Ervaringen met Lorazepam

Onrust (7 meningen)
Epilepsie (1 mening)

20-10-2022 | Vrouw | 65
Overspannen/burn-out
Ik slik nu al zo'n 10 maanden lorazepam, en ik voel me meer dood dan levend.het voelt alsof alle leven zich in mij terugtrekt, heel akelig en beangstigend. Eetlust heb ik niet ik eet omdat ik moet eten, hele rare smaakervaring en alleen maar een gevoel van pijn door mijn hele lijf, alles is verstijfd, ik heb geen contact meer met de buitenwereld en een binnenwereld heb ik [lees meer...]ook niet meer. Ik doe wat ik kan alleen nog maar op spierkracht, weet niet meer hoe me ook maar iets te ontspannen, slaap niet, alleen maar denken denken, denken. Ik denk dat ik er knettergek van geworden ben. Ik raad het niemand aan want het is een hel. Neem nu 4x1 mg was 4x2,5 mg per dag

06-07-2021 | Man | 65

09-06-2021 | Man | 65
lorazepam (2,5mg)
Door het gebruik van Lorazepam is mijn leven leefbaar. Heb periodes gehad dat ik niet gebruikte maar dan was de angst zo aanwezig dat het niet leuk meer was. Vele behandelingen ten spijt, ik ben er blij mee overigens mijn huisarts niet maar blijft het voorschrijven.

05-04-2021 | Man | 65
lorazepam (2,5mg)
Dit medicijn van prolepha geeft rare informatie over eten,als u de volledige dosis s avonds inneemt mag u pas na 4 uur eten op zijn vroegst.Zoniet dan kunt uzich ziek voelen de andere dag. Ik henb het hele internet na gekeken maar kan hier niks veder over vinden ,als ik dus nu een tablet neem een hele mag ik 4 uur niet eten?

03-01-2019 | Man | 65
lorazepam (1mg)
Door een teveel aan levedopa is hij in elkaar gezakt. Na een paar nachten erna werd hij snachts erg boos. Steeds werd er iets anders geprobeerd maar de neuroloog begon met lorazepam. Eerst alleen savonds voor het slapen en langzaam uitgebreid naar de hele dag. Nu heeft hij 5x per dag en woont niet meer thuis. We missen elkaar erg. Maar we hebben de leeftijd hij van 65 ik [lees meer...]60 en ik moet nog werken. Jij heeft 24 uur zorg nodig door de lorazepam. Hij is hierdoor geplaatst in verpleeghuis. Dit middel gebruikt en al 4 maanden gebruikt. De arts wil niet stoppen of afbouwen waardooe de kans naar huis te keren niet mogel8jk is. Geen idee wat te doen. Ik mag mij niet bemoeien met deze medicatie dus ben ik mijn man de rest van mijn leven kwijt. Dit is enorm pijnlijk. Geen idee wat te doen.

17-02-2023 | Man | 66
lorazepam (1mg)
In plaats van Apotex krijgt ik Aurobindo en het werkt niet. Slecht geslapen en rusteloos en een gevoel van verwaarheid.

09-01-2022 | Vrouw | 66
lorazepam (1mg)
Ik kan niet in en.doorslapen al vele middelen gehad denk dat dit m is omdat ik zonder angst rustig wakker worst indien hoog gedoseert. Zorg dat je goede begeleiding krijgt met gesprekken. ga je jezelf ook beter begrijpen en de pillen werken.dan.beter Omdat je tot rust komt neem.de tijd ervoor, jij bent het waard. Al's je niet hoog genoeg wordt gedoseerd IBM werkingsti[lees meer...]jd dan blijf he heel lang in bed on bij te komen, krijg he zoals ik will 2,mg dan slaap je diep genoeg en ben.fit wakker wel om 10 uir naar bed gaan, verder geen last meer van nachtmerri

29-07-2019 | Man | 70
lorazepam (2,5mg)
Ben oudere man met levenslange slaapproblemen. Lorazepam 1 mg doet amper iets, maar 1,25 mg werkt wel bij mij. Neem ong. 3x week 1,25 mg (halve 2,5 mg) Valt mij op dat ik na gebruik 's ochtends met (verergerde) oorsuizen wakker wordt. Ik heb sinds ong. 7 maanden oorsuizen, die ik gelukkig makkelijk kan negeren. Soms is het ook bijna weg, maar na gebruik van Lorazepam 1,25[lees meer...] mg is het er weer. Ik gebruik ook nog bloeddrukverlagende medicijnen.

27-12-2022 | Man | 71
Overspannen/burn-out
39 j geslikt. Had moeten stoppen na twee jaar. Corona, ziekenhuis,arts waarom zolang. ?????? Nu al anderhalf jaar niet meer. Mijn gevoelens terug op allerhande gebied Vreemde ervaring,.zijn er meer mensen die dit hebben dat gevoelens onderdrukt worden..

27-02-2022 | Man | 71
Tinnitus
Ik kreeg februari 2021 van de ene dag op de andere chronische tinnitus. Een paar maanden door een hel gegaan wegens slaapstoornis die ook depressies veroorzaakte. Kreeg eerst lorazepam en mirtazepine. Ik heb inmiddels afgebouwd tot een halve gram lorezepam . Ik heb de hele nacht een laptop naast mijn bed die een YouTube video afspeelt met het geluid van regen en onweer en[lees meer...] ik slaap weer redelijk goed. Lorezepam verslavend?: interesseert me niets zolang ik maar weer goed slaap.

21-02-2023 | Vrouw | 72
lorazepam (1mg)
Neem al 30 jaar Lorazepam, vroeger was dit temesta. Tot voor kort Apotex, na een half uurtje wordt ik rustig. Nu Aurobindo uit China. Is echt niet hetzelfde. Doet weinig tot niets. Heb die fabriek op internet gezien en hun werkwijze. Ik ben er van overtuigt dat ze vervuild dan wel andere samenstelling zijn. Heb ook Prolepha geprobeerd gelijk maagklachten en diarree. Nie[lees meer...]mand neemt je serieus in deze. Hoor van vele hetzelfde verhaal. We zijn toch niet gek. Kent iemand nog ander merk dat wel in Europa gemaakt wordt? Graag tips

23-10-2020 | Man | 74
lorazepam (1mg)
Ik heb op advies van een jonge Apotheker [F] het gebruik af gebouwd tot +/- 2 stuks in 2 weken. Was in het begin moeilijk,ik was dus verslaafd. Gebruikte soms 2 a 3 mg. per dag. Dat was niet zo mooi. Nu gebruik ik het als ik in paniek of spanning verkeer. Dit komt ALTIJD van buiten af. [Schreeuwende mensen , en of ruzie om me heen] NB,ben gelijktijdig 100 % gestopt met [lees meer...]Alcohol ! Ik gebruite het vaak samen , niet slim ! Ben nu 2 maanden aan het ontwennen,hetgeen goed gaat.!

08-08-2019 | Vrouw | 75
Zenuwachtigheid
Onze zoon van 25 werd door iemand Anders doodgereden, 30 april 1993, ons leven was kapot en onze andere kinderen ook,de oudste nu 53 ook aan de tabletten citolapram.Mijn man gebruikt ook 3 keer daags 1 Mg maar wil graag autorijden hij kan beter met dan zonder lorazepam,, veel gemoedelijker

01-10-2018 | Vrouw | 77
lorazepam (1mg)
Verschrikkelijk... Mijn moeder veranderde van een levendige vrouw naar een kasplantje de heledag niet meer praten op de bank niet meer eten... Werkelijk een kastplantje... Meteen ermee gestopt.

01-11-2022 | Vrouw | 79

09-11-2023 | Vrouw | 82
PDS (prikkelbare darmsyndroom)
's morgens na opstaan krijg ik kramp (een soort wee, uitdrijvingspijn) dat na inname van lorazepam na een halfuur afzakt! echt een verademing. Ik heb hier iedere dag last van. Op een site wordt ook ter behandeling aanbevolen met een anti depressie medicijn. maar een benzodiazepine werkt ook heel goed (NB de doktersassistente meldde dat deze middelen de pijn niet wegneme[lees meer...]n!.Nou bij mij wel.) Groeten