ISO 27001

Bijwerkingen
Pagina 2 van 7
16-12-2018

Tramadol (tramadol)

Ik neem al bijna 2 jaar tegen de pijn in mijn knie. Het haalt net de scherpe randjes eraf, maar blijf al deze tijd gewoon last van doorbraak pijn te hebben en voor de droge ontlasting laxerend middel gekregen. Heel vervelend, maar je kan niet alles hebben. Voor mijn gevoel zal ik zal ik ervan af moeten zodra mijn leefsituatie dat toelaat. Ps: er was een tijd geleden iets[lees meer...] misgegaan met mijn herhaalrecepten, waardoor ik anderhalve dag zonder kwam te zitten. Ik had overal pijn en dan niet te spreke over het aantal bezwete shirts die ik alsmaar moest vervangen. En het hielp keer bij de tandarts voor een ingreep waar ik uiteindelijk de verdoving niet nodig vond. De pijn zat op een laag pitje. Effectief maar verslavend.
16-12-2018

Tramadol (tramadol)

Nadat ik vreselijke hoofdpijn kreeg, zo best dat ik noet meer kon praten en geen licht en geluid kon verdragen heb ik een aantal onderzoeken gehad waaronder de mei dan etc, gelukkig geen ernstige dingen gevonden maar ik moest van die hoofdpijn af die ik sinds de geboorte van mijn kindje had. Ibrofen etc hielp niet. Mogelijk kwam het door ijzer/bloed tekort of door de oper[lees meer...]atie maar uiteindelijk tramadol gekregen. Heftig spul maar het is mijn redding geweest Door het medicijn mocht ik geen borstvoeding meer geven
22-11-2018

Tramadol (tramadol)

Ik heb tramadol gekregen ivm pijn na nekhernia operatie en deze veel te lang gekregen van huisarts met het gevolg dat ik er aan verslaafd ben geworden en meer nodig had voor te slapen want zonder lag ik uren wakker Ook kreeg ik verschrikkelijke jeuk van op heel mijn lichaam, en ik had tijdens inname zoveel last van ontlasting dat ik soms dagen geen ontlasting had. Ik had[lees meer...] ook voor de ontlasting bisacodyl maar die 2 bij elkaar was tegen strijdig, kortom indien deze medicijnen voor geschreven worden neem niet te lang in want ze zijn verslavend en zijn ook nog eens slecht voor longen lever en andere functies. Ik heb ipv tramadol ivm slapen inslapers gekregen voor 10 dgn en goddank er van af zodat mijn jeuk bijna weg is, ook al beter in slaap val en het belangrijkste veel beter ontlasting heb
14-11-2018

Chronisch pijnsyndroom

Ik heb interstitiele cystitis oftewel blaaspijnsyndroom, een chronische ziekte die veel pijn veroorzaakt. Eerder dit jaar heb ik tramadol voorgeschreven maar bij mij doet het niks. Pijn wordt geen greintje minder. Ook heb ik 0 bijwerkingen. Dat is wel fijn natuurlijk maar ik heb liever een middel dat (bij mij) werkt.
20-10-2018

Tramadol (tramadol)

Ik gebruik tramadol nu sinds juni van dit jaar als pijnbestrijding in combinatie met paracetamol. Ik moet dit wel samen gebruiken omdat ik last heb van open wonden aan de binnenkant van mijn enkels,die zeer pijnlijk zijn en het mij onmogelijk maken om goed te kunnen lopen.Tramadol is voor een middel wat mij een soort van verdoving geeft in mijn benen en hoofd waardoor ik [lees meer...]iets beter kan slapen en functioneren.
12-10-2018

Artritis psoriatica

Ik heb hier vier reumatologen, een neuroloog, 3 huisartsen en een aantal ziekenhuisopnames aan moeten laten vooraf gaan om tot de conclusie te komen die ik al wist. Ik heb Psoriasis Arthritis, reumatoïde artritis, fibromyalgie en astma bronchial, wat mij er direct toe brengt dat ik niet alle medicijnen en pijnstillers kan nemen. Ik heb geen pijnloze dagen. Tramadol helpt[lees meer...] niet. Alleen dat je er ontzettend van begint te zweten, samen genomen met prednisone. Rivotril om de zenuwpijn te ontspannen heeft bitter weinig succes. MTX heb ik moeten onderbreken wegens een zware depressie, angstaanvallen en astma. Sindsdien vertrouw ik niets meer. Ik weet mij op dit moment geen raad meer. Laat u aub geen Tramadol aansmeren. Ik had eerst de 150mg en nam er 4 per dag. Deed niets. Nu de 200mg retard. Het probleem is ook dat de artsen niet luisteren. Ze schrijven maar voor.
27-09-2018

Hernia

20-09-2018

Chronisch pijnsyndroom

Voor mijn chronische pijn in mijn rechterschouder gebruik ik nu meerdere medicijnen voor. Alleen de Tramadol is niet voldoende meer. Ik slik nu ook de Amitriptyline 2x2 tabletten van 25 mg en de Pregabaline 2x1 capsules van 150 mg. Zo kan ik redelijk de dag doorkomen
Pagina 2 van 7

Mirena (2099) - Anticonceptie - overig
Thyrax Duotab (841) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (482) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (461) - Antibiotica - penicillines breedspectrum
Amoxicilline / Clavulaanzuur (372) - Antibiotica - penicillines breedspectrum

Geniet van nieuwe muziek, apps, boeken en meer.

Deel jouw ervaringen over medicijngebruik en maak kans
op een cadeaukaart voor de
Google Playstore of de Appstore
t.w.v. 15 euro!