Tramadol

tramadol

Bij  HerniaX

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Artrose (57 meningen)
Reuma (22 meningen)
Fibromyalgie (15 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (9 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Aangezichtspijn (5 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

Tramadol

Arjen Walstra (26-04-2013)

09-06-2015

Hernia

Tramadol voorgeschreven gekregen door huisarts, na 2 weken gewenning ( erg misselijk en hoofdpijn) begon dit medicijn goed te werken. Pijn aanzienlijk minder ( gebruik dit nu een kleine 7 maanden) normaal 2x per dag 50 mg. maar soms ook 3x per dag 50mg. Wel last van kortademigheid ( heb ook astma) hoofdpijn komt en gaat en vaak een drukkend gevoel op de borst. \neem ik [lees meer...]minder in dan de dagelijkse hoeveelheid dan reageer ik direct met vervelende verschijnselen: HEEEEEL veel zweten en daarna koud, pijn in mijn hele hoofd en bijzonder duizelig tot bijna omvallen toe. Deze bijwerkingen vind ik erg vervelend en angstig. Is er iemand die ook zoveel moet zweten en duizelig wordt?
11-04-2015

Hernia

Ik kreeg deze pijnstiller voorgeschreven vanwege ernstige pijn in bil met uitstraling in linkerbeen tot aan mijn enkel.. ik werd er hartstikke ziek van.. boven wc pot gehangen, vreselijke hoofdpijn en mijn rug/bil pijn werd er niet echt minder van...hele dag niet kunnen eten en drinken, omdat ik dan gelijk misselijk werd :-( nu moet ik 1x per dag meloxicam met paracetamol [lees meer...]nemen en als dat niet voldoende werkt dan nog 4x per dag oxynorm maar durf eigenlijk niet zo goed.
07-04-2015

Nek- / rughernia

Ik gebruik de capsule, aangezien ik vegetarier ben en de capsule gelatine bevat, maak ik de capsule open en neem ik de poeder in met wat drinken. ik gebruik Tramadol voor spit, erge onderrug/zenuwpijn. 1-2 x per dag. Qua pijnstilling werk het redelijk tot goed. Ik heb véél bijwerkingen. De vervelendste bijwerkingen zijn zeer droge keel en mond. Tijdens het slapen drink ik[lees meer...] 0,5-1 liter water en word ik telkens wakker door een zeer droge keel. Ook veel last van zweten. Laatste paar avonden juist heel alert waardoor ik slapeloos ben. Soms moeite bij het urineren. Regelmatig last van oorsuizen, vooral wanneer ik zelf praat en metaalachtige smaak in de mond. Soms ook last van ademhalingsproblemen. Af en toe voel ik me wat high, stotter dan ook soms. Enkele keer euforisch gevoel.
09-09-2014

Hernia

Na 2 hernia operaties blijvend onder tramadol zenuwpijn niet door de huisarts verwezen voor neurostimulator gewoon lekker voldonderen. erasmas bied morfine pomp aan en anders met lyrica voor altijd je kan dan niet meer nadenken denk maar niet dat de ha aan een neurostimulator denkt.Vervolgens nog 3 jaar laten doorlopen. maasstad geen neuro maar methadon terug naar tramadol[lees meer...] totdat je niet meer kunt nadenken lachen veel spuug zelf naar detox gelopen maar te laat. laat u zich niet spiegelen met mensen die dit al tig jaren gebruiken deze doen geen fysiek weer. binnen 1 jaar of detox of neuro ik kreeg een hartattack en hyperventilatie bij coldturkey afkicken na 8 jaar max gebruik.nu 1 jaar later nog steeds op de tanden bijten die troep zit nog in mijn kop.Tramadol veroorzaakt pijn en houd pijn vast. Ben nog steeds niet de oude als voor het tramadol gebruik. Bijwerkingen: braken, agressie, depressie, aan het eind in de war. Down worden binnen 4 uur dan weer de volgende, u eet weinig, kan niet slapen, dus een slaappil erbij, u staat u lichaam op te blazen. Dus mensen die na jarenlang stoppen zijn naar de kloten. Tenzij u ADHD of hyper bent, dan misschien niet. Ik vind het gif.
09-07-2014

Hernia

Hielp voor geen meter, maar je slikte ze toch omdat je hoopte dat het toch iets zou doen.
03-04-2014

15-02-2014

Hernia

Gevaarlijk spul u behoort tot a:categorie ik ben moe b:ik voel mij niet lekker c:ik voel mij goed en energieker Deze punten worden niet besproken met u voor de operatie gaat u verhogen u bent moe maar in beweging energieker Dat merkt u niet op u komt uit een zware operatie. Gevaar is dat u uzelf makkelijk overbelast. Gevolg weer hernia operatie. Weer revalidaties pijnpoli[lees meer...]es etc onder de Tramadol het lichaam word verslaafd U moet u medicijnen nemen ivm chronische pijn.De dosis word verhoogd u word lichtjes stoned. Alle artsen die ik ben tegengekomen hoor je niet over tramadol. Uw omgeving denkt dit is een gewoon pijnstillertje . U bent vrolijk maar traag dit merkt uzelf niet. Dan word het lichaam ziek braken, op en down gedurende dag. kunt niet goed nadenken U kan niet slapen met meerdere dosissen gevolg slaappillen. U moet deze pillen nemen op bloedspiegel dat zegt de ha.U raakt nog verslaafder , U heeft dat niet meer door. U raakt steeds verder. Samen met de pijnpoli nog lyrica erbij u gaat het helemaal kwijt raken. Ook deze dosis word verhoogd u voelt zich thans lekkerder.U gaat naar de klote maar heeft dat zelf niet meer door .U denkt in uw hoofd kan ik naar de bakker lopen? Er gaat geen lichtje bij u branden.U heeft geprobeerd te stoppen maar stoppen met tramadol geeft meer pijn ivm zenuwpijn is dat niet te doen. U zit weer aan de tramadol. Totdat u erg snel moe bent niet meer kunt lachen spuugen ect.WAT IK Wil ZEGGEN. Tramadol helpt in het begin maar zal later meer pijnproduceren, Dat wanneer u overstapt vanuit tramadol andere middelen vaak te weinig werken vanwege de pijnproductie van tramadol. Tramadol samen met lyrica afbouwen en laat als laatste lyrica vervallen Ik ben 8 jr kwijt incl operaties, revalidaties, pijnpolies. Gevolg minder pijn een lichaam van een 140 jarige, chemische stemmingswisseling ik nog naar detox om te kijken of dat mij kan helpen ps weggelopen in 2010 voor een pijnpomp en afgewezen voor neurostimulator Ben te lang doorgelopen met tramadol.Het is en blijft Morfine en dus harddrugs.Wat zeg ik tegen de pijnpoli a:er is geen antwoord in medicatie b:u houd geen rekenschap met de patient deze kan maar 1 demensionaal denken ,Patient denkt dat wel.Ze zien jouw liever naar de godverdomme gaan dan te inversteren in een neurostimulator. Of het feit dat de patiënt word geacht te weten welke operatietechnieken bij hernia het beste resultaat geven.Ik vind het erg dat in 2014 nog steeds op de Klassieke manier word geopereerd.Geen geld dan microhernia operatie.beter hogere kans op recidief dan veelllidtekenweefsel en dat maakt het lichaam aan bij behoorlijk aantal mensen.Ik vind nog steeds mensen op internet met dat probleem en dan blijft u ook aan de tramadol of andere middelen die u kapot maken. VOOR DE NIEUWE GENERATIE HEEFT CAMBRIDGE EEN NIEUWMEDICIJN TEGEN CHRONISCHE PIJN HET KOMT BINNEN 10 JR OP DE MARKT ZONDER BIJWERKINGEN. SUCCES
19-01-2014

Hernia

Na mijn dubbele hernia operatie.. rugklachten gehouden. Daarvoor Tramadol/Zaldiar gekregen. Ik gebruik het alleen 's nachts 3 tabletten, of 4 naarmate de pijn. Heel soms overdag ook. Word in april geopereerd weer aan me rug en wil dan gaan afbouwen. Maar voor mijn pijn is het een goede pijnstiller. Eerste maanden heel erg misselijk.. maar dat beter dan de pijn. Nu soms n[lees meer...]og misselijk als ik meer inneem dan die 3 snachts.

Ethinylestradiol / Levonorgestrel (510) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (478) - Antibiotica - penicillines breedspectrum