijk wel verwijzen naar een andere instelling om "zijn ongelijk" te kunnen bewijzen. En na enkele weken werd ASS met ODD gediagnosticeerd. Omdat ik me kapot voelde door de rebound vroeg ik me ook af wat hij ervan zou voelen, huilen, boos, en allerlei emoties tegelijk en door elkaar net als ik. Hij mocht Dexamfetemine proberen en dit bleek een heel goed effect te hebben, na enige weken kon hij weer naar een Renn4 Cluster4 school welliswaar maar toch. Ik moest wachten op een afspraak bij de psych (bijna een jaar zelfs) maar omdat ik een keer helemaal erdoor zat en een pilletje had gehad van ons zoontje en deze werkte in 10 minuten, had weer zin om te leven was niet meer teleurgesteld in alles. Dus heb ik ze nu 3 maal daags en de tijden maakt niet uit ik ben een laatslaper en heb niet meer moeite dan eerder. Ik kan overigens altijd slapen en waken vanwege oefening. Ik heb wel wat hoofdpijn dat ik jaren niet zovaak meer had dus daarom zocht ik en kwam ik uiteindelijk ook hier terecht. Ik vind echter de voordelen groot genoeg om de hoofdpijn voor lief te nemen. Wel blijft tot nu toe mijn voornemen wel dat ik Euthenasie wil vragen over 12 jaar dan wil ik plaatsmaken voor de nieuwe generatie op deze aardkloot :-) De eeuwige Burn-out blijft maar Dexamfetemine maakt alles wel dragelijker. Afgelopen dagen ben ik weer plannen aan het maken, solliciteren, klussen en weer to-the-point. Praten gaat makkelijker van A naar B in plaats van de vele omwegen en afdwalingen van het onderwerp. De puzzelstukjes vallen makkelijker op hun plek onder invloed van Dexamfetemine. Vroeger heb ik wel eens geblowt zonder enkel effect ook alcohol had meestal geen enkel effect, anderen zag ik veranderen en er gebeurde bij mij niks. Een enkele keer kan ik me herrineren dat ik wel wat voelde ervan maar niet voldoende dus dan maar niet. Misschien dat het daarom ook niet was te verwachten dat medicatie bij mij invloed zou hebben en daarom verbaasde het me dat dit medicijn wel invloed heeft wat ik zelf voel. Ik kan me beheersen en voel wanneer het uitgewerkt is. Wat het wel lastiger maakt is Diabetes en Hypoglycemie en daarbij hoog cholesterol wat een aantal symptomen versterkt of verzwakt want uiteraard wordt je prikkelbaar met een verkeerd bloedsuiker en deze middelen hebben ook een werking op de suikers in het bloed dus het is allemaal complex. Ik weet wel dat mijn geval weer apart is onder de aparte gevallen op deze manier. Ik moest meer verzadigd vet gaan gebruiken om de ratio in vetten in mijn lichaam goed te krijgen dus als alles andersom werkt had ik dit ook wel kunnen verwachten van andere middeltjes.

Strattera

05-02-2013 | Man | 14
atomoxetine
PDD-NOS
Is even doorbijten door de bijwerkingen heen, maar daarna ging het een stuk beter. goede eetlust wat met concerta en ritalin niet het geval was. als er meer mensen zijn die 60 mg slikken mail mij even ........ Merk dat hier niet gereageerd wordt op de reactie's. (Red; emailadres verwijderd ivm privacy en werkwijze van deze site. Wanneer er gereageerd wordt op een ervar[lees meer...]ing, dan ontvangt diegene daar een email van via ons systeem met de melding dat er iemand heeft gereageerd op zijn/haar ervaring. Vervolgens is het uiteraard aan diegene zelf de keuze om daar wel of niet op te antwoorden. Mvg, MijnMedicijn )

Risperidon

23-12-2012 | Man | 46
risperidon

Cipramil

09-12-2012 | Vrouw | 28
citalopram
PDD-NOS
Ik heb al eerder Cipramil / Citalopram gehad . Ik heb het nu weer gekregen de Cipramil 20 mg en ik voel me Senang met Citalopram . Het werkt heel goed tegen depressie en spannings en angstklachten en het geeft een goede Filter tegen teveel indrukken. Het is lekker rustig in mijn koppie . Bijwerkingen vallen mee wat slaapproblemen in het begin en wat diarree en in het b[lees meer...]egin en ik heb wat meer trek in eten soms maar dat kan ook komen omdat mijn depressie over is en de agressie en spanning weg is . Ik voel me Senang met Citalopram . Ik raad mensen met een Autismespectrumstoornis en depressies Citalopram zeker aan als het niet anders gaat . Ik hou veel meer van de Natuur en natuurlijke middelen maar het gaat gewoon niet zonder citalopram en ik wil het zeker 10 jaar blijven gebruiken ! Gewichtstoename vind ik minder belangrijk dan de goede werking van Citalopram .

Melatonine

19-11-2012 | Man | 9
melatonine
PDD-NOS
Mijn oudste zoon (9 jaar) heeft ASS en neemt ook Circadin in sinds een maand of 4. Dit middel heeft het bedtijd moment zo veranderd, waar wij vroeger tegen op zagen, is nu een plezier geworden! Vroeger lag J nog uren wakker, bleef uren uit bed komen, nu neemt hij een uur voor bedtijd zijn pilletje in, en slaapt binnen een kwartiertje in.

21-06-2012 | Vrouw | 22
PDD-NOS
(Red; tekst verwijderd ivm het niet mogelijk zijn van (oproepen tot) aan- of verkoop van medicijnen op deze website. Mvg, MijnMedicijn)

Psylliumvezels

07-05-2012 | Man | 59
psylliumzaad
PDD-NOS
Heb PDD NOS, had veel last van diaree, maar sinds het gebruik bijna geen diaree meer.

Risperdal

28-03-2012 | Man | 20
risperidon
PDD-NOS
Ik neem risperdal al 5 bijna 6 jaar in eerst in 0,5mg toen 1 mg toen 2 en vervolgens 4 mg. De psychose van me stemmen is nu wel weg maar ben ernstig duf Daarbij heb ik lexapro die mij nog duffer maakt. Een zeer nadelig effect. Eerst stond ik makkelijk om 9 uur op nu lig meestal tot uurtje of 4 in bed.

Mirtazapine

19-02-2012 | Man | 47
mirtazapine
PDD-NOS
Begonnen met 1 tablet maar was dan een Zombie, toen overgegaan naar halve en ben na een jaar tevreden over resultaat. Sindskort weer gewoon 1 tablet omdat het met slapen minder ging en kan het medicijn verdragen.