tramadol

Bij  HerniaX

Pijn (algemeen) (85 meningen)
Artrose (67 meningen)
Reumatoïde artritis (24 meningen)
Gewrichtspijn (20 meningen)
Fibromyalgie (18 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (12 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Ziekte van Bechterew (2 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

27-09-2018 | Man | 34

09-05-2018 | Man | 48

02-12-2017 | Man | 38
tramadol (100mg/ml)
Hernia
6 vergevorderde hernia's beschadigde zenuwbanen artrose in de heup en 2carpeltunelsyndromen dosis moet ik om de 2a3weken verhogen omdat de pijn erdoor komt goed voor even maar is voor mij maar een pleister op een wond hoop rap meer te weten van specialist alleen word ik wel gewaar psygisch minder sterk te zijn en veel minder energiek de zin van het leven begint me na al di[lees meer...]e jaren beetje te ontglippen maar wie weet in februari naar specialist

10-06-2016 | Man | 43
Hernia
Na 4 maanden een zware rughernia te hebben, kreeg ik Tramadol voorgeschreven gekregen in combinatie met paracetamol. Het haalt de scherpe kantjes van de pijn af. Maar je voelt je zo sloom als een hond. Twee maanden later heb ik een hernia operatie gehad. Na een week mocht ik stoppen met de Tramamdol en de rest. Dat heb ik dus ook gedaan zoals de dokter, specialist, fysioth[lees meer...]erapeut en huisarts voorschreef. Dat moet je dus NOOIT doen. Stelletje prutsers om me dat te adviseren. Depressiviteit, huilbuien, Outer-body ervaring, ik had ze allemaal tegelijk. Drie dagen van de hel. Rustig afbouwen is mijn aanraden. Wat een troep is het toch!

13-03-2016 | Man | 66
tramadol (100mg)
Hernia
Heb een niet te opereren hernia. Erg veel pijn bij via sane in Mil geweest, risico opereren groot ivm complicaties. Via pijnpoli daar verschillende middelen geprobeerd tot ik tramadol kreeg eerst 3x dgs 100 Mg, nu nog 2x dgs 100 Mg. Ik vind het het een tovermiddel, ben al tijden zonder pijn en geen enkele bijwerking, kan weer gewoon leven. Dank Dank Dank !!!!!!

28-09-2015 | Man | 63
tramadol (100mg)
Nek- / rughernia
Het is even de voor jezelf zoeken naar de beste inname tijd, omdat je er suf van word na inname. Overigens kun je dit met cafeïne tabletten (via internet te verkrijgen ''Google op almax nutrion cafeïne 200 mg'') tegen gaan, dit moet je natuurlijk niet avonds na het innemen van de tramadol doen want dan doe je geen oog meer dicht.

16-07-2015 | Man | 30
tramadol (200mg)
Hernia
Ik heb paar weken tramadol gebruikt, na paar weken kale plekken op mijn paar en achterhoofd, en als je door gaat met innemen worden kale plekken groter en groter!

09-09-2014 | Man | 43
tramadol (200mg)
Hernia
Na 2 hernia operaties blijvend onder tramadol zenuwpijn niet door de huisarts verwezen voor neurostimulator gewoon lekker voldonderen. erasmas bied morfine pomp aan en anders met lyrica voor altijd je kan dan niet meer nadenken denk maar niet dat de ha aan een neurostimulator denkt.Vervolgens nog 3 jaar laten doorlopen. maasstad geen neuro maar methadon terug naar tramadol[lees meer...] totdat je niet meer kunt nadenken lachen veel spuug zelf naar detox gelopen maar te laat. laat u zich niet spiegelen met mensen die dit al tig jaren gebruiken deze doen geen fysiek weer. binnen 1 jaar of detox of neuro ik kreeg een hartattack en hyperventilatie bij coldturkey afkicken na 8 jaar max gebruik.nu 1 jaar later nog steeds op de tanden bijten die troep zit nog in mijn kop.Tramadol veroorzaakt pijn en houd pijn vast. Ben nog steeds niet de oude als voor het tramadol gebruik. Bijwerkingen: braken, agressie, depressie, aan het eind in de war. Down worden binnen 4 uur dan weer de volgende, u eet weinig, kan niet slapen, dus een slaappil erbij, u staat u lichaam op te blazen. Dus mensen die na jarenlang stoppen zijn naar de kloten. Tenzij u ADHD of hyper bent, dan misschien niet. Ik vind het gif.

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (532) - Antibiotica - penicillines breedspectrum