lorazepam

Onrust (5 meningen)
Epilepsie (1 mening)

08-02-2020 | Man | 52
lorazepam (2,5mg)
Het is een in slaper x steeds honger x rare mond smaak

10-12-2019 | Vrouw | 52
lorazepam (1mg)
Na 20 jaar bromazepam 3 mg te hebben gebruikt, 6 keer per dag de helft, was deze niet meer te krijgen.. Overgegaan op lorazepam 1 mg waarvan ik er 4 keer een halve slik door de weeks en in het weekend 3 keer een halve, heb ik mijn leven weer terug! Inmiddels slik ik het nu 5 maanden en ben 10 kilo afgevallen. Dit was ik aangekomen van de bromazepam.kortom,voor mij niks and[lees meer...]ers meer

19-07-2019 | Man | 52
lorazepam (2,5mg)
het is een zeer goed medicijn tegen anxiety bevingen slapeloosheid angstgevoelens zenuwachtigheid en prikkelbaarheid. het werkt zeer goed indien gepaard met antidepressiva . mAAR DE DAG nadien wanneer dit medicijn is uitgewerkt komen de angst aanvallen terug zoals een boomerang dan heeft men terug een nodig en alle dagen zoals een visieuze cirkel. Het werkt zeer verslaven[lees meer...]d op lange termijn. vooral na een 5 of 10 tal jaren gebruik.

30-07-2019 | Vrouw | 53
lorazepam (2mg)
ik ben zeer tevreden met Loramezapan 2 mg elke avond 1 en 1 trazolan en ik slaap er nog steeds goed van. ongeveer 4 jaar in gebruik en werk nog steeds heel goed

12-12-2018 | Vrouw | 53
lorazepam (1mg)
We zijn 5 jaar geleden verhuisd naar een plaats waar ik me absoluut niet gelukkig voelde. Ben daarbij in de menopause. Slapeloosheid is toen begonnen. Neem dagelijks 1mg bij het slapen gaan. Is zeer effectief, maar zou er heel graag mee stoppen omdat ik gelezen heb dat het een verhoogd risico op dementie geeft.

07-11-2019 | Vrouw | 54
lorazepam (2,5mg)
Doordat ik 6 jaar geleden het een en ander heb meegemaakt, heb ik PTSS, ik was erg angstig en kon helemaal niet meer slapen. Mijn HA heeft mij toen Lorazepam voorgeschreven 2,5 mg en er ging een wereld voor mij open. In het begin slikte ik er 2x 2,5 mg voor het slapen gaan, nu 6 jaar later zit ik op 1.25 mg. Lorazepam is het enigste wat bij mij werkt en voel mij er heerlij[lees meer...]k bij, goed slapen, geen angst meer. Maar oppassen met autorijden want het kan je reactievermogen verminderen. Ik probeer het nog verder af te bouwen en als dat niet lukt dan zeg ik lang leve Lorazepam.

29-04-2019 | Man | 54
lorazepam (1mg)
Ter behandeling van mijn angststoornis kreeg ik antidepressiva voorgeschreven. Omdat de werking hiervan minimaal 6 weken duurt ter overbrugging Lorazepam gekregen. ‘S nachts 1 Mg en overdag twee keer een halve milligram. In het begin was ik wat wazig, ,smorgens na het opstaan, maar na een week niet meer. De Lorazepam maakte dat de angstgevoelens onderdrukt werden en [lees meer...]het piekeren stopte. Nu bijna 9 maanden verder met de vierde antidepressiva die indelijk wat lijkt te doen kan ik makkelijk Lorazepam verminderen, op goede dagen niets, en op mindere dagen naar behoefte. Fijn spul

23-04-2019 | Man | 54
lorazepam (1mg)
neemt de werking af wanneer je het zo lang gebruikt?

12-01-2018 | Vrouw | 54
lorazepam (1mg)
Hallo ik ben A. en wil bij deze reactie,s over het gebruik van Lorazepam!! Mischien is er iemand die me over de streep helpt wat betreft het in nemen van Lorazepam! Heb sinds vorig jaar een angststoornis en zit onder de stress!! Ben altijd een vechter geweest maar deze keer kan ik die angst niet overwinnen! Omdat ik het in nemen van pammetjes heel erg moeilijk vind, altijd[lees meer...] geknokt zonder pammetjes, heb ik ze nu heel erg nodig, maar durf het niet!!! Sinds april slik ik ze bijna niet, mischien een halfje in de 2 weken maar durf het gewoon niet!!! Kan iemand me over de streep helpen door het wel te doen want trek het niet meer!!! Zou graag reactie,s willen krijgen van mensen!!

18-11-2017 | Vrouw | 55
lorazepam (2,5mg)
Duf en niet in staat te functioneren. Constant dronken en niet stabiel op mijn benen. Slik normaal ook diazepam 5 mg maar vandaag na de eerste gift van 09.00 uur geen diazepam meer durven nemen. Wacht nu op telefoontje hulpverlener voor hulp.

02-08-2017 | Vrouw | 55
lorazepam (2,5mg)
Werkte niet, mocht er maar een per week en niet als ik moest werken. Maar het deed niets

20-07-2017 | Vrouw | 55
lorazepam (2,5mg)
Bijwerkingen lorazapam en citrapomil. Veel last van duizeligheid en onwerkelijkheid.

01-08-2020 | Vrouw | 58
lorazepam (1mg)
Ik neem lorazepam om de vreselijke bijwerkingen van citalopram te onderdrukken en dat is meteen na inname goed gelukt ik heb weer rust na 10 weken vreselijke bijwerkingen citalopram . Al 3 weken rust en voel mij super goed.

10-06-2020 | Vrouw | 58
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
Ik gebruik het met mate, 10 tabletten per kwartaal, Als ik erg gestresst ben, werkt perfect, je voelt je rustig worden. En je slaapt heerlijk. Ik gebruikte ze ongeveer 8 jaar, mijn nieuwe huisarts Wil ze mij niet meer geven, omdat ik ze weinig gebruik, dus vindt hij dat ik helemaal Zonder kan, ik heb geen afkickverschijnselen. Maar in een stressperiode zou het toch [lees meer...]fijn zijn als ik er een kan nemen.

10-05-2019 | Vrouw | 58
lorazepam (1mg)
Sinds 2 maanden gebruik ik 1,5 Mg p.d vanwege angst en paniek bij burn out. Heb gelukkig niet hoeven ophogen maar wil nu graag minderen. Ben daar best wat huiverig voor ( heb gegoogeld en had dat natuurlijk niet moeten doen) Verder heeft het me goed door de ergste tijd heen geholpen. Enige is dat ik een wat ‘wattig’ gevoel in mijn hoofd heb maar dit kan ook met de bu[lees meer...]rn out te maken hebben.

23-03-2019 | Man | 59
lorazepam (2,5mg)
Gebruik dit middel eigenlijk al vanaf 1981 ,de medicijnen krijg ik van mijn vader die ook klachten had.Deze tabletten werden voorgeschreven door mijn oom die huisarts was. Ik en ook mijn vader hebben geen angst klachten als we dit middel gebruiken ,ook heeft dit middel geholpen mij van het roken af te komen ,ook heeft het mijn vader geholpen van de drank af te komen.We [lees meer...]hebben beiden totaal geen enkele bijwerkingen ervaren.Alleen moet je in het begin van het gebruik even aftasten samen met je arts waar voor jouw de goede dosis licht .Maar ondanks mijn 20mg perdag kun je er 100 jaar mee worden geen stress klachten ,geen paniek aanvallen .Onze ervaringen zijn meer dan geweldig te noemen .