pregabaline

Topamax (205 meningen)
Rivotril (165 meningen)

02-10-2021 | Man | 85
pregabaline (75mg)
Rugpijn die ondanks 6 X een “blok” gezet in het UZA Antwerpen niet vermindert. Dit middel voorgeschreven door de huisarts. Heb vooral s’nacht veel minder pijn waardoor ik beter slaap . Vaak ook wat langer.

07-09-2021 | Vrouw | 63
pregabaline (75mg)
De pijn is nog voelbaar, maar gedemd. Ik kan weer gewoon lopen. Zo fijn.

30-08-2021 | Man | 72

11-08-2020 | Man | 49
Hernia
2.5 jaar gelden begonnen met 2 x 5mg.langwerkend zit nu op 2 maal daags x 10 mg langwerkend en 6x 5 mg kort werkend plus 2maal daags 2 maal 75 mg pregabiline dat is voor de zenuwpijn. en nog steeds verrek ik van de pijn . uit behand in het ziekenhuis , ik vol een chronische pijn behandeling benaiud als de pest. geen hart problemen al 2 maal onderzocht . word er gek van. o [lees meer...]en natuurlijk 6 maal daags paracetemol voor de hoofd pijnen . die je er gratis bij krijg . daarnaast cesar therapie gevolg geen baat . .

11-08-2020 | Man | 49
Hernia
samen met oxycondon zie verhaal bij oxycodon

30-06-2020 | Man | 51
Hernia
Na eerst volgestopt te zijn met Naproxen en vanwege uitblijvende werking morfine achtige medicatie door arts uit ziekenhuis (in Breda) op Pregabaline gezet. Vanaf eerste inname al pijn vermindering en na langzaam dosis opbouwen van helse pijn naar een dragelijke situatie gekomen waardoor ik weer kon slapen. Na de operatie op gevoel na enkele weken de dosering langza[lees meer...]am verlaagd tot ik na een week of 8 de medicatie heb stop gezet. Ook nog een keer tijdens het afbouwen de dosering weer verhoogd omdat ik zelf een beetje teveel was gaan doen. Na 12 tot 24 uur merk je dat de pijn afneemt. Deze manier van afbouwen was uiteraard met toestemming van arts. Het werkt niet bij iedereen, maar als dit niet had gewerkt was er nog een ander medicijn geweest dat dan wel zijn doel had bereikt.

25-02-2020 | Man | 69
pregabaline (300mg)
Sinds de amputatie van mijn gehele linkerbeen bijna 5 jaar geleden had ik veel last van fantoompijn, felle pijnscheuten in mijn hiel of ander deel van mijn niet meer aanwezige lichaamsdeel. Na mijn laatste periodieke aanval had ik er genoeg van en ben naar mijn arts gegaan, vertelde wat er mis was en hij stelde pregabalnie voor wat eigenlijk ook bij epilepsie wordt voorg[lees meer...]eschreven, heb 1 keer een epileptiese aanval gehad, te beginnen met 150 mg om het lichaam te laten wennen en na 1/2 weken verhogen naar 300 mg. Nu na een maand ben ik meer ontspannen wat mijn spastische hand betreft, overgehouden van een herseninfarct 12 jaar geleden, had een klapvoet links, nu niet meer dus maar die "voet" plaagde me nog en nu al een tijd niet meer, soms iets maar niet als weleer. Ik ben heel blij. Eindelijk verlost van die levende nachtmerrie. Een middeleeuwse marteling kwam er bij in de buurt. De Here zij geprezen. Halleluja.

17-11-2019 | Vrouw | 41
Rugklachten
Al enkele maanden had ik last van pijnscheuten onderin mijn rug L4-L5 en deze werden steeds heftiger. Tramadol+ Diazepam van de huisarts werkte niet meer en uiteindelijk met uitval van mijn benen en zeer heftige pijnklachten via de Spoedeisende hulp op de afdeling neurologie ben beland waar ik op een combinatie van 4000mg paracetamol+ 2x daags 5mg oxycodon+ 2x daags 75 mg [lees meer...]Pregabaline werd gezet. Na 5 dagen ontslagen uit het ziekenhuis met de diagnose ernstige degeneratie tussenwervelschijf, oedeem en littekenweefsel op oude herniaoperatieplek van 12 jaar geleden, thuis medicatie gaan afbouwen en mee leren leven. Op advies van de huisarts Pregabaline afgebouwd maar ging volledig verkeerd, zonder dit medicijn binnen een paar uur weer aanvallen in mijn onderrug waardoor ik geen controle meer had over mijn benen en er doorheen zakte. Hierna zelf oxycodon en paracetamol in 4 weken tijd afgebouwd en nu nog steeds 2x daags 1 tablet Pregabaline slikken maar de aanvallen blijven nu gelukkig weg. Pregabaline lijkt dus bij mij op dit moment als enige te werken, ik ben er erg blij mee. In het begin was ik wat duizelig en vergeetachtig. Duizeligheid is langzaamaan weggegaan.

05-04-2019 | Vrouw | 34
Aangezichtspijn
Door dat ze denken dat ik aangezichtspijn heb hebben ze dit voor geschreven 😊 het werkt super tegen de pijn alleen de oplopende kilo's zijn echt niet geweldig woog 85 en houd het goed bij en nu is het zo'n 100kg😭

31-10-2018 | Vrouw | 40
pregabaline (75mg)
Ik ben 40 jaar en loop al vanaf mijn 18e met rugklachten, ligkuur gehad, operatie en weer een ligkuur. Veel fysio gehad en gesport. Hoe zwaarder ik sportte hoe beter het ging maar dat hield ik n iet vol, dus altijd wel een aantal maanden in het jaar veel rugpijn, zeker van de zomer naar de winter toe. nu na 2 kinderen, was ik de pijn zo zat en wilde ik kunnen spelen met de[lees meer...] kinderen. weer een MRI scan gehad en er zat wel degelijk een zenuw bekneld, maar deze kon niet nog een keer geopereerd worden. dus kwam de specialist met medicijnen. Pregabaline Ranbaxy 75mg. 2x daags 1 capsule. Het is voor mij dragelijk nu en ik kan gek doen met de kinderen en dat is zo lekker. maarja ik wil niet mijn levenlang medcijnen slikken. Maar het helpt. en ik ben nu geholpen.

09-07-2018 | Vrouw | 33
Hernia
Werkt perfect voor een rug hernia in mijn geval. Klachten qua zenuw pijn verdwijnen. Het gloeit wel enorm precies op de plek van de hernia maar voor de rest is het een perfect middel. Zonder zou ik momenteel Mn bed niet eens uit kunnen komen!

15-02-2018 | Vrouw | 55
pregabaline (150mg)
Zenuwpijn in voet na chemo. Kwam pas na een paar jaar.

10-12-2017 | Man | 66
Posttraumatische dystrofie
Na knie operatie.bleef de pijn maar aanhouden en na een bezoek aan de pijnpoli dit medicijn voorgeschreven en was de pijn onder controle.

05-08-2017 | Vrouw | 52
pregabaline (75mg)
Herpes zoster c1. Zenuwpijn tussen schouderbladen en ondraaglijke arm pijn. Steken. Dit is hetzelfde virus als koortslip herpes/ waterpokken maar dan manifesteert het zich in de zenuwbanen. Pregabaline werkte perfect. Kon geen auto rijden maar was niet suf... totaal geen bijwerkingen gehad. Dosis 2x daags 75 mg.

27-06-2017 | Vrouw | 40
pregabaline (75mg)
Hereditaire motorische en sensorische neuropathie
concentratieproblemen en geheugen problemen

12-04-2017 | Man | 67
pregabaline (150mg)
Ik gebruik dit product al jaren en als ik ze zou vergeten, dan ben ik zeker niet van de pijn af en ik heb een zeer zwaar versleten rug met uitstraling. Ook gebruik ik palexia, samen met lyrica.