Slapeloosheid (19 meningen)
Onrust (5 meningen)
Epilepsie (1 mening)

11-03-2021 | Man | 37
Spierpijn
Ontspant de spieren bij spierpijn, goed resultaat

22-10-2019 | Man | 38
Tinnitus
Werkt bij mij voor geen meter. Allerlei pammen geprobeerd maar deze doet mij niets. Er gaat niks boven Tranxene 50mg.

31-03-2018 | Man | 38
lorazepam (2,5mg)
Mijn moeder zei dat ik als kind al een bange jongen was.op mijn 19de had ik temesta ontdekt een ander leven.ben nu 38j. En pak nog steeds waarmee ik ben gestart met de loraze...

11-12-2017 | Man | 38
lorazepam (1mg)
Ik raad iedereen aan die benzodiazepinen wil gaan gebruiken eerst even op internet te gaan kijken. Dit spul is al binnen een paar weken verslavend en je hebt steeds meer nodig. Het afbouwen is vervolgens een hel! Mensen raken jaren van hun leven kwijt om hier van af te komen. Slecht enkele mensen slagen hierin als ze zeer langzaam afbouwen. Ik zelf ben ook in de benzo/ lor[lees meer...]azepam val getrapt. Ben totaal niet verslavend gevoelig, maar dit rot spul heeft me volledig te pakken. Twee afbouw pogingen tot nu toe, je gaat echt door een hel! Begin hier nooit aan! Het is een redelijke korte termijn oplossing voor een probleem. Inmiddels in afbouw op nog 0,6 mg per dag. Ik hoop dat ik het dit keer red. Begin alsjeblieft niet aan dit spul mensen!!!

09-01-2015 | Man | 38
lorazepam
Hallo, Omdat ik nogal wat medicatie heb, heb ik interesse om zo nu en dan een topic te volgen en mee doen. Ik heb last van een angst stoornis en ben gediagnosteerd op een lichte vorm van schizofrenie. Heb een aantal pillen hiervoor: -Seroquel 800mg p/d Tegen psygoses en rust, ben beetje adhd en reageer slecht op Ritalin -Citalopram 40mg p/d Tegen an[lees meer...]gst en depressie -Oxazepam 200mg p/d Tegen angst en rustgever -Lorazepam 10mg p/d Sinds zn 2 weken heb ik er Lorazepam tijdelijk bij gekregen -Pantoprazol 40mg p/d Maagbeschermer -Gemfobrozil 1200mg p/d Cholesterol verlager ivm de Seroquel -Tamsulosine 0.4mg p/d Plastabletjes, door mijn gebruik plasproblemen gekregen -Suboxone 6mg p/d Vorig jaar de methadon afgebouwd (had 160mg..)en op Suboxone gezet die we aan het afbouwen zijn, erg moeilijk vandaar even de Lorazepam

12-12-2020 | Vrouw | 39

23-01-2018 | Vrouw | 40
lorazepam (1mg)
Vanwege afbouw/ opbouw AD, na een slechte reactie op een goed helpende AD. De AD gaf Tachyphylaxis. Betekend dat de werking veranderde van de AD. Dit zorgde voor klachten die ik niet kon verklaren. De AD werd opgehoogd omdat niet duidelijk wat aan de hand was. Daar werd ik nog veeeeel zieker van en toen kreeg ik lorazepam. Iedere keer als ik de hulpverlening vroeg of ik ni[lees meer...]et moest stoppen met de lorazepam zeiden ze dat ik me niet zo veel zorgen moest maken en dat het geen kwaad kon en dat ik zo'n lage dosis had. Toen ik er eindelijk mee mocht stoppen waren we maanden verder. De afbouw ging helemaal niet en ik lag fysiek als een dood vogeltje bij mijn ouders op de bank. Ik heb de 6 maanden daarna als een kasplantje gefunctioneerd, met symptomen door mijn hele lichaam en psyche die met geen pen te beschrijven zijn. De HEL. Dikke afrader om ooit een benzo te nemen, maar als het echt moet, doe het dan zo kort mogelijk en zo laag mogelijk. Ik ben overgestapt naar Diazepam omdat de lorazepam afbouwen te moeilijk is door zijn korte werking. Mijn advies: neem het niet! Lees op internet wat je moet weten over benzo's voordat je het neemt.

26-09-2017 | Vrouw | 40
lorazepam (1mg)
Lorazepam veel gebruikt 1 mg. Van 1 stuks tot 6 stuks per dag tijdens erstige depressie vorig jaar. Uiteindelijk gaan ze minder goed werken en ben ik bewust gaan afbouwen, 2 maanden geleden zat ik op 1 tot 2 per dag! Tot ik in een scheiding kwam en plots ernstige paniek en angst had. Het was opname (wat niet wenselijk was) of verhoging naar 4x2,5 mg per dag. De angst en [lees meer...]paniek zijn nu handelbaar en kan ik bij de kids blijven, maar vermoeid ben ik wel. Dat 1000x liever dan die verschrikkelijke angsten

26-09-2017 | Vrouw | 40
lorazepam (2,5mg)
Ernstige angst en paniekstoornis. Werd veel erger door komende scheiding

30-12-2014 | Vrouw | 40
ADD
Ik gebruik een aantal keren per maand lorazepam. Als ik het 2 nachten achter elkaar gebruik word ik er depressief van. Heeft iemand een idee hoe dat komt?

12-02-2018 | Man | 41
lorazepam (1mg)
Ik slikte al geruime tijd Citalopram. Dat hielp niet meer, dus gaan mediceren met Alcohol. Na de dood van mijn hondje werden de angsten zo hoog dat ik van ellende een overdosis Citalopram heb genomen. Na een nacht in het ziekenhuis kreeg ik Lorazepam mee. Werkte direct (15 min.) en goed.

21-04-2018 | Man | 42
lorazepam (2,5mg)
Fantastisch middel. Een lorazepam in de morgen is een dag zonder zorgen! ☀️

25-11-2018 | Vrouw | 43
lorazepam (1mg)
Ik heb PTSS Gebruik het indien nodig maar op dit moment 3 x per dag. Ik zorg er voor dat ik het niet te lang gebruik ivm afhankelijkheid. Maar wat zou ik graag willen dat ik dit gewoon structureel kan slikken! Het is een wonder! Met lorazepam kan ik functioneren! Enige echte probleem is dat je eigenlijk niet mag autorijden. Ik vraag me alleen af wat gevaarlijker is. Ik zon[lees meer...]der lorazepam achter het stuur of met.....

06-01-2020 | Man | 44
lorazepam (1mg)
Doet meestal wat er van verwacht wordt, ongeveer 7 van de 10 keer. Wel oppassen met Quitiapine er bij, dan word ik zeer brak wakker.

10-03-2017 | Vrouw | 44
Psychische klachten
Verschrikkelijk. Ik was zo blij dat ik gestopt was sinds in in Portugal woon werk en fijn samenleef met mijn man. In Nederland op familiebezoek kreeg ik controle gesprek met spv Bipolair Grijze Generaal. Zij besloten toen dat ik 400 mg Quetiapine weer moest innemen en 5x 1mg Lorazepam. Van 0 tot en 400 en die avond 800 mg. Ik dacht dat ik doodging. Ik riep dat ik zwan[lees meer...]ger was en daar wilden ze niet naar luisteren?!! Gezondheidszorg NL waar zijn jullie mee bezig?

31-01-2016 | Vrouw | 45
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
Door mijn jarenlang te hoge stressfactoren in mijn leven, heb ik onverklaarbare lichamelijke klachten en loopt mijn bloeddruk ook te vaak hoog op! Heb een langere tijd zoloft geslikt samen met een combi met lorazepam, maar daar werd ik te vlak van en ben daar ook mee gestopt! Dat onderdrukt alles. Nu zit ik alleen nog maar op mijn lorazepam, mag er tot 3 per dag hebben, ma[lees meer...]ar soms gaat het met 1 of 2 ook goed af, kan gewoon mijn dingen doen en heb geen last van angsten meer! Geen bijwerkingen! Ben niet suf en kan me gewoon focussen op mijn problemen, dus ja voor mij ideaal en ja verslavend is alles roken, koffie, snoepen, dus ik kan hier wel mee leven prima tablet!