levocetirizine

Huisstofallergie (4 meningen)

Bojan Nikolik (30-04-2015)

05-06-2018 | Man | 27
Hooikoorts
Geen prikkelende ogen meer, niesbuien verleden tijd. Maar ben doodmoe door het pilletje.

29-04-2018 | Man | 25
Hooikoorts
Werkt bijna perfect! Hooikoortsverschijnselen treden nauwelijks op en ik kan de gehele dag door normaal functioneren.

09-08-2017 | Man | 29
Hooikoorts
Het werkt tegen de symptomen van hooikoorts, maar zorgt er als bijwerking voor dat je overdag doodmoe bent, nergens zin in hebt en slecht kunt functioneren op het werk overdag: je zou er zo in slaap kunnen & willen vallen. Ook had ik nergens zin meer in en werd ik er dikker van. (waarschijnlijk doordat ik nergens de energie/ fut voor had).

08-05-2017 | Man | 66
Allergie
En ik kan beter slapen er van

27-04-2017 | Man | 45
Allergie
Ik gebruik dit medicijn op advies van de huidarts i.v.m. huiduitslag en jeuk op mijn benen, een lichte form van eczeem. het neemt de jeuk weg, maar geneest niet, iets is beter dan niets denk ik.

06-04-2017 | Man | 52
Allergie
Mijn ervaring is dat ik van dit middel zo vermoeid en lusteloos word dat ik niet meer fatsoenlijk kan functioneren op de dag dat ik de tabletten inneem. De allergieën die ik heb tegen huisstofmijt, graspollen en voorjaarsbloesem worden maar in minimale mate minder. Als u het mij vraagt is dit weer eens een heel goed middel om de beurs van de farmaceutische industrie te sp[lees meer...]ekken.

16-02-2017 | Man | 53
Jeuk
Gekregen voor netelroos, jeuk en vermoeidheid is alleen maar toegenomen.

20-12-2016 | Man | 26
Huisstofallergie
Ik kan het zelfs innemen indien ik het nodig acht, zolang ik de maximale dagelijkse dosis maar niet overschrijd. Het helpt bij mij binnen 30 minuten. Snel, effectief en gemakkelijk.

17-11-2016 | Man | 25
Jeuk
Ik gebruik levocetirizine al 10 jaar dagelijks, nadat ik na een antibioticakuur plotseling allergisch werd voor mijn eigen lichaamswarmte (ik kreeg overal jeukbulten, wanneer ik ga zweten). Dit medicijn is mijn redding. Ik krijg nu tijdens sporten alleen nog rode puntjes en vlekjes op mijn huid en voel dat de warmte in mijn huid niet goed word afgevoerd. Maar totaal geen j[lees meer...]euk meer. Enige bijwerking is dat mijn huid door het hele jaar tamelijk droog is.

06-11-2016 | Man | 64
levocetirizine (0,5mg/ml)
Allergie
Bij het innemen van vis produkten kan ik heftig reageren door accute jeuk aanvallen. Niet duidelijk is welke vissoorten (verse vis, gebakken vis, sushi, verwerkte visolie) dit veroorzaken en wanneer wel en wanneer niet, mijn lichaam hier zo heftig op reageert. Zonder deze antihistamine heb ik dagen last en met verdwijnen de klachten binnen een paar uur.

12-07-2016 | Man | 53
Hooikoorts
Voorgeschreven door kno arts ivm hooikoorts en allergie. Toen was het nog xyzal. Aanvankelijk geen klachten, maar ben tegenwoordig erg moe. Onlangs ben ik er tijdelijk mee gestopt en de vermoeidheid verdween. Nu weer begonnen met het medicijn en prompt weer moe. Ik neem de tablet nu in voordat ik naar bed ga, dit werkt voor mij iets beter.

14-04-2016 | Man | 81
moet continu innemen

04-03-2016 | Man | 57
Allergie
Wegens allergie voor o.a. huisstofmijt slikte ik eerst poleramine. Dat werd vervangen door levocetirizine. Ook van dit middel gebruik ik een halve tablet om de dag. Omgerekend 1/4 tablet per dag. Als ik het een dag vergeet is er niks aan de hand maar als ik twee dagen oversla gaat het jeuken en weet ik weer waar ik het medicijn voor gebruik. Het helpt perfect!

09-11-2015 | Man | 39
Allergie
Tja vroeger hielp de xyzal erg goed had toen 1 tabl. per dag. Nu sinds oktober 2014 alles op de hobbel krijg er geen rust in, veel prednison gehad. werkt een beetje tegen eczeem mag zelfs naar 4 stuks gaan per dag. Maar krijg het niet onder controle. Mijn lichaam reageert momenteel op veel .... Veel last van erg droge mond, en mijn smaak is helemaal weg

18-09-2015 | Man | 39
Netelroos
op vakantie in de zon aan het strand gewoon in Nederland geen last gehad, eenmaal thuis weer terug bij af en ernstige jeuk, zit nu weer op 2 tabletten per dag.

07-06-2015 | Man | 56
Hooikoorts
Binnen vier dagen zware hoofdpijn. Dit middel is het niet voor mij.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (432) - Antibiotica - penicillines breedspectrum