lorazepam

Epilepsie (1 mening)

09-03-2017 | Man | 49

17-01-2017 | Vrouw | 25
lorazepam (1mg)
Hallo ik ben 25 jaar en zit nu 1 jaar ongeveer aan de lorazepam. Ik slik 3 x daags 1mg. Ik kan niet zonder. op het begin vooral toen werd ik boos en angstig als ik het was vergeten, ik wilde perse naar huis, kreeg paniek. Nu helpt het me rustiger ontspannende te zijn en dat is echt fijn. Maar afbouwen durf ik niet. Ik slik ook al 3/4 jaar citalopram 15 mg en nu omhoog naar[lees meer...] 20mg. Ik heb namelijk weer last van angstklachten en vermoeidheid. Bijwerkingen van de lorazepam heb ik denk ik wel: ik kan boos en geïrriteerd zijn en soms wat afwezig, maar ben van mezelf ook zo dus weet niet of het door de medicatie komt. Ben een beetje depressief. Maar naar mijn mening ik heb altijd een hekel aan medicatie, maar het moest wel ik kon niet normaal functioneren en had alleen maar pijn. En last van psychoses. Dus ik heb in 10 jaar tijd onderzocht wat bij mijn lichaam past en altijd heftige bijwerkingen, maar citalopram werkt super! En lorazepam ook! Ik heb nu bijvoorbeeld nog niet gehad, maar merk dat ik het wel nodig heb dus wel verslavend naja dan maar ik leef in ieder geval beter dan hiervoor.

07-01-2017 | Vrouw | 20
lorazepam (1mg)
Afgelopen december gestart met 3x daags 1mg voorgeschreven door mijn psychiater. Ik was ingestort na het stranden van een relatie en zag het leven niet meer zitten. Ik was erg angstig, zwaar depressief, leek alles van achter glas mee te maken, was erg apathisch en ik sliep niet goed. Huisarts gaf 3x daags oxazepam 1mg maar dit werkte niet. Psychiater toen dit voorgeschreve[lees meer...]n en na een aantal dagen voelde ik me wat sterker. De panische angst was afgevlakt en mijn stemming verbeterde iets waardoor ik weer wat dingen kon doen op een dag, ik functioneerde weer enigszins. Ook sliep ik veel beter in combinatie met Seroquel 50mg. In het begin last gehad van onhandigheid en suffigheid maar dit trok na een aantal dagen weg. Erg tevreden met lorazepam het heeft mijn wanhoop kunnen wegnemen. Nu aan het afbouwen en antidepressiva aan het opbouwen.

02-01-2017 | Vrouw | 30
lorazepam (1mg)
Ben eraan verslaafd de bijwerkingen zijn vervelend t afbouwen zwaar ben hulp aan t zoeken erbij zonder medicatie erbij op weer wil ervan af kijken of de Ggz mij hiermee zal helpen.

31-12-2016 | Man | 28
lorazepam (2,5mg)
Na mijn laatste epilepsie-aanval is mijn anti-epileptica met een zeer hoge dosis omhoog gegaan, maar dit heeft jammer genoeg ook invloed gehad op mijn slaappatroon. Ik slaap met een stilnoct (zolpidem) nog maar 3-4 uurtjes als ik geluk heb... op andere dagen werken ze totaal niet en lig ik de hele nacht wakker, wat dan weer uitlokkingsfactor van epilepsie kan zijn (overve[lees meer...]rmoeidheid)... temesta/lorazepam helpt me daar beter bij, maar er moet nog een betere oplossing zijn voor mijn probleem... Mvg, Reginald

16-11-2016 | Man | 23
lorazepam (1mg)
Lorazepam voorgeschreven in een periode van onrust en depersonalisatie. Hielp goed en kalmeert je. Ook helpt het tegen lichamelijke klachten met een psychische oorzaak. Tijdens het gebruik zelf geen last, er opnieuw van afkomen is een ander verhaal...

12-08-2016 | Man | 60
lorazepam (2,5mg)
Dag, slik vrij lange tijd Lorazepam. Voorheen gebruikte ik Temesta 2,5 mg en dat beviel mij beter. Had er minder van nodig. Nu is Temesta in Nederland niet meer te krijgen, wel in Duitsland, Belgie en nog meer landen. Weet iemand hoe ik aan Temesta kan komen? Groet, Cor

16-06-2016 | Vrouw | 18
Onrust
Lorazepam helpt mij heel goed. Ik gebruik zonodig 2,5 mg per dag. Als ik onrustig ben wat vaak in de avond is dan neem ik lorazepam en dan voel ik me weer rustig worden. Geen bijwerkingen gehad.

15-05-2016 | Man | 77
lorazepam (2,5mg)
Na de dood van mijn 22-jarige dochter, kon ik niet meer slapen. Een halve lorazepam, dus slechts 1 mg, hielp onmiddellijk. Nu 25 jaar later, neem ik nog elke avond hetzelfde en ik heb geen bijwerkingen en ik ben een gelukkig en uitgeslapen man van bijna 77.

05-03-2016 | Man | 26
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
Veel lichamelijke klachten ten gevolge van stress zijn tijdelijk verminderd na inname van slechts 1 mg lorazepam. Werkt bij mij zo'n 24 uur Door, daarna dezelfde lichamelijke klachten hevig of zelfs nog heviger terug. Pas op voor verslavingsgevaar!

27-02-2016 | Man | 72
Nervositeit
De door mij ingenomen en in te nemen medicijnen, daarvan is een actuele medicatie afgegeven in 2010.

31-01-2016 | Vrouw | 45
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
Door mijn jarenlang te hoge stressfactoren in mijn leven, heb ik onverklaarbare lichamelijke klachten en loopt mijn bloeddruk ook te vaak hoog op! Heb een langere tijd zoloft geslikt samen met een combi met lorazepam, maar daar werd ik te vlak van en ben daar ook mee gestopt! Dat onderdrukt alles. Nu zit ik alleen nog maar op mijn lorazepam, mag er tot 3 per dag hebben, ma[lees meer...]ar soms gaat het met 1 of 2 ook goed af, kan gewoon mijn dingen doen en heb geen last van angsten meer! Geen bijwerkingen! Ben niet suf en kan me gewoon focussen op mijn problemen, dus ja voor mij ideaal en ja verslavend is alles roken, koffie, snoepen, dus ik kan hier wel mee leven prima tablet!

21-01-2016 | Man | 30
lorazepam (1mg)
Lorazepam maakte me suf, maar verminderde angst en paniekaanvallen niet.

28-10-2015 | Vrouw | 46
lorazepam (1mg)
Van alle "pammen" de meest rustige en toch effectieve! Heerlijk rustig en toch functioneren.

16-09-2015 | Vrouw | 22
lorazepam (1mg)
Hallo, april 2015 heb ik antidepressiva sertraline gekregen tegen angst & paniekaanvallen.. hierbij lorazepam gekregen voor als de bijwerkingen vd sertraline te heftig waren. Na een maand gestopt met de sertraline. Nu gebruik ik de sertraline alleen als ik een aanval heb of erg gespannen spieren heb. Voor mij werkt het echt fantastisch! Zo gek ik word van de aanval, zo ru[lees meer...]stig weer van de lorazepam. Mijn tip naar anderen zou zijn: als je kunt, probeer alleen te nemen wanneer nodig en maak er geen gewoonte van. Probeer elke dag weer te kijken of je zonder kan of kunt minderen.

14-09-2015 | Man | 30
lorazepam (2,5mg)
Lorazepam in hele hoge doses geslikt. tot zelfs 20mg/ dag. In mijn geval hielp het absoluut onvoldoende tegen mijn angst. De gewenning is op een gegeven moment heel groot geworden en dan is het heel lastig om, zonder dat de situatie verandert en de angst afneemt, toch te minderen/ stoppen met dit middel.

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (524) - Antibiotica - penicillines breedspectrum