Slapeloosheid (25 meningen)

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

05-12-2013 | Man | 57
Chronische depressie
Werd hier rustig en duf van, maar depressiviteit bleef

18-08-2013 | Vrouw | 49
diazepam
Kort daarvoor een spondylodese-operatie gehad.L4-L5 met cage.De hele rechterkant van mijn rug,onderrug, lende en onder de schouder gaf een constante pijn.5 mg diazepam gekregen en alleen 's nachts innemen.Zelf 2 in genomen want het hielp niet echt.Nog steeds last.Moet toch weer ff terug naar de huisarts.

31-07-2013 | Man | 43
diazepam
Ooit was ik aan een andere benzodiazepine verslaafd voor 4 jaar ongeveer en de dosis werd steeds hoger. Door omstandigheden kon ik niet goed afbouwen en heb daar 3 jaar last van gehad. Toen ben ik diazepam gaan gebruiken om te kijken of de lichte verschijnselen die ik nog overhad (en die maar niet weg wilden gaan) zouden verminderen. De huisarts was niet zo te porren,[lees meer...] dus op een gegeven moment kocht ik buitenlandse van 5 mg en gebruikte 4 tot 6 mg per dag. (stukje eraf of erbij). Dit werd in combinatie met andere dingen (veel koffie e.d.) steeds meer tot ik in contact kwam met iemand die haar hoge voorraad van 6 x 10 mg per dag verkocht. Ik kocht op een gegeven moment de hele dosis en het werd zo erg dat ik mezelf oppepte met koffie en soms zo'n zoete energy drank of zelfs ritalin (ook illegaal gekocht) dat ik meer dan 100 mg per dag gebruikte. Ik woog toen meer dan 100 kg, terwijl ik van nature slank ben. Daarvoor was ik 65 kg. Nu gebruik ik ook een ander sterk medicijn, wat ik niet noem, maar wat in een andere groep valt. Hierdoor heb ik minder diazepam nodig. Maar toch wel 60 mg per dag.. Hoe kom ik hier ooit vanaf? Die hel van die 3 jaar afkicken (hoewel het na 2 jaar wel te doen was) wil ik nooit meer meemaken, dus het zal opbouwend moeten. Iemand die ik vertrouw raadde me aan des te lager ik zou komen, des te meer ik zou moeten sporten. Dus afbouwen en opbouwen tegelijk. Dus fitness en evt. een vechtsport, maar momenteel ben ik nog te zwaar voor dat laatste, zo'n 89 kg. Het punt is dat ik er aan kan komen, maar het is wel prijzig. Als ik bedenk wat ik allemaal had kunnen kopen van al die doosjes medicatie.. Maarja dat is met roken ook zo, daar ben ik af door Allen Carrs methode. Ooit heb ik een verkleinde versie geschreven van Carrs methode, maar dan voor medicatie. Het werkte nog ook. Geen angst, niets, behalve een enorme spanning in mijn benen, die na een paar dagen ondragelijk werd. Mijn vertrouwen minderde en de spanning in de benen nam af en de angst en andere verschijnselen weer toe.. Het is een kwestie van doen, heb het al een keer gedaan en kan het nu nog langzaam afbouwen ook. En ik ken het Ashton Manual. Dat vind ik eigenlijk wel erg langzaam gaan. Dan zou ik voorlopig nog moeten blijven kopen en zo rijk ben ik momenteel niet.. Maargoed, ik ga er een kee voor. Tot nu toe ben ik overal van afgekomen. (alcohol, roken, etc.).. Van mij mogen ze het gebruik beperken tot 10 mg per dag (voor mensen met bijvoorbeeld erge rugklachten) en alleen hogere doseringen voor mensen die afbouwen (uiteraard gradueel afbouwend). Begin er nooit aan, maarja dat las ik ook ooit :-) Ik wens iedereen een gezond en gelukkig leven toe. En wie denkt dat ik me heerlijk voel met minimaal 60 mg diazepam in mijn lichaam die vergist zich. Ik voel me klote. Overdag (middag/avond) gaat het wel, maar heb wel een angstgevoel en een gevoelig gehoor en vlucht voor burengeluiden (met een hoofdtelefoon of door vaak weg te zijn of laat naar bed te gaan, want mijn buren gaan vroeg). Gelukkig werk ik parttime en is het net aan te doen. Ik zit net onder bijstandsniveau maar ik vraag het niet aan. Ik hoor de gekste verhalen daarover. Die 50-100 euro extra heb ik daar niet voor over. Bovendien krijg ik dan een sollicitatieplicht, terwijl ik al werk. Maargoed: gebruik je het nog niet zo lang en heb je het niet echt nodig: bouw het alsjeblieft af. (zelfs bij kort gebruik afbouwen) Groeten. C.

23-02-2020 | Vrouw | 54
diazepam (10mg)
Het is mij stiekem 1 of 2 jaar gegeven ik was zo moe dokter vond niets , het is bewezen dat het mij door mijn eten etc werd gegeven , later verslaafd ik had het toen nodig en ik heb zo wie zo onderhoudsdosering 1 x daags 10;ik kom er niet vanaf 1 jaar geprobeerd word mijzelf niet meer

05-04-2019 | Vrouw | 41
diazepam (10mg)
Ik had verwacht dat het een behoorlijke werking zou geven. Heb twee maal daags 10 mg gram voorgeschreven voor 5 dagen. Ik neem het alleen 1 keer in de avond in 10 mg i.v.m werken overdag. En nu komt het. Ik heb de eerste 2 dagen slechter geslapen als normaal. Het leek gewoon niks te doen en slik nooit dit soort tabletten. Nek werd er ook niet echt minder om. Dus toen vor[lees meer...]ig weekend overdag geprobeerd,om werkelijke effect te ervaren. Werd totaal niet suf,naar inname 1,5 uur gewacht maar ik voel niks,hoe kan dit? Op zijn minst verwacht sufjes te worden,maar ben gewoon net als anders en er gebeurd echt niks. Derde dag maar mee gestopt,gelukkig is wel de juiste fisio opgestart.

26-12-2017 | Man | 23
diazepam (5mg)
Vandaag 20mg gepakt. Begonnen met 10mg, 2 uur later weer 5mg en uur later nogmaals 5mg. Merkte na 2 uur niks van 10mg. 2u later nogmaals 5mg maar nog geen effect dus uur later nog 5mg. Merk nu na 20mg enige opluchting, hoofd heeft wat rust. Totaal geen bijwerkingen. Had er meer van verwacht. Misschien handig om erbij te zeggen dat ik een grote vent ben van 1.90m en [lees meer...]100kg. Pak morgen nogmaals ineens 20mg dus dan nog ff afwachten. Denk dat dit product iets overschat wordt, je moet van te voren niet teveel nadenken bij het pakken maar het je laten overkomen.

14-07-2017 | Man | 54
diazepam (10mg)
Ben net gestart, dus ben voorlopig hier allen om te lezen en te vragen.

31-01-2017 | Man | 73
medicijn beviel me niet.

12-01-2017 | Man | 70
Rugklachten
Gebruikte Diazepam vanwege ernstige rugklachten. Dit hielp in de tijd dat ik pijn had behoorlijk goed. Werd ontspannen, sliep goed waardoor de pijn beter te verdragen was. Alleen wil ik het hier meer over in mijn geval de bijwerking hebben. De Diazepam daar werd ik rustig van en kon daardoor bovengemiddeld veel verdragen van mijn gezinsleden. Maar zoals in ieder gezin well[lees meer...]icht gebeuren er dingen die niet prettig zijn. Maar dan kon ik zoals men zegt de druppel die de emmer doet overlopen, abnormaal agressief reageren. Iets wat ik zeer waarschijnlijk zonder het regelmatige gebruik van Diazepam niet of veel minder ernstig zou hebben gedaan. Toen de pijn minder werd ben ik resoluut gaan minderen ook vanwege mijn gedrag en is mijn agressiviteit sterk verminderd en eigenlijk niet meer....... In die tijd kon ik mijn handjes wel gebruiken zogezegd. Gelukkig heb ik ze nu niet meer zoveel nodig ( 2x 5 mg in de week i.p.v. destijds 3x per dag) en zijn de extreme uitvallen (handjes gebruiken) weggebleven. Mijn vermoeden is de oorzaak Diazepam......

19-01-2016 | Man | 58
Drugsverslaving
Ik ben in de jaren 80 verslaafd geweest aan heroine afgekickt maar nooit rust gevonden, tot ik 1 stripje kon kopen, een zee van rust toen ik er 3 in nam. zo is het allemaal ontstaan! Dus als je ca. 3 tot 6 maanden slikt, probeer te kappen zo rustig mogelijk! als je jezelf forceert krijg je een rebound en slik je 2x zoveel.

21-07-2015 | Vrouw | 24
diazepam (2mg)
ik slik nu sinds 15-7 deze medicijnen tussen 5 en 6 innemen 1 pil van 2 mg, 's avonds werkt die prima, maar overdag voel ik me alleen maar depressiever tot aan zelfmoord gedachtens toe, kreeg deze medicijnen om rust in me hoofd te krijgen overdat is dat helaas niet het geval. nu nog 1 weekje doorbijten en dan weer naar de huisarts voor afspraak van hoe nu verder of eventue[lees meer...]el extra of anderen medicatie.

16-02-2015 | Vrouw | 40

10-01-2015 | Man | 42
Aangezichtspijn
elke avond 1 tablet 5 mg ik wil slapen gewoon

04-01-2015 | Man | 54
Spierpijn

05-12-2014 | Man | 75
diazepam (5mg)
1e: week: Begon met 40mg. Slingerend lopen. Slapen, slapen, slapen., soms duizelig, geen concentratie, zei dingen verkeerd of begreep ze niet goed of totaal verkeerd. en vaak moeilijk verstaanbare taal voor mijn echtgenote Na week 2 terug naar 30 mg. Veel beter maar nog steeds in enigszins mindere mate bovenomschreven bijwerkingen. 3e week: 17½ mg. Pas toen werd het aanm[lees meer...]erkelijk beter maar het gevoel van afhankelijkheid aan die Lorazepam werd wel enigszins merkbaar. Week 4: Terug naar 15mg. Pas toen begon ik te merken dat het z.g. Lorazepameffect duidelijker werd. De Volgende weken moeten nog komen. Ik heb wel de wens nog even door te gaan met 15mg per dag. Het slapen is nu na 2 jaar aanmerkelijk beter geworden (n.m.m. óók afhankelijkheid ).

02-11-2013 | Man | 38
Lage rugpijn