Tramadol

tramadol

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (80 meningen)
Artrose (57 meningen)
Reuma (21 meningen)
Fibromyalgie (15 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (9 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Aangezichtspijn (5 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Complicatie na operatie (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

Tramadol

Arjen Walstra (26-04-2013)

14-01-2018

Acute inflammatoire polyneuropathie

Aan mijn onderste 2 ledematen heb ik een constante pijn alsof mijn 2 benen een uitgetrokken elastieken zijn. Ik was van mijn jeugd alcoholist in hoge mate. Nu 53 is dat meerdere jaren voorbij. En het lukt. Psychiater. Alcohol vernietigd onherroepelijk de zenuwuiteinden. Ik neem enkel ''s morgens Slechts.! 1 Tramadol (Sandoz = tablet lichtgroen en wit onderaan). [lees meer...]En ik heb gans de dag geen enkele pijn. Als ik het vergeet is tegen de namiddag die helse pijn terug. Ik heb Tramadol van EG gebruikt en dat lukte niet. Het hoort echt van Sandoz te zijn. 😇
06-01-2018

Spierreuma

Tramadol werkte nauwelijks hoofd deed heel de dag zeer en zo duf
05-01-2018

Wervelkanaalstenose

Na een zeer lange periode van zeer ernstige pijn nu vrijwel zonder pijn. Ik gebruik 1 tot 3 maal daags tramadol 50 in combinatie met 2 butrans 10 pleisters.
21-12-2017

Tramadol (tramadol)

Werking tegen de pijn is matig , veen ontwennings verschijnselen
11-12-2017

Tramadol (tramadol)

Tramadol voorgeschreven door huisarts i.v.m. zeurende zenuwpijn in linkerbeen en pijn bij liggen op beiden heupen als gevolg van kleine hernia. Pijn verdween bij liggen op zowel linker- als rechterheup. Tintelingen in linkerbeen bleven echter. B 12 heeft dit probleem opgelost. Nu RLS geconstateerd. Tramadol werkt goed. Zeer tevreden dus.
09-12-2017

Tramadol (tramadol)

Ik slik nu momenteel 8x50 Mg en 2x200mg per dag, 1jaar lang. Momenteel de laatste maanden geen sex met mijn vriendin. Geen zin,en het lukt totaal niet. Wie heeft daar ook last van,zou ik graag willen horen.
09-12-2017

Rugklachten

Ernstige rugklachten door ongeval, pijn verdween niet met contramal en infiltraties , dus op aanraden dokter in het begin 3 x 50 mg per dag, 5 jaar later nam ik 3 x 150 mg met als gevolg soms pijnlijke nier steken en vele bijwerkingen. Op aanraden van specialist pijnpomp laten plaatsen met ook veel bijwerkingen. Eindelijk na een jaar onderzoeken en diagnoses van 3 speci[lees meer...]alisten en een akkoord van het ziekenfonds een neurostimulator laten plaatsen. Is nu 2 maanden geleden dat hij geplaatst is en ben nog steeds de tramadol aan het afbouwen. Ongeloflijk hoe verslavend dit product is. Ik heb nu nog last duiziligheid en soms trillen. Mensen wees voorzichtig met dit medicijn want het is niet zo goed voor de organen, nieren, lever, zelf het hart, ik kreeg regelmatig 's nachts hartkloppingen. Bij ernstige pijn die niet meer verdwijnt ga op zoek naar een specialist die voorstander is van een stimulator of een andere therapie. Ik heb nu mijn leven voor 90% terug, zeker op sociaal vlak. Ik werk terug medisch halftijds. Soms wil er de pijn nog eens doorkomen bij verandering weer, met een dafalgan 500 mg red ik het dan. Het is spijtig, zeker in Belgiê dat er zoveel verslagen van dokters moeten voorgelegd worden alvorens je een akkoord krijgt voor een stimulator, het zou veel mensen hun leven dragelijker maken. Wat een papiermolen om te bewijzen dat je niets meer kunt door de pijn. Ik heb op het punt gestaan om medicinale wiet te gebruiken indien ze geen akkoord zouden geven om toch eens een goeie dag te hebben.. Gelukkig was het niet nodig. Hopelijk is het in Nederland wat beter op dat gebied. Ik wens jullie veel sterkte want ik weet wat het is om alle dagen die vervelende zeurende rugpijn te hebben. Veel succes aan mijn lotgenoten.
06-12-2017

Nekkramp

Nekkramp, hoofdpijn .. 4 maal daags tramadol en hierbij paracetamol. Kan nog niet slapen door de pijn of normaal functioneren.
02-12-2017

Hernia

6 vergevorderde hernia's beschadigde zenuwbanen artrose in de heup en 2carpeltunelsyndromen dosis moet ik om de 2a3weken verhogen omdat de pijn erdoor komt goed voor even maar is voor mij maar een pleister op een wond hoop rap meer te weten van specialist alleen word ik wel gewaar psygisch minder sterk te zijn en veel minder energiek de zin van het leven begint me na al di[lees meer...]e jaren beetje te ontglippen maar wie weet in februari naar specialist
24-11-2017

Lage rugpijn

Mijn been is zeer pijnlijk bij het lopen ivm mijn rug. Ik doe dagelijks oefeningen en ga naar de manuele therapie. Aangezien niks hielp tegen pijn de categorie huisarts gevraagd naar iets sterkers omdat wij een weekend weggaan. De eerste dag 1x 50 mg genomen hielp niks, de tweede dag 2 genomen , hielp niks en de dokter gebeld. Ik krijg niks anders en moest er dan maar 3 ne[lees meer...]men. Dat helpt dus ook niet. Dus 150 mg helpt bij mij niks. De netelroos had ik nog tabletjes voor thuis.
24-11-2017

Aambeien en vaatscheurtjes

21-11-2017

Aangezichtspijn

Ooit eens begonnen met Tramadol voor aangezichtspijn. Product werkte goed tegen de pijn, maar heeft een gevaarlijk nevenverschijnsel: je voelt je heel goed (rush). Nu 10 jaar verder, neem nog steeds Tramadol, maar nu in extreme hoeveelheden. Reeds hier en daar hulp gezocht, doch dit blijkt nog niet zo simpel te zijn. Ik ben nu begonnen met zelf af te bouwen, maar dit is [lees meer...]een hel. En het zal nog een aantal maanden duren vrees ik. Als het niet nodig is, begin er nooit aan, of let er heel goed mee op, levensgevaarlijk spul.
14-11-2017

Lage rugpijn

Pijn na failed back surgery.
14-11-2017

Botbreuk

ga nooit over de aanbevolen dosis, kan epilepsie uitlokken.
12-11-2017

Rugklachten

Ik heb al vele jaren last van mijn rug en schouders. Niets hielp mij meer. Van de pijn kon ik niet zitten lopen of liggen. Nu met de Tramadol gaat het veel beter. Ik kan weer slapen, lopen, zitten. Ongeveer 5uur na de inname wordt ik heel moe en suf. Het lijkt dan wel of ik dronken ben. De pijn is niet helemaal weg, maar deze pijn kan ik uithouden.
09-11-2017

Spierpijn

Ik gebruik tramadol nu zo'n half jaar ´s morgens ( 2x50 mg). Het klinkt misschien raar maar ik krijg er heel veel energie van. Zijn er mensen die dit ook hebben?

Amoxicilline (476) - Antibiotica - penicillines breedspectrum