diazepam

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

26-04-2022 | Vrouw | 55
diazepam (5mg)
Dit haalde de scherpste pijn weg die in mijn rug, nek, arm, schouder zat en de hoofdpijn. Ik kon weer redelijk slapen. Ik kreeg het voor 5 dagen maar moet nog naar fysio en dry needling dus u weer een week zonder medicatie en hevige pijn. Ik krijg geen nieuwe voorgeschreven waar ik erg van baal. De naproxen met paracetamol gaf mij enorm veel bijwerkingen tot bloed opho[lees meer...]esten. Waarom zijn artsen zo overdreven voorzichtig, het is mijn lichaam en mijn pijn! Het zou mijn keuze moeten zijn als ik dit langer wil gebruiken.

23-03-2022 | Man | 49
diazepam (5mg)
ik heb. gisteren twee paracetamols 500 mg vanwege migraine aanval in genomen en diazepam 5mg tegelijk samen in geslikt. ik vraag me af of dit wel samen kan eigelijk maak me er ongerust over. weiweet me gerust te stellen graag hoor ik het van iemand gr

30-01-2022 | Vrouw | 44
Rugklachten
Door een nare bovenrugpijn die ook mijn nek beïnvloed na een paar zeer gebroken nachten gekozen voor deze doorbreking. En het helpt! Ik sliep door en had geen pijn in de nacht. Nadeel is wel dat je door de pijn wel op de zere kant gaat liggen want die voel je dus minder. Dus soms wel wakker met extra pijn. Door de belasting in de nacht. Nul bijwerkingen…. Verbaas me erov[lees meer...]er. Ook niet suf of moe. Ik kies voor een paar nachten wel en dan niet. Nu 8 pillen gehad en hoop weer te stoppen.

14-01-2022 | Man | 76
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
76 jaar en gebruik 50 jaar diazepam. Daardoor kan ik het leven aan. Hogere doseringen kan ik niet aanbevelen. Wel als je zeer oud of terminaal bent.

22-12-2021 | Man | 73
Onrust
Sorry maar ik gebruik diazepam al vanaf mijn 12 jaar. Ben nu 73. Ik kan er niet van buiten en stoppen moet ik echt niet proberen want dan krijg ik heel veel psychische klachten. Dan de bijwerkingen. Die zijn er niet. Voor het CBR zal je geen verlenging krijgen maar als je diazepam langer dan 3 maanden slikt. Zijn de negatieve bijwerkingen verdwenen. Slaperig worden doe dan[lees meer...] niet meer en je rectievermogen is weer optimaal. Dus je rijbewijs zal zeker verlengd gaan worden. Mijn hele leven diazepam (valium) geslikt gewoon mijn militaire dienst verricht en voor het werk veel auto moeten rijden. Laatst meegedaan aan de broemrit met als uitkomst dat ik de beste was wat betreft het reactievermogen. Laat u dus niet gek maken want de eventuele bijwerkingen zullen verdwijnen.

05-11-2021 | Man | 72
diazepam (2mg)
Ik slik al vanaf mijn 2e jaar Valium. 5x per dag 2 mg. Ben nu 72. Medicatie werk wel goed. Maar van bijwerkingen kan ik niet spreken. Men zegt dat je geen auto mag rijden maar dit is pure onzin. Mijn reactie is heel erg snel. Alle negatieve reactie zijn echt niet van toepassing. Merk niets van bijwerkingen en functioneert goed. Moet nu mijn rijbewijs gaan verlengen maar m[lees meer...]aar huisarts zegt dat dit OK is en ik mij geen zorgen hoeft te maken. Immers zijn de bijwerkingen verleden tijd. Ik zal niet slaperig worden etc.

17-07-2021 | Vrouw | 53
diazepam (10mg)
Ik gebruik al ruim 20 jaar dit middel, oorspronkelijk voorgeschreven voor de nacht, maar daar werd ik naar van. Nu slik ik overdag een tablet rond hetzelfde tijdstip ongeveer. Dit werkt erg goed, ik ben rustig maar niet duf. Als ik deze pil vergeet heb ik totaal geen rare dingen terwijl dat eigenlijk zo moeten na zo'n lange tijd. Of misschien ben ik niet zo verslavingsgev[lees meer...]oelig. Maar ik voel me prima met deze pil. Zal er dan ook niet meer mee stoppen. Het helpt mij tegen datgene waar ik het voor nam.

03-04-2021 | Man | 52
diazepam (5mg)
Hallo ik gebruik dit 5mg in combinatie met mirtazapine, weet alleen dat de diazapam erg snel gewenning geeft .ik zou het alleen gebruiken indien nodig succes en sterkte mvg man 52

05-03-2021 | Vrouw | 43
Overspannen/burn-out
Vanwege burn-out heb in bij het inslapen en wakker worden angstaanvallen. Soms heb ik wel 8 aanvallen per nacht, steeds als ik net in slaap val. Als ik dan een slechte nacht heb gehad dan neem ik de volgende dag een diazepam om 21:30, tussen 22-22:30 val ik dan in slaap. Ik slaap dan de hele nacht en heb geen aanvallen. Alleen als ik in de ochtend wakker word, maar dat vin[lees meer...]d ik niet zo erg. Ik heb geen last van bijwerkingen, in de ochtend wat duf, maar dat komt ook omdat er dan jonge kinderen met wakker maken.

23-06-2020 | Man | 37
Onrust
Ik heb dit voorgeschreven gekregen door m’n psychiater, samen met escitalopram 10 mg, gebruik het al een half jaar, moest laatst van 40 naar 30 mg, dat vond ik al lastig. Maar na een tijdje wel aan gewend geraakt. Maar verder afbouwen zie ik nog niet zitten. Uiteindelijk zal ik wel naar nul moeten gaan, het lastige is dat dit medicijn gemakkelijk verkrijgbaar is via intern[lees meer...]et. Vaak met bitcoin, maar als je goed zoekt ook via iDeal te verkrijgen. Nu krijg ik het vergoed, voel me rustig en ontspannen al neemt het effect wel af (gewenning). Maar je kan beter niet aan de benzo’s gaan. In iedergeval niet te lang.

07-05-2020 | Vrouw | 32
Spierspasmes
Ik heb nog een halve tablet in huis liggen. Tot ik morgen weer nieuwe krijg, want die spierspasme is niet meer uit te houden. Mensen zeggen wel je moet stoppen met dit middel maar daar heb je echt hulp bij nodig heb het 3 weken geprobeerd goldturky niet doen. Wil geen negatieve reacties ik weet hoe moeilijk het is om in je eentje af te bouwen. (Mijmedicijn.nl: tekst [lees meer...]verkort tot persoonlijke ervaring - ter info, platform gereserveerd voor wisseling van ervaringen met medicijn, vraag...geen ruil of verkoop van medicijn zelf)

30-04-2020 | Vrouw | 57
diazepam (10mg)
Een prima medicijn wat een spierverslapper is, een bijkomend voordeel is dat je prima slaapt en daardoor geen pijn hebt waardoor het op de dag ook beter gaat. Ik heb deze medicatie voor Torticollis Spasmodica (Dystonie). Pas alleen op als je wilt stoppen dat duurt lang.

12-01-2020 | Vrouw | 32
Fibromyalgie
De diazepam is nu op! En heb veel last van vij werken. Zijn er mensen jn Almere. En die genoeg doosjes in huis hebben. Zou ik een doosje over kunnen nemen.

09-11-2019 | Vrouw | 32
diazepam (10mg)
Ik ben zeer tevreden Met vriendelijke groet,

30-03-2019 | Man | 38
Rectumkanker

22-07-2018 | Vrouw | 62
diazepam (10mg)
Nadat ik op de pijnpoli Baclofen kreeg voorgeschreven, waarop ik zeer slecht reageerde en niet sliep, van de huisarts Diazepam gekregen. Nu ben ik een voorzichtige gebruiker en was wat huiverig. Echter toch ingenomen en na ongeveer 1 week nam de uitstralingspijn al flink af. Gebruikte 10 mg, maar werkte niet, toen 3 dagen 15 mg, werkte ook niet en toen naar de 20 mg gegaan[lees meer...]. Tevreden over. Geen rare of vreemde bijwerkingen. Gevraagd om te minderen, geprobeerd, maar dan komtbde nachtelijke pijn weer terug opzetten. Dus ik hou het op 20 mg., hoewel de arts van de pijnpoli daar niet blij mee was, maar ik heb chronische zenuwpijn na een medische misser en polyartrose, een syringomyelie in nek, dus ik ga voor kwaliteit en niet voor kwantiteit.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (432) - Antibiotica - penicillines breedspectrum