Ervaringen met Diazepam

diazepam

rusteloos somber voelen angst depressief

Slapeloosheid (25 meningen)
Onrust (17 meningen)
Beenkrampen (8 meningen)
Alcoholverslaving (4 meningen)

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

07-05-2020 | Vrouw | 32
Spierspasmes
Ik heb nog een halve tablet in huis liggen. Tot ik morgen weer nieuwe krijg, want die spierspasme is niet meer uit te houden. Mensen zeggen wel je moet stoppen met dit middel maar daar heb je echt hulp bij nodig heb het 3 weken geprobeerd goldturky niet doen. Wil geen negatieve reacties ik weet hoe moeilijk het is om in je eentje af te bouwen. (Mijmedicijn.nl: tekst [lees meer...]verkort tot persoonlijke ervaring - ter info, platform gereserveerd voor wisseling van ervaringen met medicijn, vraag...geen ruil of verkoop van medicijn zelf)

12-01-2020 | Vrouw | 32
Fibromyalgie
De diazepam is nu op! En heb veel last van vij werken. Zijn er mensen jn Almere. En die genoeg doosjes in huis hebben. Zou ik een doosje over kunnen nemen.

09-11-2019 | Vrouw | 32
diazepam (10mg)
Ik ben zeer tevreden Met vriendelijke groet,

14-11-2022 | Man | 33
Hernia
Veel spierpijn en verstijfde spieren over het gehele lichaam, na dagelijkse dingen van werk tot huishouden tot niks doen in de bank zitten. Door deze aandoening ga je een bepaald patroon lopen en liggen en doen, wat weer andere problemen kan veroorzaken. Zelf 2 hernia's gehad 2x het mes er in. Nu weer het probleem , laatste week weer aan de diazepam en ik ben herboren v[lees meer...]an 8 tot 11 productie maken, dus ja.. bij mij is het een super middel

11-01-2021 | Vrouw | 33
diazepam (2mg)
1 tablet van 2mg gehad ivm aanhoudende spanning in mijn lichaam wat mijn zenuwpijn verergert. Na dit middel heeft het de piek van de pijn weer weggenomen. Ben wel heel verslavingsgevoelig, dus begrens mij zelf door het alleen te nemen als de tramadol niet genoeg werkt en ik 3 dagen niet hoef te werken. Dus gebruik dit puur uit nood. Snap wel waarom mensen er moeilijk vanaf[lees meer...] komen aangezien het een prettig gevoel geeft.

14-11-2017 | Man | 34
Drugsverslaving
helpt louter op korte termijn, in begin rust, na een week meer en meer nodig

20-10-2023 | Man | 35
Onrust
Door stress rondom de schizofrenie helpt het middel enorm voor een leefbaarder heden.

02-08-2023 | Man | 35
diazepam (10mg)
Ik gebruik Diazepam als een kuur . Sinds burnout die 4 jaar geleden begon. Zo heb ik periodes dat ik weer te ver ben gegaan. Slapen gaat steeds slechter en stress is niet te houden. Knal er dan gewoon 20 mg in voor slapen gaan. 1e week 20 mg 2e week 15mg 3e week 10 mg 4e week 5mg 5e week 2.5mg 6e week 1.25 mg 7e week 0 mg Luister mensen op zich is afb[lees meer...]ouwen niet moeilijk met diazepam omdat het lekker lang werkt minder ontwenning dan een kort werkende benzo. Koop de Dr Original Week Medicijn Doos via internet voor 6 euro en je kaan voor 4 weken je afbouw maken. Op https://www.knmp.nl/rekenmodules Kan je je medicijn uitrekenen hoe af te bouwen. Snijplank mesje erbij. Het is helemaal niet moeilijk en volg gewoon je gevoel. Gaat 6 weken te snel dan kies je voor 12 weken. Waarom haasten als je er een kutgevoel van krijgt . Waarschuwing door benzodiazepine word je trager en je kan makkelijk van de trap vallen of in het verkeer een ongeluk veroorzaken. Neem dat niet te licht. Laat het middel in je voordel werken en ga er verantwoord mee om dan kan het zeker in je voordeel werken. Ik wens iedereen succes en kracht toe bij hun problemen.

18-02-2020 | Vrouw | 35
diazepam (1mg)
Spierspasmes
Ik begon met 1 mg. En verder ben ik niet gekomen helaas. Ik heb 3x daags 2mg diazepam voorgeschreven gekregen v huisarts bij ernstige zenuw pijn en spierspasm in m'n rug. Ik ben 34 en heb volgens de orthopeed foramen stenose. Wat ik me niet kan voorstellen op mijn leeftijd. Ik functioneer nog amper door deze pijnen. Half uur na inname barstte er een bom en ik dacht dat ik [lees meer...]gek werd. Ik had maar 1 mg genomen. Ipv de 2 mg die de huisarts voorschreef. Ik kreeg 't benauwd. Begon te zweten en een onrust en pure angst. Ik voelde mij gevangen. Gooide de deur open voor frisse lucht. En ijsberen. Totdat manlief me mee nam naar m'n huisarts omdat ie 't niet normaal vond. Het voelde zeer beangstigend. De benauwdheid en het gek worden. Alles tintelde. Handen gezicht. Ik voelde m'n eigen hand niet meer. 1 oog trok scheef. Volgens huisarts was het okay. Maar dit nogmaals nemen.. Nee. En ik ben een zeer nuchter mens. Heb al temazepam en oxazepam geslikt om ontspannen te raken. Helpt goed. Maar diazepam was puur voor de spierspasmen. En net hierop reageerde ik enorm heftig. Terwijl dit ook in de benzodiapinen valt. Maar... Het werkte als een tierelier voor m'n spierspasme in m'n rug. Al heel snel. En dat na 1 mg. Ongelooflijk na 2 jaar veel pijn te hebben. Ik ga het helaas niet nogmaals slikken. Risico is me te groot. Ik had het gevoel dat ik doordraaide. En dat heeft me zo afgeschrikt dat ik dit niet meer neem. Ook de benauwdheid was zorgwekkend.

08-10-2015 | Vrouw | 35
diazepam (10mg)
Diazepam is tot nu het enige middel in combinatie met melatonine dat er voor kan zorgen dat ik lekker kan slapen. Bovendien heeft het middel vanwege de lange geleidelijk aflopende werkzaamheid geen problemen als je het 1 of 2 dagen gewoon niet neemt. En in situaties van spanningen en onrust kan het heel erg nuttig zijn. Het middel is totaal niet giftig en de spookverhalen [lees meer...]die rondzwerven op internet zijn volgens mij slechts beperkt waar. Dit in tegenstelling tot andere benzo's waar wel heel snel afhankelijkheid kan optreden.

18-10-2018 | Man | 36
diazepam (5mg/ml)

23-06-2020 | Man | 37
Onrust
Ik heb dit voorgeschreven gekregen door m’n psychiater, samen met escitalopram 10 mg, gebruik het al een half jaar, moest laatst van 40 naar 30 mg, dat vond ik al lastig. Maar na een tijdje wel aan gewend geraakt. Maar verder afbouwen zie ik nog niet zitten. Uiteindelijk zal ik wel naar nul moeten gaan, het lastige is dat dit medicijn gemakkelijk verkrijgbaar is via intern[lees meer...]et. Vaak met bitcoin, maar als je goed zoekt ook via iDeal te verkrijgen. Nu krijg ik het vergoed, voel me rustig en ontspannen al neemt het effect wel af (gewenning). Maar je kan beter niet aan de benzo’s gaan. In iedergeval niet te lang.

21-11-2019 | Man | 37
diazepam (5mg/ml)
zelf heb ik na een ziekenhuis opname vanwege luchtwegproblemen diazepam gaan gebruiken op doktersadvies in een ziekenhuis Ik ben er zo langzamerhand verslaafd aan geraakt en dat op doktersadvies ha slechte zaak. En tijdens een alcoholontwennings periode in een kliniek heb ik het ook gekregen Ik sliep toen slecht en was altijd gespannen en in de stress. Graag wil ik va[lees meer...]n die zooi af want het begint voor mij verslavingstekenen te vertonen. Stop er altijd mee in overleg met een arts eigenlijk is het troep Ik gebruik diazepam nu 5 tot 6 jaar en ben doodongelukkig Het werkt door overdag en kijk niet meer helder uit mijn ogen en constant moe.

30-03-2019 | Man | 38
Rectumkanker

17-07-2023 | Man | 39
Lage rugpijn
Ik ben wesley, ben eigelijk anti pijn stilling nemer maar ongeveer 3 maand geleden hebben ze mij diazepam 1x5 en contramal 2x100 voor geschreven om dat ik verschrikelijke rug pijnen had die niet werden op gelost onder tussen 3 maand verder hebben ze de hoofd zaak gevonden en gaan ze denerveren. Nu vragen ze mij om te minderen met pijn stillers. Ik ben er aan begonnen maar[lees meer...] is totaal niet makelijk ik ben van 5mg naar 2.5mg overgegaan maar ik krijg verschrikkelijke afkicken verscheinselen ik kan eigelijk niet normaal functioneren eerlijk gezet. Ik neem dit nu bijna 4 maand ik ben eigelijk totaal geen verslavend persoon maar ik word angstig door de uitwerking van het medicijn. Iemand een idee wat ik hier mee kan a.u.b

05-04-2019 | Man | 39
diazepam (5mg)
Tegen angst en paniekstoornissen al meerdere benzo's en SSRI's voorgeschreven gekregen, en Tranxène 5 mg (3-4 per dag) is veruit de beste. Probleem met diazepam (Valium) is dat zelfs 5 mg teveel vermoeid tegenover de werking tegen angst die je krijgt. Kreeg diazepam 5 mg enkele maanden 2-3 keer per dag voorgeschreven, maar terug gegaan naar Tranxène wat dus beter werkt en [lees meer...]minder vermoeid dan diazepam. Zelfs van een halve diazepam 5 mg word je al behoorlijk moe. SSRi's zoals Sipralexa ook enkele maanden voorgeschreven gekregen maar die maakten de angst en paniekaanvallen juist erger.