Ervaringen met Tramadol

tramadol

alcoholintolerantie

Gewrichtspijn (24 meningen)
Fibromyalgie (20 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (15 meningen)
Artrose van de wervelkolom (7 meningen)
Aangezichtspijn (6 meningen)
Complicatie na operatie (4 meningen)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

17-10-2020 | Man | 67
tramadol (37,5)

11-09-2020 | Vrouw | 67
Spierreuma
Ik spuit 8x per dag morfine,en 6x per dag slik ik tramadol 50mg Nog steeds ben ik niet zonder pijn,heb spierreuma,reumatische artrose,Me Cvs Fibromyalgie,hernia,spasmofilie,carpaal tunnel syndroom, enz.

14-10-2020 | Man | 68
Polyneuropathie
Veelvuldige pijnen door polyneuropathie en fibromyalgie zijn met tramadol onder controle te houden. Nu al sinds 16 jaren.

11-02-2022 | Man | 70
Gewrichtspijn
Gew

28-01-2022 | Vrouw | 70
Complicatie na operatie
Ik slik 3 keer per dag tramadol sinds mijn kanaalstenose operatie in 2015 daarna is mij nooit gevraagd om te stoppen. Ik heb ms primair progressief en dacht dat dit wel goed voor mij is .Nu heb ik al verschillende keren gevraagd of ik hier beter mee kan stoppen maar daar krijg ik geen antwoord op. Ik adviseer mensen zelf eerder aan de er bel te trekken om te stoppen .Ik [lees meer...]ben nu zelf maar aan het minderen.

22-05-2021 | Man | 70
tramadol (50mg)
Mag geen medicatie met corticosteroïden gebruiken. Heb problemen met medicatie ontstekingsremmers Nsaid's. Dus o.a. diclofenac is geen optie. Paracetamol mag wel maar 4x2 tabletten per dag helpt niet. Vanwege onderliggende ziekten COPD, hartinfarct gehad, artrose, slaapapneu en oogziekte seerose is voor hevige rugpijn als pijnbestrijding Tramadol voorgeschreven. Helaas to[lees meer...]t heden na twee dagen gebruik geen resultaat. Bedoeling is dat door vermindering van pijn ik meer kan bewegen wat verbetering van de beweging in rug mogelijk moet maken.Dit zou dan moeten resulteren in meerbewegings mogelijkheid wat de pijn vermindering ten goede komt. Dan kan ik ook weer stoppen met het gebruik van Tramadol. Maar helaas nog geen resultaat met Tramadol om dit doel te bereiken.

22-08-2020 | Vrouw | 70
tramadol (50mg)
Wegens een val op rug met een scheurtje in rugwervel kreeg ik dit als pijnstiller voor de nacht. Ik werd er niet eens slaperig van , wel misselijk maar voor de pijn deed het helemaal niets. Ibuprofen werkte gewoon beter.

30-07-2023 | Vrouw | 71
Borstkanker
Na de operatie 15 bestralingen gehad,heel erg verbrand, toen kwam de lymfeoedeem, dat is zo pijnlijk, er werd toen tramadol voorgeschreven, wel,nu probeer ik het met 8 paracetamol per dag.Pijn blijft,maar mijn gevoelens zijn beter

23-09-2022 | Man | 71
Hernia
bij het ontbijt 1 capsule, dan is de dag goed mogelijk, door de corona te laat behandeld en werd het een zgn klapvoet, door de tramadol toch weer door weer normaal te bewegen bijna geen last meer van de klapvoet.

30-04-2020 | Man | 72
tramadol (100mg/ml)
Gewrichtspijn
Gebruik Tramadol 100 mg voor heftige gewrichtspijn, mn. bij het opstaan 's- morgens. 2x p.d. 1 pil. Helaas de bijwerkingen zijn voor mij verschrikkelijk, DRAMATISCH! Ik drink gemiddeld 2 en halve liter vocht per.dag. Ik wandel elke dag met de hond, 3 kleine wandelingen en 1 grote wandeling van zeker 1 uur elke dag. 1 x in de 10 dagen ontlasting, keiharde ping[lees meer...]pongballen, het gaat er niet op een normale manier er uit. De anus opening is dan te nauw enz. De rest kan u wel raden, een DRAMA voor mij.

19-03-2021 | Vrouw | 73
tramadol (50mg)
Voelde mij doodziek veel transpireren en braken

29-02-2020 | Man | 74
tramadol (100mg)
Slijtage aan de heupen ook therapie en 6 paracetamol 6x Gebruik redelijk

08-04-2022 | Vrouw | 78
Spierpijn
Ik heb zware pot getild daarna ontzettend pijn. In arm

24-01-2021 | Vrouw | 79
Slijmbeursontsteking
voor het slapen gaan de capsule ingenomen. De volgende ochtend hallucinaties , misselijk en duizelig. Middel is erger dan de kwaal.

13-12-2023 | Vrouw | 80
tramadol (50mg/ml)
Enkele bijwerkingen bij begin van het gebruik, misselijk, overgeven, transpireren. Bij constant gebruik gaan de bijwerkingen wel over. Ik gebruik ze al jaren voor zenuwpijn na ongeluk.

18-08-2023 | Man | 83
tramadol (100mg/ml)
Artrose
Bij polyartrose helpt het tegen pijn. Doch de pijn kan latent op matig tot zeer matig aanwezig blijven. de neuroloog had een NSAID voorgeschreven maar als hartpatiënt mocht ik geen enkele NSAID gebruiken. Later bevestigde de neuroloog dit gegeven en schreef Tramadol voor. Er zijn artsen die Tramadol niet willen voorschrijven, zo ook mijn nieuwe huisarts en schreef ipv daar[lees meer...]van een combinatie medicijn voor van Tramadol plus Paracetamol, Zaldiar van beide iets minder dan de gebruikelijk hoeveelheid in mg. Bij polyartrose en heftige pijn, werkt Zaldiar in't geheel niet. Mag een huisarts de voorgeschreven 100 mg Tramadol wijzigen in Zaldiar?