ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 7 van 7
02-01-2018

Paroxetine (paroxetine)

Na acht jaar in toenemende mate last van angst en paniekaanvallen. Zodanig dat ik steeds meer situaties ging vermijden. Naast de behandeling bij een therapeut ook met paroxetine gestart.
01-01-2018

Paroxetine (paroxetine)

Ondanks de bijwerkingen, na een week al verbetering. Na een week of 3 zeer effectief. Dit is de 2e keer in mijn leven dat ik het gebruik. Eerste keer kon ik vrij gemakkelijk stoppen. Tussen eerste en tweede keer gebruik zit 2 jaar. Na 2 jaar toch weer depressieve en angstgevoelens ondanks therapie. Ben blij dat dit medicijn bestaat.
28-12-2017

Paroxetine (paroxetine)

Na heel veel overweging de laagste dosering van 10mg gaan gebruiken. Ik was bang om in een waas terecht te komen en dat ik mezelf niet zou zijn. Ik ben voor niets bang geweest, het is na 2 weken effectief en durf weer veel en maakt me minder angstig en gewoon wat beter in staat me minder druk te maken zonder dat het effect is dat niets me kan schelen (waar ik bang voor was[lees meer...]). Ik kan veel beter rationeel nadenken. Samen met een aantal keer coaching van plan om binnen een jaar af te bouwen
17-12-2017

Paroxetine (paroxetine)

Durf weer alleen te zijn Weer auto te rijden Geen paniek aanvallen meer alleen in een zeer stress volle situatie kan het gebeuren Zeer prettig in gebruik
10-12-2017

Paroxetine (paroxetine)

door het gebruik van anti depressie medicijn, Paroxetine minder 'down gevoel' de scherpe randjes gaan er vanaf :) Ik kan het iedereen aanraden je voelt je echt beter en misschien dan in combinatie met psycho therapie /gesprekken
05-12-2017

Paroxetine (paroxetine)

Na de geboorte van mijn dochter kreeg ik ontzettende paniekaanvallen (ook had ik last van dwanggedachten). Na een tijdje durfde ik bijna niks buitenshuis meer te ondernemen. Via de huisarts kwam ik bij een goede psycholoog terecht die me na overleg deze medicijnen adviseerde. De eerste week heb ik 's ochtends 10 mg geslikt en na die week 20 mg. Na 2 weken tijd kon ik m[lees meer...]erken dat ik rustiger in mijn hoofd werd en sliep ik beter. Ik heb de medicijnen ruim een jaar gebruikt en ben nu volledig afgebouwd (sinds 9 maanden) en het gaat prima. Ik ben er dus erg positief over.
28-11-2017

Droge mond
31-10-2017

Paroxetine (paroxetine)

Werd er een beter mens van, maar de libido bijwerking was me het niet waard.. hij kwam niet eens meer omhoog... echt heel apart. toen gestopt.
Pagina 7 van 7

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!