Tramadol

tramadol

Pijn (algemeen) (84 meningen)
Hernia (80 meningen)
Artrose (57 meningen)
Reuma (23 meningen)
Fibromyalgie (17 meningen)
Gewrichtspijn (14 meningen)
Chronisch pijnsyndroom (10 meningen)
Artrose van de wervelkolom (6 meningen)
Aangezichtspijn (5 meningen)
Complicatie na operatie (2 meningen)
Ziekte van Bechterew (1 mening)
Artritis psoriatica (1 mening)
Brandwonden (0 meningen)

Tramadol

Arjen Walstra (26-04-2013)

14-05-2019

Pijn (algemeen)

daar ik een aardige hoeveel heid inneem 3x50mg is het na jaren helaas bij mij niet meer werkzaam duurt zeker een paar uur voor ik iets voeld dat de pijn lichter wordt ik heb een zeer grote wond aan mijn rechterkant van mijn voet die niet meer te genezen valt ik heb ook tromboze aanleg (erg) vandaar mijn doorbloeding erg lang aam is (vaatje kleppen gaan zeer langzaam werken[lees meer...])een kous jaren aangehad hielp ook niks.dokters staan voor een raadsel niemand kan mij nu genezen
09-09-2018

Tramadol (tramadol)

Zenuw beknelt in mijn rug >> Rugpijn links onder en in onderbeen links van scheenbeen. De Tramadol doet vrijwel niks. Andere pijnen waarvoor ik dit niet slik zijn wel minder geworden. Maar ja. 3x per dag Tramadol, 3x per dag Ibuprofen met paracetamol , voor het slapen Oxazepam met paracetamol. Effect = 0, merk geen verschil met wel of niet innemen Bijwerkingen van d[lees meer...]eze dagelijkse cocktail = beetje wiebelig en wazig soms, en minder eetlust Doordrukstrips Tramadol aten zich niet makkelijk door drukken, capsule komt vaak geplet of bijna open uit de srtip
27-08-2018

Nek- / rughernia

Ik kreeg Tramadol voorgeschreven voor mijn nekhernia, maar het hielp totaal niets. De pijn bleef even erg helaas.
27-03-2018

09-01-2019

Tramadol (tramadol)

Ik ben met een lage dosis begonnen , geen baat ,verhoogt , totaal geen baat . Integendeel , ik krijg enorme jeuk en begin te zweten ,zo erg dat ik van kledij moet veranderen . Voor mij is het net ecstasy , ik kan totaal niet slapen,geen minuut . Ik heb zoveel medicijnen nog extra genomen , niets helpt . Ermee leren leven , makkelijker gezegd dan gedaan .
04-07-2018

Heupslijtage

Slijtage van beide heupen en dus veel pijn. Tramadol gekregen van de huisarts, samen met paracetamol innemen. Helpt wel maar zeer veel bijwerkingen, duizelig, misseijk, wazig zien, last van darmen (verstopping), plasproblemen, maar het ergste van alles dat ik niet meer slaap sinds ik tramadol ben gaan gebruiken. Ik ben er nu weer mee gestopt, wat een rotmedicijn! Kan nu ei[lees meer...]ndelijk weer slapen!
25-02-2019

Rugklachten

Ik heb last van hevige rugpijn en bilpijn in de nacht. Overdag deze pijn niet, maar sinds kort overdag last van rechter been en voet met tintelingen in de tenen. MRI scan gehad. Sprake van ingedrukte wervels en wervels met weinig tussen ruimte. Rond de L 5 is een verdoving vloeistof in een zenuw gespoten. Heeft niet geholpen en de neuroloog heeft dossier gesloten. Volgens [lees meer...]neuroloog sprake van tendomyogene klachten. M.a.w.: pijn wordt veroorzaakt door extreme spierspanning en zenuw prikkeling. Ikzelf zeg dat er duidelijk wat in de knel zit en vraag een second opinion. Medicatie is Tramadol 100 mg retard, 1 tablet per dag. Voor mij nacht. Maar dat red ik niet > 200 mg per nacht geeft enige verlichting. Mijn vraag is: twee tabletten voor het slapen gaan: of eerst 1 tablet en de andere wanneer nummer 1 uitgewerkt is? 1tablet werkt hooguit 5 uren.
19-09-2018

Gewrichtspijn

Heb Tramadol van Centrafarm, Teeva, Actavis en Sandoz gebruikt en ontdekt dat alleen Sandoz enigszins hielp bij mijn gewrichtspijn.
27-08-2018

Artrose

Ik kreeg tramadol voor pijnstilling S1 gewricht is versleten Na 2 weken merkte ik dat de pijn na inname minder werd alleen ik had ook Ibuprofen 600 en dat versterkte mijn buikpijn ik kreeg een ontsteking aan mijn dikke darm
22-10-2017

Artrose - gewrichtsaandoening

22-11-2018

Tramadol (tramadol)

Ik heb tramadol gekregen ivm pijn na nekhernia operatie en deze veel te lang gekregen van huisarts met het gevolg dat ik er aan verslaafd ben geworden en meer nodig had voor te slapen want zonder lag ik uren wakker Ook kreeg ik verschrikkelijke jeuk van op heel mijn lichaam, en ik had tijdens inname zoveel last van ontlasting dat ik soms dagen geen ontlasting had. Ik had[lees meer...] ook voor de ontlasting bisacodyl maar die 2 bij elkaar was tegen strijdig, kortom indien deze medicijnen voor geschreven worden neem niet te lang in want ze zijn verslavend en zijn ook nog eens slecht voor longen lever en andere functies. Ik heb ipv tramadol ivm slapen inslapers gekregen voor 10 dgn en goddank er van af zodat mijn jeuk bijna weg is, ook al beter in slaap val en het belangrijkste veel beter ontlasting heb
16-06-2018

Tramadol (tramadol)

Ischias, pijn van linker bil tot aan de tenen. Lopen niet mogelijk. Na ongeveer 5 dagen was het begin lopen ( schuifelen ) weer mogelijk . Last van opstipatie en slechter zien na het stoppen ( afbouwen ) werd alles weer als voorheen.
01-02-2018

Rug, Nek schouder pijn
23-06-2019

Tramadol (tramadol)

Overgestapt van Oxicodon naar tramadol. Alles iets minder. Maar ook verslavend en vraag naar meer.
19-10-2017

Rugklachten

ernstige rugklachten als gevolg van te hevig sporten en geen pijnstiller hielp afdoende, wel tramadol. Beetje duf als bijwerking. Zeer tevreden.
11-07-2018

Artrose

Tramadol alleen deed niet veel maar met paracetamol samen veel effectiever. Volgens de omstanders ben ik wat zweverig maar ik merk er zelf niet veel van.

Amoxicilline (483) - Antibiotica - penicillines breedspectrum