Slapeloosheid (25 meningen)

04-01-2015 | Man | 54
Spierpijn

05-07-2020 | Vrouw | 55
diazepam (10mg)
hallo,ik kreeg ermee te maken doordat ik te snel met het gebruik van lorazepam waardoor ik reboud klachten kreeg at niets meer en dronk niet meer door te lange gebruik van lorazepam en toen zomaar omgezet en verhoogd op diazepam terwijl ik zeer gevoelulig ben voor diazepam had het 1x geslikt 2mg geloof ik en werd helemaal raar in mijn hoofd en hartkloppingen en benauwd,moe[lees meer...]st er mee stoppen en nu zit ik vast op 10 mg wordt er knetter van hyper en vreselijke oorsuizen,dokter doet niks psychiater snapt me niet,ik wordt er gek van durf niet te minderen,wegens de vreselijke bijwerkingen zie het niet meer zitten ,heb ook Tinnitus die wordt nog een s versterkt door bijwerking van geluid,rotzooi

26-05-2018 | Vrouw | 56
diazepam (5mg)
Wie heeft er ervaring met afbouwen diazepam, wat voor afkickverschijnselen? Ik heb flinke hoifdpijn zou dat hierdoor kunnen komen.

31-07-2016 | Vrouw | 56
diazepam (10mg)
Maakte me erg suf en had geen spierkracht meer. Ik werd onverschillig en voeld alsof ik lood in mijn benen had. Ik wilde alleen maar slapen en had een erg droge mond.

25-03-2015 | Vrouw | 56
diazepam (10mg)
Hallo, Ik gebruik al jaren Diazepam maar me huisarts wilde t niet meer voorschrijven. Nu bestel ik me medicijnen lekker online . ben er dik tevreden over! Heeft iemand dat wel is meegemaakt? Dat artsen je van je medicatie afhalen terwijl je het echt nodig hebt?

21-02-2013 | Man | 56
diazepam
Ik gebruik diazepam om rustig te worden naast mirtazipine. Ik weet alleen dat diazepam verslavend werkt en de effectiviteit afneemt. Ik zou graag willen weten van anderen of ze deze mening delen. Ik vind het niet echt fijn om diazepam te moeten slikken. Ik ben over mirtazipine zeer te spreken, nauwelijks bijwerkingen en heerlijk om op in te slapen. Ik slaap er echter niet [lees meer...]op door.

09-11-2020 | Vrouw | 57
Dystonie
In het begin met 5 mg begonnen en opgehoogd naar 7/8mg helaas na 22 jaar veel valpartijen met breuken tot gevolg, daarnaast PDS dus ik ben ben CT gestopt na 27 jaar. Nu 1,5 jaar later nog Restless legs dus nu maar Temazepam ivm aanhoudende slaapproblemen. Ik ben gelukkig wel van die langwerkende Diazepam af.

30-04-2020 | Vrouw | 57
diazepam (10mg)
Een prima medicijn wat een spierverslapper is, een bijkomend voordeel is dat je prima slaapt en daardoor geen pijn hebt waardoor het op de dag ook beter gaat. Ik heb deze medicatie voor Torticollis Spasmodica (Dystonie). Pas alleen op als je wilt stoppen dat duurt lang.

05-12-2013 | Man | 57
Chronische depressie
Werd hier rustig en duf van, maar depressiviteit bleef

11-01-2013 | Vrouw | 57
diazepam
Ik neem vanaf gister Diazepam 10 mg 1x p/dag, wat een weldaad als je het bij iedere beweging uitgilt van de pijn in de lage rug (si gewricht zit niet goed). Al na een halve dag kon ik weer bewegen en schuifelend rondlopen, uiteraard voorzichtig en voetje voor voetje, maar zonder pijn. Nu na anderhalve dag kan ik weer stapvoets lopen zonder steun van stok of echtgenoot. Gee[lees meer...]n bijwerkingen. Een aanrader! Slik daarnaast 2x daags 600 mg Ibuprofen en 4x daags 1000 mg paracetamol. Dit recept ga ik drie dagen volhouden, daarna afbouwen naar 5 mg diazepam. Kan het iedereen aanraden!

25-03-2017 | Vrouw | 58
Alcoholverslaving
Heb het nodig, omdat ik ben gestopt met alcohol te drinken vanaf 8/08/2015 , veel pijnen in de rug heb en met dit lost het beter op en kan ik beter slapen ook.

19-01-2016 | Man | 58
Drugsverslaving
Ik ben in de jaren 80 verslaafd geweest aan heroine afgekickt maar nooit rust gevonden, tot ik 1 stripje kon kopen, een zee van rust toen ik er 3 in nam. zo is het allemaal ontstaan! Dus als je ca. 3 tot 6 maanden slikt, probeer te kappen zo rustig mogelijk! als je jezelf forceert krijg je een rebound en slik je 2x zoveel.

28-12-2015 | Man | 58
diazepam (10mg)
Ik heb last van slapeloosheid. Wanneer ik na 1u00 nog wakker lig (ga slapen rond 22u30), sta ik op en neem 10 mg diazepam. Slaap ik nog steeds niet na 1 uur, nog eens 10 mg. Meestal doe ik dit op de vrijdag- en zaterdagnacht. Ik slaap dan door tot 8u en kom fris uit bed. Bij grote nervositeit overdag neem ik 5 mg. Dit gebeurt slechts enkele malen per jaar, doch ik ga nooit[lees meer...] buiten zonder diazepam in mijn zakken. Verslaven? Ik neem het 15 jaar en in de zomer doe ik het 4 a 5 weken zonder. Ik heb geen last van ontwenning.

01-09-2013 | Man | 58
diazepam (2mg)
Ik ben voorgelogen door de apothekersassistent, Actavis lag nog gewoon in de apotheek. Ik heb na een telefoontje met de apotheker zelf gewoon het spul omgeruild voor Actavis en de problemen zijn na een etmaal verdwenen.Lareb heb ik al eens eerder benaderd en ik ben er niet over te spreken aangezien het m.i. niets verbetert. Ik bel ook de fabriek van het betreffende medici[lees meer...]jn om informatie, en ze zijn blij dat er eens iemand uit patientengroep belt ....ik heb niets meer vernomen. Dat betrof P.C.H. Haarlem. en ook weer slechte diazepam. Als je niet bekent bent met de afkickverschijnselen denk je aan een hartaanval een c.v.a. of een kaakontsteking de tandarts kan niets zien., en zodoende wordt nooit het defectieve medicijn eruit gepikt.Men stuurt mij met een kluitje in het riet.Ik kan geen vuist maken.Jullie wel Lareb ook. de artsen en apotheken. Denk aan andere medicijnen verdiep je in de term bio-equivalent en lees de F.D.A. bevindingen van contrôles in de apotex fabriek.Ik lees dat daarnet pas, maar waarom moet ik mezelf altijd verdedigen.Deze mensen zuigen alles uit hun duim? zie ook peoplespharmacy.com

31-08-2013 | Man | 58
diazepam
Mijn apotheek gaf me ondank de medische noodzaak vermelding voor Actavis voor de zoveelste keer het verkeerde merk t.w. apotex, en de verkeerde aantal stuks mee.Daarvan werd ik erg ziek na gebruik. Vanmorgen heb ik de apotheker gebeld en kon het gelukkig omruilen. Wel moest ik terug omdat het aantal niet klopte, U heeft het goed geraden, het was minder dan voorgeschreven.[lees meer...]De apotheek heb ik begrepen; moet eerst overleggen met arts en patiënt wanneer er gewisseld wordt van merk. Dat is niet gebeurd.Ik sta behalve vriendelijk maar overtuigend te zijn compleet machteloos, vooral op zaterdag als ik de huisarts niet kan bellen.

30-08-2013 | Man | 58
diazepam
Tot 2 dagen gelede slikte ik onder medische indicatie diazepam van 't merk Actavis. Deze is met de produktie gestopt en heb ik nu Apotex wat me afkickverschijnselen bezorgd. Aangezien ik sinds een half jaar aan het afbouwen ben wil ik op een merk blijven aangezien generiek niet identiek is. Ik heb dit in de tientallen jaren van gebruik vaker meegemaakt ken ik de reacti[lees meer...]e van de apotheek op mijn klachten en word min of meer gekleineerd. Dit bevalt me niet. Ik ben hierdoor wanhopig.Kortom afbouwen kan ik zo wel vergeten.

Amoxicilline / Clavulaanzuur (422) - Antibiotica - penicillines breedspectrum