quetiapine

Psychose (61 meningen)
Schizofrenie (27 meningen)
Borderline persoonlijkheidsstoornis (18 meningen)
Onrust (15 meningen)
Schizoaffectieve stoornis (13 meningen)

08-11-2019 | Vrouw | 42
Borderline persoonlijkheidsstoornis

25-10-2019 | Vrouw | 46
Chronische depressie
Het geeft zeer ernstige bijwerkingen dat het me totaal heeft verandert.Zodanig dat het me ernstige suïcidale gedachten gaf.

21-10-2019 | Man | 62
quetiapine (100mg)
Ik heb een tot twee jaar seroquel voorgeschreven gekregen tijdens een angststoring. Het middel is een anti psychotica en is een zwaar middel. Naast de gemelde bijwerkingen is het erg moeilijk om met dit middel te stoppen. Het is dus geen slaapmiddel maar wel een middel waar he slaap van krijgt. Het doet vanalles in jou hoofd en je wordt er een beetje gevoelloos van, also[lees meer...]f er een dikke deken over je ligt.

23-09-2019 | Vrouw | 30
quetiapine (25mg)
12,5 om te slapen. Werkt geweldig en ben veel helderder dan met al die slaapmedicatie zooi! Heb alleen last van haaruitval... bijwerking?

06-09-2019 | Vrouw | 71
quetiapine (25mg)
Hallo, ik ben een vrouw van 71 en heb al 40 jaar een slaapprobleem t.g.v. een trauma. Nadat de slaaptabletten niet meer werkten, kreeg ik van de psychiater seroquel 25 mg. In het begin sliep ik heel goed en sliep ook door. Na verloop van tijd werkte het veel minder, viel wel in slaap maar halverwege de nacht toch weer uren wakker. Ik gebruik het nu 2 maanden heb last v[lees meer...]an hoofdpijn, zweten en ineens een extreme haaruitval, zodat ik mijn haar kort moest laten knippen. Ik ga het nu snel afbouwen en nooit meer gebruiken.

02-08-2019 | Vrouw | 38
quetiapine (650)
Psychose
Helaas veel slaap en verslapping bij spieren bij hoge dosis. Niet bij 300 Mg met depakine.

11-07-2019 | Man | 30
quetiapine (50mg)
Ik heb het ook. Zo klote dat je het eigen lichaam niet meer vertrouwd door de enge schokken als je overdag leeft of in je bed ligt en INEENS een schok hebt.

10-07-2019 | Man | 54
quetiapine (50mg)
Veel kilo s er bij gekregen , libido 0,0

09-07-2019 | Man | 23
Autisme
Al bij 25mg zonodig goed bij onrust vanwege autisme. Krijg dit naast de abilify. De onrust is anders echt niet te doen. Hierbij word ik rustig van. Werkt ook goed bij toevallige lusteloosheid. Een fijn medicijn ter aanvulling op mijn medicijngebruik.

02-07-2019 | Vrouw | 44
quetiapine (100mg)
In één maand tijd ruim 20 kilo aangekomen, kan niet stoppen met eten constant honger Normaal ben ik 70 kilo nu zwaar in paniek richting 100 De eerste nacht ben ik volkomen out gegaan als alleenstaande ouder compleet onverantwoord Mijn 9 jarige dochter kreeg me 's ochtend niet wakker en was ontzettend in paniek omdat ze dacht dat ik zelfmoord had gepleegd NOOIT AAN BE[lees meer...]GINNEN! er zijn betere alternatieven

15-06-2019 | Vrouw | 64
Chronische depressie
In het begin ging het goed met seroquel, maar na enkele maanden gebruik kwam de depressie in alle hevigheid terug .

05-05-2019 | Vrouw | 36
ADHD
Door de vele gedachten in mijn hoofd, door ADHD, niet kunnen slapen. Door psychische klachten en het niet slapen kwam ik vaak in een depressie. Ik gebruik 25mg één uur voordat ik ga slapen en slaap vervolgens 9\10 uur aan een stuk. Doordat het de gedachten uit mijn hoofd haalt is er ruimte om weer echt moe worden en dat is een fijn gevoel. Bij meer stress neem ik 50mg. En[lees meer...] bij een drukke stressvolle dag neem ik overdag 25mg. Ik slik deze medicatie nu bijna 10 jaar en weet dat ik deze medicatie zeer waarschijnlijk altijd zal moeten blijven slikken. Maar dit heb ik graag over voor een prettig, rustig leven.

05-05-2019 | Vrouw | 42
Stemmingswisselingen
Ik kreeg de seroquel tegen stemmingswisselingen. Maar de dosering was erg hoog. Ik kwam heel veel aan en sliep alleen nog maar... In 2107 overgestapt naar de truxal!!! Daar heb ik niet zo n hoge dosering van nodig en de moeheid verdween.

02-05-2019 | Man | 22
quetiapine (25mg)
Begonnen met Seroquel voor slapeloosheid door langdurig benzodiazepine gebruik. Slapen lukt gewoon niet, vooral inslapen groot probleem. Seroquel werkte vooral aan het begin heel goed alleen nu enkele maanden later begin ik echt nare bijwerkingen te krijgen. De volgende dag ben ik een leeghoofd, emotieloos, geen initiatief meer en gewoon een ongelukkig gevoel. Ik be[lees meer...]n totaal niet mezelf de dag na gebruik van Seroquel.

28-04-2019 | Vrouw | 27
Posttraumatische stressstoornis (PTSS)
Ik kon gewoon niks meer. Ik voelde me een zombie. Emotieloos. Opstaan was al moeilijk. Ik keek elke dag zo : ._. Ik voelde me gewoon dood vanbinnen en dat maakte me dan weer echt verschrikkelijk depressief. Zeker omdat ik ook erg aan het aankomen was en ik had op dat ook een eetstoornis. Erg vervelend allemaal. Ben blij dat ik dat spul niet meer gebruik. Snap ook nie[lees meer...]t waarom ze dat een kind van 16 ooit hebben gegeven. 1/10 raad het niemand aan. Verschrikkelijke psychiater had ik.

18-04-2019 | Man | 61
quetiapine (150mg)
Bipolaire stoornis
in de jaren 90 van de vorige eeuw had ik een psychiater met wie ik wekelijks een gesprek van 50 minuten had én ik had geen medicijnen nodig maar na z'n vertrek naar een universitair ziekenhuis kreeg ik een andere psychiater die met me 5 minuten praatte maar me Seroquel én diazepam voorschreef en het maakte me niet beter ! Nu beklaag ik me dat ik niet m'n vorige psychiater [lees meer...]bezocht in het academisch ziekenhuis op 90 kilometer van m'n stad waar ik woon !

Thyrax Duotab (861) - Schildklier - hypothyroidie (traagwerkend)
Ethinylestradiol / Levonorgestrel (569) - Anticonceptie - eenfase
Amoxicilline (524) - Antibiotica - penicillines breedspectrum