flucloxacilline

Wondroos (37 meningen)
Infectie (wond) (26 meningen)
Bacteriële infectie (22 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Ontsteking in de borst (9 meningen)
Krentenbaard (7 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

08-06-2017 | Vrouw | 16
Infectie (mond)
Ik kreeg dit medicijn voorgeschreven door mijn huisarts omdat ik een talgklier bij de hoek van mijn mond had die opengemaakt was door de huisarts en er een mogelijke infectie daardoor moest worden tegengegaan. Het vervelende aan dit medicijn in dat je moet wachten met eten dus dat was zeker vervelend met plannen, daarnaast kreeg ik tijdens de kuur last van lichte diarree e[lees meer...]n na de kuur van vaginale schimmel. Voor de rest geen bijwerkingen en er is ook geen infectie opgetreden.

16-08-2019 | Vrouw | 18
flucloxacilline (500mg)
Schimmelinfectie gekregen nadat ik gestopt was met mijn kuur. De kuur heeft én niet geholpen, én alleen maar bijwerkingen gegeven.

12-04-2018 | Vrouw | 18
Folliculitis
Uit het niets ernstige huiduitslag gekregen. Zichtbaar resultaat na een dag of 3-4. Problemen kunnen ook deels zijn afgenomen door te wassen met antibacteriele zeep. Capsules hebben een smerige smaak. Af en toe misselijk en honger neemt sterk af.

28-03-2020 | Vrouw | 19
flucloxacilline (500mg)
Ik gebruik dit medicijn voor een ontsteking in mijn lies nadat ik daar een bultje weg heb laten snijden. Deze heelt dus niet goed en het lijkt onstoken. Heb de kuur nog niet volledig afgemaakt, ben nog bezig. Ik weet niet of ik er mee door ga. Het word niks beter en ik heb alleen maar nare bijwerkingen.

11-05-2019 | Vrouw | 19
flucloxacilline (500mg)
NOOIT MEER! Wat een verschrikkelijke antibiotica. Ik heb een abces bij mijn lies/schaamstreek ze hebben die losgesneden en mij dit voorgeschreven na de eerste tablet al gelijk misselijk braken hoofdpijn duizeligheid en je nog meer ziek voelen, ik ben er mee gestopt dat mocht van de dokter als de klachten aan bleven houden moest ik terug naar het ziekenhuis waarschijnlijk[lees meer...] word ik dan opgenomen. Nooit meer dit medicijn en raad het iedereen af!!

03-03-2017 | Man | 20
Bacteriële infectie
De huid rondom een wond begon steeds roder te worden en spreide zich uit. Na een gesprek met de huisarts dit begonnen te slikken voor eerst 10 dagen en verlengd naar 14 dagen. De roodheid begon zich na 4 dagen langzaam terug te trekken, nog wel roze huid er om heen, maar de felroodheid is verdwenen. Ik werd wel erg futloos en vermoeid, wat natuurlijk niet erg leuk is. Daa[lees meer...]rnaast merkte ik wel dat mijn ontlasting ook niet helemaal door had wat het nou met het medicijn aan moest. Verder was het erg lastig om het 4 keer per dag te doen op een nuchtere maag...

21-07-2016 | Vrouw | 20
Wondroos
Slik de capsules 4 keer per dag 10 dagen lang en dit al voor de 2e keer aangezien ik binnen een korte periode 2 keer wondroos heb gekregen. Heb totaal geen last van alle bijwerkingen zoals vele zeggen te hebben. Alleen heel soms wat misselijk, maar dat is ook zo weer over. De antibiotica werkt heel goed en al heel snel.

21-03-2021 | Man | 21
Wondroos
Ik had een serieuze infectie achter op mijn kuit, maar door dit medicijn is alles verholpen. 4 x een pil van 500mg per dag hielp mij enorm, en na 48 uur werd de pijn, roodheid, en zwelling een stuk minder dik. Nu 5 dagen later is het bijna helemaal opgelost. top middel

24-12-2018 | Vrouw | 21
Eczeem
Door een voorgeschreven zalfje werd mijn exceem op mijn onderbeen alleen maar erger en ging ontsteken. Medicijn werkt redelijk, het wordt steeds minder rood. Alleen in vlagen enorm misselijk en hoofdpijn.

21-11-2020 | Vrouw | 22
flucloxacilline (500mg)
Last van steeds terugkerende steenpuisten in gezicht. 2 jaar terug al eens een andere antibiotica gehad en nu begonnen mijn lymfeklieren op te zetten toen ik er weer 1 onder neus en 2 op kin kreeg. Van de huisarts deze antibiotica gekregen en was best angstig na het lezen van de ervaringen van anderen. Op dag 2 enorme buikkrampen en diarree gehad verder geen last. Makkelij[lees meer...]k in te nemen wel ff puzzelen qua tijden. Heb na het slikken wel het gevoel in mijn keel alsof ik heel hard geschreeuwd heb en mn keel elke keer moet schrapen.

14-02-2016 | Vrouw | 22
Bacteriële infectie
Helaas sloeg de kuur niet aan en moest ik overstappen naar een ander antibioticum. Had alleen last van brandend maagzuur, verder nergens last van. Gebruikt voor geïnfecteerd eczeem, met als symptoom bultjes op benen en rug.

12-06-2018 | Vrouw | 23
flucloxacilline (500mg)
Medicijn is goed en makkelijk in gebruik.. apotheker vertelde mij dat het geen kwaad kan met de anticonceptie. Ik bleek begin januari toch zwanger te zijn. Totaal niet gepland maar we gaan er voor.

27-11-2016 | Vrouw | 23
Infectie (wond)
Ruim een week geleden begonnen met dit medicijn i.v.m. een ernstige infectie van een buikwond. Amper bijwerkingen, enkel snel moe en weinig eetlust. Voor de infectie doet het (nog) niks, deze is alleen maar verergerd. Morgen ga ik weer terug naar de huisarts, wellicht is dit gewoon niet de juiste antibioticum.

12-03-2018 | Vrouw | 24
Krentenbaard
Ik gebruik dit medicijn nu 6 dagen en heb helaas veel last van bijwerkingen terwijl ik nog geen tot weinig verbetering zie in de krentenbaard (in mijn nek/op mijn achterhoofd). Ik heb met name last van misselijkheid, vermoeidheid en pijn bij het plassen. Ook is het vrij veel puzzelen met de tijden aangezien je het 4x per dag moet slikken en hierbij rekening moet houden met[lees meer...] de tijd voor + na het eten.

04-03-2016 | Man | 24
Ontsteking in de borst
Voorgeschreven gekregen na een huidontsteking op mijn borst na een onderhuids puistje. 4 maal daags 7 dagen. Even plannen qua tijdstippen, met wat dicipline goed te doen. Ik slikte om 7u, 13u, 19u en tussen 24u-1u. Ontsteking verdween na een dag of 3 en ondanks de waarschuwingen absoluut geen last van bijwerkingen. Prima spul.

03-09-2021 | Vrouw | 25
Oorontsteking
Relatief grote pil. Ben er misselijk van geworden. Met medicijn tegen misselijkheid erbij wel de kuur kunnen afmaken. Probleem verholpen.