pregabaline

Aangezichtspijn (30 meningen)
Polyneuropathie (28 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (13 meningen)
Epilepsie (7 meningen)

Rivotril (166 meningen)
Gabapentine (144 meningen)

09-02-2020 | Man | 51
pregabaline (300mg)
Lyrica is geen antidepressiva maar een anti epileptica. Verdiep je eerst eens in de materie voordat je zomaar wat schrijft!

20-12-2019 | Man | 81
pregabaline (150mg)
Is een artroseaandoening in d e wervelkolom met acute ontstekingen en hevige pijnen . Infiltratie met depomedrol, pleisters van duregesic tot 50 helpen niet meer , ook oxycontin en oxynormm instant , allemaal opoiden , hebben maar een beperkte invloed. Nu pas begonnen met Lyrica, nu 2 x 150, nog geen resultaat voelbaar, au contraire. Ik zie nog een tijdje,,dan terug naar [lees meer...]pijnklinuek Pellenberg bij dr en assistenten .

17-09-2019 | Man | 51
Hernia
Ik heb een hernia doet heel veel

28-05-2019 | Vrouw | 62
pregabaline (150mg)
Jaren geleden met spoed opgenomen wegens verlammingsverschijnsel aan me been bleek een hernia te zijn Gelukkig wel weer wat gevoel in me been maar me voet was gedeeltelijk verlamd en zenuwpijn bil been maar vooral me voet Kreeg lyrica in het begin last van een dronken gevoel maar de pijn was weg en heerlijk geslapen slikte toen 2x 150mg Na een paar maanden meer[lees meer...] last werd het verhoogd tot ik aan 2x daags 375mg zat toen mocht ik niet hoger Kwam in aanmerking voor een neurostimelator en deze is geplaats pijn was minder en ging tijdelijk gabatine gebruiken maar daar werd ik gevoeloos van toen weer begonnen met de lyrica 2x 75mg paar maanden later werd het verhoogd naar 2x 150mg en dat was me maxium Toen kreeg ik problemen had een soort stroomgevoel door me hoofd en lichaam drukkend gevoel in me hoofd oorsuizen en harde geluiden vooral in bed vloog ik tegen het plavon aan Nu sinds 1 week nog 2x 75mg per dag maar wat voel ik me rot soms denk ik zal het me neurostimelator omdat het gevoel zo heftig is maar die staat al een paar maanden uit.

03-04-2019 | Man | 58
pregabaline (150mg)
Ik heb al lange tijd uitstralende pijn in beide benen. Maar metname het linkerbeen. Na een lamge tid met steefeeds meer pijn bij lopen en korteere afstanden. Het viel op dat ik geen pijn had op feesten met XTC en ketamine. Uiteidenlijk werd ik in ziekenhuis opgenomen en na vele onderzoeken bleek dat ik naast zenuwbeschadiging door wervelkanaalstenosen ook een complete vaa[lees meer...]ataflsuiting van mijn rechterbeen had. Dit is gedotterd en er zijn stents geplaatst. Ik kan mijn rechter been weer goed gebruiken. Ik zit nu sinds een maand op de sportschool , ga daar 6 x week heen, en doe ook nog thuis op hometrainer . Ik voel me als herboren, wel heb ik bij het sporten last gekregen van uitstralende pijnen. Hierdoor heb ik lyrica 3 x 150 mg .het helpt erg goed en ik voel mer er goed bij. Hoewel ik wat sloom ben en niet kan autorijden kan ik me in het sporten heel goed belasten zonder pijn . Mdat ik ook nog naltrexon gebruik ivm keramineverslaving kan ik geen andere pijnstilllers zoals opiaten gebruiken. Wat wel bijzonder is dat sinds ik het gebruik ik een oogontsteking waarvoor ik,bij de oogarts loop. Ik draag al 40 jaar comtactlenzen en heb zelden een oogontsteking. Nu is het expchter fors en duurt lang en ik. Oet 12 x per dg druppelen. Ik zie dat dat - keratitis- een zeer zeldzame bijwerking kan zijn , maar weet niet of het door de lyrica komt. Er zijn oogkweken afegenomen. Verder voel ik me wel hapy met de lyrica!!

22-03-2019 | Vrouw | 46
Hernia
Beste middel voor de zenuwpijn, heb alles al gehad maar zoals je ook kunt lezen, vergeetachtig en niet uit je woorden komen zijn vreselijk. Nog steeds weegt dat op tegen de pijn. Het andere voordeel is, ik slaap er vreselijk goed door.

06-03-2019 | Man | 57
suf, droge mond

23-01-2019 | Man | 74
Posttraumatische dystrofie

10-11-2018 | Man | 50
Polymyalgia rheumatica
Ik heb een door de reumatoloog gediagnosticeerde polyartrose. Verscheidene myalgieën reeds vele jaren Thoracaal cervicaal en lumbaal waarmee ik naar de orthopeed gegaan was en die 4 discopathiën middels MRI vaststelde. Artrose aan alle facetgewrichten en cox artrose (lumbago) via ct scan door reumatoloog.(krijg Arthrotec) Er volgde nog een MRI thoracaal en cervicaal door d[lees meer...]e neuroloog om wegens familie historie bekendheid met auto immuun ziekte multiple sclerose vader en schizofrenie broer, manische depressie, moeder. Uit test blijkt dat ik positief test voor Anti Nucleair Antigen. Voorts stelt de neuroloog vast dat de brachialgie komt door een nogal ernstige myelomalacie cervicaal en thoracaal vandaar de diagnose ongedifferentieerde spondylartropathie ook wegens de anamnese van scheefstand en artrose sacroiliacale gewricht waargenomen door de orthomanueel therapeutisch arts reeds vanaf 1994. Lyrica dus voor poly myalgische neuropathieën, zoals ischialgie, brachialgie,(linker)aangezichtspijn,(linker) hals en nekpijn waarvoor ivm subklinische hypothyreoïdie een globus nervosa door huisarts werd waargenomen, vage pijn aan schouders en tussen schouderbladen chronische scherpe stekende pijn,pijn/druk op de borst recidiverend welke acuut beangstigend is na lange existentiële angst episodes(kreeg oxazepam van cardioloog), jeuk over het gehele huidoppervlakte, soms oog ontstekingen en zeer lange tijd voorhoofdsholte ontsteking gehad en/of rhinitis. Deze lichamelijke ongemakken vreten of lekken continue energie, waardoor ik vaak manisch depressief ben. (ernstige fatalistische huilbuien ed.) Mijn intelligentie en cognities moeten welhaast desastreus zijn afgelopen de laatste vijf jaren. Met recht zou ik moeten kunnen spreken van een post traumatische stress stoornis! Echter de specialisten geven geen eenduidig advies,(medicamenteuze) behandeling (kreeg van psychiater biperideenhydrochloride voor rusteloze benen) of behandelmethode. Zij vinden mij maar een lastpost en zien mij liever gaan dan komen., noemen me namen en wijzen mij na. Ik ben te duur voor onze ziekte industrie farmacologische mishandelingen en samenleving.

10-10-2018 | Vrouw | 71

10-08-2018 | Man | 53
Rugklachten
was eerst verslaafd aan de morfine pillen , na afkicken nu op de lyrica, soms komt de pijn er doorheen ,

02-08-2018 | Vrouw | 49
Chronisch pijnsyndroom
Bekkenproblemen, niet opgelost na twee operaties aan hernia Momenteel zoektocht voor de meest positieve medicijnen. Ben in behandeling bij pijnkliniek te Gent. Lyrica wordt momenteel opgedreven, zien of ik het positieve effect dat ik een tweetal weken bij het begin van de behandeling had terug kan krijgen...

19-11-2017 | Vrouw | 45
pregabaline (300mg)
ik voel me niet echt goed ermee. De bijwerkingen zijn veel: duizeligheid, moeilijke stoelgang, verstrooid, niet uit woorden komen, droge mond, soms moeilijk iets precies te doen met handen. Maar ik hoop dat het klopt dat na 3 a 4 weken de bijwerkingen verminderen en zou ook mijn pijn moeten minderen, dus hoop ik dat het werkt.

10-11-2017 | Man | 73
Rugklachten
Middel voorgeschreven i.v.m. Lumbaal stenoze in L4 en L5. het middel helpt wel maar voor hoelang ??

10-10-2017 | Man | 57
pregabaline (150mg)
Lyrica hielp me goed tegen veronderstelde zenuwpijn die uiteindelijk nierstenen bleken te zijn. Hoewel ik nauwelijks of geen bijwerkingen had, is het stoppen met Lyrica een enorme opgave gebleken. Ik heb afgebouwd, in overleg met de huisarts, met 25 mg per week maar heb erg veel last gehad van slapeloosheid; ongedurigheid en hyper zijn. Slapeloosheid betekent hier dat ik r[lees meer...]egelmatig een nacht helemaal niet sliep en 's morgens niet lekker aan mijn werk begon. Door je hyper zijn ben je nog niet eens zo moe maar mentaal vond ik het erg zwaar. Ik wil daarom iedereen waarschuwen voor het gebruik van dit medicijn.

24-10-2021 | Vrouw | 66
pregabaline (150mg)
Pregabaline helpt mij enorm om door te slapen. Vroeger ging ik wel 3 keer per nacht naar het toilet om te plassen. Maar door dit medicijn nog maar 1 keer. Prettige bijwerkingen dus. Om 7 uur savonds neem ik de capsule. Dan ben ik om 11 uur slaperig. Goed slaapmiddel. Tegen de pijn helpt het helaas niet bij mij.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (577) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline / Clavulaanzuur (423) - Antibiotica - penicillines breedspectrum