lorazepam

Onrust (6 meningen)
Epilepsie (1 mening)

16-02-2019 | Man | 35
lorazepam (1mg)
Gebruik dit middel nu al zo een 4 a 5 jaar in combinatie met Mirtazapine tegen Insomnia, slapeloosheid, slaapstoornissen, woede en agressie (staan niet in de lijst). Opzich heeft het wel een positief effect, alleen het zijn vrij kleine pilletjes met nog een breuklijn om ze te halveren naar 2x0,5mg. Ik slik er meestal 1 overdag en 2 voor het slapen gaan met mijn Mirtazapine[lees meer...]. Voordeel is wel dat het vrij snel uit je lichaam is en merendeels via de Urine eruit gaat, dus je lever wordt niet zo zwaar belast. Maar pas op aan dit middel ben je heel snel gewend en vandaar dat je steeds meer nodig kunt hebben. Ik zou dit niet aanraden voor mensen die verslavingsgevoelig zijn.

03-01-2019 | Man | 65
lorazepam (1mg)
Door een teveel aan levedopa is hij in elkaar gezakt. Na een paar nachten erna werd hij snachts erg boos. Steeds werd er iets anders geprobeerd maar de neuroloog begon met lorazepam. Eerst alleen savonds voor het slapen en langzaam uitgebreid naar de hele dag. Nu heeft hij 5x per dag en woont niet meer thuis. We missen elkaar erg. Maar we hebben de leeftijd hij van 65 ik [lees meer...]60 en ik moet nog werken. Jij heeft 24 uur zorg nodig door de lorazepam. Hij is hierdoor geplaatst in verpleeghuis. Dit middel gebruikt en al 4 maanden gebruikt. De arts wil niet stoppen of afbouwen waardooe de kans naar huis te keren niet mogel8jk is. Geen idee wat te doen. Ik mag mij niet bemoeien met deze medicatie dus ben ik mijn man de rest van mijn leven kwijt. Dit is enorm pijnlijk. Geen idee wat te doen.

12-12-2018 | Vrouw | 53
lorazepam (1mg)
We zijn 5 jaar geleden verhuisd naar een plaats waar ik me absoluut niet gelukkig voelde. Ben daarbij in de menopause. Slapeloosheid is toen begonnen. Neem dagelijks 1mg bij het slapen gaan. Is zeer effectief, maar zou er heel graag mee stoppen omdat ik gelezen heb dat het een verhoogd risico op dementie geeft.

25-11-2018 | Vrouw | 43
lorazepam (1mg)
Ik heb PTSS Gebruik het indien nodig maar op dit moment 3 x per dag. Ik zorg er voor dat ik het niet te lang gebruik ivm afhankelijkheid. Maar wat zou ik graag willen dat ik dit gewoon structureel kan slikken! Het is een wonder! Met lorazepam kan ik functioneren! Enige echte probleem is dat je eigenlijk niet mag autorijden. Ik vraag me alleen af wat gevaarlijker is. Ik zon[lees meer...]der lorazepam achter het stuur of met.....

01-10-2018 | Vrouw | 77
lorazepam (1mg)
Verschrikkelijk... Mijn moeder veranderde van een levendige vrouw naar een kasplantje de heledag niet meer praten op de bank niet meer eten... Werkelijk een kastplantje... Meteen ermee gestopt.

21-04-2018 | Man | 42
lorazepam (2,5mg)
Fantastisch middel. Een lorazepam in de morgen is een dag zonder zorgen! ☀️

31-03-2018 | Man | 38
lorazepam (2,5mg)
Mijn moeder zei dat ik als kind al een bange jongen was.op mijn 19de had ik temesta ontdekt een ander leven.ben nu 38j. En pak nog steeds waarmee ik ben gestart met de loraze...

24-03-2018 | Vrouw | 67
Onrust
Doordat ik ben gestopt met efexor en serequel had ik wel iets nodig om ontspannen te blijven. Uiteindelijk werd het lorazepam.liefs zonder medicijnen,helaas lukt dat hiet.het werkt bij mij ongeveer vier uur.daarom heb ik er vier per dag. Ik ben chronisch ziek. Met of zonder medicijnen. Door deze pillen red ik het om te overleven. Ik weet niet hoe lang nog.maar hij werkt vo[lees meer...]ldoende voor mij

12-02-2018 | Man | 41
lorazepam (1mg)
Ik slikte al geruime tijd Citalopram. Dat hielp niet meer, dus gaan mediceren met Alcohol. Na de dood van mijn hondje werden de angsten zo hoog dat ik van ellende een overdosis Citalopram heb genomen. Na een nacht in het ziekenhuis kreeg ik Lorazepam mee. Werkte direct (15 min.) en goed.

23-01-2018 | Vrouw | 40
lorazepam (1mg)
Vanwege afbouw/ opbouw AD, na een slechte reactie op een goed helpende AD. De AD gaf Tachyphylaxis. Betekend dat de werking veranderde van de AD. Dit zorgde voor klachten die ik niet kon verklaren. De AD werd opgehoogd omdat niet duidelijk wat aan de hand was. Daar werd ik nog veeeeel zieker van en toen kreeg ik lorazepam. Iedere keer als ik de hulpverlening vroeg of ik ni[lees meer...]et moest stoppen met de lorazepam zeiden ze dat ik me niet zo veel zorgen moest maken en dat het geen kwaad kon en dat ik zo'n lage dosis had. Toen ik er eindelijk mee mocht stoppen waren we maanden verder. De afbouw ging helemaal niet en ik lag fysiek als een dood vogeltje bij mijn ouders op de bank. Ik heb de 6 maanden daarna als een kasplantje gefunctioneerd, met symptomen door mijn hele lichaam en psyche die met geen pen te beschrijven zijn. De HEL. Dikke afrader om ooit een benzo te nemen, maar als het echt moet, doe het dan zo kort mogelijk en zo laag mogelijk. Ik ben overgestapt naar Diazepam omdat de lorazepam afbouwen te moeilijk is door zijn korte werking. Mijn advies: neem het niet! Lees op internet wat je moet weten over benzo's voordat je het neemt.

12-01-2018 | Vrouw | 54
lorazepam (1mg)
Hallo ik ben A. en wil bij deze reactie,s over het gebruik van Lorazepam!! Mischien is er iemand die me over de streep helpt wat betreft het in nemen van Lorazepam! Heb sinds vorig jaar een angststoornis en zit onder de stress!! Ben altijd een vechter geweest maar deze keer kan ik die angst niet overwinnen! Omdat ik het in nemen van pammetjes heel erg moeilijk vind, altijd[lees meer...] geknokt zonder pammetjes, heb ik ze nu heel erg nodig, maar durf het niet!!! Sinds april slik ik ze bijna niet, mischien een halfje in de 2 weken maar durf het gewoon niet!!! Kan iemand me over de streep helpen door het wel te doen want trek het niet meer!!! Zou graag reactie,s willen krijgen van mensen!!

06-01-2018 | Man | 65
lorazepam (1mg)
Prima doorslaap. Overdag suffig en enigszins moe, dit is iéts te veel, maar dat neem ik op de koop toe, want slapen is erg belangrijk. Een 'down' gevoel i.c.m. omstandigheden is er en ongewenst. Wat meer dorst ook, geen hoofdpijn.

14-12-2017 | Man | 73
lorazepam (2,5mg)
Ik gebruik al jaren dit middel om te kunnen slapen. Werkt pas na enkele uren. Ben er intussen aan verslaafd. De 2,5 Mg tablet is momenteel niet verkrijgbaar en heb daarvoor in de plaats de 1mg gekregen, echter hierop reageert mijn lichaam met een zwaar gevoel in mijn achterhoofd en kom ik niet in slaap. Ik ben een beetje in paniek als ik te horen krijg dat de 2,5 Mg niet m[lees meer...]eer te leveren is. Ik zou niet weten hoe ik dan de komende nacht doorkom.

11-12-2017 | Man | 38
lorazepam (1mg)
Ik raad iedereen aan die benzodiazepinen wil gaan gebruiken eerst even op internet te gaan kijken. Dit spul is al binnen een paar weken verslavend en je hebt steeds meer nodig. Het afbouwen is vervolgens een hel! Mensen raken jaren van hun leven kwijt om hier van af te komen. Slecht enkele mensen slagen hierin als ze zeer langzaam afbouwen. Ik zelf ben ook in de benzo/ lor[lees meer...]azepam val getrapt. Ben totaal niet verslavend gevoelig, maar dit rot spul heeft me volledig te pakken. Twee afbouw pogingen tot nu toe, je gaat echt door een hel! Begin hier nooit aan! Het is een redelijke korte termijn oplossing voor een probleem. Inmiddels in afbouw op nog 0,6 mg per dag. Ik hoop dat ik het dit keer red. Begin alsjeblieft niet aan dit spul mensen!!!

23-11-2017 | Man | 61
lorazepam (1mg)
Ik krijg losse tabletten in een potje (30 stuks). Is dit normaal? Want deze helpt niet meer!

18-11-2017 | Vrouw | 55
lorazepam (2,5mg)
Duf en niet in staat te functioneren. Constant dronken en niet stabiel op mijn benen. Slik normaal ook diazepam 5 mg maar vandaag na de eerste gift van 09.00 uur geen diazepam meer durven nemen. Wacht nu op telefoontje hulpverlener voor hulp.

Thyrax Duotab (867) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (585) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (433) - Antibiotica - penicillines breedspectrum