tramadol

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (81 meningen)
Artrose (64 meningen)
Reuma (23 meningen)
Gewrichtspijn (17 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (12 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

25-08-2018 | Vrouw | 52
Artrose
Ik gebruik tramadol al meer dan een jaar, Ik neem ze meestal enkel wanneer ik werk (zorgkundige) Heb veel lage rugpijn. En het helpt me mijn dag door te komen zonder pijn, Ik kan mij goed vinden in 1x per dag 50 mgr. Ik neem nooit meer.

23-08-2018 | Vrouw | 24
tramadol (300mg)
Kaakoperatie
Zeer tevreden, geen last meer van pijn. Je word er wel slaperig en sloom van maar dat vond ik op dat moment helemaal niet erg. Stap alleen absoluut niet de auto in als je dit medicijn gebruikt hebt.

22-08-2018 | Vrouw | 35
tramadol (100mg)
Vanwege het Ehlers Danlos syndroom heb ik chronische pijnklachten. De tramadol werkt hier goed bij. Ik heb alleen de eerste paar dagen lichte bijwerkingen gehad maar daarna niet meer. Ik gebruik indien nodig naast de tramadol ook nog paracetamol en ook gabapentine. Dit is voor mij een goede combinatie.

07-08-2018 | Vrouw | 59
Chronisch pijnsyndroom

11-07-2018 | Man | 76
tramadol (100mg)
Artrose
Tramadol alleen deed niet veel maar met paracetamol samen veel effectiever. Volgens de omstanders ben ik wat zweverig maar ik merk er zelf niet veel van.

10-07-2018 | Vrouw | 26
tramadol (50mg)
Heb het 1 maand gepakt 50mg tramadol. In begin werkte het goed alleen hoofdpijn en last van hart en bloeddruk was moe maar kon ni goe slape. Toen ik was gestopt op maandag 9juli kreeg ik Barstende hoofdpijn, last van evenwicht, benen zwaar, benen en armen tintelen, last van hart en bloeddruk, grote pupillen en moe ik hoop dat het snel overgaat want is geen prettig gevoel

04-07-2018 | Man | 63
Heupslijtage
Slijtage van beide heupen en dus veel pijn. Tramadol gekregen van de huisarts, samen met paracetamol innemen. Helpt wel maar zeer veel bijwerkingen, duizelig, misseijk, wazig zien, last van darmen (verstopping), plasproblemen, maar het ergste van alles dat ik niet meer slaap sinds ik tramadol ben gaan gebruiken. Ik ben er nu weer mee gestopt, wat een rotmedicijn! Kan nu ei[lees meer...]ndelijk weer slapen!

16-06-2018 | Man | 70
tramadol (50mg)
Ischias, pijn van linker bil tot aan de tenen. Lopen niet mogelijk. Na ongeveer 5 dagen was het begin lopen ( schuifelen ) weer mogelijk . Last van opstipatie en slechter zien na het stoppen ( afbouwen ) werd alles weer als voorheen.

07-06-2018 | Man | 38
Rugklachten
Voor mijn zijn dit super capsules. Werken goed tegen mijn rug en buikklachten. Voordat ik deze capsules gebruikte had ik veel pijn en was daardoor ook een hoop energie kwijt. Nu kan ik weer normaal functioneren en geven ze me een lekkere boost. Heb weer overal zin in. Slapen wordt wel wat lastiger en gebruik daarnaast wel zolpidem als slaapmiddel. Tramadol is echt een uitk[lees meer...]omst voor mij alleen het afkicken van dit medicijn is echt een hel. Jammer genoeg kan ik hierover mee praten. Tot nu toe gebruik ik ze weer en zie ik er ook erg tegen op als ik dit medicijn ooit zal moeten missen.

04-06-2018 | Vrouw | 45
Fibromyalgie
Ik kreeg tramadol ivm rugklachten. Per abuis ontdekte ik dat mijn klachten van fibromyalgie (Mn in de nacht) aanzienlijk minder werden! Nu rustiger in mijn lijf, niet meer helemaal pijnlijk/stijf bij wakker worden. Lekkerder in mijn vel, ietwat meer energie. Ik slik nu dagelijks 3 tabletten.

31-05-2018 | Vrouw | 47
tramadol (200mg)
Buikpijn
Heb sinds een gastric bypas ondragelijke pijnen, tramadol hielp niet dus daarna overgestapt op fentanylpleisters en abstral

13-05-2018 | Man | 58
Polyneuropathie
Zeer tevreden ik heb diabetes en veel last van Neuropatische pijnen vooral in de voeten eerst paracetamol gebruikt geen effect. Ben toen overgestapt op advies van de huisarts op Tramadol 50 mg 3 keer daags de pijnen zijn een stuk minder of zelfs helemaal weg. En verder totaal geen last van bijwerkingen.

09-05-2018 | Man | 48
Hernia

27-03-2018 | Vrouw | 62

14-03-2018 | Vrouw | 60
Peesontsteking schouder
Blijft veel pijn houden, vooral s nachts , slik het met Dicloffinac en paracetamol.

11-03-2018 | Vrouw | 37
Gekneusde ribben