Ervaringen met Metoprolol

metoprolol

Bij  HartinfarctX

Hoge bloeddruk (234 meningen)
Hartritmestoornissen (132 meningen)
Hartklachten (24 meningen)
Angina pectoris (23 meningen)

23-03-2018 | Vrouw | 54
Hartinfarct
Van Meteoprolol kreeg ik last van oorsuizen, vermoeidheid, stemmingswisselingen, vergeetachtigheid , aankomen in gewicht en rare bulten op mijn hiel en duimen.. De Arts zei me dat dat niets te maken had met het gebruik van dit medicijn, maar dat het Artrose was.. Ik had daar nog nooit eerder last van gehad.. Sinds september 2017 mocht ik van de Cardioloog stoppen met dit [lees meer...]medicijn.. De zg artrosebulten op mijn hielen zijn weg.. Op de duim is nauwelijks nog iets te zien..Het oorsuizen is er nog wel..maar wordt al minder en ik ga er van uit dat alle klachten gaan verdwijnen . Ik ben blij dat ik het niet meer hoef te slikken.. Nu maar weer proberen om af te vallen.

24-10-2017 | Vrouw | 61
metoprolol (25mg)

25-07-2017 | Vrouw | 38
Hartinfarct
Ik kreeg dit middel in het ziekenhuis en na een paar dagen kwamen we erachter dat dit medicijn er de oorzaak van was dat ik apatisch in bed lag, haast niet kon bewegen, moeite had met praten. Ik merkte zelf wel dat ik heel traag sprak maar kon er niks aan doen, was net een zombie. Ik hoop dat andere mensen wel baat hebben erbij, voor mij was het een verschrikkelijke [lees meer...]ervaring. Schijnt wel vaker te gebeuren in combinatie met astma, dat je heftig reageert op Metoprolol. Ik weet overigens niet welke dosering het was.

04-04-2017 | Vrouw | 51
Hartinfarct
veel pijn in rug en benen

14-06-2016 | Vrouw | 57
Hartinfarct
ik gebruik deze medicijnen vanaf mijn hartinfarct, ik ben wel erg moe, maar dat heeft met de kwaliteit van mijn hart te maken, dankzij deze medicijnen is mijn bloeddruk mooi en mijn hartslag is ook rustig geworden, al met al ben ik blij met deze medicijnen, en ik heb geen bijwerkingen.

11-12-2015 | Vrouw | 56
Hartinfarct
Operatie aan aorta, 2 bypassen en dood stukje hartweefsel weggehaald. Bijwerkingen: Spierpijnen, doof en dood gevoel in linkerarm en rechterpols/hand. Af en toe depressief gevoel met agressie naar mezelf toe gericht. 7 kilo aangekomen, met vochtvasthouden, niet door hartfalen. Slecht slapen.

24-11-2015 | Vrouw | 38
metoprolol (200mg)
Hartinfarct
Niet tevreden over dit middel. De vervelendste bijwerking voor mij was een opgejaagd gevoel, alsof je de hele dag achterna gezeten wordt. Overgestapt naar het merkmedicijn, nu nergens last van.

09-09-2015 | Vrouw | 71
Hartinfarct
Heb metropololsuccinaat een klein jaar gebruikt en metropololtartraat enkele dagen. De eerste maakte mij depressief en onzeker; de tweede hield veel vocht vast. In metropololsuccinaat zit het voor mij allergene macrogol. Heb dit 10 maanden geslikt met alle bijwerkingen van dien: darmkrampen. In een dosis van 100 mg maakte het mij licht suicidaal. Beide vormen van deze be[lees meer...]tablokker veroorzaken bovendien zware slaapstoornissen. Ik kan zonder metropolol weer denken en word weer mijzelf.