pregabaline

Aangezichtspijn (30 meningen)
Polyneuropathie (28 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (13 meningen)
Epilepsie (7 meningen)

Rivotril (167 meningen)
Gabapentine (145 meningen)

12-11-2019 | Man | 75
pregabaline (75mg)
Neuropathische pijnen in mijn verlamde rechterarm. verkeersongeluk in 1966. Zenuwbeschadiging vanuit de nekwervels Pijn neemt enorm toe. Bezoek pijnpoli .. Vanaf 2007 neem ik lyrica. Na wat experimenteren met de docering en overleg met de arts neem k nu 7 x 75 Mg . Voel me prima met soms nog wat pijn scheuten.

12-11-2019 | Man | 66
Hoofdpijn
Na alle checks, tandarts, MRI, CT, KNO schreef de neuroloog dit middel voor tegen de hoofdpijn die m.n. na niezen optrad. Na een opbouw tot 2x 150 merkte ik totaal geen verschil en slikte ik er ook paracetamol bij. In het begin heeft het middel wel wat gewerkt maar daarna begon de ellende. Nu, in overleg met huisarts, aan het afbouwtraject bezig. Maar wat een ellende . [lees meer...]Lokale hoofdpijn nu erger en nu misschien naar Leiden voor een onderzoek. Nog tips voor dat afbouwen? Graag!

17-09-2019 | Man | 51
Hernia
Ik heb een hernia doet heel veel

30-08-2019 | Man | 80
pregabaline (300mg)
ik slik nu Lyrica en 's avonds 1 Contramal meerdere weken kon ik niet slaap branderige tintelde benen + jeuk ik werd bijna gek en naar pijnarts een rug punctie volgde maar resultaat niks en dan de uitslag RLS " kunnen niks meer doen voor u ( leren mee leven ) dikwijls de slogan in vele klinieken ver stappen gedaan en de allures van een dropvoet + al waggelende stappen ( C[lees meer...]harly Chaplin ) sommigen denken die man is dronken maar een groot geluk met die medicatie kan ik toch goed slapen nu maar ja men is gedoemd te slikken tot men sterft .

24-08-2019 | Man | 52
pregabaline (300mg)
Psychose
Neem NOOIT Lyrica, het is een ramp om het af te bouwen, algemene malaise en psychose.

11-08-2019 | Man | 80
Pijn (algemeen)
ik heb al weken branderige tintelende pijn in beide benen links ergst pijndokter deed al rug punctie maar nog niet oke en andere dokter solferd mij nu Lyrica op om die tintelingen te stoppen en angst beknotten ( heb ik niet ) hij sprak fameuze pijnstiller maar is geen pijn neen ellende die u belet goed te slapen .

14-06-2019 | Man | 53
Pancreatitis
Sinds 2005 chronische pancreatitis, heel verschillende behandelingen gehad om pijnvrij te worden ,van verwijding van een papil , verwijdering galblaas voornamelijk heel veel verschillende medicatie zoals, Oxycodon, Oxynorm, Morfine spuiten, Methadon , en Lyrica. Om de vooroordelen alvast weg te halen, de chronische pancreatitis heeft een onbekende oorzaak, geen alcohol , [lees meer...]geen galstenen. Sinds het gebruik van lyrica in combinatie met methadon een fijner leven, minder pijn, minder ziekenhuisopnames (ondertussen al 35 keer). Ik slik de lyrica 3 x daags 75 Mg de bijwerkingen daar kan ik mee leven, moe zeer zeker en af en toe zweet aanvallen. Voor de rest een medicijn die mij weer heeft opgemonterd .

08-04-2019 | Man | 58
pregabaline (150mg)
uitstralende pijn naar linkerbeen, kan door Lyrica gewoon trainen verder zijn hogere doseringen snuiven erg onstpannend

03-04-2019 | Man | 58
pregabaline (150mg)
Ik heb al lange tijd uitstralende pijn in beide benen. Maar metname het linkerbeen. Na een lamge tid met steefeeds meer pijn bij lopen en korteere afstanden. Het viel op dat ik geen pijn had op feesten met XTC en ketamine. Uiteidenlijk werd ik in ziekenhuis opgenomen en na vele onderzoeken bleek dat ik naast zenuwbeschadiging door wervelkanaalstenosen ook een complete vaa[lees meer...]ataflsuiting van mijn rechterbeen had. Dit is gedotterd en er zijn stents geplaatst. Ik kan mijn rechter been weer goed gebruiken. Ik zit nu sinds een maand op de sportschool , ga daar 6 x week heen, en doe ook nog thuis op hometrainer . Ik voel me als herboren, wel heb ik bij het sporten last gekregen van uitstralende pijnen. Hierdoor heb ik lyrica 3 x 150 mg .het helpt erg goed en ik voel mer er goed bij. Hoewel ik wat sloom ben en niet kan autorijden kan ik me in het sporten heel goed belasten zonder pijn . Mdat ik ook nog naltrexon gebruik ivm keramineverslaving kan ik geen andere pijnstilllers zoals opiaten gebruiken. Wat wel bijzonder is dat sinds ik het gebruik ik een oogontsteking waarvoor ik,bij de oogarts loop. Ik draag al 40 jaar comtactlenzen en heb zelden een oogontsteking. Nu is het expchter fors en duurt lang en ik. Oet 12 x per dg druppelen. Ik zie dat dat - keratitis- een zeer zeldzame bijwerking kan zijn , maar weet niet of het door de lyrica komt. Er zijn oogkweken afegenomen. Verder voel ik me wel hapy met de lyrica!!

28-03-2019 | Man | 76
Polyneuropathie

06-03-2019 | Man | 57
Hernia
suf, droge mond

25-02-2019 | Man | 56
pregabaline (150mg)
Ik had de Lyrica voorgeschreven gekregen van mijn Neuroloog. De eerste 2 weken geen problemen en toen ging het mis ik weet niets meer ik moest alles via mijn vrouw horen. Ik had alle medicijnen uit de stripjes weg gedrukt en overal neer gelegd verder wist ik niet meer wat ik deed een colllega van mijn vrouw kwam angs en ik zou met haar hebben gepraat maar ze verstond mij[lees meer...] helemaal niet. Ik had me zelf helemaal besmeurd mijn vrouw zei je moet je gaan douchen had wel de koude kraan open gedraaid maar had me niet gedoucht. Dit was de eerste maal. Tweede maal ik ging ook helemaal weer uit mijn lichaam weet niets meer mijn vrouw de huisarts gebeld nou ze moest smeken dat hij langs kwam het eerste wat hij vroeg wat voor dag is het vandaag ik kon wel lezen op de klok stond het. De huisarts heeft gezed direct stoppen!! Heb het ook door gegeven aan mijn Neuroloog hij bood zijn excuus aan ik daar kun je ook niets aan doen.

23-01-2019 | Man | 74
Posttraumatische dystrofie

19-11-2018 | Man | 30
pregabaline (150mg)
Dit middel voorgeschreven bij vermoeden nekhernia. Helaas bij mij totaal geen effect gehad. Zelfs in combinatie met oxycodon geen effect of vermindering van de klachten.

10-11-2018 | Man | 50
Polymyalgia rheumatica
Ik heb een door de reumatoloog gediagnosticeerde polyartrose. Verscheidene myalgieën reeds vele jaren Thoracaal cervicaal en lumbaal waarmee ik naar de orthopeed gegaan was en die 4 discopathiën middels MRI vaststelde. Artrose aan alle facetgewrichten en cox artrose (lumbago) via ct scan door reumatoloog.(krijg Arthrotec) Er volgde nog een MRI thoracaal en cervicaal door d[lees meer...]e neuroloog om wegens familie historie bekendheid met auto immuun ziekte multiple sclerose vader en schizofrenie broer, manische depressie, moeder. Uit test blijkt dat ik positief test voor Anti Nucleair Antigen. Voorts stelt de neuroloog vast dat de brachialgie komt door een nogal ernstige myelomalacie cervicaal en thoracaal vandaar de diagnose ongedifferentieerde spondylartropathie ook wegens de anamnese van scheefstand en artrose sacroiliacale gewricht waargenomen door de orthomanueel therapeutisch arts reeds vanaf 1994. Lyrica dus voor poly myalgische neuropathieën, zoals ischialgie, brachialgie,(linker)aangezichtspijn,(linker) hals en nekpijn waarvoor ivm subklinische hypothyreoïdie een globus nervosa door huisarts werd waargenomen, vage pijn aan schouders en tussen schouderbladen chronische scherpe stekende pijn,pijn/druk op de borst recidiverend welke acuut beangstigend is na lange existentiële angst episodes(kreeg oxazepam van cardioloog), jeuk over het gehele huidoppervlakte, soms oog ontstekingen en zeer lange tijd voorhoofdsholte ontsteking gehad en/of rhinitis. Deze lichamelijke ongemakken vreten of lekken continue energie, waardoor ik vaak manisch depressief ben. (ernstige fatalistische huilbuien ed.) Mijn intelligentie en cognities moeten welhaast desastreus zijn afgelopen de laatste vijf jaren. Met recht zou ik moeten kunnen spreken van een post traumatische stress stoornis! Echter de specialisten geven geen eenduidig advies,(medicamenteuze) behandeling (kreeg van psychiater biperideenhydrochloride voor rusteloze benen) of behandelmethode. Zij vinden mij maar een lastpost en zien mij liever gaan dan komen., noemen me namen en wijzen mij na. Ik ben te duur voor onze ziekte industrie farmacologische mishandelingen en samenleving.

02-10-2018 | Man | 69
pregabaline (75mg)
ik gebruik Lyrica voor mijn Fantoom pijnen. ik ben diabetes al vanaf April 1982 en ben nog steeds Insuline afhankelijk;heb Ulcus aan mijn rechter enkel zowel aan de binnen kant en buiten kant en heb bloedvaten verstopping en heb een amputatie van mijn 5 tenen er af. en ben in 1996 Geopereerd aan mijn Hart in Nieuwegein ik slik 23 tabletten per dag om in leven te blij[lees meer...]ven,het lopen gaat slecht bloedsuikers schommelen ik gebruik een Insulinepomp gebruik Humaan Insuline. 3.5moll/l van 24 uur tot 08 uur in de ochtend en overdag van 08 uur tot 24 uur 5.10 moll/l + 3 x daags 850 mg -metformine heb vele aandoeningen om op te noemen en dus véél medicijnen ben er soms misselijk van. oke ditwasmijn verhaal wat ik nog steeds door sta! vriendelijke groeten Suikerklontje.

Thyrax Duotab (866) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (580) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (533) - Antibiotica - penicillines breedspectrum