lorazepam

Epilepsie (1 mening)

06-07-2021 | Man | 65

09-06-2021 | Man | 65
lorazepam (2,5mg)
Door het gebruik van Lorazepam is mijn leven leefbaar. Heb periodes gehad dat ik niet gebruikte maar dan was de angst zo aanwezig dat het niet leuk meer was. Vele behandelingen ten spijt, ik ben er blij mee overigens mijn huisarts niet maar blijft het voorschrijven.

05-04-2021 | Man | 65
lorazepam (2,5mg)
Dit medicijn van prolepha geeft rare informatie over eten,als u de volledige dosis s avonds inneemt mag u pas na 4 uur eten op zijn vroegst.Zoniet dan kunt uzich ziek voelen de andere dag. Ik henb het hele internet na gekeken maar kan hier niks veder over vinden ,als ik dus nu een tablet neem een hele mag ik 4 uur niet eten?

03-01-2019 | Man | 65
lorazepam (1mg)
Door een teveel aan levedopa is hij in elkaar gezakt. Na een paar nachten erna werd hij snachts erg boos. Steeds werd er iets anders geprobeerd maar de neuroloog begon met lorazepam. Eerst alleen savonds voor het slapen en langzaam uitgebreid naar de hele dag. Nu heeft hij 5x per dag en woont niet meer thuis. We missen elkaar erg. Maar we hebben de leeftijd hij van 65 ik [lees meer...]60 en ik moet nog werken. Jij heeft 24 uur zorg nodig door de lorazepam. Hij is hierdoor geplaatst in verpleeghuis. Dit middel gebruikt en al 4 maanden gebruikt. De arts wil niet stoppen of afbouwen waardooe de kans naar huis te keren niet mogel8jk is. Geen idee wat te doen. Ik mag mij niet bemoeien met deze medicatie dus ben ik mijn man de rest van mijn leven kwijt. Dit is enorm pijnlijk. Geen idee wat te doen.

06-01-2018 | Man | 65
lorazepam (1mg)
Prima doorslaap. Overdag suffig en enigszins moe, dit is iéts te veel, maar dat neem ik op de koop toe, want slapen is erg belangrijk. Een 'down' gevoel i.c.m. omstandigheden is er en ongewenst. Wat meer dorst ook, geen hoofdpijn.

24-03-2018 | Vrouw | 67
Onrust
Doordat ik ben gestopt met efexor en serequel had ik wel iets nodig om ontspannen te blijven. Uiteindelijk werd het lorazepam.liefs zonder medicijnen,helaas lukt dat hiet.het werkt bij mij ongeveer vier uur.daarom heb ik er vier per dag. Ik ben chronisch ziek. Met of zonder medicijnen. Door deze pillen red ik het om te overleven. Ik weet niet hoe lang nog.maar hij werkt vo[lees meer...]ldoende voor mij

25-04-2015 | Man | 68
lorazepam (5)
Ik ben een slechte slaper, door inname lorazepam niet altijd slapen en werkt overdag door, zou er graag van af willen.

29-07-2019 | Man | 70
lorazepam (2,5mg)
Ben oudere man met levenslange slaapproblemen. Lorazepam 1 mg doet amper iets, maar 1,25 mg werkt wel bij mij. Neem ong. 3x week 1,25 mg (halve 2,5 mg) Valt mij op dat ik na gebruik 's ochtends met (verergerde) oorsuizen wakker wordt. Ik heb sinds ong. 7 maanden oorsuizen, die ik gelukkig makkelijk kan negeren. Soms is het ook bijna weg, maar na gebruik van Lorazepam 1,25[lees meer...] mg is het er weer. Ik gebruik ook nog bloeddrukverlagende medicijnen.

27-02-2016 | Man | 72
Nervositeit
De door mij ingenomen en in te nemen medicijnen, daarvan is een actuele medicatie afgegeven in 2010.

14-12-2017 | Man | 73
lorazepam (2,5mg)
Ik gebruik al jaren dit middel om te kunnen slapen. Werkt pas na enkele uren. Ben er intussen aan verslaafd. De 2,5 Mg tablet is momenteel niet verkrijgbaar en heb daarvoor in de plaats de 1mg gekregen, echter hierop reageert mijn lichaam met een zwaar gevoel in mijn achterhoofd en kom ik niet in slaap. Ik ben een beetje in paniek als ik te horen krijg dat de 2,5 Mg niet m[lees meer...]eer te leveren is. Ik zou niet weten hoe ik dan de komende nacht doorkom.

23-10-2020 | Man | 74
lorazepam (1mg)
Ik heb op advies van een jonge Apotheker [F] het gebruik af gebouwd tot +/- 2 stuks in 2 weken. Was in het begin moeilijk,ik was dus verslaafd. Gebruikte soms 2 a 3 mg. per dag. Dat was niet zo mooi. Nu gebruik ik het als ik in paniek of spanning verkeer. Dit komt ALTIJD van buiten af. [Schreeuwende mensen , en of ruzie om me heen] NB,ben gelijktijdig 100 % gestopt met [lees meer...]Alcohol ! Ik gebruite het vaak samen , niet slim ! Ben nu 2 maanden aan het ontwennen,hetgeen goed gaat.!

08-08-2019 | Vrouw | 75
Zenuwachtigheid
Onze zoon van 25 werd door iemand Anders doodgereden, 30 april 1993, ons leven was kapot en onze andere kinderen ook,de oudste nu 53 ook aan de tabletten citolapram.Mijn man gebruikt ook 3 keer daags 1 Mg maar wil graag autorijden hij kan beter met dan zonder lorazepam,, veel gemoedelijker

21-07-2017 | Man | 76
Agorafobie
Voor MRI scan, nu of nooit meer die troep. Hij is dronken van dat ene medicijn en kan niet op zijn benen staan.

01-10-2018 | Vrouw | 77
lorazepam (1mg)
Verschrikkelijk... Mijn moeder veranderde van een levendige vrouw naar een kasplantje de heledag niet meer praten op de bank niet meer eten... Werkelijk een kastplantje... Meteen ermee gestopt.

15-05-2016 | Man | 77
lorazepam (2,5mg)
Na de dood van mijn 22-jarige dochter, kon ik niet meer slapen. Een halve lorazepam, dus slechts 1 mg, hielp onmiddellijk. Nu 25 jaar later, neem ik nog elke avond hetzelfde en ik heb geen bijwerkingen en ik ben een gelukkig en uitgeslapen man van bijna 77.

20-05-2015 | Vrouw | 86
Onrust
Onrust in dementie komt vaker voor. Wisselen van lorazepam naar oxazepam vonden wij een niet logische stap maar meer om een pauze te creeren want de gebruikstijd was te lang. Nu keerde men weer terug, omdat de werking van oxazepam onvoldoende was. Moeder heeft ook een UWI en misschien is de combinatie een reden. In ieder geval is de patient val gevoelig en heeft ze een sp[lees meer...]ierziekte, dus had de arts dit middel beter niet kunnen inzetten. Mijn hoop is nu op een ander middel.