Tramadol

tramadol

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (80 meningen)
Artrose (57 meningen)
Reuma (21 meningen)
Fibromyalgie (15 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (9 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Aangezichtspijn (5 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

Tramadol

Arjen Walstra (26-04-2013)

16-06-2018

Tramadol (tramadol)

Ischias, pijn van linker bil tot aan de tenen. Lopen niet mogelijk. Na ongeveer 5 dagen was het begin lopen ( schuifelen ) weer mogelijk . Last van opstipatie en slechter zien na het stoppen ( afbouwen ) werd alles weer als voorheen.
07-06-2018

Rugklachten

Voor mijn zijn dit super capsules. Werken goed tegen mijn rug en buikklachten. Voordat ik deze capsules gebruikte had ik veel pijn en was daardoor ook een hoop energie kwijt. Nu kan ik weer normaal functioneren en geven ze me een lekkere boost. Heb weer overal zin in. Slapen wordt wel wat lastiger en gebruik daarnaast wel zolpidem als slaapmiddel. Tramadol is echt een uitk[lees meer...]omst voor mij alleen het afkicken van dit medicijn is echt een hel. Jammer genoeg kan ik hierover mee praten. Tot nu toe gebruik ik ze weer en zie ik er ook erg tegen op als ik dit medicijn ooit zal moeten missen.
04-06-2018

Fibromyalgie

Ik kreeg tramadol ivm rugklachten. Per abuis ontdekte ik dat mijn klachten van fibromyalgie (Mn in de nacht) aanzienlijk minder werden! Nu rustiger in mijn lijf, niet meer helemaal pijnlijk/stijf bij wakker worden. Lekkerder in mijn vel, ietwat meer energie. Ik slik nu dagelijks 3 tabletten.
31-05-2018

Buikpijn

Heb sinds een gastric bypas ondragelijke pijnen, tramadol hielp niet dus daarna overgestapt op fentanylpleisters en abstral
13-05-2018

Polyneuropathie

Zeer tevreden ik heb diabetes en veel last van Neuropatische pijnen vooral in de voeten eerst paracetamol gebruikt geen effect. Ben toen overgestapt op advies van de huisarts op Tramadol 50 mg 3 keer daags de pijnen zijn een stuk minder of zelfs helemaal weg. En verder totaal geen last van bijwerkingen.
09-05-2018

Hernia

27-03-2018

Artrose

14-03-2018

Peesontsteking schouder

Blijft veel pijn houden, vooral s nachts , slik het met Dicloffinac en paracetamol.
11-03-2018

Gekneusde ribben

11-03-2018

Ziekte van Crohn

Na half uur lijkt t alsof ik met n moker omver geslagen wordt. Kan alleen nog maar liggen en me liefst niet bewegen omdat ik dan super draaierig en misselijk wordt. Kan t niet hebben als iemand tegen me praat. Geeft ook weer misselijkheid
10-03-2018

Spierpijn

Na een aanrijding lag mijn nek in puin. Enkel een beginnende nekhernia te zien. Maar bij pijn aanvallen regelmatig flauwvallen. Zelfs met bevallingen zulke heftige pijnen niet meegemaakt. Ik krijg een deel voorgeschreven en een deel van een vriend. Nu weet ik hoe dom het is maar vd arts kreeg ik niets bij terwijl het alleen maar slechter werd. Nu na maanden revalidatie en[lees meer...]z gaat het met de klachten een stukje beter. Het nare is dat ik gewend ben geraakt aan de tramadol. Ik heb ook dagen dat ik er 2 ipv 4 gebruik. Maar ik merkt dat ik ze nu vooral neem tegen de ontwenningsverschijnselen ipv de pijn. Voor de pijn zou ik met een paar x per week voldoende hebben. Ik heb mezelf dit aangedaan maar heb geen idee hoe ik ervan af kom.
02-03-2018

18-02-2018

Rugpijn

na diagnose dubbele breuk ruggenwervels (L1/S1) eindelijk pijn bestrijdings traject. Duurde lang maar uiteindelijk uitgekomen bij Tramadol. Als stand alone medicatie mbt pijnbestrijding was dit onvoldoende. Omdat ik nog wil en kan werken en ivm met soort werk absoluut niet hoger kan/mag in de opiaten toch verder gekeken voor “boosters”. Na verscheidenen combinaties [lees meer...]uiteindelijk uitgekomen op: 4x Tramadol (50mg), 4x diclofenac (50mg) en 8x paracetemol (500mg). Wel nog aparte medicatie voor het slapen op slechte dagen, maar over het algemeen kan ik een redelijk normaal leven lijden met deze combinatie. Wel belangrijk om ook maagbeschermers te gebruiken. En zeker in het begin heel erg oppassen met het autorijden en bedienen van machines. Ik kan wel alles normaal doen, maar merk wel een suf/verdoofd gevoel. Soms een ietwat vertraagde gedachtengang. (Ik slaap door pijn vrij weinig, max 4 uur per nacht, dit zal uiteraard ook invloed hebben)
15-02-2018

Pijn (algemeen)

Klachten van nek, schouder en arm. In de eerste paar dagen klachten, daarna goed middel tegen extreme pijnen. Aangezien ik alcoholist ben leek het alsof ik een trip maakte. Erg grappig, de indianen kwamen uit mijn stopcontact en aangezien ik alleen ben, werd het nog gezellig ook! ;-)
01-02-2018

Artrose

Rug, Nek schouder pijn
25-01-2018

Tramadol (tramadol)

Na neurologische aandoeningen in benen en hernia operatie ben ik sinds 15 jaar nooit meer pijnvrij geweest, met Tramadol, super 2 x 50 mg per dag !!!!

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum