semaglutide

Jardiance (42 meningen)

05-03-2020 | Vrouw | 70
semaglutide (1mg)
Afslanken - overgewicht
mijn ervaring is goed in het begin vreselijk ziek geweest van alles en nog wat van klachten zit nu op 1 mg al een tijdje maar krijg toch af en toe vreselijk buikpijn met diarree en krampen kan dit hoort dat er nog steeds bij. af en toe duik de misselijkheid ook op niet vaak meer en vreemde hoofdpijn. maar die buikklachten zijn het vervelendst.

26-02-2020 | Man | 55
semaglutide (1mg)
Diabetes type 2
het werkt in zover dat buikomvang afneemt maar niet het gewicht , ook het nemen van mijn andere medicatie gaat zeer moeizaam door de misselijkheid . eten gaat wel maar niet te veel kortom het doet van alles maar niet het goede helaas.

12-02-2020 | Man | 59
semaglutide (0,25)
Diabetes type 2
Ben gestart met dit medicijn vanwege het erg fluctuerende bloedsuiker, nu met de eerste drie weken van start gegaan en moet zeggen dat ik me beter voel dan voorheen.

30-01-2020 | Vrouw | 49
semaglutide
Diabetes type 2
Bij de eerste 4 bv An 0,25 heb niks van gemerkt gisteren met de 0,5 mg daar merkte ik het wel hoofdpijn beetje vol gevoel duizeligheid

29-01-2020 | Vrouw | 56
Diabetes type 2
Paardenmiddel maar werkt als een trein. Al 4 kilo afgevallen in 6 weken en mooie waarden. Insuline al aan het afbouwen.

29-01-2020 | Vrouw | 26
semaglutide (0,50)
Afslanken - overgewicht
Mega vermindering van eetlust en kan geen grote porties meer eten. Sommige momenten zeer misselijk. Momenteel 8 kg kwijt in 3 maand

28-01-2020 | Vrouw | 51
semaglutide (0,25mg)

28-01-2020 | Man | 63
semaglutide (0.50)
Diabetes type 2
Het werkt wel maar erg ziek nergens meer zin in walg van vlees terwijl ik dat eerst heerlijk vond maar ook veel misselijk en pijn in bovenbuik waardes zakken wel mooi en ben al meerdere kilo's kwijt

14-12-2019 | Man | 49
semaglutide (0.5)
met pomp toch niet heel maal goed veel insuline gebruik van 9.5 eenheden naar 4.5 veel beter leven veel af gevallen waardes veel mooier

02-12-2019 | Man | 62
semaglutide (025)
Diabetes type 2
gebruik het nu een paar weken maar erg last van maagzuur en s'morgens erg misselijk

26-11-2019 | Vrouw | 51
Diabetes type 2
Na eerst Victoza te hebben gebruikt voor maand of 8 en daarbij te veel last van de bijwerkingen. Besloten om over te stappen naar Ozempic. Victoza moest dagelijks gebruikt worden de Ozempic maar 1x in de week. Dat was wel fijn. Helaas werden de klachten niet minder en was het uiteindelijk niet meer vol te houden. Om uit te sluiten dat er iets anders aan de hand was traject[lees meer...] doorlopen bij MDL arts, met als 🍒 op de taart een colonoscopie ☹️. Gelukkig heeft deze gezegd te stoppen met de medicatie. Voel me zo veel fijner zonder de Ozempic😁. Helaas was ik de pechvogel die dit medicijn niet kon verdragen geloof dat het meestal niet zo extreem is. Dus mocht je het nodig hebben altijd proberen en zelf ervaren😁

01-11-2019 | Vrouw | 64
semaglutide (25mg)
Diabetes type 2
Injectie, éénmaal per week. Ik gebruik het naast Metformine 3 x dg 500 mg. Makkelijk te doseren, gebruiksvriendelijk. Merkte direct dat ik minder behoefte aan eten had en nuchtere suikerwaarde is binnen een week gezakt van gem. 10.0 naar 6.0. Heb het idee dat ik meer energie heb. Gelukkig ook een fb pagina gevonden waarin mensen hun ervaringen delen, dus voel voldoende s[lees meer...]upport.

20-10-2019 | Man | 56
Afslanken - overgewicht
Hallo ik gebruik ozempic naast metformine tegen suikerziekte ik heb in 2016 cisordinol depot gekregen tegen psychosen ik had 300 mg per maand ik kwam aan in gewicht ik woog in 2017 128 kg suiker was 21.5 was daardoor impotend cholestrol was 12 mg in april 2019 overgestapt op 4x2 mg pillen cisordinol ik kan nu geen vet verdragen word dan misselijk ik weeg nu 106 kg en vo[lees meer...]el me weer goed.

08-10-2019 | Vrouw | 40
semaglutide (0.25)
Prediabetes
Mijn waarden schieten normaal een hele dag van hoog naar te laag,ik kom bij door steeds mijn hypo's weg te eten. Nu blijven ze iets stabieler. Ik ben nog maar pas bezig dus hoop dat de ozempic nog wat beter gaat werken. Ik ben wel misselijk met vlagen(zoals wanneer je zwanger bent,echt hetzelfde gevoel) en opgeblazen en ik heb knallende hoofdpijn. Oja en ik hoop stieke[lees meer...]m dat ik ook wat kilo's mag verliezen door dit middel. Ik ben 40 jaar.

02-10-2019 | Man | 59
semaglutide (0,25mg)
Diabetes type 2
Ik ben nog maar on het begin. Maar vind het belangrijk dit ervaren te delen. Eerste week bijna geen maar soms wel werking. Tweede week buikpijn, misselijk. Dragelijk maar onaangenaam

20-06-2019 | Vrouw | 69
semaglutide (0,5mg)
misselijk braken hoofdpijn al 8 wkn lang gaat dit ooit over

Thyrax Duotab (853) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (549) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (503) - Antibiotica - penicillines breedspectrum