Slapeloosheid (25 meningen)

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

05-12-2013 | Man | 57
Chronische depressie
Werd hier rustig en duf van, maar depressiviteit bleef

18-08-2013 | Vrouw | 49
diazepam
Kort daarvoor een spondylodese-operatie gehad.L4-L5 met cage.De hele rechterkant van mijn rug,onderrug, lende en onder de schouder gaf een constante pijn.5 mg diazepam gekregen en alleen 's nachts innemen.Zelf 2 in genomen want het hielp niet echt.Nog steeds last.Moet toch weer ff terug naar de huisarts.

23-02-2020 | Vrouw | 54
diazepam (10mg)
Het is mij stiekem 1 of 2 jaar gegeven ik was zo moe dokter vond niets , het is bewezen dat het mij door mijn eten etc werd gegeven , later verslaafd ik had het toen nodig en ik heb zo wie zo onderhoudsdosering 1 x daags 10;ik kom er niet vanaf 1 jaar geprobeerd word mijzelf niet meer

05-04-2019 | Vrouw | 41
diazepam (10mg)
Ik had verwacht dat het een behoorlijke werking zou geven. Heb twee maal daags 10 mg gram voorgeschreven voor 5 dagen. Ik neem het alleen 1 keer in de avond in 10 mg i.v.m werken overdag. En nu komt het. Ik heb de eerste 2 dagen slechter geslapen als normaal. Het leek gewoon niks te doen en slik nooit dit soort tabletten. Nek werd er ook niet echt minder om. Dus toen vor[lees meer...]ig weekend overdag geprobeerd,om werkelijke effect te ervaren. Werd totaal niet suf,naar inname 1,5 uur gewacht maar ik voel niks,hoe kan dit? Op zijn minst verwacht sufjes te worden,maar ben gewoon net als anders en er gebeurd echt niks. Derde dag maar mee gestopt,gelukkig is wel de juiste fisio opgestart.

26-12-2017 | Man | 23
diazepam (5mg)
Vandaag 20mg gepakt. Begonnen met 10mg, 2 uur later weer 5mg en uur later nogmaals 5mg. Merkte na 2 uur niks van 10mg. 2u later nogmaals 5mg maar nog geen effect dus uur later nog 5mg. Merk nu na 20mg enige opluchting, hoofd heeft wat rust. Totaal geen bijwerkingen. Had er meer van verwacht. Misschien handig om erbij te zeggen dat ik een grote vent ben van 1.90m en [lees meer...]100kg. Pak morgen nogmaals ineens 20mg dus dan nog ff afwachten. Denk dat dit product iets overschat wordt, je moet van te voren niet teveel nadenken bij het pakken maar het je laten overkomen.

14-07-2017 | Man | 54
diazepam (10mg)
Ben net gestart, dus ben voorlopig hier allen om te lezen en te vragen.

31-01-2017 | Man | 73
medicijn beviel me niet.

12-01-2017 | Man | 70
Rugklachten
Gebruikte Diazepam vanwege ernstige rugklachten. Dit hielp in de tijd dat ik pijn had behoorlijk goed. Werd ontspannen, sliep goed waardoor de pijn beter te verdragen was. Alleen wil ik het hier meer over in mijn geval de bijwerking hebben. De Diazepam daar werd ik rustig van en kon daardoor bovengemiddeld veel verdragen van mijn gezinsleden. Maar zoals in ieder gezin well[lees meer...]icht gebeuren er dingen die niet prettig zijn. Maar dan kon ik zoals men zegt de druppel die de emmer doet overlopen, abnormaal agressief reageren. Iets wat ik zeer waarschijnlijk zonder het regelmatige gebruik van Diazepam niet of veel minder ernstig zou hebben gedaan. Toen de pijn minder werd ben ik resoluut gaan minderen ook vanwege mijn gedrag en is mijn agressiviteit sterk verminderd en eigenlijk niet meer....... In die tijd kon ik mijn handjes wel gebruiken zogezegd. Gelukkig heb ik ze nu niet meer zoveel nodig ( 2x 5 mg in de week i.p.v. destijds 3x per dag) en zijn de extreme uitvallen (handjes gebruiken) weggebleven. Mijn vermoeden is de oorzaak Diazepam......

19-01-2016 | Man | 58
Drugsverslaving
Ik ben in de jaren 80 verslaafd geweest aan heroine afgekickt maar nooit rust gevonden, tot ik 1 stripje kon kopen, een zee van rust toen ik er 3 in nam. zo is het allemaal ontstaan! Dus als je ca. 3 tot 6 maanden slikt, probeer te kappen zo rustig mogelijk! als je jezelf forceert krijg je een rebound en slik je 2x zoveel.

21-07-2015 | Vrouw | 24
diazepam (2mg)
ik slik nu sinds 15-7 deze medicijnen tussen 5 en 6 innemen 1 pil van 2 mg, 's avonds werkt die prima, maar overdag voel ik me alleen maar depressiever tot aan zelfmoord gedachtens toe, kreeg deze medicijnen om rust in me hoofd te krijgen overdat is dat helaas niet het geval. nu nog 1 weekje doorbijten en dan weer naar de huisarts voor afspraak van hoe nu verder of eventue[lees meer...]el extra of anderen medicatie.

16-02-2015 | Vrouw | 40

10-01-2015 | Man | 42
Aangezichtspijn
elke avond 1 tablet 5 mg ik wil slapen gewoon

04-01-2015 | Man | 54
Spierpijn

05-12-2014 | Man | 75
diazepam (5mg)
1e: week: Begon met 40mg. Slingerend lopen. Slapen, slapen, slapen., soms duizelig, geen concentratie, zei dingen verkeerd of begreep ze niet goed of totaal verkeerd. en vaak moeilijk verstaanbare taal voor mijn echtgenote Na week 2 terug naar 30 mg. Veel beter maar nog steeds in enigszins mindere mate bovenomschreven bijwerkingen. 3e week: 17½ mg. Pas toen werd het aanm[lees meer...]erkelijk beter maar het gevoel van afhankelijkheid aan die Lorazepam werd wel enigszins merkbaar. Week 4: Terug naar 15mg. Pas toen begon ik te merken dat het z.g. Lorazepameffect duidelijker werd. De Volgende weken moeten nog komen. Ik heb wel de wens nog even door te gaan met 15mg per dag. Het slapen is nu na 2 jaar aanmerkelijk beter geworden (n.m.m. óók afhankelijkheid ).

02-11-2013 | Man | 38
Lage rugpijn

19-05-2022 | Man | 66
diazepam (5mg)
dat lichte in mijn hoofd ,heb ik ook ,vooral als ik met mijn ogen draai,ook wat licht misselijk maar dat kan ook komen doordat ik angstig en gespannen wakker wordt en ze direct 2 van 5 mg op de nuchtere maag neem.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase