flucloxacilline

Wondroos (41 meningen)
Infectie (wond) (30 meningen)
Bacteriële infectie (23 meningen)
Oorontsteking (9 meningen)
Ontsteking in de borst (9 meningen)
Krentenbaard (7 meningen)
Keelontsteking (3 meningen)

16-08-2019 | Vrouw | 18
flucloxacilline (500mg)
Schimmelinfectie gekregen nadat ik gestopt was met mijn kuur. De kuur heeft én niet geholpen, én alleen maar bijwerkingen gegeven.

11-08-2019 | Vrouw | 36
Oogontsteking
Alles begon met een pukkeltje op de rand van mijn ooglid. Ontstoken oog/talgklier met gevolg driedubbel dik oog. Eerst antibioticazalf gekregen voor in oog, maar het was te sterk. 5 dagen nu deze antibiotica en moet er nog 2. Hij slaat goed aan en daar ben ik wel tevreden over. Je moet hem 1 uur voor de maaltijd en 2 uur na de maaltijd innemen. Voor mij is dit echt een d[lees meer...]ingetje. Heb moeten puzzelen en wekkers gezet. Ik merk nu sinds dag 4 zo'n beetje dat ik op sta met een bepaalde zwaarte in mijn lijf en ben daarbij heel duizelig. Wordt er gewoon apathisch van. Weinig kracht. Ik ga wel door, moet wel, maar ik ben er niet helemaal bij. Ook last van maagzuur en heb het idee dat ik verhouden wordt met keelontsteking,wat me sterk lijkt aangezien ik antibiotica slik. Maar goed.

11-05-2019 | Vrouw | 19
flucloxacilline (500mg)
NOOIT MEER! Wat een verschrikkelijke antibiotica. Ik heb een abces bij mijn lies/schaamstreek ze hebben die losgesneden en mij dit voorgeschreven na de eerste tablet al gelijk misselijk braken hoofdpijn duizeligheid en je nog meer ziek voelen, ik ben er mee gestopt dat mocht van de dokter als de klachten aan bleven houden moest ik terug naar het ziekenhuis waarschijnlijk[lees meer...] word ik dan opgenomen. Nooit meer dit medicijn en raad het iedereen af!!

04-05-2019 | Vrouw | 61
Wondroos
Ik had een pijnlijke neus na een verkoudheid, ik dacht hooikoorts. Maar na een bezoek aan de huisarts bleek ik wondroos te hebben. Na 2 dagen medicijnen werd mijn gezicht roder en dikker. Daarna zijn de klachten snel afgenomen en na een week bijna geheel verdwenen. In combinatie met paracetemol was de pijn goed te onderdrukken.

14-01-2019 | Vrouw | 29
Wondroos
Na 4 dagen ziekenhuis(kreeg daar antibiotica via infuus) ivm wondroos in het gezicht, thuis verder gegaan met de flucloxacilline. 4x daags 500mg. De wondroos nam snel af. Enige minpunt, soms misselijk.

24-12-2018 | Vrouw | 21
Eczeem
Door een voorgeschreven zalfje werd mijn exceem op mijn onderbeen alleen maar erger en ging ontsteken. Medicijn werkt redelijk, het wordt steeds minder rood. Alleen in vlagen enorm misselijk en hoofdpijn.

22-11-2018 | Vrouw | 69
flucloxacilline (500mg)
Pijn ging niet over,voet bleef opgezet,rood

20-10-2018 | Vrouw | 25
Wondroos
Meteen de eerste dag al misselijk erdoor. Vooral na inname en paar uur daarna met eten last. Na paar happen eten kotsneiging. Werkt voor de wondroos goed maar zou het niet nog is willen hebben. Ook gevoelig voor een migraine aanval.

19-10-2018 | Vrouw | 50
flucloxacilline (500mg)
Voorgeschreven vanwege atheroom cyste in borst. Was pijnlijk en gezwollen. Het medicijn werkt maar kreeg na eerste dag inname een migraine aanval. Voor de rest hele tijd misselijk en hoofdpijn. De wond van de borst is wel aan het genezen. Ik hoef dit middel maar een week te nemen. Gelukkig want vier keer per dag twee uur voor inname niet eten en een uur na inname ook niks [lees meer...]eten is nogal een gepuzzel met tijd en wel mogen eten. Is niet handig.

28-09-2018 | Vrouw | 50
Bacteriële infectie
Forse ontsteking bij mijn grote teen, kon geen sok 9f schoen meer aan. Slechte bloedvoorziening ivm diabetes

18-06-2018 | Vrouw | 28
Ontsteking in de borst
Voorgeschreven gekregen ivm borstontsteking. Ik was heel optijd erbij dus het hielp al na 2 pillen. Kuur was 21 pillen over 7 dagen. In de nacht van dag 6 op 7 gigantisch maagzuur dat niet weg te krijgen was met Rennie en melk. Ook een dag of 3 andere ontlasting gehad. Ook bij de baby. Df gekolfde melk dus niet gegeven. Kuur moet afgemaakt worden maar ik kijk er gi[lees meer...]gantisch tegenop.

12-06-2018 | Vrouw | 23
flucloxacilline (500mg)
Medicijn is goed en makkelijk in gebruik.. apotheker vertelde mij dat het geen kwaad kan met de anticonceptie. Ik bleek begin januari toch zwanger te zijn. Totaal niet gepland maar we gaan er voor.

11-06-2018 | Vrouw | 61
Bacteriële infectie
Paarse gezwollen arm na daas beet. Middel leek effectief, duurde wel een paar dagen. Wel behoorlijke gewrichtspijn knie nog steeds anderhalve week na inname. Ook heftige netelroos aanval gehad. Beide heb ik nooit eerder gehad.

06-05-2018 | Vrouw | 50
Eczeem
Door een allergische reactie had ik ernstige eczeem klachten ip mijn handen en armen. Daar is een bacterie bij gekomen waardoor alles ging ontsteken. Dit was zo ernstig dat ziekenhuisopname ter sprake kwam,zeker toen ik er ook nog wondroos bij kreeg! Eerst de penicilline proberen was mijn keus,ziekenhuis kan altijd nog! Inmiddels 3 dagen bezig met de flucloxacilline en mij[lees meer...]n handen beginnen langzaam te genezen maar de rest van mijn lijf zit onder de rode bulten die heftige jeuk veroorzaken! Jammer dat ik geen foto’s kan plaatsen! Morgen de huisarts bellen om dit te bespreken want de jeuk is gekmakend!

12-04-2018 | Vrouw | 18
Folliculitis
Uit het niets ernstige huiduitslag gekregen. Zichtbaar resultaat na een dag of 3-4. Problemen kunnen ook deels zijn afgenomen door te wassen met antibacteriele zeep. Capsules hebben een smerige smaak. Af en toe misselijk en honger neemt sterk af.

25-03-2018 | Vrouw | 50
Infectie (wond)
Dit middel wil ik nooit meer. Na 2 dagen kreeg ik een onrust in benen en lijf. Vreselijk gevoel. Snachts niet kunnen slapen en naarmate ik slikte voelde ik me al zieker. Dit nooit meer. Geen trek in eten. Zitten liggen en lopen ga maar door! Ook 4 x dus en dan of 2 uur na of 1 uur voor t eten! Maargoed t eten smaakte me al minder dus dat werd wat makkelijker!

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (587) - Anticonceptie - eenfase