Ervaringen met Lorazepam

Onrust (7 meningen)
Epilepsie (1 mening)

28-09-2022 | Man | 49
lorazepam (2,5mg)
Aurobindo lorazepam 2.5 mg werkt totaal ik 12.5 mg werkt niet ik had eerst apotex werkte wel nu is het over genomen door Aurobindo en het werkt niet meer heel vaag

22-09-2022 | Vrouw | 62
lorazepam (1mg)
Lorazepam van apotex werkt zeer goed Nu lorazepam van aurobinda werkt gewoon niet !!!

22-09-2022 | Vrouw | 62
lorazepam (1mg)
Slikte eerst lorazepam van apotex en die werkte. Nu plots van aurobindo gekregen. Ik lig nachten wakker !! Apotheek zegt dat alleen de verpakking is veranderd maar dat is niet juist. Het werkt gewoon niet !!

10-09-2022 | Vrouw | 26
lorazepam (1mg)
2 tabletten gekregen van de crisis hulp om het weekend door te komen tot ik weer normaal behandeld kan worden. Heb er geen baad bij, alleen nachtmerries waarin mn grootste angsten uitkomen. Nog steeds even angstig en depressief als ik al was, maar nu trillen mn handen en voel ik me heel onrustig.

09-09-2022 | Man | 49
lorazepam (2,5mg)
Werkt totaal niet Aurobindo ik heb nog wat apotex dat werkt wel dus er iets anders aan de medicijnen ik Aurobindo gebeld je krijgt standaard antwoord alleen de naam is veranderd niet de medicijnen geloof ik niks van want waarom werkt het dan niet Martin klink

07-08-2022 | Man | 45
lorazepam (1mg)
Ik ben een man van 45 en werd op jonge leeftijd al geconfronteerd met angsten en depressies dan wel dwangneuroses. Een familiekwaal, zo bleek al gauw. Rond mn 17e zat ik aan de Seroxat en kreeg daar 1 mg Lorazepam bij. Dat was voor mij een fijne combi en ik heb daar jaren mee vooruit gekund. Tot ik dacht dat het ook wel zonder zou lukken. Een grove fout want het kwam all[lees meer...]emaal keihard terug. Weer opnieuw beginnen dus. School en werk waren geen opties meer. Ik werd 100% afgekeurd. De jaren daarna heb ik leren omgaan met de situatie. Met Paroxetine en Lorazepam als goede kameraden. Veel gevoel kwijtgeraakt die tijd. Beetje zombie. Geen interesse meer in vrouwen en ook andere dingen, zoals gitaar spelen, deden me weinig. Het zijn de offers die ik heb moeten brengen om te komen waar ik nu ben. Een wereldje wat erg klein is, maar waar ik me veilig voel. Soms zelfs gelukkig, het is niet anders. Ik gebruik nu 50 mg paroxetine en 7 tot 8 mg Lorazepam per dag. Als ik hier oud mee kan worden… prima. Het zij zo.

06-08-2022 | Man | 38
lorazepam (1mg)
Werkt echt goed tegen slapeloosheid en spierspanning hoog in een nekregio

17-07-2022 | Man | 45
lorazepam (2mg)
Ik gebuik APOTEX lorazazepam 2mg 2*per dag. Werkte voor mijn negatieve malende gedachtengang. Nu kreeg ik AUROBINDO lorazepam, zelfde sterkte. De aphotheker zei dat alleen het doosje was veranderd. En heeft de ingrendienten lijst met me doorgenomen. En ja volgend die lijst zat er hezelfde in. Dus aangenomen. maar werkte totaal niet. Alleen heftige buikloop nu al e[lees meer...]en paar dagen sinds iname. Nu had ik nog een paar APOTEX in reserve, voor het geval dat. En Ja deze werken weer Zoals eerst. Malende gedachtengang is weer wat rustiger. Buikloop lijkt tot nu toe weg maar dat is te vroeg om te zeggen. Ditzelfde effect van niet werken had ik ook toen ik aurobindo temezapam kreeg. Werkte ook totaal niet. Deed helemaal niks. Toen kreeg ik de APOTEX versie. En die werkte wel. De buikloop wellicht te verklaren, omdat het india gemaakt wordt, wellicht vervuilde medicatie? Wellicht iemand anders met hetzelfde probleem. Apotex/aurobindo?

11-06-2022 | Vrouw | 48
lorazepam (1mg)
1mg werkte voor mij goed. Ik sliep daar 7 uurtjes op. Heb het wel iets langer geslikt ivm een burnout en depressie. Na enige tijd overgestapt op qeutiapine. De stop van lorazepam was heftig. Ik kreeg echt paniekaanvallen. Dus het middel werkt verslavend. Gelukkig werkte de qeutiapine voor mij goed. Nu neem ik nog wel eens 0 25 of 0 5 mg lorazepam bij erge onrust. Werkt v[lees meer...]oor mij rustgevend, maar ik neem het echt niet vaak! Wil niet weer verslaafd raken.

20-05-2022 | Vrouw | 33
Onrust
Erg tevreden met dit middel, werkt goed tegen klachten als onrust, slapeloosheid, angsten en chaotisch/drukke gedachten. Helaas wel verslavend en klachten veregeren na afbouwen/stoppen. Dus 'geneest' niet. Wel goed om tijdelijk te gebruiken, ook bij het afbouwen van andere medicatie. Bijwerkingen, vermoeidheid en moeite met concentreren. Autorijden is gevaarlijk met dit mi[lees meer...]ddel en bovenal strafbaar.

27-04-2022 | Vrouw | 19
Psychische klachten
had het gevoel een psychoche te krijgen en was heel angstig om alles. Nu ben ik gewoon chill het is net alsof ik high ben ofzo alles is rustiger ik leef door een waas orzo

13-03-2022 | Vrouw | 35
lorazepam (1mg)
Na mijn zwangerschap een angst/paniek stoornis ontwikkelt en sliep ik ook erg slecht. Door aanvankelijke waarschuwingen van mijn huisarts voor dit medicijn was ik erg huiverig het te gebruiken en heb ik het mezelf onnodig moeilijk gemaakt door vaak geen lorazepam in te nemen terwijl ik me heel erg slecht voelde. Tijdens de opstart vd anti-depressiva kunnen klachten t[lees meer...]ijdelijk erger worden en lorazepam was het enige dat mij kon kalmeren. Ik ben blij dat ik gestopt ben met vechten uit angst voor een verslaving. Ik kwam eindelijk tot rust en de AD kon toen langzaam zijn werk gaan doen. Bij mij is het dusdanig geëscaleerd dat een opname nodig was en ik denk dat dit voorkomen had kunnen worden als ik wel de lorazepam zoals geadviseerd had blijven innemen. Uiteindelijk heb ik 4 maanden lorazepam gebruikt, waarvan de laatste maand afbouw was en ik heb geen enkele moeite gehad met afbouwen. Ik hoop dat ik met mijn verhaal anderen die ook enorme angst voor gewenning en afbouwen hebben een beetje kan geruststellen. Je kunt echt weer zonder als je stabiel bent en stoppen hoeft helemaal niet (altijd) voor problemen te zorgen. Ik heb inmiddels genoeg positieve verhalen van anderen gehoord maar die lees je te weinig terug op dit soort pagina`s.

27-02-2022 | Man | 71
Tinnitus
Ik kreeg februari 2021 van de ene dag op de andere chronische tinnitus. Een paar maanden door een hel gegaan wegens slaapstoornis die ook depressies veroorzaakte. Kreeg eerst lorazepam en mirtazepine. Ik heb inmiddels afgebouwd tot een halve gram lorezepam . Ik heb de hele nacht een laptop naast mijn bed die een YouTube video afspeelt met het geluid van regen en onweer en[lees meer...] ik slaap weer redelijk goed. Lorezepam verslavend?: interesseert me niets zolang ik maar weer goed slaap.

09-01-2022 | Vrouw | 66
lorazepam (1mg)
Ik kan niet in en.doorslapen al vele middelen gehad denk dat dit m is omdat ik zonder angst rustig wakker worst indien hoog gedoseert. Zorg dat je goede begeleiding krijgt met gesprekken. ga je jezelf ook beter begrijpen en de pillen werken.dan.beter Omdat je tot rust komt neem.de tijd ervoor, jij bent het waard. Al's je niet hoog genoeg wordt gedoseerd IBM werkingsti[lees meer...]jd dan blijf he heel lang in bed on bij te komen, krijg he zoals ik will 2,mg dan slaap je diep genoeg en ben.fit wakker wel om 10 uir naar bed gaan, verder geen last meer van nachtmerri

01-12-2021 | Man | 36
lorazepam (1mg)
Ik slik sinds gisteren lorazepam ervaar wel rust nu maar ook beetje bijwerkingen ....gaan die liggen? Na verloop van tijd zo dat ik uit me cirkel kan komen en miss gaan werken en meer socialer worden voor nu ben k alleen maar duizelig en moe en slap

28-10-2021 | Vrouw | 51
Onrust
Mijn exs heeft mij weer verlaten en ben daar door ongenerk gaan hyperventileren mijn lichaam is zo onrustig mijn lichaam kan zich niet meer ontspannen en adem verkeerd nu lorazepam van daag verhoogt smorgens 2 smiddags 1 savonds 2 1mg per tablet hoop dat ik nu meer ontspannen kan worden en dat mijn lichaam minder onrustig is en dat ik weer rustiger kan ademen hoop dat echt[lees meer...] alles weer goed komt met mij