Ervaringen met Pantoprazol

pantoprazol

Maagzuur (37 meningen)
Maagklachten (34 meningen)
Maagzuur (brandend) (31 meningen)
Reflux (22 meningen)
Middenrifsbreuk (16 meningen)
Maagzweer (10 meningen)
Maagontsteking (10 meningen)
Barrett's slokdarm (9 meningen)
Slokdarmontsteking (4 meningen)

Bojan Nikolik (07-06-2015)

20-08-2021 | Vrouw | 71
Maagbeschermer
Ik neem ze sinds ik bloedverdunners gebruik en doe dit in alle tevredenheid

13-03-2021 | Vrouw | 55
Maagbeschermer
Moest maagbeschermer gaan gebruiken i.v.m. publicatie voor gewrichtsklachten en operatie. Naproxen, Ibuprofen, Diclofenac gehad met wisselend succes. Eerst Omeprazol gebruikt, daarop helemaal heftige klachten . Over op Pantoprazol maar nooit klachtenvrij. Vraag mij af wat erger is het middel of de kwaal?

23-11-2020 | Vrouw | 68
Maagbeschermer
voorgeschreven gekregen als maagbeschermer bij 'n ander medicijn, was soort van verplichting. verschillende merken gehad, maar heb geen bijwerkingen waar ik vanaf weet. wat 't op de lange duur doet? mijn vader had ook medicijnen voor zijn hart en kreeg steeds maagzweren. ik weet niet of hij toen (1978) ook al maagbeschermers kreeg................. indien nìet dan hoef ik m[lees meer...]e niet al te ongerust te maken, maar houd 't wèl goed in de gaten.

12-11-2020 | Vrouw | 36
Maagbeschermer
Ik slik dit als maagbeschermer bij de antibiotica. Doet z'n werk prima. Geen bijwerkingen

31-10-2020 | Vrouw | 51
Maagbeschermer
Nooit meer dit is gif. Na 3 dagen doodziek. Duizeligheid angstig niet slapen.

22-10-2020 | Vrouw | 69
Maagbeschermer
doordat ik een maagzweer heb gehad moet ik voor alles Pantoprazol gebruiken en vooral voor mijn bloedverdunners. Ik neem ze ruim voor het ontbijt in en mijn man heeft dezelfde en neemt ze eigenlijk vlak voor het ontbijt in. Beiden geen problemen gelukkig ermee. Mij valt wel op dat je vaker een ander soort krijgt van de apotheek, dan is het Mylan en en weer Aurobindo, he[lees meer...]el raar

09-05-2020 | Vrouw | 46
Maagbeschermer
Doordat ik heel veel pijn had in maagstreek ben ik ibuprofen gaan gebruiken. Ik kreeg dit als maagbeschermer. 3weken later bleek ik een ernstig ontstoken galblaas en 8 galstenen te hebben. Die is verwijderd en het advies vd ha was om toch door te slikken. Nu heb ik allemaal vage klachten... Droge mond, hoofdpijnen, gewichtstoename, paniek en angst klachten, depressieve gev[lees meer...]oelens, wazig zien, soms vuurrode wangen, heel erg vermoeid ( val regelmatig in slaap) vermoeidheid begint al na enkele uren na het innemen besef ik me nu... Doordat ik gezond eet en veel vitamines slik, was nadat ik bij de ha was geweest met vermoeidheid klachten... een bloedtest gehad waaruit kwam dat ik vit D tekort kom.. terwijl ik 1000mui per dag slik.. voor mij een rare uitslag. Vanmorgen zat het me niet lekker en ging de bijsluiter lezen. Daar ben ik zo van geschrokken dat ik per direct stop!!! Wish me luck.. morgen 1e dag zonder. Ik heb gelezen dat de maagzuur toe kan nemen maar dan haal ik maar weer gaviscon... beter dat dan al deze bijwerkingen. Ik vind mezelf zo helemaal niet meer leuk... altijd moe en lusteloos

26-10-2019 | Vrouw | 24
Maagbeschermer
Ik gebruikte dit medicijn al een aantal jaar, als maagbeschermer voor de overige medicatie gebruik. Aan het begin nooit klachten gehad, totdat er hoofdpijn ontstond en steeds meer toe nam. Hoofdpijn nam in dermate toe, dat zelfs mijn zicht vertroebeld werd. Nooit gelinkt aan dit medicijn, maar na zelf onderzoek te doen, toch gestopt. Na drie dagen ging er een wereld voor m[lees meer...]ij open, eindelijk hoofdpijn vrij na zo'n lange tijd!