tramadol

Pijn (algemeen) (85 meningen)
Hernia (84 meningen)
Artrose (69 meningen)
Reumatoïde artritis (24 meningen)
Gewrichtspijn (21 meningen)
Fibromyalgie (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (12 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Ziekte van Bechterew (3 meningen)
Complicatie na operatie (3 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

24-06-2019 | Vrouw | 58
Rugpijn

23-06-2019 | Man | 72
tramadol (50mg)
Overgestapt van Oxicodon naar tramadol. Alles iets minder. Maar ook verslavend en vraag naar meer.

27-05-2019 | Man | 30
tramadol (300mg)

27-05-2019 | Vrouw | 30
tramadol (200mg)
Chronisch pijnsyndroom
Ik heb me urenlang suf gegoogled maar ik kan het antwoord op mijn vraag nergens vinden. Mijn vraag is: wat merk je in je beleving voor verschil tussen tramadol 50mg (gewone) en tramadol retard 200mg? Ik weet dat retard vertraagde afgifte is, maar geeft 200mg retard over de gehele dag gezien dan hetzelfde effect als 4x (één om de zes uren) 50mg gewone, of een sterker effect[lees meer...]: ervaar je continu die 200mg zegmaar?

17-05-2019 | Man | 28
tramadol (100mg)
Medicatie werkt prima en zorgt er voor dat ik goed kan functioneren. Helaas alleen last van Obstipatie en misselijkheid. Hier gebruik ik Psylliumvezels en Domperidon voor. Dit bij elkaar werkt prima.

17-05-2019 | Man | 49
Artrose - gewrichtsaandoening
ben er pas mee begonnen i.v.m operatie voor gewrichtsdistractie.heb wel last van bijwerkingen zoals bloedneus hoofdpijn slapen

14-05-2019 | Man | 62
Pijn (algemeen)
daar ik een aardige hoeveel heid inneem 3x50mg is het na jaren helaas bij mij niet meer werkzaam duurt zeker een paar uur voor ik iets voeld dat de pijn lichter wordt ik heb een zeer grote wond aan mijn rechterkant van mijn voet die niet meer te genezen valt ik heb ook tromboze aanleg (erg) vandaar mijn doorbloeding erg lang aam is (vaatje kleppen gaan zeer langzaam werken[lees meer...])een kous jaren aangehad hielp ook niks.dokters staan voor een raadsel niemand kan mij nu genezen

05-05-2019 | Vrouw | 29
tramadol (50mg)
Restless legs syndrome (rusteloze benen)

27-04-2019 | Man | 60
Wervelkanaalstenose
In combinatie met Paracetamol voldoende verlichting om dag en nacht door te kunnen komen.

25-04-2019 | Vrouw | 55
tramadol (300mg)
werkzaamheid zeer groot in aanvang gebruik dat verdwijnt na bepaalde tijd, camoufleert andere klachten, artrose, slaapproblemen, liesbreuken, algemene ouderdomsverschijnselen, andere mogelijke ziektes

24-04-2019 | Vrouw | 35
tramadol (100mg)
Ik kan u vertellen dat ik dit middel aan niemand zou aanbevelen. Het is een middel dat mij lichamelijk en geestelijk helemaal kapot heeft gemaakt. Er was steeds meer van het middel nodig om hetzelfde effect te krijgen.En dat heeft niks te maken met wat er in het hoofd zit! Heel veel mensen ervaren dit middel als zeer verslavend en dat is het, ik kan er over mee praten. Moe[lees meer...]st 3 maanden een kliniek in om hiervan clean te worden en ik kan u vertellen dat was de grootste nachtmerrie in mijn leven! 1 tablet is teveel 40 tabletten te weinig denk hier maar is over na.

19-04-2019 | Vrouw | 23
Nierbekkenontsteking
Nadat diclofenac en naproxen niet bleken te werken bij mijn nierbekontsteking, tramadol voorgeschreven gekregen. 36 uur lang niet mezelf geweest en daarna Per direct gestopt terug op naproxen. Geen controle meer over eigen lichaam, constant moe maar niet diep kunnen slapen, desondanks niet in staat ogen open te houden, in een soort constante roes, erg onprettige ervaring.

17-04-2019 | Man | 57
Reumatoïde artritis
Goed werkende pijnstiller. Als je wil afbouwen , of een dosis vergeet, zeer vervelende bijwerkingen(afkickverschijnselen) Groepsgevoel, extra pijn, rugklachten, oververmoeid, Bij gebruik van dit medicijn neemt de vermoeidheid toe,

10-04-2019 | Vrouw | 46
tramadol (200mg)
Syndroom van Ehlers-Danlos
Ik heb deze tramadol odis als extra medicatie samen met mijn pijnpleister. Zonder zou t leven niet draaglijk zijn en vermits ik al aan de hoogste dosis zat in mijn pleister was dit de enige optie. T maakt de pijn iets draaglijker maar weg zeker niet. T grootste nadeel waardoor ik t tot t minimum beperk om de extra med bij te nemen is misselijkheid, maaglast en vertraging v[lees meer...]an darm spieren. Zelfs t gevoel dat ik moet plassen lijkt minder, voel t nog wel maar veel later as vroeger waardoor ik altijd zorg dat ik kort bij toilet verblijf of thuis blijf

05-04-2019 | Vrouw | 46
Lage rugpijn

03-04-2019 | Vrouw | 36
Lage rugpijn
Dit is pas echte troep. Ik heb veel soorten medicatie geslikt dus kan wel wat hebben, maar ik raad iedereen tramadol ten zeerste af. Na de 1e paar doseringen al misselijk, dubbel zien, draaierig, en ontzettende jeuk. Zeg slapen maar gedag met dit middel. Je raakt jezelf volledig kwijt, wat er over blijft is een zombie. Afschuwelijk middel en de pijn? Die was er gewoon nog.[lees meer...]