semaglutide

Jardiance (54 meningen)
Glimepiride (48 meningen)

22-05-2022 | Vrouw | 57
semaglutide (0.25)
Laatste duwtje om op ideaal gewicht te komen

21-05-2022 | Vrouw | 37
semaglutide (1,5mg)
Polycysteus-ovariumsyndroom (PCOS)
Ik heb Ozempic gespoten van januari tot mei Ik heb nu al twee weken geen ozempic meer gespoten, basically omdat het niet werkt (Indicatie was PCOS, Het werd zelfs erger en ik kwam zelfs bij!) Ik ben niet meer misselijk, heb geen hoofdpijn en migraine meer en heb terug energie! De misselijkheid was in het begin veel erger, verminderde wel, maar ging niet weg. het werd ee[lees meer...]n steeds, zeurende aanwezige misselijkheid. Niets ondraaglijk, maar wel heel erg lastig. Daarnaast had ik ook constant verschrikkelijk hoofdpijn, die regelmatig uitmondde in migraine (vermoedelijk omdat mijn suiker te laag stond)

19-05-2022 | Vrouw | 45
semaglutide (1mg)
Diabetes type 2
Sinds 28-02-2022 gebruik ik dit middel. De eerste 4 weken 0.25 daarna 0.50 voor 4 weken en nu 2 keer de 1 mg gespoten. Mijn ervaringen zijn dat ik dit middel zeer intens vind. Ben inmiddels 13,5 kilo afgevallen maar het valt me zwaar het misselijk zijn het overgeven het moe zijn. Het is afzien maar ik houdt vol al kost het me soms echt moeite.

14-05-2022 | Vrouw | 54
semaglutide (50)
Diabetes type 2
De eerste weken misselijk,overgeven en moe,wel 5 kilo er af en een paar cm omvang kwijt. De bijwerkingen blijven best lang vindt ik. Ik ben nu 7 weken bezig,maar nog steeds regelmatig misselijk en moe Maag geeft snel aan ik zit vol,ik at al niet veel,nu bijna niets. Lucht van eten maakt mij al kokhalzen,koffie is al helemaal een ramp,drink de hele dag water zelden iets[lees meer...] anders. Hoop wel dat bijwerkingen snel ophouden.

04-05-2022 | Vrouw | 62
semaglutide (25)
Diabetes type 1
bij werking vooral .duizdligheid.hoofdpijn misselijk

26-04-2022 | Vrouw | 53
semaglutide (1ml)
Afslanken - overgewicht
Goedemiddag Ik gebruik Ozempic nu 10 weken en ben gestart met 0.25 dan na 4 weken 0.50 en nu sinds 2 weken 1.0. Ik ben reeds 10kg afgevallen maar de bijwerkingen zijn toch wel lastig. Vooral de vermoeidheid speelt enorm parten. Ook het maagzuur is steeds aanwezig. Ga nu terug naar de dokter om advies te vragen dat ik niet beter een tijdje 0.50 of 0.25 kan inspuiten. [lees meer...] Het afvallen gaat me iets te snel wat me niet oke lijkt.

01-04-2022 | Vrouw | 59
semaglutide (1ml)
Diabetes type 2
Een al maanden durende ellende door de Ozempic, 0 energie op tweede en derde dag en de hele week enorm veel last van bijwerkingen die alleen maar erger worden en helemaal niet van korte duur zijn. Dat staat in de bijsluiter, nou ik heb al maanden last en voel me voornamelijk ziek ervan, erg ziek. Hele nachten wakker door spugen en zuurbranden. Als ik mijn tanden poets mo[lees meer...]et ik kotsen. Vreselijk klotemiddel. Ik ga er nog mee door omdat ik er van afval. In vier maanden 6 kg. Ik gebruik andere medicatie waar je juist van aankomt dis die 6 kg is al heel wat. Maar wat een hel.

22-03-2022 | Vrouw | 55
semaglutide (0,25)
Afslanken - overgewicht
Diabetes type twee . Morgen mijn derde spuit 0,25 geen bijwerkingen , pas wel mijn voeding aan na het lezen van sommige ervaringen , misselijk, braken enz . Mijn maag geeft aan wanneer ik genoeg gegeten heb . Ben nu 4 kg kwijt in 2weken . Tot hiertoe blij met resultaat!

15-03-2022 | Vrouw | 55
semaglutide
Afslanken - overgewicht
werkt zeer goed ben op 2maanden 20kg kwijt wel 1ml gebruikt per week na 2 maanden 0.25 ml per week val nog af wel langzaam 1 kg per week van 89 kg naar 67 kg

15-03-2022 | Vrouw | 62

Op iets minder dan 1jaar 25kg kwijt

07-03-2022 | Vrouw | 59
semaglutide (0,25mg)
Afslanken - overgewicht
1 x per week 0,25 mg inspuiten. 4 weken verder: ruim 6 kg afgevallen. Ik ga dosis NIET verhogen omdat effect nog altijd hetzelfde is. Geen bijwerkingen, alleen de eerste week beetje constipatie. Niet misselijk, geen hoofdpijn, wel eetlust maar na 1/3 portie geen zin meer om verder te eten. Werking lijkt vooral mentaal te zijn: geen zin om meer te eten zonder een opgeblazen[lees meer...] gevoel of misselijkheid. Ik denk dat veel mensen onnodig een te hoge dosis nemen en mss daardoor ook bijwerkingen hebben. 1 pen = 6 ipv 4 dosissen van 0,25 mg in werkelijkheid.

06-03-2022 | Vrouw | 42
semaglutide (0,25)

06-03-2022 | Vrouw | 42
semaglutide (0,5mg)
Afslanken - overgewicht
Ik zit nu aan dag 3, net gestart met 0,5 mg. Heb geen hongergevoel en ook geen zin in snoepen! Ben echter wel bijna constant misselijk en heb constant hoofdpijn. In de auto meerijden lokt de misselijkheid nog harder uit. Ik hoop dat deze bijwerkingen snel verdwijnen want goed afslanken maar u constant miserabel voelen is het ook niet waard. Nog effe verder afwachten..

05-03-2022 | Vrouw | 38
semaglutide (1mg)
Ik raad het iedereen aan maar meld altijd de bijwerkingen. 5 maanden: - 15kg

27-02-2022 | Vrouw | 43
semaglutide (0,5)
Afslanken - overgewicht
Eerste week gestart met 0,25. Merkte er niks van. Nu 0,5 mg. Maar merk nog niks. Net zoveel trek en vreetbuien ‘s avonds. Kan eten wat ik wil helaas :( Is dit herkenbaar bij iemand? Hopelijk dat het middel straks wel z’n werk doet. Ik heb overigens lipoedeem en vraag me af of dat misschien de reden is. Saxenda deed ook niks bij mij. Behalve 2,4. Echter was dit weer zo h[lees meer...]eftig dat ik niks meer kon. Terwijl 1,8 saxenda niks deed…..

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (586) - Anticonceptie - eenfase