Ervaringen met Diazepam

diazepam

depressief somber voelen angst rusteloos

Slapeloosheid (25 meningen)
Onrust (17 meningen)
Beenkrampen (8 meningen)
Alcoholverslaving (4 meningen)

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

26-05-2018 | Vrouw | 56
diazepam (5mg)
Wie heeft er ervaring met afbouwen diazepam, wat voor afkickverschijnselen? Ik heb flinke hoifdpijn zou dat hierdoor kunnen komen.

23-08-2017 | Vrouw | 28
Rugpijn

27-09-2016 | Man | 51
Onrust
Ik gebruik nu zo'n 14 jaar Diazepam vanwege onrust, nervositeit. Aangezien ik er wel eens een keertje mee wilde stoppen ben ik sinds 3 weken begonnen met een halve, dus 5 mg. Nu, na 3 weken lijkt het alsof ik door modder loop en ben misselijk, krijg de trappers van de fiets niet eens meer rond. Ik weet niet zeker of het daardoor komt, maar ik denk dat ik te snel pro[lees meer...]beer af te bouwen. Eerst maar weer terug naar 10 denk ik.

31-07-2016 | Vrouw | 56
diazepam (10mg)
Maakte me erg suf en had geen spierkracht meer. Ik werd onverschillig en voeld alsof ik lood in mijn benen had. Ik wilde alleen maar slapen en had een erg droge mond.

26-04-2016 | Man | 61
diazepam (20mg)
De arts en ik welde stoppen met lorezepam. Maar door dit medicijn werd het erger. Ik wilde me wat aan doen. Ik zag het niet meer zitten. Nu weer over gestapt naar het oude medicijn. Maar misschien was het teveel in een keer voor mij 20 Mg voor het slapen. Ik sliep er ook niet van.

14-11-2023 | Vrouw | 65
diazepam (2mg)
Onrust
Ik slik al enkele jaren diazepam 2mg maar heb ernstige obstipatie. Hebben er meer mensen last van of zou het niet door deze medicatie komen?

28-03-2023 | Vrouw | 31
diazepam (5mg)
Fabrikant geen idee... ik ben aan het afbouwen van tranxene in een kliniek. Doormiddel van diazepam van 10 naar 7.5 naar 5 naar 2.5 naar 0. Op het begin gaat het maar zodra ik op 2.5 en 0 zit begin ik duizelig spierspanning alsof ik uit elkaar knap. Zoveel pijn en zoveel angst. 3 dagen zonder langer wil niet. Dan neem ik diazepam mag eigenlijk 2.5 maar dat werkt niet dus [lees meer...]neem dan 5 mg dat werkt wel even maar zodra ik slaap snachts wakker en nerveus en angst en wil je steeds meer dus ik heb besloten om mijn afbouw te stoppen trek het niet meer. Niet slapen werkt even daarna nerveus en angstig en wil een hogere doses. Als ik 3 dagen niks neem word ik helemaal gek ik heb het al 3 maanden lang geprobeerd maar het lukt mij niet. Mensen die ervan af komen respect! Tips?

02-01-2023 | Vrouw | 69
Onrust
Slik ze al ruim 2 jaar voor mijn ADD. In bed 's avonds als mijn hoofd druk is en ik een vrij snelle pols heb. Na 3 kwartier zo voel ik de pil gaan werken, dan val ik in slaap en de volgende dagen kan ik er weer tegen. Het laatste jaar zeer veel stress gehad wat waarschijnlijk tot histamine intolerantie heeft geleid wat ik nu heb. Dus nu neem ik er weleens 1of 2 meer in de [lees meer...]week. Ben er zeer tevreden over.

23-02-2020 | Vrouw | 54
diazepam (10mg)
Het is mij stiekem 1 of 2 jaar gegeven ik was zo moe dokter vond niets , het is bewezen dat het mij door mijn eten etc werd gegeven , later verslaafd ik had het toen nodig en ik heb zo wie zo onderhoudsdosering 1 x daags 10;ik kom er niet vanaf 1 jaar geprobeerd word mijzelf niet meer

05-04-2019 | Vrouw | 41
diazepam (10mg)
Ik had verwacht dat het een behoorlijke werking zou geven. Heb twee maal daags 10 mg gram voorgeschreven voor 5 dagen. Ik neem het alleen 1 keer in de avond in 10 mg i.v.m werken overdag. En nu komt het. Ik heb de eerste 2 dagen slechter geslapen als normaal. Het leek gewoon niks te doen en slik nooit dit soort tabletten. Nek werd er ook niet echt minder om. Dus toen vor[lees meer...]ig weekend overdag geprobeerd,om werkelijke effect te ervaren. Werd totaal niet suf,naar inname 1,5 uur gewacht maar ik voel niks,hoe kan dit? Op zijn minst verwacht sufjes te worden,maar ben gewoon net als anders en er gebeurd echt niks. Derde dag maar mee gestopt,gelukkig is wel de juiste fisio opgestart.

26-12-2017 | Man | 23
diazepam (5mg)
Vandaag 20mg gepakt. Begonnen met 10mg, 2 uur later weer 5mg en uur later nogmaals 5mg. Merkte na 2 uur niks van 10mg. 2u later nogmaals 5mg maar nog geen effect dus uur later nog 5mg. Merk nu na 20mg enige opluchting, hoofd heeft wat rust. Totaal geen bijwerkingen. Had er meer van verwacht. Misschien handig om erbij te zeggen dat ik een grote vent ben van 1.90m en [lees meer...]100kg. Pak morgen nogmaals ineens 20mg dus dan nog ff afwachten. Denk dat dit product iets overschat wordt, je moet van te voren niet teveel nadenken bij het pakken maar het je laten overkomen.

14-07-2017 | Man | 54
Angst
Ben net gestart, dus ben voorlopig hier allen om te lezen en te vragen.

31-01-2017 | Man | 73
medicijn beviel me niet.

12-01-2017 | Man | 70
Rugklachten
Gebruikte Diazepam vanwege ernstige rugklachten. Dit hielp in de tijd dat ik pijn had behoorlijk goed. Werd ontspannen, sliep goed waardoor de pijn beter te verdragen was. Alleen wil ik het hier meer over in mijn geval de bijwerking hebben. De Diazepam daar werd ik rustig van en kon daardoor bovengemiddeld veel verdragen van mijn gezinsleden. Maar zoals in ieder gezin well[lees meer...]icht gebeuren er dingen die niet prettig zijn. Maar dan kon ik zoals men zegt de druppel die de emmer doet overlopen, abnormaal agressief reageren. Iets wat ik zeer waarschijnlijk zonder het regelmatige gebruik van Diazepam niet of veel minder ernstig zou hebben gedaan. Toen de pijn minder werd ben ik resoluut gaan minderen ook vanwege mijn gedrag en is mijn agressiviteit sterk verminderd en eigenlijk niet meer....... In die tijd kon ik mijn handjes wel gebruiken zogezegd. Gelukkig heb ik ze nu niet meer zoveel nodig ( 2x 5 mg in de week i.p.v. destijds 3x per dag) en zijn de extreme uitvallen (handjes gebruiken) weggebleven. Mijn vermoeden is de oorzaak Diazepam......

19-01-2016 | Man | 58
Drugsverslaving
Ik ben in de jaren 80 verslaafd geweest aan heroine afgekickt maar nooit rust gevonden, tot ik 1 stripje kon kopen, een zee van rust toen ik er 3 in nam. zo is het allemaal ontstaan! Dus als je ca. 3 tot 6 maanden slikt, probeer te kappen zo rustig mogelijk! als je jezelf forceert krijg je een rebound en slik je 2x zoveel.

08-08-2023 | Man | 62
Beenkrampen
Ik gebruik voor de nacht 1 diazepam van 10 mg om mijn zenuwen in de rug rustig te houden. Door stenoses in de onderrug heb ik snel last van mijn zenuwen, die beklemd raken. Hierdoor ontstaan beenkrampen en trillingen. Ik merk het de volgende ochtend al wanneer ik niet geslikt heb. Het voldoet mij al jaren prima, geen bijwerkingen.