diazepam

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

05-04-2019 | Vrouw | 41
diazepam (10mg)
Ik had verwacht dat het een behoorlijke werking zou geven. Heb twee maal daags 10 mg gram voorgeschreven voor 5 dagen. Ik neem het alleen 1 keer in de avond in 10 mg i.v.m werken overdag. En nu komt het. Ik heb de eerste 2 dagen slechter geslapen als normaal. Het leek gewoon niks te doen en slik nooit dit soort tabletten. Nek werd er ook niet echt minder om. Dus toen vor[lees meer...]ig weekend overdag geprobeerd,om werkelijke effect te ervaren. Werd totaal niet suf,naar inname 1,5 uur gewacht maar ik voel niks,hoe kan dit? Op zijn minst verwacht sufjes te worden,maar ben gewoon net als anders en er gebeurd echt niks. Derde dag maar mee gestopt,gelukkig is wel de juiste fisio opgestart.

02-01-2017 | Man | 41
diazepam (5mg)
Sinds oktober gebruik ik Diazepam om rustiger te worden en paniekaanvallen op te vangen. De ervaring die ik met deze medicatie heb, is positief. In de eerste weken was ik iets versuft, maar daar heb ik nu geen last meer van. Vooral in de eerste weken was ik erg moe en als ik in de avond medicatie in nam, sliep ik binnen een half uur. Voor de rest heb ik geen bijwerkingen g[lees meer...]ehad.

11-01-2022 | Vrouw | 42
diazepam (4mg/ml)
Beenkrampen
Ik slik nu ongeveer een week Diazepam 4mg voor de nacht. Ook sinds een week heb ik ontzettend veel last van erge hoofdpijn en pijn in en achter mijn ogen. Is iemand anders daar ook bekend mee?

10-01-2015 | Man | 42
diazepam
Aangezichtspijn
elke avond 1 tablet 5 mg ik wil slapen gewoon

05-03-2021 | Vrouw | 43
diazepam (2mg)
Overspannen/burn-out
Vanwege burn-out heb in bij het inslapen en wakker worden angstaanvallen. Soms heb ik wel 8 aanvallen per nacht, steeds als ik net in slaap val. Als ik dan een slechte nacht heb gehad dan neem ik de volgende dag een diazepam om 21:30, tussen 22-22:30 val ik dan in slaap. Ik slaap dan de hele nacht en heb geen aanvallen. Alleen als ik in de ochtend wakker word, maar dat vin[lees meer...]d ik niet zo erg. Ik heb geen last van bijwerkingen, in de ochtend wat duf, maar dat komt ook omdat er dan jonge kinderen met wakker maken.

07-10-2017 | Vrouw | 43
diazepam (20mg)
Zeer veel klachten bij afbouw/ stoppen!! Ben blij dat het gelukt is ervanaf te komen

30-04-2015 | Vrouw | 43
Nekklachten
Vanwege ziekte van Pfeiffer lig ik veel. Ik heb nu heel erg last van mijn nek. Kan 's nachts bijna niet slapen. Niet echt handig als je Pfeiffer hebt. Internist schreef Diazepam voor als spierverslapper. Nou helaas, het werkte bij mij niet. Werd weer na 1,5 uur wakker van de nekpijn. Verder zo duf als een konijn de hele dag. Wat mij betreft: eens maar nooit weer!

30-01-2022 | Vrouw | 44
Rugklachten
Door een nare bovenrugpijn die ook mijn nek beïnvloed na een paar zeer gebroken nachten gekozen voor deze doorbreking. En het helpt! Ik sliep door en had geen pijn in de nacht. Nadeel is wel dat je door de pijn wel op de zere kant gaat liggen want die voel je dus minder. Dus soms wel wakker met extra pijn. Door de belasting in de nacht. Nul bijwerkingen…. Verbaas me erov[lees meer...]er. Ook niet suf of moe. Ik kies voor een paar nachten wel en dan niet. Nu 8 pillen gehad en hoop weer te stoppen.

30-12-2019 | Man | 44
Onrust
Ik ben lang verslaafd geweest aan allerlei drugs en voor mij helpt dit middel om de craving weg te nemen om terug naar drugs te grijpen, het brengt me innerlijke rust, neemt de pijn weg en geeft me een rustig ontspannen gevoel. Toch kun je dit goed gevoel ook bereiken door te zwemmen of naar de sauna te gaan, gezonder en beter, we zijn nu eenmaal gewend bij ieder kwaaltj[lees meer...]e naar de dokter te gaan, ……………….(Mijnmedicijn.nl : tekst ingekort tot persoonlijke ervaring)

14-06-2015 | Vrouw | 44
diazepam (10mg)
Ik ben hypermobiel , dwz dat mijn arm makkelijk uit de kom schiet. Een aantal jaren lang heb ik dit gevoel dat mijn rechter schouder uit de kom gleed want ik kon die niet op zijn plek houden. Dus dit was topsport om te doen, de hele godsganselijke dag zat ik te bewegen om die arm maar goed in de kom te houden. Door Diazepam verdwijnen deze klachten en kan ik wel normaa[lees meer...]l functioneren. Ik zou gek worden als ik weer dat terug zou krijgen wat ik destijds anderhalf jaar heb gehad.

16-08-2021 | Man | 45
Onrust
Diazepam heeft mij goed geholpen als overbrugging naar 'vaste medicatie'. Ernstige onrust, angst, wanhoop kon ik er goed mee onderdrukken en overdag was ik weer in staat om naar buiten te gaan. Ik mocht dit slechts 2 weken gebruiken wegens risico op afhankelijkheid, maar was erg blij met het resultaat. Het hielp ook om beter te slapen.

07-08-2017 | Man | 45
Onrust
Mijn relatie (die dit middel ook gebruikte) is totaal veranderd door dit middel, en is op een bepaald moment ook onhandelbaar geworden (agressief). Helaas is dit tot een enorm grote ruzie uitgekomen, waardoor mijn relatie is stopgezet, en zij weer terug is gegaan naar Duitsland. Ik heb natuurlijk ook fouten begaan, maar die waren niet de reden om ons geluk in de weg te sta[lees meer...]an. Ik heb er werkelijk alles voor over om de relatie weer goed te maken, maar denk dat dit niet gaat gebeuren. Nu ze weer terug is in Duitsland en geen Diazepam meer gebruikt gaat het stukken beter met haar, maar zij heeft de mening dat het niet door de medicatie kwam, en kon ik dat nou maar uit haar hoofd zien te krijgen, dat ze ff wakker geschud kan worden.

19-03-2019 | Vrouw | 46
diazepam (10mg)
Diazepam hielp een aantal weken, niet heel goed, ik werd in de nacht toch regelmatig wakker, en na een paar weken hielpen ze niet meer

25-09-2018 | Vrouw | 46
diazepam (10mg)
Hi iedereen, ik had echt super last van slapeloze nachten en merkte dat het mij steeds verder tegen ging zitten. Vandaar dat ik uiteindelijk besloot om online te gaan zoeken. Ik had geen zin om langs de dokter te gaan en in een heel traject te gaan om van alles uit te zoeken. Vandaar na een beetje speuren op internet. Daar een beetje zitten speuren en hebben ze veel aa[lees meer...]nbod. Uiteindelijk voor de Diazepam 10mg gekozen. Merkte gelijk al dat het slapen een stuk beter ging. Wel word ik af en toe een beetje suf wakker, maar dit gaat vanzelf weg. Merk wel echt dat het zin heeft.

04-06-2018 | Vrouw | 46
Nekklachten
monnikskapspier die pijnlijk is door stress

28-05-2015 | Vrouw | 46
Fibromyalgie