Ervaringen met Tramadol

tramadol

Gewrichtspijn (24 meningen)
Fibromyalgie (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (15 meningen)
Artrose van de wervelkolom (7 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Complicatie na operatie (4 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

11-03-2018 | Vrouw | 37

21-11-2021 | Man | 21
Gekneusde ribben
Ik ben 21 en gebruik ik binge dit spul 1× per week voor de laatste 2 jaar, en dan niet 1 a 2 meer, nee een hele strip, ik had al meerdere keren dood moeten zijn, en dit allemaal omdat ik het gewenste effect niet meer kreeg. LUISTER NAAR JE DOCTOR!!! gebruik dit niet langer dan 10 dagen. In 2019 naar de huisarts gegaan vanwegen gekneusde ribben door een borst compress[lees meer...]ie band, heftige kneuzing dus huisarts schreef Tramadol voor 1× PD 3 stuks 50MG, de eerste keer inname was spontane liefde op eerste gezicht. Na voorschrijven gezegt dat ik gewoon hoefte te bellen voor een herhaal recept, niemand had vertelt dat dit medicijn een dikke opiod was, dus ik bleef bellen. De eerste maanden was alsof ik me in een wolk bevond totdat na een paar maanden mijn tolerantie omhoog ging en ik meer nodig had voor het effect, mijn idee hierop was om inplaats van 3 naar 2 per dag te gaan zodat ik waneer het binnen kreeg er een hoop kon nemen. Het is 2 jaar later nu, huisarts schrijft gewoon 40 per week voor inplaats van 20, ik neem alles in, heel traject met verslavings zorg er rond om heen. Ik kan niks meer herinderen, ik kan je niet meer vertellen wat ik 5 minuten geleden heb gedaan, ik voel letterlijk de hersenschade, ik ben zo heftig verslaaft dat ik de appoteek dwangmatig elke maandag bel om te checken of het er al is. Rusteloos, slaap apneu, hoog bloeddruk, slecht ademen, hersenschade, extreme verslaving, niet meer kunnen eten, aankomen, suicidalitijd, depressie zijn een van de vele bijwerkingen. Luister naar de doctor, probeer eerst NSAIDS voor pijn en slik het niet langer dan 10 dagen. Ik ga binnenkort beginnen met de afbouw met verslavings zorg, hopelijk heb ik de lezer goed gewaarschuwd.

30-07-2016 | Man | 59
Gekneusde ribben
Ik heb gekneusde ribben linksonder, veel pijn. In de middag een capsule genomen en werd daar onnatuurlijk vrolijk van. Er waren 1 a 2 capsules, 4x per dag voorgeschreven. Voor het slapen gaan heb ik 2 capsules genomen, werd al wat raar in mijn hoofd na verloop van tijd. Geslapen en met wakker worden werd ik zeer duizelig, misselijk, prikkende voeten en overdadig zweten. Ik[lees meer...] was echt bang dat ik flauw zou vallen en ben daar behoorlijk van geschrokken. Ik ben daarna doorgegaan met paracetamol en heb de pijn maar voor lief genomen.