claritromycine

Keelontsteking (10 meningen)
Bronchitis (10 meningen)
Oorontsteking (6 meningen)
Voorhoofdsholteontsteking (5 meningen)
Infectie (wond) (4 meningen)
Krentenbaard (3 meningen)
Acne/puistjes (2 meningen)
Tandvleesontsteking (2 meningen)
Amandelontsteking (2 meningen)
Ontsteking in de borst (2 meningen)
Kaakontsteking (1 mening)
Middenoorontsteking (0 meningen)

02-05-2019 | Vrouw | 24
Longontsteking
Gekregen van de longarts voor een longontsteking en luchtweginfectie. Op dag 2 van de kuur extreme vermoeidheid maar niet kunnen slapen. Misselijkheid die enkele uren na inname aanhoud en die vieze bittere smaak in de mond die op geen enkrle manier weggaat. Nog tot maandag deze kuur benieuwd of de bijwerkingen minderen. Mijn kwaal is i n elk geval wel aanzienlijk minder

11-03-2019 | Vrouw | 72
Voorhoofdsholteontsteking
Ben zelf na 12 dagen slikken gestopt. Had voor 3 weken meegekregen. Achteraf was het geen voorhoofdsholteontstekeing. (MRIscan). Ergo geen effectiviteit. Heb nu 7/8 wk later nog steeds last van smaakverlies, branderig gevoel in mond en draaierig gevoel. Hoop, dat het minder gaat worden c.q. verdwijnt.

07-03-2019 | Man | 53
Luchtweginfectie
luchtweg infectie. Kon niet meer slapen. zware hoofdpijn, Opgejaagd, onrust, depressief, In de war. Na 3 dagen gestopt.

24-02-2019 | Vrouw | 60
Sinusitis
Vier dagen gebruikt, verschrikkelijk, moe, metaalsmaak, na vierde dag hevige diarree, gestopt op dag vier, dag vijf , hevige buikpijn bovenbuik rechts. Wss darmen helemaal overhoop. Op spoed beland van de pijn. Deze ROMMEL nooit meer

19-02-2019 | Man | 72
claritromycine (250mg)
Ademhalingsproblemen

19-01-2019 | Vrouw | 69
COPD
Ik slaap sinds het gebruik nog maar 2 à 2 en een half uur per nacht. Heb het idee dat ik aan de speed zit. Ik voel mij een wrak.

10-01-2019 | Vrouw | 80
claritromycine (500mg)
Als u mijn bijwerkingen leest, snapt u wel dat het een zware dobber was, over het algemeen gaat medicijnen innemen gemakkelijk. Voor de bittere smaak hielp een zout dropje een beetje.

27-09-2018 | Vrouw | 46
claritromycine (250mg)
Sinusitis
tijdens de kuur ging het prima . Wel een hele vieze aanhoudende smaak tijdens de kuur.Maar na het stoppen kreeg ik zweet aanvallen en angst aanvallen. En een gevoel van depressief zijn. Nergens grip op krijgen . En vooral enorm vermoeid.En voel me in een vicieuze cirkel zitten. Ik hoop dat de bijwerkingen snel voorbij zijn.geen aanrader dit medicijn.

11-08-2018 | Vrouw | 54
Helicobacter pylori
Mijn klacht was hoesten en slijm soms tot overgeven toe nu na de kuur 80 procent vermindering hiervan.

25-07-2018 | Vrouw | 20
claritromycine (50mg/ml)
Amandelontsteking
Het duurde een paar dagen voordat de antibiotica zijn werk ging doen en de klachten verminderde. De bijwerkingen zijn vervelend geweest. Vooral de extreme vermoeidheid, kon overdag gewoon niet wakker blijven. Van darmen en maag dan weer weinig last gehad dus dat is een meevaller in vergelijking met veel andere antibioticum.

07-05-2018 | Man | 33
Luchtweginfectie
Deze antibiotica voorgeschreven gekregen ivm aanhoudende luchtweginfectie. Veel spookverhalen gelezen, maar toch aan de kuur (1 week) begonnen. Eerste dag merkte ik niets. Van de tweede tot en met de vierde dag werd ik in de nacht telkens wakker met het gevoel ik dat ik een koortsaanval had. Dit duurde een half uurtje en trok daarna weg. Vanaf dag vijf wat darmproblemen. V[lees meer...]erder geen schokkende bijwerkingen gehad en na de kuur redelijk opgeknapt (wel nog wat moe).

26-04-2018 | Vrouw | 58
Longontsteking
Na eerst een kuur van Amoxilline met clavulaanUur van 10 dgn deze had niet geholpen, kreeg ik Claritromycine 500mg na de eerste dag al meteen verbetering, wel een bittere smaak en heel moe. Was blij met het fesultaat en nam de bijwerking maar voor lief. Na een week weer op geknaot. Nu nig mijn energie weer opbouwen.

27-01-2018 | Man | 60
Luchtweginfectie
Bij het eerste pilletje kreeg ik na 4 uur ernstige maagpijn. huisarts gebeld. Vervolgens 2x 40mg panthoprozol als maagbeschermer gebruikt. De pijn zakte. Tweede pilletje geprobeerd, zelfde effct. Ik heb nooit problemen met antibiotica gehad en ik ben 60. Ik heb die rommel meteen weggegooid (ingeleverd).

08-01-2018 | Man | 44
Bronchitis
Gewoon zooi. Weet capsule niet door mn keel te krijgen. Na een uur voel je dat de stof gaat werken, je wordt moe, ruikt anders smaak is anders, wordt steeds erger. Dan maar hondsmoe naar bed. Na verloop van uren zakt t weer af. Innemen gaat beste nog met grote schep havermoutpap met veel stroop.

30-11-2017 | Vrouw | 30
Gistinfectie van de huid
15 jaar geleden een hond beet in mijn gezicht. Nu werd deze plek weer op linkerwang dik en pijnlijk. Huisarts schreef me dit voor. Voor andere antibiotica had ik allergische reactie. Na eerste tablet innemen erg misselijk en hartkloppingen. Dat was wel eng! Heeft ongeveer 1,5 uur geduurd. Niet moeten braken. Na 2de tablet een vieze smaak in mond die ik niet weg krijg. Maar[lees meer...] de andere bijwerkingen niet meer gehad. Merk wel dat de ontsteking na 2 tabletten al minder wordt! Zwelling is veel minder.

29-11-2017 | Vrouw | 22
claritromycine (500mg)
Na een paar dagen dit geslikt te hebben samen met amoxiciline 1000mg weet ik niet van welke de bijwerkingen zijn, een vieze zwarte tong met dag en nacht een vreselijke bittere smaak in mn mond.. erge hoofdpijn met het gevoel dat er iets in mn hoofd kruipt. Tot dagen ineens heel vermoeid en duizelig te zijn en dan ineens klaar wakker en niet kunnen slapen met veel angst en [lees meer...]paniekaanvallen. Ervaart iemand dit ook? Word er gek van