Tramadol

tramadol

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (80 meningen)
Artrose (57 meningen)
Reuma (23 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (10 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Aangezichtspijn (5 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

07-09-2018

Artrose

Ik heb op een erg jonge leeftijd Artrose gekregen tussen de L4 en L5. De eerste pijntjes kreeg ik toen ik een jaar of 33 was. Slapen werd al snel een probleem en zo kan ik ook niet lang in één houding zitten of staan. Ik gebruikte de eerste 5 jaar voornamelijk diclofenac. Nu ben ik 41 en gebruik sinds 2 jaar Tramadol. Deze pijnstiller helpt mij heel erg goed. Zonder zou ik[lees meer...] geen oog dicht meer doen en niet meer kunnen werken. Ik neem 's morgens 2 capsules van 50 mg in en 's avonds voor het slapen. Ik kan het iedereen aanraden die ook aan Artrose lijdt in de onderrug.
07-09-2018

Artrose van de wervelkolom

Ik heb zittend balie-werk in een hectische omgeving waar je constant van je werk wordt gehouden en moet switchen tussen telefoon, email, aanloop aan een balie. In een van mijn nekwervels is atrose ontdekt waardoor ik nek, schouder, hoofd en kaakpijn heb die verergert door het werk. Ik neem iedere werkdag om 9 uur 1 tramadol 100mg hcl retard en ieder 90 minuten 1 paracetamo[lees meer...]l 500 mg. Dit is net genoeg om de werkdag door te komen.
27-08-2018

Nek- / rughernia

Ik kreeg Tramadol voorgeschreven voor mijn nekhernia, maar het hielp totaal niets. De pijn bleef even erg helaas.
27-08-2018

Artrose

Ik kreeg tramadol voor pijnstilling S1 gewricht is versleten Na 2 weken merkte ik dat de pijn na inname minder werd alleen ik had ook Ibuprofen 600 en dat versterkte mijn buikpijn ik kreeg een ontsteking aan mijn dikke darm
25-08-2018

Artrose

Ik gebruik tramadol al meer dan een jaar, Ik neem ze meestal enkel wanneer ik werk (zorgkundige) Heb veel lage rugpijn. En het helpt me mijn dag door te komen zonder pijn, Ik kan mij goed vinden in 1x per dag 50 mgr. Ik neem nooit meer.
23-08-2018

Kaakoperatie

Zeer tevreden, geen last meer van pijn. Je word er wel slaperig en sloom van maar dat vond ik op dat moment helemaal niet erg. Stap alleen absoluut niet de auto in als je dit medicijn gebruikt hebt.
22-08-2018

Tramadol (tramadol)

Vanwege het Ehlers Danlos syndroom heb ik chronische pijnklachten. De tramadol werkt hier goed bij. Ik heb alleen de eerste paar dagen lichte bijwerkingen gehad maar daarna niet meer. Ik gebruik indien nodig naast de tramadol ook nog paracetamol en ook gabapentine. Dit is voor mij een goede combinatie.
07-08-2018

Chronisch pijnsyndroom

11-07-2018

Artrose

Tramadol alleen deed niet veel maar met paracetamol samen veel effectiever. Volgens de omstanders ben ik wat zweverig maar ik merk er zelf niet veel van.
10-07-2018

Tramadol (tramadol)

Heb het 1 maand gepakt 50mg tramadol. In begin werkte het goed alleen hoofdpijn en last van hart en bloeddruk was moe maar kon ni goe slape. Toen ik was gestopt op maandag 9juli kreeg ik Barstende hoofdpijn, last van evenwicht, benen zwaar, benen en armen tintelen, last van hart en bloeddruk, grote pupillen en moe ik hoop dat het snel overgaat want is geen prettig gevoel
04-07-2018

Heupslijtage

Slijtage van beide heupen en dus veel pijn. Tramadol gekregen van de huisarts, samen met paracetamol innemen. Helpt wel maar zeer veel bijwerkingen, duizelig, misseijk, wazig zien, last van darmen (verstopping), plasproblemen, maar het ergste van alles dat ik niet meer slaap sinds ik tramadol ben gaan gebruiken. Ik ben er nu weer mee gestopt, wat een rotmedicijn! Kan nu ei[lees meer...]ndelijk weer slapen!
16-06-2018

Tramadol (tramadol)

Ischias, pijn van linker bil tot aan de tenen. Lopen niet mogelijk. Na ongeveer 5 dagen was het begin lopen ( schuifelen ) weer mogelijk . Last van opstipatie en slechter zien na het stoppen ( afbouwen ) werd alles weer als voorheen.
07-06-2018

Rugklachten

Voor mijn zijn dit super capsules. Werken goed tegen mijn rug en buikklachten. Voordat ik deze capsules gebruikte had ik veel pijn en was daardoor ook een hoop energie kwijt. Nu kan ik weer normaal functioneren en geven ze me een lekkere boost. Heb weer overal zin in. Slapen wordt wel wat lastiger en gebruik daarnaast wel zolpidem als slaapmiddel. Tramadol is echt een uitk[lees meer...]omst voor mij alleen het afkicken van dit medicijn is echt een hel. Jammer genoeg kan ik hierover mee praten. Tot nu toe gebruik ik ze weer en zie ik er ook erg tegen op als ik dit medicijn ooit zal moeten missen.
04-06-2018

Fibromyalgie

Ik kreeg tramadol ivm rugklachten. Per abuis ontdekte ik dat mijn klachten van fibromyalgie (Mn in de nacht) aanzienlijk minder werden! Nu rustiger in mijn lijf, niet meer helemaal pijnlijk/stijf bij wakker worden. Lekkerder in mijn vel, ietwat meer energie. Ik slik nu dagelijks 3 tabletten.
31-05-2018

Buikpijn

Heb sinds een gastric bypas ondragelijke pijnen, tramadol hielp niet dus daarna overgestapt op fentanylpleisters en abstral
13-05-2018

Polyneuropathie

Zeer tevreden ik heb diabetes en veel last van Neuropatische pijnen vooral in de voeten eerst paracetamol gebruikt geen effect. Ben toen overgestapt op advies van de huisarts op Tramadol 50 mg 3 keer daags de pijnen zijn een stuk minder of zelfs helemaal weg. En verder totaal geen last van bijwerkingen.

Amoxicilline (484) - Antibiotica - penicillines breedspectrum