Tramadol

tramadol

Bij  HerniaX

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Artrose (60 meningen)
Reuma (23 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (11 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

02-12-2017

Hernia

6 vergevorderde hernia's beschadigde zenuwbanen artrose in de heup en 2carpeltunelsyndromen dosis moet ik om de 2a3weken verhogen omdat de pijn erdoor komt goed voor even maar is voor mij maar een pleister op een wond hoop rap meer te weten van specialist alleen word ik wel gewaar psygisch minder sterk te zijn en veel minder energiek de zin van het leven begint me na al di[lees meer...]e jaren beetje te ontglippen maar wie weet in februari naar specialist
10-06-2016

Hernia

Na 4 maanden een zware rughernia te hebben, kreeg ik Tramadol voorgeschreven gekregen in combinatie met paracetamol. Het haalt de scherpe kantjes van de pijn af. Maar je voelt je zo sloom als een hond. Twee maanden later heb ik een hernia operatie gehad. Na een week mocht ik stoppen met de Tramamdol en de rest. Dat heb ik dus ook gedaan zoals de dokter, specialist, fysioth[lees meer...]erapeut en huisarts voorschreef. Dat moet je dus NOOIT doen. Stelletje prutsers om me dat te adviseren. Depressiviteit, huilbuien, Outer-body ervaring, ik had ze allemaal tegelijk. Drie dagen van de hel. Rustig afbouwen is mijn aanraden. Wat een troep is het toch!
13-03-2016

Hernia

Heb een niet te opereren hernia. Erg veel pijn bij via sane in Mil geweest, risico opereren groot ivm complicaties. Via pijnpoli daar verschillende middelen geprobeerd tot ik tramadol kreeg eerst 3x dgs 100 Mg, nu nog 2x dgs 100 Mg. Ik vind het het een tovermiddel, ben al tijden zonder pijn en geen enkele bijwerking, kan weer gewoon leven. Dank Dank Dank !!!!!!
28-09-2015

Nek- / rughernia

Het is even de voor jezelf zoeken naar de beste inname tijd, omdat je er suf van word na inname. Overigens kun je dit met cafeïne tabletten (via internet te verkrijgen ''Google op almax nutrion cafeïne 200 mg'') tegen gaan, dit moet je natuurlijk niet avonds na het innemen van de tramadol doen want dan doe je geen oog meer dicht.
16-07-2015

Hernia

Ik heb paar weken tramadol gebruikt, na paar weken kale plekken op mijn paar en achterhoofd, en als je door gaat met innemen worden kale plekken groter en groter!
09-09-2014

Hernia

Na 2 hernia operaties blijvend onder tramadol zenuwpijn niet door de huisarts verwezen voor neurostimulator gewoon lekker voldonderen. erasmas bied morfine pomp aan en anders met lyrica voor altijd je kan dan niet meer nadenken denk maar niet dat de ha aan een neurostimulator denkt.Vervolgens nog 3 jaar laten doorlopen. maasstad geen neuro maar methadon terug naar tramadol[lees meer...] totdat je niet meer kunt nadenken lachen veel spuug zelf naar detox gelopen maar te laat. laat u zich niet spiegelen met mensen die dit al tig jaren gebruiken deze doen geen fysiek weer. binnen 1 jaar of detox of neuro ik kreeg een hartattack en hyperventilatie bij coldturkey afkicken na 8 jaar max gebruik.nu 1 jaar later nog steeds op de tanden bijten die troep zit nog in mijn kop.Tramadol veroorzaakt pijn en houd pijn vast. Ben nog steeds niet de oude als voor het tramadol gebruik. Bijwerkingen: braken, agressie, depressie, aan het eind in de war. Down worden binnen 4 uur dan weer de volgende, u eet weinig, kan niet slapen, dus een slaappil erbij, u staat u lichaam op te blazen. Dus mensen die na jarenlang stoppen zijn naar de kloten. Tenzij u ADHD of hyper bent, dan misschien niet. Ik vind het gif.
03-04-2014

15-02-2014

Hernia

Gevaarlijk spul u behoort tot a:categorie ik ben moe b:ik voel mij niet lekker c:ik voel mij goed en energieker Deze punten worden niet besproken met u voor de operatie gaat u verhogen u bent moe maar in beweging energieker Dat merkt u niet op u komt uit een zware operatie. Gevaar is dat u uzelf makkelijk overbelast. Gevolg weer hernia operatie. Weer revalidaties pijnpoli[lees meer...]es etc onder de Tramadol het lichaam word verslaafd U moet u medicijnen nemen ivm chronische pijn.De dosis word verhoogd u word lichtjes stoned. Alle artsen die ik ben tegengekomen hoor je niet over tramadol. Uw omgeving denkt dit is een gewoon pijnstillertje . U bent vrolijk maar traag dit merkt uzelf niet. Dan word het lichaam ziek braken, op en down gedurende dag. kunt niet goed nadenken U kan niet slapen met meerdere dosissen gevolg slaappillen. U moet deze pillen nemen op bloedspiegel dat zegt de ha.U raakt nog verslaafder , U heeft dat niet meer door. U raakt steeds verder. Samen met de pijnpoli nog lyrica erbij u gaat het helemaal kwijt raken. Ook deze dosis word verhoogd u voelt zich thans lekkerder.U gaat naar de klote maar heeft dat zelf niet meer door .U denkt in uw hoofd kan ik naar de bakker lopen? Er gaat geen lichtje bij u branden.U heeft geprobeerd te stoppen maar stoppen met tramadol geeft meer pijn ivm zenuwpijn is dat niet te doen. U zit weer aan de tramadol. Totdat u erg snel moe bent niet meer kunt lachen spuugen ect.WAT IK Wil ZEGGEN. Tramadol helpt in het begin maar zal later meer pijnproduceren, Dat wanneer u overstapt vanuit tramadol andere middelen vaak te weinig werken vanwege de pijnproductie van tramadol. Tramadol samen met lyrica afbouwen en laat als laatste lyrica vervallen Ik ben 8 jr kwijt incl operaties, revalidaties, pijnpolies. Gevolg minder pijn een lichaam van een 140 jarige, chemische stemmingswisseling ik nog naar detox om te kijken of dat mij kan helpen ps weggelopen in 2010 voor een pijnpomp en afgewezen voor neurostimulator Ben te lang doorgelopen met tramadol.Het is en blijft Morfine en dus harddrugs.Wat zeg ik tegen de pijnpoli a:er is geen antwoord in medicatie b:u houd geen rekenschap met de patient deze kan maar 1 demensionaal denken ,Patient denkt dat wel.Ze zien jouw liever naar de godverdomme gaan dan te inversteren in een neurostimulator. Of het feit dat de patiënt word geacht te weten welke operatietechnieken bij hernia het beste resultaat geven.Ik vind het erg dat in 2014 nog steeds op de Klassieke manier word geopereerd.Geen geld dan microhernia operatie.beter hogere kans op recidief dan veelllidtekenweefsel en dat maakt het lichaam aan bij behoorlijk aantal mensen.Ik vind nog steeds mensen op internet met dat probleem en dan blijft u ook aan de tramadol of andere middelen die u kapot maken. VOOR DE NIEUWE GENERATIE HEEFT CAMBRIDGE EEN NIEUWMEDICIJN TEGEN CHRONISCHE PIJN HET KOMT BINNEN 10 JR OP DE MARKT ZONDER BIJWERKINGEN. SUCCES

Thyrax Duotab (847) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (534) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (494) - Antibiotica - penicillines breedspectrum