Astma (95 meningen)

Relvar (18 meningen)

18-06-2015 | Vrouw | 56
formoterol/beclometason (125/5ug/do)
COPD
Wat begon met kuitkrampen resulteerde in zeer ernstige spierkrampen, vooral 's nachts. Gevolg: nu twee jaar lang elke nacht 3 á 4 x een krampaanval, ernstige ischias en voetprobleem. Allerlei artsen langs geweest tot een bezoek aan de neuroloog en een MRI. Er werd zelfs gesteld dat ik hypochondrisch was, maar ik was door de enorme pijn en trillerigheid en depressie ten [lees meer...]einde raad. Ik werd op het laatst niet meer serieus genomen totdat ik per ongeluk de verkeerde medicatie had mee genomen op vakantie en mijn klachten na drie weken veel minder werden. Nooit, echt nooit meer deze troep in mijn lijf, dan nog liever benauwd. Nu over op andere medicatie en ik voel mij al iets beter al zal het nog even tijd nodig hebben.

16-09-2014 | Man | 83
COPD
Ernstige hartritme storingen met het plaatsen van een pacemaker tot gevolg !!! Tremor verschijnselen erger geworden

13-06-2014 | Man | 57
formoterol/beclometason (100/6ug/do)
Astma
Aan twee maanden Foster gebruik heb ik flinke maagpijn overgehouden. Na het stoppen met Foster was ik binnen 3 dagen van mijn maagpijn af. Ben dan ook resoluut gestopt met dit medicijn.

14-07-2021 | Man | 73
Astma
De fabricatie van deze puffer is zeer slecht.Vaak meer missers dan 50% per verpakking. Apotheek reageert als volgt puffer word in heel Europa gemaakt en daarna verpakt in verschillende verpakkingen uit land van herkomst(veelal oostblok landen .....)Klagen bij apotheek heeft geen enkele zin als zij hun 44 euro maar kunnen declareren bij de verzekeraar. (.....) (RED.: Le[lees meer...]t op: deze mening is aangepast, persoonlijke verwijzingen zijn verwijderd).

07-07-2021 | Vrouw | 63
Astma
Geeft veel bijwerkingen. Altijd onverklaarbare klachten maar komtdus door foster. Kalium gehalte moet regelmatig gecontroleerd worden. Deed arts nooit.

27-05-2021 | Man | 73
Benauwdheid
Kreeg voor her eerst van de apotheek Foster 100/6 welke in het oostblok was gemaakt.Apotheek zegt; zelfde inhoud als in de Nederlandse verpakking zit?Ik geloof ze niet wand ze moeten van hun baas(de verzekeringen)het goedkoopste medicijn leveren aan de klant.Met de Nederlandse verpakkingen weinig klachten.Apotheek zegt dat Nederlandse Foster soms niet voorradig is en daa[lees meer...]rom koopt men het in het oostblok.Gebruik ook ander medicijn. (..) (RED mijnmedicijn.nl: verkorte tekst - ivm persoonlijke ervaring met medicijn zelf)

23-05-2021 | Vrouw | 37
Astma
N.a.v. een opname in het ziekenhuis door Covid, werd Foster voorgeschreven door de longarts. Al snel last van voortdurende hoofdpijn en een soort spierpijnen in mijn lichaam. Nadat deze klachten erger werden, in overleg met de arts van 2x 2 inhalaties per dag overgegaan naar 2x 1 inhalatie per dag. Desondanks blijf ik last houden van deze bijwerkingen en nu ook bijkomen[lees meer...]de klachten: - ernstige krampen/pijn in mijn benen (vooral kuiten) en voeten - pijn bij het slikken en een branderig gevoel onderin mijn keel, met daarbij het constante gevoel dat er iets 'vast' zit in mijn keel. - ben meer vermoeid - 'opgejaagd' gevoel - aanhoudende maagklachten Ik ga de komende week het gesprek aan of ik kan stoppen met dit middel. Slik het nu 8 maanden en de laatste paar maanden zijn de bijwerkingen veel zwaarder dan de klachten waarvoor ik het in neem.

12-04-2021 | Vrouw | 51
Astma
Vanwege een proef Foster geprobeerd, astmaklachten verergerden flink. Terug naar oude medicijnen, einde experiment.

25-01-2021 | Man | 70
Ademhalingsproblemen
Geeft absoluut niet het aantal dosis die het moet geven. Soms wel een derde minder

22-11-2020 | Vrouw | 41
formoterol/beclometason (100)
Astma
- al sinds 7 jaar veel hartkloppingen, volgens hart-arts door dit middel. - laatste 2 keer was de verpakking half leeg.

04-09-2019 | Vrouw | 37
formoterol/beclometason (60)
Astma
Erg duur! En stopt terwijl er nog 40 doses inzitten.

22-11-2018 | Man | 66
COPD
Ik had op den duur meer last van de bijwerking dan effect van de werking

18-04-2018 | Man | 57
formoterol/beclometason (200)
Astma
Sinds dat ik Foster 200 gebruik, in vijf maanden tijd ben ik 18 kilo aangekomen. Volgens mij heeft Foster mij een hele slechte stoelgang veroorzaakt. Wat betreft het doeleinde van het medicijn is het heel werkzaam.

27-08-2017 | Man | 60
formoterol/beclometason (10mg)
Na verloop van tijd onprettig gevoel op de borst en verschijnselen van somberheid/ depressiviteit terwijl ik dit voor het gebruik niet had. Ik gebruik nu een ander middel en het gaat prima. Klaarblijkelijk ben ik gevoelig voor een bepaalde stof in dit product.

08-08-2017 | Man | 58
formoterol/beclometason (100)
Astma
Foster next haler. Sedert ik ben overgeschakeld van Sererite naar Foster zijn mijn hoestbuien, laten we maar zeggen hoestaanvallen enorm toegenomen. Eerst nooit gedacht dat het van deze medicatie kwam, maar nu terug overgeschakeld naar seretide 50/500 terug sterk verminderde hoest. Nu nog iets vinden tegen kortademigheid...

18-03-2017 | Vrouw | 54
formoterol/beclometason (6ug/100ug)
Astma

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum