Slapeloosheid (25 meningen)

Diazepam bij spierkramp

Bojan Nikolik (27-05-2015)

19-05-2017 | Man | 31
diazepam (10mg)
Ik gebruik het medicijn omdat ik heel erg last heb van stuiptrekkingen in mijn handen en polsen, maar vooral door overprikkeling door geluid. Daardoor kan ik slecht in het openbaar komen en begeef ik me momenteel het liefst om het huis, schilderen, klusjes, etc. Dit medicijn maakt het me weer mogelijk om dit te doen, ik was voorafgaand depressief sinds januari. Nu heb i[lees meer...]k weer zin om dingen te ondernemen. Mijn ervaring met Diazepam was dat ik in een gevoelloze zombie veranderde, nu is totaal het tegenovergestelde het geval. Mijn huwelijk gaat beter, libido is beter sinds januari, wil weer dingen ondernemen en durf bij uitzondering mezelf in het openbaar te begeven, behalve wachtkamers. Nu is het wel zo dat ik een absurde dosis nodig heb en een combi met andere benzodiazepine om dit nivo te bereiken. Ik sta op met 1x 10mg Dia en 2x Alprazolam 0.5mg. Na enkele uren is dit uitgewerkt, en dan praat ik over 3 uurtje of zo afhankelijk welke prikkelingen die ik ontvang of druk die ik ervaar. Zo verstrijkt mijn dag en heb ik ca. 4 Diazepam 10mg op en ongeveer 8 á 10 Alprazolam 0.5mg. Maar nu komt het; Slapen.. Ik neem 2x Diazepam 10mg 4x Alprazolam 0.5mg 20mg Temazepam En dan slaap ik van 11 tot 4, afgelopen week neem ik dan 10mg Diazepam en 2 á 3x Alprazolam in om nog enkele uurtjes door te slapen. Maar zoals nu heeft die laatste dosering geen effect en ben ik klaar wakker sinds 4 uur. Ik ben wel aardig kalm, maar het malen begint al weer toe te nemen, nadenken over de stompzinnigste dingen die mensen me aan hebben gedaan in het verleden. Ik probeer rustig mijn dag door te gaan nemen om te kijken wat ik vandaag kan doen, met weersverwachting etc. Al bovenstaande medicijnen zijn voorgeschreven door mijn huisarts, alleen de dosering pas ik zelf naar behoefte aan. Ik mag 4x 10mg Diazepam per dag, en 5x daags Alprazolam. Tevens heb ik a.s dinsdag een afspraak bij een psychiater omdat mijn huisarts niet de bevoegdheid heeft om hogere dosering voor te schrijven en eventueel anderen oplossingen zijn ook niet voor handen. Al met al maakt dit medicijn mijn leven momenteel dragelijker, en misschien kun je aan mijn woordkeuze en zinsopbouw zien dat ik flink gedoseerd ben, óf toch niet? Ik kan weer nadenken en leef niet meer in constante paniek en ik zie door de bomen het bos weer :) Ten slotte wil ik niemand deze dosering aanbevelen omdat het gewoonweg niet goed kan zijn. Groetjes, Stats: 198cm en 120 kilo

13-06-2020 | Vrouw | 32
diazepam (2mg)
Diazepam doet mij helemaal niets :( Gebruik dit om af te bouwen met Zolpidem. Maar nu slaap ik helemaal niet meer! Niet na 4mg Diazepam an 1,5 Zolpi....is dit normaal?! Iemand anders zou al lang k.o. zijn....

07-05-2020 | Vrouw | 32
Spierspasmes
Ik heb nog een halve tablet in huis liggen. Tot ik morgen weer nieuwe krijg, want die spierspasme is niet meer uit te houden. Mensen zeggen wel je moet stoppen met dit middel maar daar heb je echt hulp bij nodig heb het 3 weken geprobeerd goldturky niet doen. Wil geen negatieve reacties ik weet hoe moeilijk het is om in je eentje af te bouwen. (Mijmedicijn.nl: tekst [lees meer...]verkort tot persoonlijke ervaring - ter info, platform gereserveerd voor wisseling van ervaringen met medicijn, vraag...geen ruil of verkoop van medicijn zelf)

12-01-2020 | Vrouw | 32
Fibromyalgie
De diazepam is nu op! En heb veel last van vij werken. Zijn er mensen jn Almere. En die genoeg doosjes in huis hebben. Zou ik een doosje over kunnen nemen.

09-11-2019 | Vrouw | 32
diazepam (10mg)
Ik ben zeer tevreden Met vriendelijke groet,

02-05-2013 | Man | 32
diazepam
door dit vervelende verslavende middel diazepam heb ik last van slijmophoping en opzwellende keel.ik raad alle artsen/psychiaters af dit middel nog voor te schrijven want het is een verslaving.je bent dagelijks afhankelijk van dit rot middel. te veel nare bijwerkingen. degene die dit heeft uitgevonden zouden ze moeten straffen, want het is onnodig. je moet gewoon adrenalin[lees meer...]e aanmaken door veel te gaan sporten. dat is de beste oplossing. bij te veel diazepam kan zelfs een hartstilstand worden veroorzaakt. ik ben zwaar teleurgesteld in mijn psychiater en degene die dit op de markt heeft gebracht. onnodig en on vakbekwaam.

11-01-2021 | Vrouw | 33
diazepam (2mg)
1 tablet van 2mg gehad ivm aanhoudende spanning in mijn lichaam wat mijn zenuwpijn verergert. Na dit middel heeft het de piek van de pijn weer weggenomen. Ben wel heel verslavingsgevoelig, dus begrens mij zelf door het alleen te nemen als de tramadol niet genoeg werkt en ik 3 dagen niet hoef te werken. Dus gebruik dit puur uit nood. Snap wel waarom mensen er moeilijk vanaf[lees meer...] komen aangezien het een prettig gevoel geeft.

18-06-2013 | Vrouw | 33
Rugklachten
33 jaar ben ik nu en heb 2 jaar geleden te horen gekregen dat mijn rug al versleten is en er niks meer aan gedaan kan worden. nu slik ik 4 x daags 50 mg Tramadol en voor het slapen gaan een Diazepammetje. dit helpt me de nacht door te komen. voorheen werd ik elke nacht wakker met veel pijn en daardoor kon ik me moeilijk omdraaien. met Diazepam heb ik daar geen last meer va[lees meer...]n. ik vind het goed werken en weinig bijwerkingen.

14-11-2017 | Man | 34
Drugsverslaving
helpt louter op korte termijn, in begin rust, na een week meer en meer nodig

18-02-2020 | Vrouw | 35
diazepam (1mg)
Spierspasmes
Ik begon met 1 mg. En verder ben ik niet gekomen helaas. Ik heb 3x daags 2mg diazepam voorgeschreven gekregen v huisarts bij ernstige zenuw pijn en spierspasm in m'n rug. Ik ben 34 en heb volgens de orthopeed foramen stenose. Wat ik me niet kan voorstellen op mijn leeftijd. Ik functioneer nog amper door deze pijnen. Half uur na inname barstte er een bom en ik dacht dat ik [lees meer...]gek werd. Ik had maar 1 mg genomen. Ipv de 2 mg die de huisarts voorschreef. Ik kreeg 't benauwd. Begon te zweten en een onrust en pure angst. Ik voelde mij gevangen. Gooide de deur open voor frisse lucht. En ijsberen. Totdat manlief me mee nam naar m'n huisarts omdat ie 't niet normaal vond. Het voelde zeer beangstigend. De benauwdheid en het gek worden. Alles tintelde. Handen gezicht. Ik voelde m'n eigen hand niet meer. 1 oog trok scheef. Volgens huisarts was het okay. Maar dit nogmaals nemen.. Nee. En ik ben een zeer nuchter mens. Heb al temazepam en oxazepam geslikt om ontspannen te raken. Helpt goed. Maar diazepam was puur voor de spierspasmen. En net hierop reageerde ik enorm heftig. Terwijl dit ook in de benzodiapinen valt. Maar... Het werkte als een tierelier voor m'n spierspasme in m'n rug. Al heel snel. En dat na 1 mg. Ongelooflijk na 2 jaar veel pijn te hebben. Ik ga het helaas niet nogmaals slikken. Risico is me te groot. Ik had het gevoel dat ik doordraaide. En dat heeft me zo afgeschrikt dat ik dit niet meer neem. Ook de benauwdheid was zorgwekkend.

08-10-2015 | Vrouw | 35
diazepam (10mg)
Diazepam is tot nu het enige middel in combinatie met melatonine dat er voor kan zorgen dat ik lekker kan slapen. Bovendien heeft het middel vanwege de lange geleidelijk aflopende werkzaamheid geen problemen als je het 1 of 2 dagen gewoon niet neemt. En in situaties van spanningen en onrust kan het heel erg nuttig zijn. Het middel is totaal niet giftig en de spookverhalen [lees meer...]die rondzwerven op internet zijn volgens mij slechts beperkt waar. Dit in tegenstelling tot andere benzo's waar wel heel snel afhankelijkheid kan optreden.

18-10-2018 | Man | 36
diazepam (5mg/ml)
Onrust

30-06-2014 | Vrouw | 36
diazepam
Ik gebruikte diazepam bij angst en paniekaanvallen. dit heeft een tijdje voldoende gewerkt. Op een moment werkte het niet meer. Ik stelde ook steeds uit om er een te nemen omdat ik wist dat het een verslavende werking heeft. Op het laatst werd ik er niet meer rustig van maar eerder benauwd en onrustiger.

23-06-2020 | Man | 37
Onrust
Ik heb dit voorgeschreven gekregen door m’n psychiater, samen met escitalopram 10 mg, gebruik het al een half jaar, moest laatst van 40 naar 30 mg, dat vond ik al lastig. Maar na een tijdje wel aan gewend geraakt. Maar verder afbouwen zie ik nog niet zitten. Uiteindelijk zal ik wel naar nul moeten gaan, het lastige is dat dit medicijn gemakkelijk verkrijgbaar is via intern[lees meer...]et. Vaak met bitcoin, maar als je goed zoekt ook via iDeal te verkrijgen. Nu krijg ik het vergoed, voel me rustig en ontspannen al neemt het effect wel af (gewenning). Maar je kan beter niet aan de benzo’s gaan. In iedergeval niet te lang.

21-11-2019 | Man | 37
diazepam (5mg/ml)
zelf heb ik na een ziekenhuis opname vanwege luchtwegproblemen diazepam gaan gebruiken op doktersadvies in een ziekenhuis Ik ben er zo langzamerhand verslaafd aan geraakt en dat op doktersadvies ha slechte zaak. En tijdens een alcoholontwennings periode in een kliniek heb ik het ook gekregen Ik sliep toen slecht en was altijd gespannen en in de stress. Graag wil ik va[lees meer...]n die zooi af want het begint voor mij verslavingstekenen te vertonen. Stop er altijd mee in overleg met een arts eigenlijk is het troep Ik gebruik diazepam nu 5 tot 6 jaar en ben doodongelukkig Het werkt door overdag en kijk niet meer helder uit mijn ogen en constant moe.

17-08-2013 | Vrouw | 37
diazepam (10mg)
werkt veel beter en fijner dan de baclofenalhoewel ik erg bedacht ben op afhankelijkheid, heeft als voordeel ook het angstdempend effect moest laatst een vervelende ingreep ondergaan en nam voor de ingreep 1 tabletje diazepam en ik gelukkig bj de diazepam geen vervelende bijwrkingen aleen hebberige mensen in mijn omgeving die opeens ook last hebben van kra mp en dan om een[lees meer...] tabletje diazepam vragen. Hoe brutaal krijgen ze mooi niet wel het teefoonnummer an een huisarts

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum